Frag, spammer.
Frag, spammer.
We do not sow.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Bij mij moesten ooit twee melkkiezen getrokken worden omdat ze er niet zelf uitkwamen. Pijnloos, maar dat luide gekraak dat je binnen je schedel hoort terwijl zo'n tandarts twee kiezen uit je kaak rukt was geen fijne ervaring. Met verstandskiezen zal het nog wel een tandje erger zijn.
Frags, kom toch lekker naar België. Hier kun je ook onder volledige narcose om je tandjes te laten trekken.
Originally Posted by Drone
Originally Posted by TinCow
Ik heb een jaar ofzo geleden een tand laten trekken die deels was afgekraakt. Vond er niks aan. Moet er wel bij vertellen dat de tandzenuw er jaren voordien al was uitgehaald, dus die tand was eigenlijk al "dood" nog voor hij getrokken werd.
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Mijn vrienden zeggen ook dat ik me geen zorgen hoef te maken. Zo'n wortelkanaalbehandeling heb ik ook gehad, het was niet helemaal pijnloos maar ook niet het einde van de wereld. Ik weet niet meer precies waar maar ik ben ooit in een museum geweest met oude tandarts-apparatuur, is in Utrecht geloof ik. Dan ben je toch heel erg blij dat je nu leeft.
Edit, je brengt me op een idee. Ik ga eens aan mijn tandarts vragen of hij niet eerst even de zenuw kan killen, hoef pas over twee weken naar het ziekenhuis
Last edited by Fragony; 07-09-2012 at 13:54.
Het zou me niet verbazen als hij je vertelt dat het uithalen van de zenuw evenveel of misschien wel meer pijn zal doen dan het uittrekken van de tand zelf. Weet ook niet of het zo ver achteraan in de mond nog mogelijk is degelijke verdoving te spuiten. Ik heb één keer een tand laten ontzenuwen zonder verdoving, omdat de (niet onknappe) tandartse beweerde dat die tand op die plek te moeilijk was om te verdoven.
Ik ben nooit meer naar die tandartse geweest, ondanks dat ze een leuk snoetje en mooie welvingen had...
Andres is our Lord and Master and could strike us down with thunderbolts or beer cans at any time. ~Askthepizzaguy
Ja mata, TosaInu
Heer! Dat moet vreselijk zijn geweest.
Gevalletje
https://www.youtube.com/watch?v=bOtM...e_gdata_player
Over tanden gesproken, oh hebbus
Daar kan het Rijksmuseum lekker een puntje aan zuigen
Last edited by Fragony; 07-12-2012 at 19:50.
OK vertel me het verhaal achter die slagtand.
Waar vind je al dat spul? Eerst een raar afrikaans zwaard, nu een slagtand.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
Echt een heel mooi stuk.
Wat staat er op geschreven?
Ik hoop dat je hem niet op de zetel laat liggen![]()
Ik ben aan een mod voor Crusader kings 2 begonnen. Het moet zich vanaf 280 v.chr. afspelen. Dan heb ik tenminste nog wat te doen deze zomer. Nu nog uitvogelen wat het 'Ptolemaeisch koninkrijk' in het grieks is.
rickinator9 is either a cleverly "hidden in plain sight by jumping on the random bandwagon" scum or the ever-increasing in popularity "What the is going on?" townie. Either way I want to lynch him. - White Eyes
check EB? Ptolemaoi ofzo
We do not sow.
Volgens mij slaat het op een gebied maar je zal wel gelijk hebben
Edit: zwanen met jonkies in de grachten, daar komen ongelukken van, hoop dat mensen weten dat ze dan gevaarlijk zijn.
Last edited by Fragony; 07-17-2012 at 07:30.
waar heb jij t nou weer over frag XD
We do not sow.
Ja mata, TosaInu
Het is de titel van een dynastie, vernoemd naar Ptolemaios I Soter.Volgens mij slaat het op een gebied maar je zal wel gelijk hebben
This space intentionally left blank.
Welk gebied dan?
This space intentionally left blank.
Bookmarks