Log in

View Full Version : The talk your own language thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Moros
08-18-2006, 20:08
pff I can even tell which language it is. Armenian, right? At least it's something similar.

Drisos
08-18-2006, 20:09
is it 'armenian'? ~:)

Dooz
08-18-2006, 20:14
Heh, how'd you guess!? (~;))

Drisos
08-18-2006, 20:40
yes, that first name told me a lot.. ~:)

Moros
08-18-2006, 20:47
Hey I guessed it first. And not because of the name you told. Cause I don't knew they know Armenian! I barely know them.

Drisos
08-19-2006, 08:40
gah! we were writing the post at the same time.. posted at 21:08 and mine 21:09..

The Stranger
08-19-2006, 12:16
Gah!!!

Moros
08-19-2006, 13:17
Gah!!!
Goh!!!

The Stranger
08-19-2006, 14:23
Gih!!!

Beirut
08-19-2006, 15:22
:inquisitive: Shhhhhhhh!

Drisos
08-19-2006, 15:24

:book: :balloon2: :dizzy2: :embarassed: :help: :inquisitive: :laugh4:

Moros
08-19-2006, 15:27
:inquisitive: bhhhhhhhh!

Beirut
08-19-2006, 16:30
Heren,

Als u de mensen aan iets kunnen denken om dan te zeggen zal ik opn het, tot toen, het ben...

https://img.photobucket.com/albums/v298/horsesass/axe1.jpg
Gesloten!

Beirut
08-19-2006, 22:15
Seems my Dutch isn't that good.

In plain English, the above message meant that this thread is an indulgence, mostly for our Dutch friends, and if it is going to be nothing but a spam thread then it will be temp-locked and/or deleted.

Open.

Please avoid the spam.

Thanks.

Caius
08-22-2006, 21:30
Bueno, parece que soy el unico que habla español aqui, asi que tomen sus traductores, y traten de entender que les acabo de decir

The Stranger
08-22-2006, 21:44
geen probleem Beirut. ;) zin in een biertje?

Moros
08-22-2006, 22:56
Igor, it's a live! (hmm..don't remember the exact quote.)

Anyhow, nu heb je eindelijk weer een rede om te leven Umeu. ~;) Maar wel zullen nu maar braaf zijn zeker? geen woorden posten met en ander lettertje in dan maar. We mogen toch nog wel wat nonsens zeggen zeker? Waar kan ik die nonsens anders kwijt? :(

Caius
08-23-2006, 03:04
Digo yo
Por que no traducen lo que dicen?

Drisos
08-23-2006, 06:17
ja wel nonsense onzinnige humor maar geen spam, mensen. ik ging helemaal vreemd doen in die dagen dat ik dat niet kwijt kon hier, ik had zoveel om te geven maar nergens om het te geven:laugh4:

pff.. de bijl! ik heb er nog steeds een trauma van.. :dizzy2: :sweatdrop:

:juggle2:

Andres
08-23-2006, 08:29
Hola, hij heeft niet gezegd dat er niet mag gespamd worden, we moeten de spam vermijden.

M.a.w. als hier iemand spamt, moet je je ogen dichtdoen of trachten te voorkomen dat het op je scherm verschijnt.

Er is mijns inziens toch een duidelijk nuanceverschil tussen "don't spam" en "avoid the spam", niet?

~:cool:

Moros
08-23-2006, 10:17
hmmm... Ik haal de blance roller al!
~:bounce:

Drisos
08-23-2006, 12:27
als je maar snel genoeg scrollt kun je de posts niet zien, dus moet te doen zijn. :balloon2: :laugh4: :2thumbsup:

Moros
08-23-2006, 12:56
Ja, zo doen we't.

Zou ik durven een plusteken met een een achter te posten. Pff stomme canadeses teddyberen!

Andres
08-23-2006, 13:26
hm...

Plus één

Hihi :bounce:

Moros
08-23-2006, 15:59
hm...

Plus één

Hihi :bounce:
:shame: :no: :embarassed: :embarassed: :no: :shame:
Wacht maar als ik dit aan Umeu's pappie vertel!

Andres
08-23-2006, 16:28
nee, niet doen! Ik ben allergisch aan bijlen.

Pfff... Als je hier niet mag sp-en, wat mag je hier dan wel doen? :inquisitive:

Moros
08-23-2006, 18:53
Jaja..tuurlijk.

Fragony
08-24-2006, 08:02
nee, niet doen! Ik ben allergisch aan bijlen.

Jij ook al?? Ik krijg er altijd van die gapende wonden van, en ik heb er nog steeds geen fijn zalfje voor gevonden. Hoogst irritant.

Andres
08-24-2006, 08:23
En ik ben ook allergisch aan sloten.

En ik had nog zo'n mooi topic geopend in de inkomsthall. Zou de Mith kunnen overtuigd worden om dat beklemmende slotje er terug af te halen?

Zou een relaas omtrent mijn traumatische ervaringen met claustrofobie kunnen helpen?

Slotjes, bah. Doet me denken aan gevangenissen. Alleen al in naam van de vrijheid, zou dat moeten verboden worden.

Er zijn toch andere manieren om iemand te sanctioneren? Door b.v. te verbieden gedurende 3 dagen het woord "pie" te gebruiken?

Brrrr...., ik mag er niet aan denken.

DukeofSerbia
08-24-2006, 11:23
FC Kopenhagen knikkert Ajax uit de Champions League.

I never saw the funniest http://smiles.zy.cz/585.gif and tragic http://smiles.zy.cz/179.gif (for Ajax) own goal as did Vernaelen. I watched the match in Eurosport Deutschland.

Belgie heeft, net als Nederland, slechts een ploeg in de CL. Standard trainer Jan Boskamp verlor, na de 2-2 in Luik, met 2-1 bij Steaua Boekarest.:laugh4:

Moros
08-24-2006, 12:03
Kunner er van holland niet een ploeg meer mee doen?

Dutch_guy
08-24-2006, 14:11
FC Kopenhagen knikkert Ajax uit de Champions League.

I never saw the funniest and tragic (for Ajax) own goal as did Vernaelen. I watched the match in Eurosport Deutschland.

That was absolutely horrible, nearly cried when I saw that one...

:balloon2:

Andres
08-24-2006, 14:30

Heel jammer. Heb altijd wel sympathie gevoeld voor Ajax.

Gelukkig ben ik Anderlecht-supporter. Jammer dat het in onze verdediging niet zo snor zit. Wat de Belgische competitie betreft, is het niet zo erg, de offensieve klasse compenseert één en ander, maar op het hoogste (Europese) niveau?

Wat in België klasse is, is in de CL hoogstens middelmaat. En als we in CL-termen spreken is de Anderlecht defensie, tja, gewoonweg rommel. :embarassed:

Hopelijk maken ze zich weer niet belachelijk door geen enkele wedstrijd te winnen...

Moros
08-24-2006, 16:17
Heel jammer. Heb altijd wel sympathie gevoeld voor Ajax.

Gelukkig ben ik Anderlecht-supporter. Jammer dat het in onze verdediging niet zo snor zit. Wat de Belgische competitie betreft, is het niet zo erg, de offensieve klasse compenseert één en ander, maar op het hoogste (Europese) niveau?

Wat in België klasse is, is in de CL hoogstens middelmaat. En als we in CL-termen spreken is de Anderlecht defensie, tja, gewoonweg rommel. :embarassed:

Hopelijk maken ze zich weer niet belachelijk door geen enkele wedstrijd te winnen...
Ja, er is eigenlijk als je't mij vraagt voor't moment geen enkel Belgish team wat al helemaal snor is. Ze moeten allemaal hun draai nog vinden. EN als er eenteam is dat nu misschien nog wel het beste draait is het roeselare mischien wel.

DukeofSerbia
08-24-2006, 16:53

You are Ajax fan? Own goal of Vernaelen is one of the rare kind...:dizzy2: And after Kopenhagen scored Ajax had bar and some great chanses, but...

This year CL is really crazy. 6 teams from Eastern Europe: Levski Sofia, Steaua Bucharest, Dinamo Kiev, Sahtjor Doneck, CSKA Moscow and Spartak Moscow.

Who is from the Netherland? PSV and AZ?

Andres
08-24-2006, 16:56
Ach ach, waar is de tijd toen Europa beefde voor het Grote Anderlecht...?

Jammer.

Nu zijn we al blij als ze in de tweede groepsfase van de CL raken :shame:

Ik vind het jammer dat ik het moet toegeven, maar op voetbalgebied zouden we toch wat meer lef en een grote mond mogen hebben, zoals de Hollanders.

Ok, als het verkeerd afloopt, ga je des te harder op je bek, maar het lijkt mij toch beter deel te nemen met de instelling: "we gaan de beker winnen" dan met de instelling: "hopelijk maken we ons niet belachelijk"... :no:

Anderzijds denk ik dat een paar zweepslagen die rotverwende voetballertjes ook eens deugd zouden doen :whip:

DukeofSerbia
08-24-2006, 17:05
RSC Anderlecht (BEL) is in POT 4! Anderlecht haven't chance to reach even a draw in one game. Every year the same story about Belgian team if they rich group stage...

Dutch_guy
08-24-2006, 17:18
You are Ajax fan? Own goal of Vermaelen is one of the rare kind...:dizzy2: And after Kopenhagen scored Ajax had bar and some great chanses, but...

This year CL is really crazy. 6 teams from Eastern Europe: Levski Sofia, Steaua Bucharest, Dinamo Kiev, Sahtjor Doneck, CSKA Moscow and Spartak Moscow.

Who is from the Netherland? PSV and AZ?

Yeah, I'm an Ajax fan :2thumbsup:

We had our share of chances, especially first half of the game (7, as a matter of fact), while Kopenhagen had 2 chances in the entire game - managing to score once. Fortune didn't favor Ajax this time, which is too bad since our very young team could have used the experience...

Can't say I know a lot of those eastern european teams, Dinamo, Spartak and CSKA do however ring a bell. The first 2 I have seen in the CL quite some times, and CSKA won the UEFA cup last year, right ?

Oh, and the only Dutch team in the CL this year is PSV. AZ finished second last year in the competition, but failed to make it to the CL via the national playoffs.

[EDIT]By the way, It seems I've missed the CL group draw...did PSV get lucky ?

DukeofSerbia
08-24-2006, 17:34
Yeah, I'm an Ajax fan :2thumbsup:

I never watched Dutch Eredivision except in time when Mateja Kezman played for PSV Eindhoven. Actually I watched reports of games in BVN TV in satellite.

We had our share of chances, especially first half of the game (7, as a matter of fact), while Kopenhagen had 2 chances in the entire game - managing to score once. Fortune didn't favor Ajax this time, which is too bad since our very young team could have used the experience...

I admit that I watched only second half as I came at home at 9 p.m. and then I watched Arsenal - Dinamo Zagreb. But I watched second half after Kopenhagen scored. I just don't get it how Ajax managed to lost.http://i.eurosport.com/2006/08/23/303553-1360660-458-238.jpg

Can't say I know a lot of those eastern european teams, Dinamo, Spartak and CSKA do however ring a bell. The first 2 I have seen in the CL quite some times, and CSKA won the UEFA cup last year, right ?

CSKA won two years ago UEFA Cup. Last year won Seville. Roman Abramovitch has some actions in CSKA...
My Red Star Belgrade didn't have luck as we had to beat AC Milan :wall: which was impossible. Three years ago we played with PSV in qualifications and PSV this season reached semifinal. This guy really annoyed Red Star's defense... http://i.eurosport.com/2006/03/04/258790-878164-458-238.jpg

Oh, and the only Dutch team in the CL this year is PSV. AZ finished second last year in the competition, but failed to make it to the CL via the national playoffs.

Yes, I just checked.

[EDIT]By the way, It seems I've missed the CL group draw...did PSV get lucky ?

I forgot about that and I can't find on uefa.com nothing. Some private Serbian TV broadcast this but I'm not at home...

I find live draw in Eurosport - http://www.eurosport.com/football/uefa-champions-league/2006-2007/livecommentsfullpage.shtml

P.S.
So far - Bordeaux into Group C (Liverpool, PSV)

DukeofSerbia
08-24-2006, 17:59
18:54 So there we are, a bit of a marathon but thanks for bearing with us. Obviously the big news is Chelsea's grouping with Barcelona, with whom they clashed in the knockout stages in the last two seasons!

UEFA Chamipons league 2006/2007 Group stage draw:

Group A:

1.FC Barcelona (Spain)
2.Chelsea FC (England)
3.Werder Bremen (Germany)
4.PFC Levski Sofia (Bulgaria)

Group B:

1.Internazionale Milano (Italy)
2.Bayern Munchen (Germany)
3.Sporting Clube de Portugal (Portugal)
4.FC Spartak Moskva (Russia)

Group C:

1.Liverpool FC (England)
2.PSV Eindhoven (Holland)
3.FC Girondins de Bordeaux (France)
4.Galatasaray SK (Turkey)

Group D:

1.Valencia C.F. (Spain)
2.AS Roma (Italy)
3.Olympiacos CFP (Greece)
4.FC Shakhtar Donetsk (Ukraine)

Group E:

1.Real Madrid C.F. (Spain)
2.Olympique Lyonnais (France)
3.FC Steaua Bucuresti (Romania)
4.FC Dynamo Kyiv (Ukraine)

Group F:

1.Manchester United (England)
2.Celtic Glasgow (Scotland)
3.SL Benfica (Portugal)
4.FC København (Denmark)

Group G:

1.Arsenal FC (England)
2.FC Porto (Portugal)
3.PFC CSKA Moskva (Russia)
4.Hamburger SV (Germany)

Group H:

1.AC Milan (Italy)
2.LOSC Lille (France)
3.AEK Athens FC (Greece)
4.RSC Anderlecht (Belgium)

Barcelona and Chelsea in the same group - DEATH group.:laugh4: My Arsenal is with Porto, CSKA and Hamburg. Not good...
Lyon and Real Madrid again in the same group.

Dutch_guy
08-24-2006, 18:09
Well group A certainly is The Group of Death. Barca and Chelsea in one group..... that means Chelsea was put in pot two something I find quite strange...

Group C 'll prove to be interesting, all teams are more or less equal really. No clear winner, even though Liverpool does have the best odds to do so.

Oh, and don't worry I bet Arsenal 'll go through, hopefully accompanied by HSV.

Drisos
08-24-2006, 20:39
gah! bad luck for vermaelen. he played very well. a lot of bad luck for ajax.. though they should've scored in the first half, when they had the upper hand and some nice opportunities.

fc kopenhagen amateur club does not deserve to play champions league:furious3: :laugh4: ..

gah! ajax.. ajax.. ajax.. lost again:wall:

The Stranger
08-24-2006, 22:16
stop converting my thread!!!!!!!!!

STUPID AJAX STUPID ************ *** *** ******* ******** ****** ********

Beirut
08-25-2006, 00:37

Fair's fair boy. If English is your own language... :shrug:

DukeofSerbia
08-25-2006, 12:01

Dat is voetball.:laugh4:

The Stranger
08-25-2006, 16:37
nee dat is t niet... english isnt your language either, dad. I though all you need to know was Lumberjackish (TIMBER!!!!!!!)

Moros
08-26-2006, 19:09
Can't wait for the first game to be played, and Anderlecht to make a fool out of theirselves. Can you, Andréke?

The Stranger
08-26-2006, 21:44
belgian football is even worse than dutch... Anderlecht wins every game with how much 7-0 8-0. 5-0 if they have a bad day...

Moros
08-27-2006, 20:19
They did? I believe they haven't even won every game after only four games.

Go racing, go racing!

~;)

Andres
08-28-2006, 08:25
Toch maar lekker FCB afgedroogd. Ok, het was een rotslechte match met weinig spektakelwaarde, ma bon, het doet altijd deugd die boerkes met een nederlaag terug te sturen naar Mest-Vlaanderen.

The Stranger
08-28-2006, 09:58
pfffff... ik moest egt te vroeg opstaan en t is egt rotweer...

Andres
08-28-2006, 10:03
pfffff... ik moest egt te vroeg opstaan en t is egt rotweer...

Wel wel, dat is nog eens een interessante post.

Rotweer idd. Och ja, of het nu rotweer is of stralende zonneschijn, ik moet toch werken.

DukeofSerbia
08-28-2006, 11:06
nee dat is t niet... english isnt your language either, dad. I though all you need to know was Lumberjackish (TIMBER!!!!!!!)

У праву си. Само нисам тата!:laugh4:

Drisos
08-28-2006, 15:34
ts... omg omg omg !! is het nou waar of niet? :dizzy2: als t niet waar is, ist een goeie 1 september grap voor beirut.. maar als t wel waar is... je bent pas 15 toch? hmmm... moeilijke situatie wordt dat..

hmmm... ik geloof er eigenlijk niks van.. :inquisitive:

je moet het eerst nog 100X serieus zeggen voordat ik het snap

Andres
08-28-2006, 15:44
Nee, ik geloof er geen knijt van.

Drisos
08-28-2006, 20:54
ik ook niet.. en ik hoop ook dat dat terecht is..:book:

The Stranger
08-28-2006, 21:06
ik ben blij dat t jullie aangrijpt... egt waar... het doet me veel. ik ga nu niet emotioneel doen maar ik meen het, het doet me goed.

Dutch_guy
08-28-2006, 22:31
Je had ons goed beet man, volgens mij geloofde vrij veel mensen het

The Stranger
08-28-2006, 22:43
t was een stomme grap... ik had t niet moeten doen... n volgens my zijn vrij veel mensen kwaad... Mithrandir iig... ik had t al een tijdje geleden gepland...maar i guess i crossed a line here... maar wat ik zei meende ik wel (de post hiervoor)... ik dacht dat niemand me toch zou geloven of ook maar zou twijfelen aan dat t een grap was...

doc_bean
08-28-2006, 23:04
Wazikashi (sp?) heeft toch ongeveer hetzelfde voor gehad, ik denk dat daarom veel volk er geloof aan hechte. Ik twijfelde eerst ook wle een beetje :sweatdrop:

The Stranger
08-28-2006, 23:13
dan begrijp ik zijn post... mar beirut en mithrandir zijn redelijk pissed... ik zal maar es weer een tijdje vertrekken

Drisos
08-29-2006, 06:24
tis maar een grap, laat ze lekker kwaad zijn als zij dat willen.
:yes:

Andres
08-29-2006, 08:30
Hm, misschien ben ik ook wel een beetje oorzaak.

Ik kreeg een verwittiging van bijlmans voor een plus één post in je papa topic. Ik heb gereageerd met de opmerking dat plus één posts enkel niet meer mochten in "otherwise useful threads". Misschien kon hij daar niet mee lachen en vindt hij dat ik niet de wijsneus moet uithangen?

Of het is misschien een samenloop van omstandigheden.

Och ja, een beetje goed gedrag zo nu en dan zal niemand kwaad doen. En als je jezelf niet kan beheersen, is het idee van TS misschien nog zo slecht niet: ff een paar dagen "verlof" nemen...

Fragony
08-29-2006, 09:48
Stout geweest? We zijn niet boos, alleen een beetje verdrietig :shame:

Andres
08-29-2006, 09:58
Verdrietig? Waarom dan? Omdat Ts geen papa wordt? Tja, ik moet zeggen dat ik ook al uitkeek naar de lekkere suikerbonen. Jammer. Gewoonweg slecht van onze vreemde vriend: ons eerst kwijlend doen uitkijken naar lekkere suikerbonen en dan genadeloos melden dat het maar om te lachen was.

Ik eis suikerbonen!

In afwachting zal ik het stellen met een stukje virtuele taart. Of misschien een frisse Westmalle?

Fragony
08-29-2006, 14:54
Kijk belgkes, het hoge woord is er uit ~;)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/35959861/Nederlanders_slimste_van_alle_Europeanen.html

Sta mij toe te citeren,

'Uit onderzoek blijkt tevens dat moppen over Belgen geoorloofd zijn: onze zuiderburen hebben een gemiddeld IQ van 99.'

Nog 1 puntje erbij en jullie zijn net zo slim als de amerikanen :laugh4:

Andres
08-29-2006, 14:58
Bwah, hadden onze ministers niet meegedaan aan die testen, we zouden veel beter gescoord hebben.

Dutch_guy
08-29-2006, 15:01
Dit is een pm van TS die hij vanochtend gestuurd heeft,

Het was een eer en het is jammer dat het over is. Maar mijn laatste uur hier heeft zo ongeveer geslagen. Je was/bent een goede vriend (ookal ken ik je niet van gezicht, reken ik je toch tot mijn vrienden).

De Vreemdeling heeft het gebouw verlaten. Vertel het aan de TYOLT-gang.

Tot ziens,

Leek me gepast om dit te posten, gezien de laatste regel.

Fragony
08-29-2006, 15:11
Oh hij gaat wel vaker weg, maak je geen zorgen. Mods vergeten denk ik wel eens dat hij nog erg jong is, komt wel weer terug.

Andres
08-29-2006, 15:16
Werd hij geband of voelt hij zich beledigd/ongewenst?

In het laatste geval hoop ik dat hij erover geraakt en binnenkort terugkomt.

Als hij echt ongewenst zou zijn, hadden ze hem allang geband. De reden dat ie hier al zo lang mag rondhangen is, naar mijn bescheiden mening, juist omdat hij soms eens over de schreef gaat.

Hij is één van die leden die voor wat lol zorgt, iets wat evengoed bijdraagt aan deze "great community".

M.a.w. TS, als je dit leest en je bent niet geband: get over it en rep je luie reet terug naar hier, of anders: :whip:

Drisos
08-29-2006, 15:42
Ik zie dus echt niet in waarom enkele staff leden hier zo boos over waren. (het ging toch eigenlijk alleen om die 'grap-thread'? voor mijn info)

Ik zal eerlijk mijn mening over zeggen (hij kan toch nederlands): Beirut creeert ruzies/problemen door het verkeerd/slecht opvatten van grappen. de ruzie met mr. youknowwho(begint met een S) liep uit op een permanente ban omdat mr. youknowwho in zijn boosheid compleet over de schreef ging. ik vond mijn eigen waarschuwing voor een post hier ook niet terecht. en nu dit weero.. pfff.. ts was een van de leukste mensen uit de frontroom in mijn ogen.

waarom wordt hij zo boos over dingen die echt 0% slecht bedoeld zijn?:dizzy2: tenminste, het was gewoon een grap van ts. misschien wat ongepast, maar om er nu zo ernstig op te reageren dat hij weer vertrekt vind ik ook ongepast. we zijn jong, gek, en denken soms niet zo goed voor iets te posten. maar we bedoelen het nooit slecht.

overigens hoop en denk ik dat ts wel terug komt. ~;)

Andres
08-29-2006, 15:54
Misschien hebben ze een ander gevoel voor humor?

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat het hier een doodserieuze bedoening wordt?

En buiten zijn lolletjes, heeft TS toch ook wel een paar zeer nuttige bijdragen geleverd: een prachtige guide in de inkomsthall en een paar leuke verhalen. En dan vergeet ik ongetwijfeld nog het een en ander, ben hier nog niet zo lang om heel zijn verleden te kennen.

Ik zou het alleszins jammer vinden. Het is toch niet dat zijn gedrag echt storend is? Hij amuseert zich gewoon en dit ten koste van niemand. Als ze zijn threads locken, begint hij daar toch niet over te zeuren of begint hij toch niet te beledigen? Hij neemt het sportief op en daagt de mods gewoon opnieuw uit, overigens zonder iemand te kwetsen. En zoals eerder al gezegd, hij is nog jong en dus soms wat onbezonnen, maar zeker geen slechte inborst.

Tja, misschien hadden ze gewoon een slechte dag.

Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal weer goed komt :2thumbsup:

Fragony
08-29-2006, 15:56
Als je iedere dag ondanks waarschuwingen draadjes opent die ondanks de bedoelde humor toch tegen de regels zijn dan laat je de moderator weinig keus, en die moeten dan soms even de hakken in het zand zetten. Beirut kan wat kinderachtig zijn (ik heb ook een paar warnings gekregen die mijns inziens wat veel waren) maar hij is wel consequent dus hem kan niks kwalijk genomen worden. Als je vervolgens na waarschuwingen 'over het lint gaat' dan heb je het aan jezelf te danken, het blijft een immers een opdraad gemeenschap.

Kom maar gewoon terug The Stranger, ik adopteer je wel :laugh4:

Andres
08-29-2006, 16:00
Tegen de regels? Ik ben ook tegen de regels. Ik ben het beu! 1 week op 4 regels. Eén week op 4 dat ik op droog zaad moet zitten. Allemaal door die stomme regels. Afschaffen moesten ze dat, die vieze regels.

:inquisitive:

Hm, voor t geval jullie de uitdrukking "ze heeft haar regels" niet kennen in Nederland,het betekent: "ze heeft haar maandstonden".

Andres
08-29-2006, 16:02
maar hij is wel consequent dus hem kan niks kwalijk genomen worden

Hm, Hitler was ook consequent in zijn Jodenbeleid. Kan je hem dan ook niks verwijten?

Drisos
08-29-2006, 16:06
Misschien hebben ze een ander gevoel voor humor?

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat het hier een doodserieuze bedoening wordt?

En buiten zijn lolletjes, heeft TS toch ook wel een paar zeer nuttige bijdragen geleverd: een prachtige guide in de inkomsthall en een paar leuke verhalen. En dan vergeet ik ongetwijfeld nog het een en ander, ben hier nog niet zo lang om heel zijn verleden te kennen.

Ik zou het alleszins jammer vinden. Het is toch niet dat zijn gedrag echt storend is? Hij amuseert zich gewoon en dit ten koste van niemand. Als ze zijn threads locken, begint hij daar toch niet over te zeuren of begint hij toch niet te beledigen? Hij neemt het sportief op en daagt de mods gewoon opnieuw uit, overigens zonder iemand te kwetsen. En zoals eerder al gezegd, hij is nog jong en dus soms wat onbezonnen, maar zeker geen slechte inborst.

Tja, misschien hadden ze gewoon een slechte dag.

Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal weer goed komt :2thumbsup:

Hm, Hitler was ook consequent in zijn Jodenbeleid. Kan je hem dan ook niks verwijten?

hmm.. ik heb vrij weinig te zeggen behalve dat ik het op alle fronten totaal met je eens ben. goede posts!

Fragony
08-29-2006, 16:11

Dat heet Godwins Law, hitler erbij halen als het niet nodig is ~;)

Eerlijk waar, hij doet dit werk vrijwillig om deze website een beetje eikelvij te houden, en omdat te doen moet je consequent zijn(we willen hier toch geen positieve discriminatie he). Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen een fris en fruitige website en een fris en joodvrij duitsland, dat zou je toch in moeten zien.

Andres
08-29-2006, 16:28
hmm.. ik heb vrij weinig te zeggen behalve dat ik het op alle fronten totaal met je eens ben. goede posts!

:bow:

Btw, Fragony, ik vond het gewoon een leuke oneliner om te posten. Veel te mooi om te laten liggen. Je gaf zo'n mooie voorzet en ik kon er niet aan weerstaan hem ff binnen te koppen, ook al liep ik misschien randje buitenspel :laugh4: .

En uiteraard verdienen Beirut en de andere moderators ons respect voor de vele vrije uren die ze hieraan besteden.

Dat ze soms kritiek krijgen is "part of the job" en dat ze ondanks die kritiek toch belangeloos verder werken, tja, daarvoor krijgen ze wat mij betreft nog meer respect :bow:

Onze kritiek kan je trouwens ook opbouwend interpreteren.

Ik ben het met je eens dat ze deze fora "eikelvrij" moeten houden, maar je kan TS toch niet als een te verwijderen eikel beschouwen? Waarmee ik je geen woorden in de mond wil leggen die je niet hebt uitgesproken.

Ik wil gewoon zeggen dat ze onze posts ook zouden kunnen lezen als een manier om hen nog betere mods te maken ipv ze te lezen als ondankbaar gejengel van verwende kinderen.

Silver Rusher
08-29-2006, 16:35
Waarom is de ORG zo populair onder Nederlandse mensen? En ja dit is een roerende web vertaling.

Fragony
08-29-2006, 16:46
Waarom is de ORG zo populair onder Nederlandse mensen? En ja dit is een roerende web vertaling.

Dat heeft alles te maken met onze affiniteit met technologie, de meesten van ons neuken al jaren draadloos.

Andres
08-29-2006, 16:48
Hm, ik hoop dat bijlmans het n woordje niet kent, anders zou je allergie voor scherpe hakinstrumenten weer eens acuut kunnen opflakkeren :laugh4:

Dutch_guy
08-29-2006, 16:50

Dat heeft alles te maken met onze affiniteit met technologie, de meesten van ons neuken al jaren draadloos....

En het komt ook omdat wij Nederlanders veel te veel tijd aan onze handen hebben... Geef maar toe :2thumbsup:

Andres
08-29-2006, 16:53
En het komt ook omdat wij Nederlanders veel te veel tijd aan onze handen hebben... Geef maar toe :2thumbsup:

Wij Belgen daarentegen ...

Fragony
08-29-2006, 16:55

Oh en dat, maar de belgen honen ons vol in deze. Vraag maar aan Gertgregoor, die heeft zelfs seks zelf in de hand :laugh4:

Andres
08-29-2006, 16:58
Oh en dat, maar de belgen honen ons vol in deze. Vraag maar aan Gertgregoor, die heeft zelfs seks zelf in de hand :laugh4:

Geef maar toe, als die welbepaalde periode in de maand aanbreekt, heb jij "het" ook zelf in de hand.

Fragony
08-29-2006, 17:03
Geef maar toe, als die welbepaalde periode in de maand aanbreekt, heb jij "het" ook zelf in de hand.

Een echte schipper zeilt ook op de rode zee.

ok je hebt me.

The Stranger
08-29-2006, 17:03
het is niet de schuld van een van de mods dat ik vertrek... en al helemaal niet van Beirut... hij is echt een geweldig persoon en ik heb veel respect voor hem... Ik heb zelf besloten om weg te gaan om een paar redenen... de grap was niet de oorzaak maar wel de reden dat ik besloot om nu te vertrekken...of hoort t andersom...volges mij wel... anyway, ik voel me wel gewenst maar als ik terugkom komt TS niet mee... ik wil ook wel eens om andere dingen bekend staan dan spam en met TS gaat dat gewoon niet, zelfs posts die niet bedoeld zijn als spam worden daar wel voor af gedaan alleen omdat ik ze me TS gepost heeb

Fragony
08-29-2006, 17:13
Beste TS, als je een normale puber bent dan loop je de hele dag rond met een klein bolletje bliksem in je donder dat elk moment kan knallen. Geen enkel pseudoniem dat je jezelf aanmeet gaat dat veranderen, wees gewoon lekker jezelf, want dat is toch degene waar je het de komende decenia mee zult moeten doen. En dat is ook degene die op waarde word geschat, gezien de hier verkregen steunbetuigingen. Hier is van alles te vinden, van oud tot jong.

Andres
08-29-2006, 17:14
het is niet de schuld van een van de mods dat ik vertrek... en al helemaal niet van Beirut... hij is echt een geweldig persoon en ik heb veel respect voor hem... Ik heb zelf besloten om weg te gaan om een paar redenen... de grap was niet de oorzaak maar wel de reden dat ik besloot om nu te vertrekken...of hoort t andersom...volges mij wel... anyway, ik voel me wel gewenst maar als ik terugkom komt TS niet mee... ik wil ook wel eens om andere dingen bekend staan dan spam en met TS gaat dat gewoon niet, zelfs posts die niet bedoeld zijn als spam worden daar wel voor af gedaan alleen omdat ik ze me TS gepost heeb

Eh, het is me niet helemaal duidelijk.

Klinkt nogal schizofreen, niet? Identiteitscrisisje aan het doormaken?

Waarom zou een ernstige post van jou niet ernstig genomen worden? Ik bedoel als je een zogenaamd "nuttige" bijdrage levert, is dat toch wel duidelijk?

Neem nu b.v. je guide of één van je verhalen, geen mens met een greintje verstand die dat beschouwt als flauwe zever of "spam"?

"TheStranger" is toch minstens een deel van wie/hoe je bent? Iemand die soms eens over de schreef gaat, soms eens een ernstige en nuttige bijdrage levert en meestal gewoon lol trapt en zich kostelijk amuseert.

En wat is daar nu verkeerd mee?

Zou je dan liever bekend staan als een saaie piet wiens posts garant staan voor :sleeping:

Kom op man, een beetje meer zelfvertrouwen. Doe gewoon zo voort en als je eens op de vingers getikt wordt, tja, denk dan eens goed na en leer er wat van. Je kan er alleen maar een nog betere Vreemde door worden.

Andres
08-29-2006, 17:16
Beste TS, als je een normale puber bent dan loop je de hele dag rond met een klein bolletje bliksem in je donder dat elk moment kan knallen. Geen enkel pseudoniem dat je jezelf aanmeet gaat dat veranderen, wees gewoon lekker jezelf, want dat is toch degene waar je het de komende decenia mee zult moeten doen. En dat is ook degene die op waarde word geschat, gezien de hier verkregen steunbetuigingen. Hier is van alles te vinden, van oud tot jong.

Blijkbaar denkt frag er net zo over als ik. Ziehier twee ouwe, ervaren knarren vinden TheStranger een geweldige kerel.

Als je tot hiertoe geen enkele reden zag om TS te zijn/blijven, dan heb je er nu plots twee.

doc_bean
08-29-2006, 17:25
Opnieuw beginnen kan toch ook leuk zijn ?

Doe gewoon wat je wil man, zo lang je je maar amuseert en niet al te veel mensen al te kwaad maakt ~:thumb:

Drisos
08-29-2006, 21:28
whaha fragony en andres.. de discussie raakt onder de gordel.. ik denk niet dat bijlmans dat kan appricieren.. ~;)

umeu/ts, ik ken het gevoel een beetje. toen ik een jaartje geleden ofzo ook heel actief was in de frontroom met mn vreemde gevoel voor humor erbij kreeg ik ook veel commentaar van 'spammer!','hij post niets dan spam', etc etc etc.. dat vond ik ook erg vervelend. ik denk dat we dat gemeen hebben, dat we gewoon een thread of post maken die als humor bedoeld is, niet als spam, en daarover commentaar krijgen. beiden hebben we ook in andere forums wel meer serieuze, constructieve posts waar ook mensen zonder gevoel voor vreemdsoortige humor wat aan hebben.

wat je ook doet, wees jezelf, en laat niemand dat hoe dan ook in de weg staan. (geldt overigens in je hele leven.. pff... wat ben ik vreemd 'wijs' aan het praten zeg :dizzy2: )

laterrr

Andres
08-30-2006, 14:10
whaha fragony en andres.. de discussie raakt onder de gordel..

Gordel? Hoezo gordel? Ik dacht dat we hier allemaal fans waren van RTW? Ik draag een toga, zoals elk fatsoenlijk lid van deze community.

Gordel, bwah, wat een barbaarse gedachte. :no:

Moros
08-30-2006, 14:22
Ben ik ff twee dagen zo goed al niet hier wegens herexamen (ik ben geslaagd!) en er is weer vanalles gebeurt. Ik kan niet volgen...

@Fragony is oude bekende, komt door Walen. (stomme walen ~;)) Maar da gaan we maar niet over beginnen want anders gaan ons andréke weer beginnen.

@TS:kom op man, waarom wel weggaan of als iemand anders komen? Een masker verandert het gezicht, niet de persoon die't draagt.

Andres
08-30-2006, 14:32
Ben ik ff twee dagen zo goed al niet hier wegens herexamen (ik ben geslaagd!) en er is weer vanalles gebeurt.

Ik hoop dat het geen herexamen Nederlands was, want het moest zijn "gebeurD".

Alleszins proficiat.

Maar het ware natuurlijk beter geweest helemaal geen herexamen te hebben...

Moros
08-30-2006, 15:30
nee Frans,

Heb ik dat echt geschreven? :embarassed:

Andres
08-30-2006, 16:08
Frans?

Foei!

Doe daar gauw wat aan, k zou niet graag hebben dat Di Rupo over 10 jaar kan zeggen "que les flamands ne sont pas dans l'état intellectuel d'apprendre le Français" ...

The Wizard
08-30-2006, 19:22
Rare jongens, die Belgen...

Fragony
08-31-2006, 07:53
Ik hoop dat het geen herexamen Nederlands was, want het moest zijn "gebeurD".

Hoe kom je daar nou bij?

Andres
08-31-2006, 09:15
Hoe kom je daar nou bij?

Doe iets aan je Nederlands man.

Voltooid deelwoord van gebeuren is gebeurd, niet gebeurt.

Of is dat ook al veranderd? Met al die nieuwe spellingen tegenwoordig. Je hebt de "nieuwe" spelling nog maar net onder de knie of er is alweer een andere.

Seffes heb je evenveel Nederlandse spellingen als er versies van Windows zijn... :wall:

Fragony
08-31-2006, 09:36

Doe iets aan je Nederlands man.

Voltooid deelwoord van gebeuren is gebeurd, niet gebeurt.

Of is dat ook al veranderd? Met al die nieuwe spellingen tegenwoordig. Je hebt de "nieuwe" spelling nog maar net onder de knie of er is alweer een andere.

Seffes heb je evenveel Nederlandse spellingen als er versies van Windows zijn... :wall:

En zeker niet gebeurD :laugh4:

Tja de nieuwe spelling huh, het grote miere/mieren -neukerij debat om de schoolboekenmafia een duwtje in de rug te geven.

Wat is er in hemelsnaam mis met het zwaar heerschende Nederlandsch? Word er een beetje wankelmoedig van. Het grappige is, het CDA (christelijk democratisch appèl) is volgens de nieuwe spelling nu een christelijk democratische

http://www.kuleuven-kortrijk.be/facult/wet/biologie/pb/kulakbiocampus/ecolab/09-appel-28-keuleman-kl.jpg

En ze vallen niet ver van de boom.

Andres
08-31-2006, 10:10
Toen ik in m'n laatste jaar aan de middelbare school zat, werd er ook net een nieuwe spelling ingevoerd.

Pffff, na 11 jaar volgens de "oude" spelling, moesten we plots nieuwe regeltjes leren, dewelke nu op hun beurt opnieuw verouderd zijn.

Man man man, waar zijn ze mee bezig?

Dit terwijl een groot deel van de huidige schoolgaande jeugd zelfs geen hoofdletters meer schrijft aan het begin van een zin of niet meer weet wanneer ze een punt of een komma moeten plaatsen.

:wall:

Maar nee, de tussen "n", daar moet aandacht aan besteed worden.

Regelneukers.

Moros
08-31-2006, 10:20
.dat wet,en w!e weL

Andres
08-31-2006, 10:29
.dat wet,en w!e weL

Oh, je bent een Marsmannetje!

En ik maar denken dat Nederlands je moedertaal was...

w?t wat bliblib LojA vie lo!

Fragony
08-31-2006, 10:36
Moet Marsmannetje eigenlijk wel met een hoofdletter? En Kabouters? En Elfjes? Mocht ooit uitkomen dat deze wezens bestaan dan hebben wij deze discussie lekker al gehad en kunnen we in vrede gezapt/ontvoerd/gekikkereerd worden. Je zal maar onwetend sterven, lijkt me vreselijk, denk ik.

doc_bean
08-31-2006, 10:39
Toen ik in m'n laatste jaar aan de middelbare school zat, werd er ook net een nieuwe spelling ingevoerd.

Pffff, na 11 jaar volgens de "oude" spelling, moesten we plots nieuwe regeltjes leren, dewelke nu op hun beurt opnieuw verouderd zijn.

De laatste herziening toen ik nog in het middelbaar zat moesten we niet eens meer leren. Ik had nog geluk, toen ik begon bestonden die 2 spellingen nog (voorkeurspelling en oude ?), ik gebruikte altijd de oude en kreeg soms naar mijn voeten omdat de andere beter zou zijn, dan werd die voorkeursspelling afgeschaft :laugh4:

Man man man, waar zijn ze mee bezig?

Dit terwijl een groot deel van de huidige schoolgaande jeugd zelfs geen hoofdletters meer schrijft aan het begin van een zin of niet meer weet wanneer ze een punt of een komma moeten plaatsen.

Komma's werd heel weinig aandacht aan besteed, spijtig, want met internet zijn net die dingen belangrijker geworden. Ikzelf zet er altijd veel te veel :oops:

Nu ja, met ons taalgebruik is het in het algemeen slecht gesteld hoor. Ik weet nog eens en prof die verkondigde dat hij aan iedereen die zonder dt fouten het examen had opgelost een extra punt heeft gegeven. Hij heeft er aan niemand één moeten geven :help:

:wall:

Maar nee, de tussen "n", daar moet aandacht aan besteed worden.

Regelneukers.

Heh, nog leuker is natuurlijk dat dat net hetgene is dat ze elke paar jaar veranderen, tot er helemaal geen regels meer zijn. Dan liever het Engels, wat blijkbaar meer als een levende taal wordt behandeld, de taal past zich aan aan het gebruik en de realiteit, niet andersom zoals die idioten het hier willen.

Fragony
08-31-2006, 10:46
Doc_bean is duidelijk veel te serieus, ik heb meer pret als ik een stuur uit mijn ribbenkast zaag na een sessie boomkoppen. Mag ik u voor serieuze discussies doorverwijzen naar de backroom.

Zo en dan nu geen porno.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/blondmok.gif

Moros
08-31-2006, 10:50
De laatste herziening toen ik nog in het middelbaar zat moesten we niet eens meer leren. Ik had nog geluk, toen ik begon bestonden die 2 spellingen nog (voorkeurspelling en oude ?), ik gebruikte altijd de oude en kreeg soms naar mijn voeten omdat de andere beter zou zijn, dan werd die voorkeursspelling afgeschaft :laugh4:

lol. Ik heb nu ook mijn laatste jaar nieuwe spelling. Ik hield me niet aan de vorige en dat zal ik zo verder zetten met de nieuwe!

Komma's werd heel weinig aandacht aan besteed, spijtig, want met internet zijn net die dingen belangrijker geworden. Ikzelf zet er altijd veel te veel :oops:

Inderdaad, geen aandacht zelfs.

Nu ja, met ons taalgebruik is het in het algemeen slecht gesteld hoor. Ik weet nog eens en prof die verkondigde dat hij aan iedereen die zonder dt fouten het examen had opgelost een extra punt heeft gegeven. Hij heeft er aan niemand één moeten geven :help:

lol, hoewel uit testen bleek dat Vlaaderen in Europa bij de top zat op gebied va, taal onderwijs. (geen uitslagen van Nederland bekend.)

Heh, nog leuker is natuurlijk dat dat net hetgene is dat ze elke paar jaar veranderen, tot er helemaal geen regels meer zijn. Dan liever het Engels, wat blijkbaar meer als een levende taal wordt behandeld, de taal past zich aan aan het gebruik en de realiteit, niet andersom zoals die idioten het hier willen.
Amen to that bro'.

Andres
08-31-2006, 10:54
Moet Marsmannetje eigenlijk wel met een hoofdletter? En Kabouters? En Elfjes? Mocht ooit uitkomen dat deze wezens bestaan dan hebben wij deze discussie lekker al gehad en kunnen we in vrede gezapt/ontvoerd/gekikkereerd worden. Je zal maar onwetend sterven, lijkt me vreselijk, denk ik.

Hm, laten we een commissie oprichten en elk jaar beraadslagen om dergelijke interessante kwesties te bespreken.

Is een "Marsmannetje" een mannetje afkomstig van de planeet Mars of is het eerder iemand die van de gelijknamige chocoladerepen houdt?

Ik stel voor dat we de bewoners van Mars schrijven met een hoofdletter en de liefhebbers van de repen zonder hoofdletter.

Dan krijgen we het volgende:

1) Marsmannetje: bewoner van Mars
2) marsmannetje: liefhebber van chocoladerepen.

Anderzijds, zoals Fragony terecht opwierp, kan er niets met zekerheid besloten worden omtrent het bestaan van bewoners van Mars.

Het zou dan wel sneu zijn om net die Marsmannetjes waaromtrent geen empirische verificatie kan geleverd worden, te vereren met een hoofdletter.

Men zou kunnen opwerpen dat de liefhebbers van chocoladerepen met hoofdletter moeten geschreven worden, daar we zekerheid hebben omtrent hun bestaan, daar waar deze zekerheid niet kan geleverd worden omtrent de bewoners van Mars.

Echter, er dient ook rekening te worden gehouden met het feit dat de bewoners van Mars, mochten ze bestaan, het ons kwalijk zouden kunnen nemen dat we de hoofdletter niet aan hen hebben toegekend. Er zou dan bij voorbaat een hypotheek gelegd worden op mogelijks goede diplomatieke betrekkingen. Tevens mag men niet uit het oog verliezen dat de Marsmannetjes, de bewoners van Mars dus, ons zouden kunnen beschuldigen van racisme. Immers, waarom Belgen en Nederlanders met hoofdletters schrijven en marsmannetjes niet?

Wat is jullie zienswijze omtrent deze toch wel niet onbelangrijke en tevens interessante kwestie?

Fragony
08-31-2006, 11:05
Een comissie om dit vraagstuk van epische proporties (of ik ga nog verder, onaards)te behandelen is op zich een initiatief dat ik alleen maar toe kan juigen, maar het is mijns inziens wel belangrijk dat gelovers/sceptici van alle mythische wezens gelijk vertegenwoordigt worden, van ufospotters tot elf-hatende joden. Niet minder belangrijk, het maken van duidelijke kaders om bvegripsinflatie te voorkomen, want wanneer is het een kabouter, en wanneer een dwerg? Ik zie een schone taak weggelegd voor de EU.

Andres
08-31-2006, 11:10
Een comissie om dit vraagstuk van epische proporties (of ik ga nog verder, onaards)te behandelen is op zich een initiatief dat ik alleen maar toe kan juigen, maar het is mijns inziens wel belangrijk dat gelovers/sceptici van alle mythische wezens gelijk vertegenwoordigt worden, van ufospotters tot elf-hatende joden. Niet minder belangrijk, het maken van duidelijke kaders om bvegripsinflatie te voorkomen, want wanneer is het een kabouter, en wanneer een dwerg? Ik zie een schone taak weggelegd voor de EU.

Mag men wel spreken over kabouters of dwergen?

Zou het niet beter zijn om het te hebben over "mensen met een andere lengte"?

Anderzijds zou dit tot verwarring kunnen leiden. Het is immers niet ondenkbeeldig dat men in onze geperverteerde samenleving bij de woorden "andere lengte" eerder associeert met het mannelijke geslachtsorgaan dan met lichaamslengte.

Mensen met een andere lichaamslengte is dan weer een beetje te lang, gelet op de continue daling van het gemiddelde IQ.

Misschien moeten we hieromtrent een subcommissie oprichten?

Fragony
08-31-2006, 11:18
Hieruit blijkt maar weer wat een toegevoegde waarde een dergelijke commisie voor onze landen kan hebben, helemaal omdat de gemiddelde lengte in Nederland groter is dan in Belgie moet een overkoepelend orgaan ons dwingen universele maten omtrend het verschijnsel kabouter vast te stellen. Het zal wel een probleem worden om mensen te vinden die nog niet in een comissie zitten, we moeten ten alle tijden waakzaam zijn voor belangenverstrengeling. Ik voel de hete adem van de disney-lobby al in mijn nek, het terugbrengen van de zeven dwergen naar de de zeven kabouters kan leiden tot problemen met het intellectuele eigendom van dode tekenaars.

doc_bean
08-31-2006, 11:19
Doc_bean is duidelijk veel te serieus,

was net wakker...ochtendhumeur

Andres
08-31-2006, 11:23
Het zal wel een probleem worden om mensen te vinden die nog niet in een comissie zitten

Hm, er is inderdaad een schrijnend tekort aan onafhankelijke commissieleden. Het zou niet overdreven zijn te stellen dat "onafhankelijk commissielid" een zogenaamd knelpuntberoep aan het worden is.

Gelukkig maar dat de EU onlangs is uitgebreid.

Laat maar komen die Oost-Europeanen!

Fragony
08-31-2006, 11:26
was net wakker...ochtendhumeur

Oh dat overkomt de beste, nou meid doe je haar los en discusseer gezellig mee, we zijn hier met zeer belangrijke zaken bezig.

Fragony
08-31-2006, 11:33
Hm, er is inderdaad een schrijnend tekort aan onafhankelijke commissieleden. Het zou niet overdreven zijn te stellen dat "onafhankelijk commissielid" een zogenaamd knelpuntberoep aan het worden is.

Gelukkig maar dat de EU onlangs is uitgebreid.

Laat maar komen die Oost-Europeanen!

Nu we toch bezig zijn, het woord commisielid kan worden opgevat als ronduit seksistisch door lelijke potten met kort haar feministen omdat het onnodig associaties oproept met het mannelijke lid. Misschien is het beter om voortaan te spreken van commisiedeelnemer, uiteraard zonder aan te geven wie welk deel neemt.

En kunnen we eigenlijk wel spreken van Oost-Europeanen?

edit:zo, en nu eens net doen of ik nut heb ~;)

Moros
08-31-2006, 12:07
Mijn inziens is het het beste eer we zoeken naar de juiste term en de spelling van die term, een juiste definitie vinden voor de term.

Ik stel voor dat het woord marsmannetje de volgende betekenis heeft:
1. Intelligente levensvorm dat mogelijk op de planeet Mars woont. Ook algemene term voor andere intelligente buitenaardse levensvormen. 2. fanatieke aanhanger van de god Mars. 3. Persoon die van oorlog en ruzie houdt. 4. Persoon die van de repen van het merk Mars houdt. 5. Persoon die marsen componeerd (bvb Strauss). (zie ook appeltaart)

Ook om onze dolle mia's niet teleur te stellen moet er ook het woord marsvrouwtje worden toegevoegd aan onze taalschat.

Dan nu betreffende het discussie punt over de verschillen tussen dwergen en kabouters. Ik stel voor dat de definitie van kabouter het volgende is:
1. Klein mensachtig wezen uit sprookjes en andere fantasie rijke verhalen. Heeft een grootte van maximaal 20 cm. Leeft meestal in paddestoelen en vestopt goud aan het einde van regenbogen. (zie ook smurf, dwerg, appeltaart.)

Voor dwerg stel ik dan weer voor:
1. Klein persoon met groeistoornissen. 2. Fantastisch mensachtig wezen dat meestal in het bos woont. Zijn meestal tussen de 75cm en de 120cm groot. (zie ook kabouter, roodkapje, smurf en appeltaart.)

Fragony
08-31-2006, 12:56
Komt er daar ff eentjuh laat op het feest, we zijn nu al weer serieus hoor.

Verder zeer interessante punten, de komma's laten echter veel te wensen over.

Andres
08-31-2006, 13:16
Ook om onze dolle mia's niet teleur te stellen moet er ook het woord marsvrouwtje worden toegevoegd aan onze taalschat.

Eigenlijk weten we niet of onze buitenaardse vrienden wel het onderscheid mannelijk/vrouwelijk kennen. Misschien hebben ze maar één geslacht, mogelijks zijn er meer dan 2. Ik zou dan ook willen voorstellen zowel marsmannen als marsvrouwen te schrappen uit onze woordenschat. Laten we het voortaan hebben over marsorganismen.

In het licht van de vereenvoudiging van onze taal, is het misschien aangeraden dit woord, ongeacht de eraan gehechte contextuele betekenis, steeds met of zonder hoofdletter te schrijven. Gezien mogelijke diplomatieke gevoeligheden ingeval van effectieve contacten met buitenaardse wezens, stel ik voor steeds de hoofdletter te gebruiken. Laten we het voortaan dan ook hebben over Marsorganismen.

Dan nu betreffende het discussie punt over de verschillen tussen dwergen en kabouters.

Zoals ik eerder reeds heb opgeworpen, ben ik de mening toegedaan dat de woorden "dwergen" en "kabouters" ongepast zijn, daar zij mogelijks negatieve connotaties kunnen teweegbrengen.

Aan uw definitie van kabouter zou ik voorlopig de term "fantasiewezen met een andere lichaamslengte" koppelen, aan deze van dwerg de term "persoon met een andere lichaamslengte".

Wat vinden de andere geachte commissiedeelnemers?

Fragony
08-31-2006, 13:33
Wat vinden de andere geachte commissiedeelnemers?

Op dit moment dat ik dit exemplaar wel even volledig wil uitwonen.

http://www.whatboyswant.com/Php/picture/573768/

Soms best lekker die turkjes.

Andres
08-31-2006, 13:34
Op dit moment dat ik dit exemplaar wel even volledig wil uitwonen.

http://www.whatboyswant.com/Php/picture/573768/

Soms best lekker die turkjes.

Ik zie enkel een rood kruisje op een wit vierkantje.

Zou er iets verkeerds gelopen zijn of ligt het aan m'n pc?

Fragony
08-31-2006, 13:39
hmmm mischien moet je ingelogged zijn bij whatboyswant. Waarom ben je dat niet?

Andres
08-31-2006, 13:58
Allemaal goed en wel, beste commissiedeelnemer.

Maar ondertussen kampen we wel nog met twee struikelblokken:

a) de kwestie Marsorganismen;
b) de kwestie omtrent de Mensen/Wezens met een andere lengte.

Bij de weg, wat was eigenlijk het initiële doel van onze commissie. En, niet onbelangrijk, hoe zit het met de subsidies?

Het zou toch ongehoord zijn, mocht het terbeschikking stellen van ons superieure brein met het oog op het vinden van aanvaardbare oplossingen voor prangende problemen, onbezoldigd geschieden, niet?

Seffes moet de commissie haar nuttige bezigheden staken wegens een tekort aan werkingsmiddelen.

Ik zou niet graag de rest van mijn dagen vullen met het spuien van onzin...

Fragony
08-31-2006, 14:20
Laten we bespreken of het wel of niet wenselijk is om mensen/wezens met een andere lengte naar mars te sturen. Dat is een moddervette manier om lastige discussies zoals die over het wel of niet plegen van postnatale abortus te vermijden.

doc_bean
08-31-2006, 14:33
5. Persoon die marsen componeerd (bvb Strauss). (zie ook appeltaart)

Geachte medecommissiedeelnemer,

Hoewel ik niet twijfel aan uw intellectuele capaciteiten moet ik u er toch op wijzen dat correct gebruik van d,t en dt hier wenselijk zijn, dit om verdere discussies met de commissie over d,t en dt en de commissie over taalcomplexisering te vermijden.

Laten we bespreken of het wel of niet wenselijk is om mensen/wezens met een andere lengte naar mars te sturen. Dat is een moddervette manier om lastige discussies zoals die over het wel of niet plegen van postnatale abortus te vermijden.

ik twijfel niet aan uw goede bedoelingen, en aangezien Mars (of mars) een nogal doods oord is steun ik elk initiatief om er wat meer leven te brengen, toch vind ik dit niet het knelpunt, de vraag is eerder: moeten we mensen met een andere lengte automatisch asiel verlenen ? In vele landen worden deze mensen gediscrimineerd en soms zelfs ter entertainment van de massa aan barabaarse praktijken onderworpen in het zogenaamde 'dwergwerpen', een term die trouwens ook nader moet onderzocht worden.
En hoe zit het met Marsorganismen ? Moeten we die asiel weigeren of moeten we ze toelaten om zich ook hier te vestigen ? En hoe zit het dan met Marsorganismen met een andere lengte ?
Verder denk ik ook dat we het lidmaatschap van Mars in de EU dringend op de Europese agenda plaatsen. De grenzen van Europa zijn immers niet geografisch, en deze streek kan zeker wat steun van ons gebruiken. Met name de landbouw lijkt er sterk onderontwikkeld.

Fragony
08-31-2006, 14:49
Toch is dwergwerpen en Mars een fijne combinatie, en het wakkert een beetje de competitiedrang aan. Kun JIJ ze orbiten? Het geeft ook ruimte voor talloze commerciele activiteiten, big brother op Mars bijvoorbeeld, en bijbehorende belspelletjes en SMS-diensten. Iemand is hier echter al eerder op gekomen, pluto is niet voor niks een dwergplaneet.

Dutch_guy
08-31-2006, 15:47
TS zou zich schamen over wat er hier gebeurt. Waar gaat dit alles over ?!

Moros
08-31-2006, 16:00

Hoewel ik niet twijfel aan uw intellectuele capaciteiten moet ik u er toch op wijzen dat correct gebruik van d,t en dt hier wenselijk zijn, dit om verdere discussies met de commissie over d,t en dt en de commissie over taalcomplexisering te vermijden.

Geachte medecommissiedeelnemer, het bedroeft mij te moeten horen dat mijn spelling je niet zo dicht bij het hart ligt. Maar ik neem het er laatste dagen van aangezien het morgen al weer de eerste september is. Ook typ ik sneller dan ik denken kan, en aangezien ik al blij ben te kunnen denken, kan je hoogst waarschijnlijk begrijpen dat ik het dus niet zo nauw neem. Ik beloof daarentegen wel plechtig dat ik vanaf morgen hier een eind aan zal maken.

In elk geval:
"fantasiewezen met een andere lichaamslengte" is mijn inziens alleen maar een verwarrende term. Het kan even goed om een reus gaan. Of zelf over een weerwolf of de meeste fantazie wezens aangezien ze allemaal een andere lengte hebben. Ook zou moeten duidelijk zijn aan wat de lichaamslengte verschilt. Die van de gemiddelde brievenbus? Ook is de term te lang om praktish en overzichtelijk in een woordenboek te kunnen zetten. Plus het feit dat het over fantastische wezens gaat kan het denk ik geen kwaad de term kabouter te gebruiken. Aangezien deze wezens niet stemgerechtigd zijn noch kunnen staken en niet in de reële wereld kunnen klagen. En aangezien het scenario van sprookjes door de schrijvers wordt geschreven en geen enkele schrijver zou schrijven over stakende kabouters kan ik het probleem niet echt zien.

Dan weer naar het debat betreffende de marsorganisme, wat als we ze een latijnse naam geven, dan kunnen ze alleen maar kwaad zijn op de Romeinen!

Andres
08-31-2006, 16:10
Och ja, morgen is het 1 september.

Kunnen al die tamzakken terug aan de slag. Goed zo.

Btw, ik heb morgen een dagje verlof :laugh4:

Zoals jullie misschien al wisten treed ik op 16/09 a.s. in het huwelijk en traditiegetrouw dienen er vooraf nog enige vrijgezellenfestiviteiten door te gaan.

Het wordt dus een lang week-endje ~:cheers: , ~:cheers: en nog eens ~:cheers:

Yippie!

Moros
08-31-2006, 18:28
:barrel: op voorhand geproficiatiseerd! :barrel:

Tja dat :hik: drinken, hé.

doc_bean
08-31-2006, 20:11
Zoals jullie misschien al wisten treed ik op 16/09 a.s. in het huwelijk

Innige deelneming :laugh4: :laugh4: :laugh4:

Moros
08-31-2006, 20:16
Innige deelneming :laugh4: :laugh4: :laugh4:
Hebben we't vrouwtje niet gelukkig kunnen maken? ~;p

doc_bean
08-31-2006, 20:19
Hebben we't vrouwtje niet gelukkig kunnen maken? ~;p

:sweatdrop:

Fragony
09-01-2006, 08:43
Alvast gefeliciflapstaart! Dat het een goed huwelijk mag worden!

Moros
09-01-2006, 08:57
gebruik toch niet zon' lekkere woorden. Nu heb weer zin in taart.
Zucht.

Fragony
09-01-2006, 09:30
Niet te veel taart eten he, slip je van dicht. Het is van het grootste belang van de schijf van vijf te eten of je krijgt file in je aorta.

doc_bean
09-01-2006, 09:43
groententaart dan maar ?

Moros
09-01-2006, 09:43
Voedsel pyramide. niet schijf. Verschil is toch duidelijk. :no:

hmmm aderverkalking. (is dat niet goed voor de botten? ~;))

Fragony
09-01-2006, 09:54
God wat zijn we weer kansloos hier in dit belachelijke lalaland :laugh4:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/016753.html

Moros
09-01-2006, 10:22
Ik krijg koppijn van die site. pfft.

doc_bean
09-01-2006, 11:37
is dat niet gewoon de kater ?

Moros
09-01-2006, 15:30
is dat niet gewoon de kater ?
ook.

The Stranger
09-01-2006, 15:45
Gefeliciteerd Andres :) Al moet ik je waarschuwen geen thread te starten als je vader wordt.

Moros
09-01-2006, 16:09
lol. Goed dat je toch nog niet dood bent Umeu!

Drisos
09-01-2006, 21:36
TS zou zich schamen over wat er hier gebeurt. Waar gaat dit alles over ?!

dg heeft gelijk!!!! jullie verrampokken deze thread!! hier hoort spam/onzinnige humor (goede humor), geen totaal onconstructieve discussies die telkens van onderwerp wisselen.:wall:

gefeliciteerd andres.. pas op voor te veel ~:cheers: want dat vindt 'ze' misschien ook weet niet zo leuk ~;)

goed om je te zien umeu.. alleen.. ik wil weer nieuwe, grappige posts zien dus kom aub full-time terug!!:2thumbsup:

Moros
09-01-2006, 21:49
k wil weer nieuwe, grappige posts zien dus kom aub full-time terug!!

Sarcasme? :inquisitive:

~;)

doc_bean
09-02-2006, 11:41
dg heeft gelijk!!!! jullie verrampokken deze thread!! hier hoort spam/onzinnige humor (goede humor), geen totaal onconstructieve discussies die telkens van onderwerp wisselen.:wall:

Je ziet er de humor niet van in ?

Moros
09-02-2006, 11:52
:no:

Fragony
09-04-2006, 08:04
Drisos, heb je moeder je nooit geleert dat je dat gat boven je nek dicht moet houden als grote mensen praten?

Zo waar waren we.

He Andres, hoe voelt dat nou nu je met god zijn gratie naar je vrufkes blote billen mag kijken?

Andres
09-04-2006, 08:31
Wel, God's gratie zal mij pas verleend worden over een kleine twee weken.

Na een week-endje zwakke hersencellen vakkundig te hebben geëlimineerd, heb ik wel reeds de gratie bekomen van het vettigste stel varkens dat in onze contreien te vinden is :laugh4: :2thumbsup:

Hèhè, als het huwelijk één van jullie zou afschrikken, weet dan dat zo'n vrijgezellenweek-end wel een huwelijkje waard is.

Hm, het was vanmorgen effe wennen aan de ontbijttafel,zo zonder twee glaasjes champagne en een paar frisse pinten als aperitief vóór de cornflakes...

Fragony
09-04-2006, 08:42
Vieren jullie daar bij de knoflookgrens vrijgezellenfeestjes net zoals hier? Je weet wel, 's ochtends zaklopen, 's middags keihard een tweede koekje bij de koffie en 's avonds vroeg naar bed want morgen is het weer vroeg dag?

Andres
09-04-2006, 08:57
Hm, laat ons zeggen dat het er bij ons iets "bourgondischer" aan toe gaat.

De vrijgezel wordt in een belachelijk pakje gehesen, krijgt een paar stomme opdrachten, ondertussen wordt er veel gedronken.

Vrijdag was ik verkleed als Bob de Bouwer. De opdrachten bestonden vooral uit dingen als "vraag aan een aantal mensen in het café om in die of die houding op de foto te gaan, een polonaise te dansen" of beeld iets uit voor een paar onbekenden die dat moeten raden of nog: de naam van je geliefde bestaat uit zoveel letters, drink voor elke letter een bier waarvan de naam begint met die letter, ...

Ondertussen ging het van café naar café en werd er tussen de opdrachten flink wat gedronken en gefeest.

Om 7h30 bereikten we eindelijk strompelend de kleine chalet die we gehuurd hadden op een camping (in Blankenberge).

Na het alcoholische ontbijt gingen we opnieuw naar de Stad, naar een café met 100 biermerken. Weer zuipen. Weer belachelijke opdrachtjes.

Daarna terug naar de camping, want daar was een optreden van een minder bekende Vlaamse zanger, met wie ik voor de gelegenheid een duetje heb gezongen voor een volle zaal.

Daarna nog wat zuipen, dansen met mooie meisjes etc.

Rond halfvier naar de chalet gekropen.

:2thumbsup: :2thumbsup: :laugh4:

Fragony
09-04-2006, 11:20
Gewoon weekend dus ~;)

Andres
09-04-2006, 16:07
Gewoon weekend dus ~;)

Nee, in een gewoon week-end kruip ik naar huis ipv naar zo'n vunzige chalet... ~;p

Fragony
09-04-2006, 16:26
Nee, in een gewoon week-end kruip ik naar huis ipv naar zo'n vunzige chalet... ~;p

En ik maar denken dat alle belgen in vunzige chaletteke's wonen ~;)

doc_bean
09-04-2006, 16:28
enkel de Walen :laugh4:

Fragony
09-04-2006, 16:34
enkel de Walen :laugh4:

Het mooie is, zonder spijkers krijgen die [Edit-BKS] vanzelf het dak op hun kneiter

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/09/belg_gooit_spijkers_bij_fietst.html

doc_bean
09-04-2006, 16:36
Ah Rode, het meest Vlaming-hatende dorpje in Vlaanderen, als je de geruchten mag geloven.

Andres
09-04-2006, 16:43
Ah Rode, het meest Vlaming-hatende dorpje in Vlaanderen, als je de geruchten mag geloven.

Rode?

Och, je bedoelt Rhode-Saint-Genèse...

Fragony
09-04-2006, 16:44
Grappig dat de roden zo'n hekel aan vlamen hebben, inkoppertjuuuuuuuuuuuuh :laugh4:

doc_bean
09-04-2006, 16:46

Toch iets verkeerds genomen vandaag Fragony ?

Andres
09-04-2006, 16:49

Hm, zolang hij maar geen Rode Vlamen heeft genomen...

Fragony
09-04-2006, 17:11

Lijkt erop. Ik ben zo melig vandaag dat je er voor de hele derde wereld brood van kan bakken.

Neem aan dat ze in belgie die linkse haarballen geen 'roden' noemen. Heb je eens een schot voor open doel kennen ze geen voetbal.

Drisos
09-05-2006, 08:01
Een beetje dimmen, Faggony. Die reactie op mijn post vond ik ronduit beledigend. Je denkt blijkbaar op het moment niet na voordat je post, wat wel weer eens zou kunnen lijden tot een waarschuwing van bijlmans.:shame:

Andres
09-05-2006, 08:50
Hm, ik weet niet waar het over gaat, maar maak alsjeblieft geen ruzie.

Er is al zoveel ellende in deze wrede wereld.

Geef mekaar een knuffel :knuddel: , drink een paar frisse pinten :barrel: en daarna..., bwah drink je nog een paar frisse pinten :medievalcheers:

The Stranger
09-05-2006, 14:20
jah nu ik besloten heb om terug te komen omdat jullie gwoon absoluut niet weten hoe je een THread en en Spamleger moeten leiden... stelletje WAARDELOZE RECRUTEN, komen zeker uit de lage landen... pffff

denke jullie dat t een goed idee is om een thread te starten waarin ik uitleg dat ik niet SPAM maar een Comediant ben die SHOWS geeft...? nou iig als ik wil spammen pakken ze me niet en heb ik zo 100 posts erbij... maar ik posts mijn posts om jullie te laten lachen... en niet voor +1, want ik heb bijna geen enkele post waar +1 op staat...

Andres
09-05-2006, 15:02
Hm, een gevaarlijke post Stranger. Ook al is bijlmans zijn Nederlands niet op en top, de termen spam en plus één zal hij ook wel begrijpen.

Anderzijds vind ik het starten van een, hm, bah, eh, "komische" thread wel een goed idee.

Zolang het maar niet over vaderschap en dergelijke meer gaat :)

Moros
09-05-2006, 15:36
Maar die verstaat +1 niet, die spreekt toch engels?

Andres
09-05-2006, 15:47
Wel, of hij Engels spreekt kan ik niet verifiëren.

Hij typt Engels, men kan aannemen dat hij Engels kan lezen, maar of hij het spreekt, nee, dat is niet bewezen...

The Stranger
09-05-2006, 15:58
ik bedoelde geen komische thread, maar een serieuze... waarin ik enkele misverstanden uit de wereld help.

doc_bean
09-05-2006, 16:04
The science of spam ?

Drisos
09-05-2006, 16:07
The truth behind The Stranger ?

Andres
09-05-2006, 16:09
Mja, maar wat jij beschouwt als "shows" beschouwen de mods waarschijnlijk als "spam"...

Dus riskeer je met zo'n thread dat je (opnieuw) niet ernstig genomen wordt.

Ik bedoel, je weet zelf dat de meesten je beschouwen als een lolbroek. Als je dan plots een thread start met als titel "I'm no spammer, I'm merely a comedian who likes to entertain", tja, zeg nu zelf, hoe denk je dat de meesten daarop gaan reageren?

De ene na de andere zal weer afkomen met allusies op "this is spam".

Lijkt mij dus geen goed idee.

Als je je imago wat wil oppoetsen, is het misschien best om gewoonweg een ernstige thread te starten, zoals bijvoorbeeld een verhaal posten in de Mead Hall, of je RTW guide wat bijwerken of deelnemen aan één van de ernstiger discussies.

Anderzijds, en dit is meer persoonlijk, snap ik niet waarom er zo zwaar moet getild worden aan een lollige thread? Laat de mensen zich eens amuseren, laat hen een paar grappige dingen posten, laat ze hun lol hebben, speel wat mee met de uitdagende threadstarter en zet er na een tijdje gewoon een slotje op. Dan hebben de leden van de Org weer eens een lolletje gehad, wat de sfeer alleen maar ten goede komt, en door het op tijd op slot doen, wordt voorkomen dat het escaleert.

Just my humble opinion...

Moros
09-05-2006, 16:41
Amen to that André!

Andres
09-05-2006, 16:47
Damn Catholics with their "made in China" crosses.

Ha!

Bush should nuke them all. And himself too.

Pfff, weet ge dat ik 230 € heb moeten afdokken om voor de Kerk te mogen trouwen? Gelofte van armoede mijn gat ja!

doc_bean
09-05-2006, 16:47
Andres, herinner je je nog hoe de frontroom was voor BKS (en later Beirut) er kwamen ? Het was hier doodsaai, zowat elke post was een poll als 'wat is je fevoriete kleur'. De frontroom is er het laatste jaar ofzo zeker op vooruit gegaan, dus zal ik niet snel kritiek op onze mods geven, wat ze doen werkt meestal.

Aan de andere kant, de toekomstvisie van TS waarin devDave de Org en wereld overneemt was zowat het grappigste dat ik hier in lange tijd gelezen heb, waarom ze dat sloten ontgaat me volledig :no:

doc_bean
09-05-2006, 16:50
Pfff, weet ge dat ik 230 € heb moeten afdokken om voor de Kerk te mogen trouwen? Gelofte van armoede mijn gat ja!

Volgens wat ik heb gehoord kom je er nog goedkoop vanaf...

In de meeste gemeenten kan je gratis voor de wet trouwen als je voor een zeker uur trouwt, maak daar gebruik van om de kosten te dekken :laugh4:

BTW West Vlaams trouwfeest (receptie voor iedereen, eten en feest voor de intieme kring) of Antwerps feest (geen receptie, eten voor intieme kring, feest voor iedereen) ?

Andres
09-05-2006, 16:50
Andres, herinner je je nog hoe de frontroom was voor BKS (en later Beirut) er kwamen ?

Kijk eens onder mijn avatar...

Geregistreerd Jul 2006.

Meent ge dat nu echt? Was dat hier zo'n triestige bedoening? What's your favorite color en dergelijke onzin :shame: :no: ?

Man, man, man.

In dat geval: Hail Beirut! Hail BKS! I bow for you :bow: :bow: :bow:

I love you both! ~:grouphug: :knuddel: ~:cheers:

Andres
09-05-2006, 16:57
Volgens wat ik heb gehoord kom je er nog goedkoop vanaf...

In de meeste gemeenten kan je gratis voor de wet trouwen als je voor een zeker uur trouwt, maak daar gebruik van om de kosten te dekken :laugh4:

BTW West Vlaams trouwfeest (receptie voor iedereen, eten en feest voor de intieme kring) of Antwerps feest (geen receptie, eten voor intieme kring, feest voor iedereen) ?

Voor de gemeente trouwen was gratis, MAAR..., voor het aanmaken van een trouwbroekje moest er 15 € betaald worden... Ik waande me even een bedrogen toerist op een Tunesische markt toen ik dat hoorde ~:angry:

De bruid is afkomstig uit West-Vlaanderen, m.a.w. receptie voor iedereen (100 profiteurs) en eten + feest voor de intieme kring van ... 83 hongerige vreetzakken ~:mecry:

Gelukkig zijn de giften die we tot hiertoe op onze rekening mochten ontvangen niet van West-Vlaamse of, erger nog, Nederlandse proporties, of het betekende een jaartje niet kunnen sparen voor een groter huis...:sweatdrop:

Moros
09-05-2006, 17:01
Doc, je zit ook altijd vol met goede ideeën voor threads!

:posts a poll:

Fragony
09-06-2006, 09:48
Een beetje dimmen, Faggony. Die reactie op mijn post vond ik ronduit beledigend. Je denkt blijkbaar op het moment niet na voordat je post, wat wel weer eens zou kunnen lijden tot een waarschuwing van bijlmans.:shame:

Nounou, ben ik weer per ongeluk eens op de oestrogeenknop gaan staan. Doe eens tieten hebben als je je als een wijf wilt gedragen, alles gaat in grap format hier hoor.

Andres
09-06-2006, 11:24
Nounou, ben ik weer per ongeluk eens op de oestrogeenknop gaan staan. Doe eens tieten hebben als je je als een wijf wilt gedragen, alles gaat in grap format hier hoor.

Krijg nou tieten! :laugh4:

Wees een beetje lief voor mekaar, wil je?

Of anders: :whip: :smash: :stars:

Btw, ik hou van jullie :smitten:

Moros
09-06-2006, 12:21
Krijg nou stenen mannelijk voortplantingsorgaan waarvan de meeste er twee hebben!

anywee. Hoe valt het getrouwde leventje mee? Ga je ook op huwelijksreis? ...?
(ik wil alles weten... nee niet dat en dergelijke)

Andres
09-06-2006, 15:40
Beste GG, ik trouw pas op 16/09, dus hoe het getrouwde leven meevalt, weet ik niet. T zal wel niet zoveel verschillen van het samenwonende leven, waar ik toch al bijna 3 jaar ervaring mee heb.

De 19de vertrekken we op huwelijksreis: twee weekjes naar Malta, daarna nog een klein weekje verlof.

Doet er mij aan denken, vermits ik thuis geen internet heb en op vakantie internet mij nooit echt interesseert, zullen jullie me een dikke 3 weken moeten missen binnenkort.

Drisos
09-06-2006, 16:23

Je 'humor' is nogal vunzig, en vooral beledigend zoals ik al zei. :shame:

Andres
09-06-2006, 17:02
Drisos, heb je moeder je nooit geleert dat je dat gat boven je nek dicht moet houden als grote mensen praten?

Och, nu begrijp ik het...

Wel Frag, volgens mij wil Drisos zeggen dat je de filter die voor het gat boven jouw nek hangt eens moet vervangen. Er zitten een paar serieuze gaten in.

En gaten in gaten, wel, dat kan eigenlijk niet, of wel?

Drisos
09-06-2006, 19:29
En gaten in gaten, wel, dat kan eigenlijk niet, of wel?

Ik geloof het niet, eigenlijk..:inquisitive: :dizzy2: :book:

Enne, ik wil absoluut geen ruzie maar ik vond het gewoon nogal ver gaan..

Moros
09-06-2006, 19:45
Enne, ik wil absoluut geen ruzie maar ik vond het gewoon nogal ver gaan..
Eerst wist ik niet waar je't over had maar nu ik zo'n opmerking gelezen heb geef ik je rond uit gelijk. Het ging te ver.

Anyway, MAlta is erg mooi. DE blue lagoons (spelling) zijn oa prachtig. Ook veel historische dingen te zien. Alleen jammer van die vogeljagers in malta. (:no:). Oh ja de busjes, de busjes zijn geweldig. ~:)

We zullen je toch missen!

Gaten in gaten, tuurlijk kan dat. :2thumbsup: :juggle2: :sweatdrop: :wall: :idea2: :book: :book: :book: :book:

The Stranger
09-06-2006, 20:01
wat denken jullie van een nederlands(talig)e "reunie" t is maar wat je een reunie noemt maarja

Moros
09-06-2006, 20:20
Je bedoelt met elkaar afspreken in't echt? Tellen Belgen ook mee? Weet wel niet of ik zover in nederland kan geraken. Ik kan wel in Maastricht geraken...

Fragony
09-07-2006, 08:45
Je 'humor' is nogal vunzig, en vooral beledigend zoals ik al zei. :shame:

Doekje erbij? Zeik toch niet zo ik bedoelde het niet kwaad. En ik weet dat mijn humor nogal vunzig is, persoonlijk denk ik dat het na mijn geboorte mis is gegaan.

Andres
09-07-2006, 08:59
Maastricht is ene grote café!

Andres
09-07-2006, 10:45
Anyway, MAlta is erg mooi. DE blue lagoons (spelling) zijn oa prachtig. Ook veel historische dingen te zien. Alleen jammer van die vogeljagers in malta. (:no:). Oh ja de busjes, de busjes zijn geweldig. ~:)

Je bent er blijkbaar al geweest. Vermits het eiland nogal klein is, dachten we fietsen te huren om het zo te verkennen. Mijn ervaring met openbaar vervoer in Mediterrane landen is dat ze beweren dat er een uurregeling bestaat, maar dat die de facto onbestaande is.

Heeft ook zijn charme natuurlijk, maar als ik kan kiezen tussen op mijn gemak ergens naartoe te fietsen waar en wanneer ik wil of eindeloos wachten op een bus die misschien dan komt en heel misschien daar naartoe rijdt, tja, dan weet ik het wel.

Pfff, nog een weekje werken en het is zover :sweatdrop:

Begin echt wel het laatste loodjes gevoel te krijgen...

Is al van vorig jaar geleden dat ik nog eens een volledige week verlof had.

:shame:

Moros
09-07-2006, 17:48
Het is er in sommige stukken wel heuvelachtig moest jij of je vrouw niet een echte courreur zijn. Zover ik weet hebben we nooit last gehad met de busjes. Alleen als het warm is draaien ze de raammpjes open en noemen het airoc. Maar voor de rest cava wel.

Andres
09-08-2006, 11:11
Het is er in sommige stukken wel heuvelachtig moest jij of je vrouw niet een echte courreur zijn.

Tja, t zal Mevrouw TheCunning leren hè. K heb haar vaak genoeg gezegd dat ze de conditie wat moest onderhouden. En "slecht weer" is geen excuus, want we hebben een hometrainer. En de uitvlucht "jamaar dat is saai" gaat ook niet op, want er staat een TV voor, aangesloten op de kabel.

:no:

K mag haar natuurlijk niet afpeigeren, want ze moet nog wat energie over hebben voor, hm, andere dingen :sweatdrop: :eyebrows: :eyebrows:

doc_bean
09-08-2006, 17:00
Dat is net DE reden waarom je de conditie op peil moet houden !

En over malta: ik ben er een heel aantal jaren geleden geweest, midden in een hittegolf toen. Het landschap is nogal dor en eentonig, er zijn heel oude ruines waar niemand echt de geschiedenis van weet, iedereen spreekt er engels, de vrouwen zijn (meestal) zeer de moeite, en ik kreeg er sterke drank a volonte hoewel ik maar een jaar of 14 was :2thumbsup:

Drisos
09-09-2006, 08:57
K mag haar natuurlijk niet afpeigeren, want ze moet nog wat energie over hebben voor, hm, andere dingen :sweatdrop: :eyebrows: :eyebrows:

lol, de perfecte situatie voor die smiley:laugh4:

maarja, GG, een gat is niks, is een stuk niks in iets. dus er toch niet een stuk niks in een stuk niks zitten, want een stuk niks is al niks.. :dizzy2:

TS, wie weet is dat wel eens leuk, ja ~:) GG mag ook wel komen hoor :P

Moros
09-09-2006, 13:55
en ik kreeg er sterke drank a volonte hoewel ik maar een jaar of 14 was :2thumbsup:

lukt her met gemak ook.

@Drisos, :2thumbsup:

Maar nu over een gat, een gat is niet niks hoor. Een gat is gewoon een volume van andere stoffen, metaries,... in een object, voorwerp, mengsel,... dat uit andere stofen bestaat of stoffen in een andere aggregatie toestand.

Indien je't hebt over een ander soort gat, dan wil ik het niet weten. MAar als dat kan moet het wel erg pijn doen...:sweatdrop:

Fragony
09-10-2006, 13:52
Ach zo belgkies, gij radicale kaalkopskes :laugh4: :laugh4: :laugh4:

Andres
09-11-2006, 14:45
Hela hela, ze hadden wel geen aanslag gepland hè!

Volgens wat ik het laatst hoorde van hun advocaat, waren het onschuldige wapenliefhebbers met een uitgebreide collectie oorlogswapens en een politiek incorrect gedachtegoed. Als dat al niet mag :no:

En naar ik gehoord heb, werden ze al van 2004 in de gaten gehouden.

Waarom ze dan tot 2006, "toevallig" een verkiezingsjaar, hebben gewacht om ze op te pakken, is mij een raadsel, ma ja, wie ben ik... :wall:

Moros
09-11-2006, 19:19
In Nederland mag je heel politiek incorrect denken...

Andres
09-12-2006, 15:42
"politiek correct denken"

Pfff, de term alleen al.

Welke kwistembiebel heeft dat nu weer uitgevonden?

Ze houden hem/haar een trek op zijn/haar bakkes moeten geven.

Moros
09-12-2006, 16:07
kwistembiebel

pfff de term allen al.

Ze zouden hem...

~:)

Andres
09-12-2006, 16:15
Ok, ge vraagt erom

:boxing:

Neh, t zal u leren.

En ja, ik ben echt 28 ...:oops:

Moros
09-12-2006, 21:14
Tuurlijk, daar twijfelen we niet over, hoor...

En kom maar op, ik heb alle Jacky chan films gezien en alle tekken spellekes uitgespeeld!

Fragony
09-13-2006, 07:51
In Nederland mag je heel politiek incorrect denken...

De toon is wat harder hier maar je maakt er geen vrienden mee ~;)

Andres
09-13-2006, 08:21
En kom maar op, ik heb alle Jacky chan films gezien en alle tekken spellekes uitgespeeld!

Pfuh, en dan! Ik heb alle Mortal Kombat spellekes uitgespeeld, alle Bruce Lee films gezien én mijn tante doet ballet.

En ik kan smoelen trekken zoals Jean-Claude Van Damme in Bloodsport (1 van de meest hilarische films ooit gemaakt)!

Moros
09-13-2006, 15:23
Je tante doet ballet? Nee niet je tante!

:runs away screaming and terrified:

Andres
09-13-2006, 15:47
:whip: :whip:

Nog liefhebbers?

Fragony
09-13-2006, 15:52
:whip: :whip:

Nog liefhebbers?

Dacht dat je het nooit zou vragen, en netjes langs het randje he?

Andres
09-13-2006, 15:55
Dacht dat je het nooit zou vragen, en netjes langs het randje he?

Fragony, bukken! Vooruit slet!

:whip: :whip: :whip:

En genieten maar...

Wil je een zalfje voor de wonden of strooi je er stiekem zout in om nog meer van de pijn te genieten?

Fragony
09-13-2006, 15:59
Wil je een zalfje voor de wonden of strooi je er stiekem zout in om nog meer van de pijn te genieten?

Zout is voor mietjes, ik wil niets minder dan ongebluste kalk of ik zie er helemaal van af. Je weet hoe je iemand correct moet ridderen in de orde van de rode reet of niet he.

Andres
09-13-2006, 16:04
Wat dacht je van... ZWAVELZUUR! :devil:

Welkom in de orde van de ridders van de in de derde graad verbrande reet...

Moehahahaha...

Fragony
09-13-2006, 16:06
Derde graad pffffffffffffffffffft, als dit een school was dan zat ik al lang in de vierde.

Als leraar.

Andres
09-13-2006, 16:17

~:confused:

Fragony
09-13-2006, 16:26

~:confused:

Zal wel taalmiscommunicatie zijn, net zoals jullie de 'g' niet correct kunnen hanteren. Oudhollandsch, 'graad' wasch klasch.

Moros
09-13-2006, 20:38
Zal wel taalmiscommunicatie zijn, net zoals jullie de 'g' niet correct kunnen hanteren. Oudhollandsch, 'graad' wasch klasch.
Nee graad zal ie wel snappen de samehang daarentegen.

Moros
09-14-2006, 16:21
wooohooo 3000 posts, ik be bij de grote jongens ~;)

doc_bean
09-14-2006, 16:40
pff het is de kwaliteit die telt !

Moros
09-14-2006, 18:41
niet zeuren jongen tzijn nog maar 5 posts voor u!

doc_bean
09-14-2006, 22:33
ja, maar ik ben hier dan ook al drie maanden langer :2thumbsup:

Fragony
09-15-2006, 11:29
Nee graad zal hij wel snappen , de samenhang daarintegen.

onvoldoende

Moros
09-15-2006, 16:54
Daarintegen? Spatie na komma? Foutieve zinsconstructie.

~:no:

onvoldoende.

Als je verbetert, doe het dan fatsoenlijk.

Drisos
09-16-2006, 09:38
lol!:laugh4: idd, als je toch gaat verbeteren doe het dan gelijk goed.

echter de spatie na komma was wel goed. alleen de spatie voor komma niet. ~;)

Moros
09-16-2006, 13:40
woops, ja dat bedoelde ik. Mij verstrooid. ~:)

The Stranger
09-16-2006, 17:40
OMG jullie ver****en mijn Thread...

Ik ben trug uit Greece... het was geweldig en ik ben uitgekozen tot de slet van de reis... door de leraren nog wel... Ik ben nu gesloopt maar ik heb een arsenaal vol Gelockte Threads

Moros
09-16-2006, 18:36
welcome back...

sletje ~;)

Randarkmaan
09-17-2006, 16:27
Er det noe spesielt man snakker om, eller er det bare tilfeldig babling?

Crazed Rabbit
09-18-2006, 02:49
So anyway, I was travelin' up the Columbia when I saw the fire level had dropped, which meant I could cook up some marshmellows.
:juggle2:

CR

The Stranger
09-19-2006, 15:49
so...

Drisos
09-19-2006, 15:57
@Crazed Rabbit: :inquisitive:

Moros
09-20-2006, 21:43
vuile mafioso...

Fragony
09-21-2006, 08:53
Daarintegen? Spatie na komma? Foutieve zinsconstructie.

~:no:

onvoldoende.

Als je verbetert, doe het dan fatsoenlijk.

Krieg nu de kammewattus, heb woordenboek gepakt en is inderdaad daarentegen, ik ga mij even diep schamen :laugh4:

Moros
09-21-2006, 16:42
Zou ik ook doen, daarintegen,:s.

Ik begrijp niet waarom tien voor taal zoveel meer is uitgezonden in Nederland dan in België terwijl...

Fragony
09-21-2006, 17:02
Het is heel goed mogelijk om dingen te grappig te vinden he ;)

goed, waar was ik ook al weer, oh ja :sweatdrop: :shame: :embarassed:

Dutch_guy
09-21-2006, 19:30
Hey Frag, jij organiseert toch feestjes ?

Om even een ander onderwerp te introduceren...

Fragony
09-22-2006, 13:42
Hey Frag, jij organiseert toch feestjes ?

Om even een ander onderwerp te introduceren...

Jep, techno en ander soort zoetigheid :2thumbsup:

Maar nu even niet, morgen zit ik lekker te chillen in Kopenhagen :balloon2:

Dutch_guy
09-22-2006, 15:24
Jep, techno en ander soort zoetigheid :2thumbsup:

Maar nu even niet, morgen zit ik lekker te chillen in Kopenhagen :balloon2:

Klinkt goed, hoe heten die feestjes zoal - zijn ze bekend ?

Trouwens, wie zijn je persoonlijke favorieten artiesten ?

En veel plezier in Kopenhagen :2thumbsup:

Fragony
09-22-2006, 15:39
Klinkt goed, hoe heten die feestjes zoal - zijn ze bekend ?

Trouwens, wie zijn je persoonlijke favorieten artiesten ?

En veel plezier in Kopenhagen :2thumbsup:

Dank je :)

Nee niet bekend, lekker kleinschalig, zet ze zelf niet op partyflok, moet leuke mensen hebben, meer hobby dan $. Ooit wel eens geprobeerd bij de ijshal in Utrecht, maar het is onmogelijk om de juiste vergunningen los the weken zonder dat je ambternaren duizenden euro's beschermingsgeld(~;)) betaald.

Dutch_guy
09-22-2006, 16:05
Nou mooi om van je hobby je beroep te maken, als dat het is dan. Partyflock... heb ik helemaal niets mee. Ga er alleen langs als ik een tracklist nodig heb :laugh3:

Fragony
09-22-2006, 16:22
Puur hobby, verdient wel wat maar ik zeg mijn krantenwijkje er niet voor af :laugh4: Paar honderd euro weegt niet op tegen de voorbereding.

Dutch_guy
09-22-2006, 16:27
Puur hobby, verdient wel wat maar ik zeg mijn krantenwijkje er niet voor af :laugh4: Paar honderd euro weegt niet op tegen de voorbereding.

Ja daar zit inderdaad wat in, hielp een aantal maanden terug een vriend met het organiseren van een examenfeestje, viel tegen zeg - duur en ontzettend veel werk.

Maar goed, draai je zelf of haal je de dj's ergens anders vandaan?

Fragony
09-22-2006, 16:41
Zie zelf niet het verschil tussen een plaat en een putdeksel, allemaal uit directe en indirecte vriendenkring. Ik geloof dat jij wat groter denkt dan mij ~;)

Jij draait zelf?

trouwens, ik heb ooit gezegt dat orgers gratis mogen, als je wilt stuur ik volgende keer kaartje

Dutch_guy
09-22-2006, 20:39
Nou ik zelf draai niet nee, lijkt me trouwens erg leuk om te doen daar niet van, maar het is wel een ingrijpende investment als ik goed geinformeerd ben.

Stuur dat kaartje maar, of ik kom dat is een ander verhaal maar een uitnodiging is altijd leuk :2thumbsup:

The Stranger
09-22-2006, 21:31
stuur mij ook maar :)

Moros
09-22-2006, 22:08
Ik zou zeggen ik kom ook ff langs, maar Belgen betalen dubbel zeker. En 't is toevallig ook niet bij de grens zeker?

Anyway, kikkers zijn hennig sappig.

Moros
09-24-2006, 17:00
Tsssk bijna bij de 2500 en dan stoppen ze met posten

:no: die spammers van tegenwoordig...:no:

The Stranger
09-25-2006, 16:20
hou eens op... spammen is zoooo kwart over 4

Moros
09-25-2006, 20:39
proficiat, je hebt de welsprekendheid van een baksteen...
nog een post.

Weet je 't is best wel erg maar ongeveer 13% van mijn posts komen van hier.

the tokai
09-26-2006, 20:26
Drie keer raden wie post nummer 2500 heeft...

:elephant::elephant:IKke!!:elephant::elephant: