Log in

View Full Version : The talk your own language thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Ottos
11-27-2005, 18:38
Beirut toch, die grappenmaker. Mn ouwe vriend eey drisos? ~D

Duidelijke top 4

Moros
11-27-2005, 18:45
jij kan beter ook maar aan't spammen gaan zodat je duidelijk bij de top 5 gaat horen ~:whip:

(ik ben wel goed bezig vandaag!)

(187 posts!!!)

Ottos
11-27-2005, 19:20
jaja, ok isgoed hoor ~D ~D
ik zal mn best doen

(nu 14)

the tokai
11-27-2005, 19:47
Laat ik ook maar weer eens wat zeggen hier anders word ik straks nog ingehaald door ottos en dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Anyway heeft het bij jullie ook zo lekker gesneeuwd? Hier in 't oosten lag het hele openbaar vervoer plat en alles. En de 10 km van school naar mn huis koste me gvd 2 uur in plaats van 40 minuten. Maar nu is het geloof ik wle weer aan het smelten.

Oja sta je trouwens al op de org map ottos?

Ottos
11-27-2005, 20:12
Jah, hier lig ook nog steeds veel sneeuw, de wegen zijn wel al weer redelijk vrijgemaakt. en ik had al es gekeken naar die org map maar ik sta er nog niet op. Ik zal dat nog wel doen.

Ottos
11-27-2005, 20:18
Oh, ik zie nu dat jij de org map hebt gemaakt... leuk ~:)
Ik heb me er nu ook opgezet.

the tokai
11-27-2005, 21:36
Ach ja, ik doe zo af en toe ook nog wel eens wat nuttigs. Zolang het maar niet voor school is.

Oja wat ik nog was vergeten te zeggen: dankzij de hevige sneeuwval heb ik eergisteren voor het eerst in m'n leven sneeuwvrij gekregen!!11!!wootness!!11one!11! Alleen was wel fijn geweest als ze dat een paar uur eerder hadden bedacht toen er bijvoorbeeld nog bussen reden enzo. Maarja ze denken bij ons op school nooit aan de zielige kindertjes die 10 kilometer of meer moeten fietsen ~:mecry:.

Op zich lijkt het best raar als je een punt achter een smilie zet.

Maargoed om het ook maar eens even nergens over te hebben omdat dat blijkbaar zo hoort: spam spam spammerdespam lovely wonderful spam.

Ottos
11-28-2005, 08:19
spamspam, IK WIL OOK SNEEUWVRIJ ~:mecry: ~D
spamerdespam.

The Stranger
11-28-2005, 16:53
hier is de spam tussenstand in deze thread:

DE LAATSTE 5!!!
Nummer 5:
Viking 44

Nummer 4:
Drisos 141

Nummer 3:

Gertgregoor 186

Nummer 2:

Dutch_guy 241

Nummer 1:
The Stranger
Met 404 posts!!!!

wat ben ik tog een spammer he

The Stranger
11-28-2005, 16:57
ottos regel een...groentjes mogen geen dubbelposts maken :P

BEIRUT YOURE THE MA...ERR THE DOG

Ottos
11-28-2005, 18:42
jonge, wat praat je nou, ik heb nix van jou nodig ofzo, dus denk niet dat je de baas over mij bent, ik doe waar ik zin in heb. Dat jij zo nodig gezag wilt hebben ga dan iemand anders imponeren ofzo.

Leonin Khan
11-28-2005, 20:25
tutut...t is gwn deel van je "ontgroening"...ben je altijd zo snel aangebrand...ik ben ook maar aan t spammen...tulijk moet je doen waar je zin in heb en ik ga je ook niet tegenhouden

ik hou al op met plagen oke...je lijkt me wel een goede gast...heb je msn

the tokai
11-28-2005, 20:25
jonge, wat praat je nou, ik heb nix van jou nodig ofzo, dus denk niet dat je de baas over mij bent, ik doe waar ik zin in heb. Dat jij zo nodig gezag wilt hebben ga dan iemand anders imponeren ofzo.
Seg niet zo'n grote mond he jij, je hebt het wel even tegen een veteraan.

Leonin Khan
11-28-2005, 20:27
zo veteraan ben ik niet...en hij staat in zen recht...hij mag zeggen wat ie ervan vind en als ie t te ver vind gaan hou ik er mee op

Moros
11-28-2005, 22:19
zo veteraan ben ik niet...en hij staat in zen recht...hij mag zeggen wat ie ervan vind en als ie t te ver vind gaan hou ik er mee op
Ik denk dat hij het over EU had.

maar verdikke Ottos heeft alweer 4x gepost terwijl ik zwijg! dat wordt een versnelling hoger spammen of er is geen duidelijke top 4 meeeeer!

spam, spam, hijg hijg, spam, spam, spam~;)

Moros
11-28-2005, 22:21
Ha ottos, ik kan wel 2X posten jij vuil groentje!!!!
:gnah, gnah gnah:
btw: leonin khan je weet toch wel ook al is ottos hier nog niet zo lang dat hij wel al meer posts heeft als jij. Als je ooit goed wilt kunnen spammen zal je er toch iets tegen moeten doen!

Ottos
11-28-2005, 22:38
Een veteraan... dus?... boei mij da??

Leonin Khan, ik PM je mn msn wel...

Ottos
11-28-2005, 22:40
en ik kan ook 2x posten hoor, is echt nie zo moeilijk... en over die ontgroening, waarvoor wil je da doen, wil ik ergens bij horen?? Ik post hier gewoon en volges mij kunnen jullie toch echt niet een 'anti-ottos' thread maken, ik doe namelijk ook niks verkeerd.~;p

Beirut
11-28-2005, 23:51
Dit is geen plaats voor samenzwering en spam. Ben aardig aan elkaar en voer de regels van Frontroom uit.

Brutus
11-28-2005, 23:58
Dit is geen plaats voor samenzwering en spam. Ben aardig aan elkaar en voer de regels van Frontroom uit.
May I say Beirut I find your Dutch immensely amusing...~D Didn't know you spoke/read it though...

Goed werk!

En jongens, wel lief zijn voor elkaar he, anders moeten jullie mee naar Spanje.

Ottos
11-29-2005, 08:29
Haha ~D
Beirut, you can just speak English too you know, I think we'll understand that a little better. ~;)

Drisos
11-29-2005, 09:17
wow... I got quite scared when I saw that axe...

Beirut: YOU WILL BE ASSIMILATED!

again?: YOU WILL BE ASSIMIATED!

and if you didn't get it yet: YOU WILL BE ASSIMILATED!

once he's assimilated, he can turn frontroom into 'Dutch Room'. only dutch can post there, and 1 posts increases post count with 100.

leuke lijst, GG ~:) the_stranger is duidelijk de beste spammer

overigens, ik heb nog steeds niet de 2000 gehaald :(

the tokai
11-29-2005, 10:36
Ik bedoelde inderdaad EU, maargoed vergissen is menselijk, kan iedereen gebeuren. En natuurlijk mag ottos zeggen wat hij er van vind. Vrijheid van meningsuiting enzo en deze draad is ondertussen zo nederlands geworden dat ik vind dat we ook wel de nederlandse wetten kunnen gaan gebruiken dus. Ehm ok dat sloeg even nergens op.

Maar in ieder geval bedoelde ik het niet serieus en ik dacht dat dat ook wel duidelijk was maar misschien had ik er wat meer smilies in moeten zetten of zo, dus bij deze: ~:cheers:~:)~;)~;)~;p~:cool::bow:~;)~:)~:):charge:~:cheers:~:)~;)~D~D. Maargoed ik ga er maar weer eens vandoor :flybye:

spammerdespamspam

Ottos
11-29-2005, 12:58
overigens, ik heb nog steeds niet de 2000 gehaald :(

Meer spammen Drisos, nog maar 15... kom op, je kunt het... jah!

Leonin Khan
11-29-2005, 14:48
Leonin Khan en Umeu en de Stranger zijn een en dezelfde persoon

Leonin Khan is aardig
Umeu Normaal
en de Stranger is Evil

maar ik wil dit ff oplossen...want ik ben uit de frontroom gebanned dus gebruik ik LEonin...maar Ottos ik heb nix tegen je ofzo...t was gwn een slechte uit de hand gelopen grap...zoals dat bij mij heel vaak gaat

Leonin Khan
11-29-2005, 15:00
Ha ottos, ik kan wel 2X posten jij vuil groentje!!!!
:gnah, gnah gnah:
btw: leonin khan je weet toch wel ook al is ottos hier nog niet zo lang dat hij wel al meer posts heeft als jij. Als je ooit goed wilt kunnen spammen zal je er toch iets tegen moeten doen!

ff tussendoor...ik ben de beste nederlandse spammer van de org...en er zij maar 2 mensen beter...JAG en Craterus ~;p

oh en GG we kappen ermee...ottos vind t niet zo leuk als we m plagen...en ik ging wel een beetje ver

MIJN EXCUSES nog een keer

Somebody Else
11-29-2005, 16:08
Wo bu zhi dao ta men zai xie shen me...

Dutch_guy
11-29-2005, 16:38
Waarom ben je ook al weer gebanned ?

Denk dat ik het wel kan raden, maar goed ;)

:balloon2:

Drisos
11-29-2005, 17:02
ja waarom? ik heb het helemaal gemist? (als ik moest raden was et spam ~;))

waarom mag je nog wel deze account gebruiken? (misschien omdat je postcount dan toch weer laag is... dus was het spam)

volgens mij is BKS ook goed... ik dacht dat die in de 7000 had ~;p bovendien is Gawain nog beter~:mecry:

Leonin Khan
11-29-2005, 18:22
nee ik maakte een grapje over nazi's

Moros
11-29-2005, 23:05
ff tussendoor...ik ben de beste nederlandse spammer van de org...en er zij maar 2 mensen beter...JAG en Craterus ~;p

oh en GG we kappen ermee...ottos vind t niet zo leuk als we m plagen...en ik ging wel een beetje ver

MIJN EXCUSES nog een keer
Ja maar er kan best toch niet dubbel gepost worden. kwil niet dat Beirut deze thread sluit.

en trouwes ik vind't wel leuk!!!

haha Drisos 'k heb je ingehaald. muahahaha +2000!!!!
dat zal spammen, worden jongen!!!!:knight:

TosaInu
11-30-2005, 01:52
Ik heb wat posts gelezen, morgen ga ik dat weer doen en dan zijn alle gvd's weg. Ok?

Leonin Khan
11-30-2005, 16:03
eh van alle 1500 posts...maar niet iedereen kom hier meer...en ik sgeld niet...maar das niet eerlijk.......who drawed so much attention...???

Moros
11-30-2005, 22:48
Ik heb wat posts gelezen, morgen ga ik dat weer doen en dan zijn alle gvd's weg. Ok?
sorry moest ik onaanvaardbare taal gezegd euh gepost hebben.

zeg beirut moet z'n nederlands eens leren hij dacht 'k heb je ingehaald een...vies woord was...~:confused:

The Stranger
12-01-2005, 17:47
whahhahahaha te grappig...ik heb oppeens me volle account trug

Moros
12-01-2005, 21:29
whahhahahaha te grappig...ik heb oppeens me volle account trug
dan kunnen we je nog eens je spam talenten gaan bewonderen:bow: ~D

The Stranger
12-02-2005, 09:00
nee ik heb nog wel een floodcontrol van 500 sec

TosaInu
12-02-2005, 11:23
zeg beirut moet z'n nederlands eens leren hij dacht 'k heb je ingehaald een...vies woord was...~:confused:

Beirut spreekt vast beter Engels dan wij.

Geen zorgen: ik spreek wel Nederlands.

Mouzafphaerre
12-03-2005, 00:28
.

Beirut spreekt vast beter Engels dan wij.

Geen zorgen: ik spreek wel Nederlands.
Felemenkçe bilmiyorum ama bu kadarına şâhitlik ederim. ~:thumb:

Darılmayın ama kâğıt üstünde kulağa geldiğinden daha güzel duruyor. ~;)

I don't speak Dutch but can attest to that far. ~:thumb:

No offense but it looks better on paper than it sounds. ~;)
.

Strike For The South
12-03-2005, 00:36
Dir iz fooguen butten ludens iz zut ziuit

TosaInu
12-03-2005, 00:45
.

Felemenkçe bilmiyorum ama bu kadarına şâhitlik ederim. ~:thumb:

Darılmayın ama kâğıt üstünde kulağa geldiğinden daha güzel duruyor. ~;)

I don't speak Dutch but can attest to that far. ~:thumb:

No offense but it looks better on paper than it sounds. ~;)
.

Depends who speaks. Its alzo a knightmare to right.. nightmare to write.

Mouzafphaerre
12-03-2005, 02:11
.

Depends who speaks. Its alzo a knightmare to right.. nightmare to write.
Some of the guys on the National Geographic Channel ads should be banished from speaking it then. :rtwno: ~D Honestly, I do believe in beauty in every language; they just should be spoken right. ~:)
.

Drisos
12-03-2005, 09:41
oh nee! de dag is gekomen! Tosa is gearriveerd~;p

hmmm. jongens, misschien als we allemaal braaf een beetje kijken of we niet her en der iets kunnen editen? dan is tosa vast wel zo lief om deze thread open te houden ~:)

overigens bereikte ik vandaag 2000 posts ~:) hoeraaa duurde wel erg lang nadat ik de 1900 had bereikt.. te weinig in frontroom geweest zeker.

Ben 45 minuten bezig geweest met deze thread checken. een paar van mijn posts aangepast. drisos = braaf ej

Drisos
12-03-2005, 10:39
check dit mensen!!!!!!!!!

http://guidoweijers.nl/index2.php?pageId=13

selecteer 'het land van' en download em. die is echt te gruwelijk goed~:)

The Stranger
12-03-2005, 14:06
wehjooo....te errug...wat is t

Moros
12-03-2005, 16:44
kom mij dan maar ff vervangen want ik heb deze en volgende week examens. kan je me misschien terug inhalen ~;)

The Stranger
12-04-2005, 18:07
:inquisitive: kurtjszzzzz

GoreBag
12-04-2005, 23:18
I have a question about Dutch, and I figured I'd come here, since it's where the Dutch live.

What sound do the letters "uy" make when written like that? Like in 'fluyt' or 'ruyter', for example.

ajaxfetish
12-05-2005, 08:06
Hi everybody . . .

Dang . . .

I guess it's kind of boring living in America when there's a speak your own language thread.

Anyway, for anyone who was wondering, this is what English looks like, at least the American version. If you'd like a translation you'll probably have to do it because my German and Latin are still pretty weak and that's all I got. ~:)

Ajax

Drisos
12-05-2005, 15:02
What sound do the letters "uy" make when written like that? Like in 'fluyt' or 'ruyter', for example.

The word 'fluyt' does not exist, I think. ruyter perhaps, but I'm not sure either.

I doubt there's any way to explain this without sound. the sound does not exist in english, I think.

GoreBag
12-05-2005, 21:12
The word 'fluyt' does not exist, I think. ruyter perhaps, but I'm not sure either.

I doubt there's any way to explain this without sound. the sound does not exist in english, I think.

The fluyt is a ship of Dutch design, 16th Century, I think. I'd never seen "ruyter" before playing Age of Empires III, but it's a pistol-armed cavalry unit.

I speak also German and French. Feel free to make references to these languages to explain the phonetics.

Drisos
12-06-2005, 08:12
The fluyt is a ship of Dutch design, 16th Century, I think. I'd never seen "ruyter" before playing Age of Empires III, but it's a pistol-armed cavalry unit.

that explains all. I already thought it was old Dutch. the combination 'uy' is not longer used in here. we use 'ui' for that now. in old Dutch they used 'uy' so that's what you see in AOEIII. (I already was wondering where you found those words ~:))

I speak also German and French. Feel free to make references to these languages to explain the phonetics.

good idea! I do as well... hmmmmmmmmm. In german...... can't think of any :embarassed: I think they don't use it there as well. perhaps Frech........ I don't think so as well

strange. seems like we only have that 'tone' in here. I know what it should be in Greek in Latin, but if you don't know these I think I cannot help~:mecry:

Mouzafphaerre
12-06-2005, 08:32
.
Please do. ~:)
.

Drisos
12-06-2005, 08:41
I'm sure that this is correct for Latin. for Greek not 100%:

the 'eu' in 'Zeus' is the same as 'uy' in old dutch ~:) (Zeus was the 'boss' of all greek/latin gods) - I mean, when you are speaking latin or greek and say 'Zeus', this will be the same as 'uy'. of course not when you're talking English and say Zeus.

does that help? ~:)

GoreBag
12-06-2005, 09:25
It helps a little, but I don't know how to pronounce 'Zeus' in ancient Greek if it's not "ZAY-us" or "ZOO-s"...

Brutus
12-06-2005, 12:11
Well, it doesn't sound like that, anyway.... guess you've got to hear to know what it sounds like (pity, but 'ui' is a pretty common Dutch sound).

Drisos
12-06-2005, 14:46
"ZAY-us" or "ZOO-s"...

both not correct.... I have no idea how to write down 'ui' in english the way you did.. it's just impossible I'm afraid

the tokai
12-06-2005, 15:51
It helps a little, but I don't know how to pronounce 'Zeus' in ancient Greek if it's not "ZAY-us" or "ZOO-s"...
It sounds like Zuys ~;)

Dutch_guy
12-06-2005, 16:32

Still trying to get it right aren't you, or have you finally got some kind of idea of how to pronounce it ?

Americans will find it very hard to make this sound, as you might have noticed by now ~:)

Geoffrey S
12-06-2005, 16:39
both not correct.... I have no idea how to write down 'ui' in english the way you did.. it's just impossible I'm afraid
It's pretty close to 'ow'.

Edit: hey. The url bar is showing https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?p=1000001#post1000001. Who got the millionth post?

GoreBag
12-07-2005, 02:04
Gah.

Dutch Guy said in the chat that it was close to the English 'oi' or the German 'eu' ('äu'). Someone guide me from there?

Drisos
12-07-2005, 13:21
Dutch Guy said in the chat that it was close to the English 'oi' or the German 'eu' ('äu'). Someone guide me from there?

you'll have to life with this I'm afraid... there is no way to pronounce the 'uy' in german, french, or english.~;p

we dutch are unique~:rolleyes:

Drisos
12-07-2005, 16:02
hey mensen, waar blijft die spam

*herinnert zich tosainu's bezoekje laatst*

emmmmm... ehhh tosa? heb je niet nog ergens nog eeeeehhhhhh . een hoop werk te doen of zo? eeeeeehh hummm ergens buiten frontroom misschien? .... mmmmm

Geoffrey S
12-07-2005, 16:13
I love the way my mother always struggles with the prononciation of 'ui', it does always end up closer to 'oi'.

As I said, 'ow', as in an exclamation of pain, is quite close I think; not quite, but it'll get the meaning across better than 'oi'.

Dutch_guy
12-07-2005, 19:32
you're moms english Geoffrey ?

Since english seem to have the most problems with the ''uy'' ''ui'' pronunciation.

Don't think I can give you any more advise Neon.

Geoffrey S
12-07-2005, 19:43
Both parents, but mom's accent is most noticeable.

GoreBag
12-08-2005, 03:07
I refuse to give up!

GoreBag
12-08-2005, 09:19
Update: Found an audio sample. It really is a lot like "ow"...almost like "ow-umlaut". Why there's an 'i' (or 'y') in there, I don't know. It's the least phonetic thing I've ever heard.

Moros
12-08-2005, 13:36
because it's pronounced like ow-i. but then more smooth.

Mouzafphaerre
12-08-2005, 14:41
.
At one of the music newsgroups the pronounciation of eastern Slavic languages had arisen. A Polish poster kindly recorded how Krzystof Penderecki would be said and uploaded somewhere. Hint, hint. ~;)

(For the record, it's Kshishtof Penderetskiy.)
.

The Stranger
12-08-2005, 17:14
kurtjszzzz

Dutch_guy
12-08-2005, 20:05
Update: Found an audio sample. It really is a lot like "ow"...almost like "ow-umlaut". Why there's an 'i' (or 'y') in there, I don't know. It's the least phonetic thing I've ever heard.

hmm would never have said that methinks.

So you have gotten your question answered then I take it ?

GoreBag
12-08-2005, 20:56
Unless the audio sample was wrong, of course.

Dutch_guy
12-08-2005, 21:12
don't think the sample whould be wrong, though to be sure, you might want to provide a link if availible.

Moros
12-08-2005, 21:43
okay here you have the correct pronunciation of both words. recorded by the master himself ~;)

www.freewebs.com/gertgregoor/fluitEnRuiter.wav

GoreBag
12-09-2005, 01:42
Sounds pretty close to the English long 'i' to me. Does this count? He's Belgian, after all. ~;p

http://www.math.nyu.edu/~wendlc/pronunciation/sounds/kuijken.mp3

Here is found the sample I found.

TosaInu
12-09-2005, 14:21
Gertgregoors sample is fine. Kuijken.mp3 sounds American?

Dutch_guy
12-09-2005, 14:45
GG example is perfect, better than the one you found Neon, you should take GG's example as the correct pronunciation.

Moros
12-09-2005, 14:53
Sounds pretty close to the English long 'i' to me. Does this count? He's Belgian, after all. ~;p

http://www.math.nyu.edu/~wendlc/pronunciation/sounds/kuijken.mp3

Here is found the sample I found.
Belgians and Dutch speak the same official language. The only thing that's a little bit different is our G. but you don't notice that much if a dutch our belgian speaks correctly Dutch. You'd only notice that if the guy talks with a "hollands" accent or a flemish accent. And ofcourse some words are commonly used in Belgium wich aren't used in The Netherland (and the otherway around.) but a lot of these words are not correct dutch words.

Mouzafphaerre
12-09-2005, 15:22
.
You could've simply written down "flöyt.....ğöytır" ~;p ~D
.

GoreBag
12-09-2005, 21:04
Belgians and Dutch speak the same official language. The only thing that's a little bit different is our G. but you don't notice that much if a dutch our belgian speaks correctly Dutch. You'd only notice that if the guy talks with a "hollands" accent or a flemish accent. And ofcourse some words are commonly used in Belgium wich aren't used in The Netherland (and the otherway around.) but a lot of these words are not correct dutch words.

I know, I know. I was just making a little joke about Belgians.

Mouza: Seriously!

Mouzafphaerre
12-09-2005, 22:12
.
Let me see if I can find the Kşiştof Penderetski recording too. ~D
.

The Stranger
12-09-2005, 22:46
te veel buitenlandse talen hier...TOSA doe er is wat aan?!!! :D

Drisos
12-10-2005, 09:13
rusti maar ik ben er al weer om in het nederlands te spammen... :coffeenews:

The Stranger
12-11-2005, 19:38
aight...ik voel me weer beter...wie heeft AoM 3 en kan die mij vertelle wrm je maar 2 teams kan make bij skirmish

Drisos
12-11-2005, 19:40
heb ik niet (nog niet) ~:mecry:

coole niewe smilies he?:san_grin:

blah, blah

[/spam]

The Stranger
12-11-2005, 19:43
hmmm...int engels dan maar....vergeef me

who got AoE 3 and could tell my why you can only create to teams in skirmish mode...instead of the numerous other teams you could create int the previous series

Moros
12-13-2005, 14:39
Ik heb AoE I en II gespeeld maar nog niet AoE III.

trouwes ik heb hier examens en ik vind het hier al rustig! zijn julle allemaal op vakantie ofzo???

The Stranger
12-13-2005, 19:17
ik heb nog steeds een te hoge floodcontrol voor spam

Dutch_guy
12-13-2005, 19:50
Ben niet meer zo actief als voorheen in deze thread..maar goed, zal het niet in het archiev laten belanden :san_cheesy:

GoreBag
12-13-2005, 22:16
who got AoE 3 and could tell my why you can only create to teams in skirmish mode...instead of the numerous other teams you could create int the previous series

I did, and I still don't know. It's either two teams, or free-for-all. :san_huh:

Drisos
12-14-2005, 08:28
deze forums zijn nog steeds geblokt op school:san_sad: :san_angry: :san_undecided: :san_embarassed: :san_cry:

the tokai
12-14-2005, 19:30
deze forums zijn nog steeds geblokt op school:san_sad: :san_angry: :san_undecided: :san_embarassed: :san_cry:
Wat een k*tschool heb jij zeg.. Bij mij op school zijn ze gelukkig niet geblokt en omdat we tegenwoordig computers in de hele school hebben in plaats van alleen in de mediatheek is het veel makkelijker om dingen te doen die eigenlijk niet mogen, zoals de org lezen, omdat die leraren die eigenlijk rond moeten lopen om te controleren veel liever koffie gaan drinken. Wow was dat 1 zin? :san_shocked: had ik geeneens door.

Dutch_guy
12-14-2005, 20:18
Hmmz ik ga niet naar de org. op school, doe ik liever thuis :san_cheesy:

Al zou het geen probleem zijn denk ik

The Stranger
12-14-2005, 21:17
bij mij is t ook geblockt...alleen in de media...nie in t pclokaal (voor les)...raar...

Neon...

i heard you could bribe the ? factions to join your side...though i havent tried

Moros
12-14-2005, 21:38
Bwa bij ons zou't wel lukken maar hangt eigenlijk van leerkracht af. Maar ik ga mij maar wat koest houden op de pc's want die net sends over het netwerk waren ze behoorlijk pissig van.

Moros
12-16-2005, 12:30
Is er een natuurramp in Nederland geweest ofzo? zijn jullie dan eindelijk allemaal dood? ~;)

Dutch_guy
12-16-2005, 13:55
Eindelijk ?!

zijn we egt zo erg.

Zo ver ik weet is er in Nederland geen natuurramp geweest, nou, de meningen zullen daarover verschilllen sinds niet iedereen school leuk vind :san_wink:

Maar ik houd het wel vol, nog maar 1 weekje !:san_cheesy:

Moros
12-16-2005, 20:02
Eindelijk ?!

zijn we egt zo erg.

Zo ver ik weet is er in Nederland geen natuurramp geweest, nou, de meningen zullen daarover verschilllen sinds niet iedereen school leuk vind :san_wink:

Maar ik houd het wel vol, nog maar 1 weekje !:san_cheesy:

En Balkenende dan?:san_tongue:

GoreBag
12-16-2005, 21:40
bij mij is t ook geblockt...alleen in de media...nie in t pclokaal (voor les)...raar...

Neon...

i heard you could bribe the ? factions to join your side...though i havent tried

Really? How does one do that? You can't send tribute to players if they're not already allied to you...

Drisos
12-16-2005, 21:46
nog 1 week dan extra veel op .org gaan hangen:san_grin:

Kagemusha
12-16-2005, 22:25
Eiköhän se rupeais jo olemaan aika nimetä tämä threadi: "puhu Hollantia threadiksi"?:san_tongue:

Moros
12-16-2005, 22:55
Eiköhän se rupeais jo olemaan aika nimetä tämä threadi: "puhu Hollantia threadiksi"?:san_tongue:
sigh :no:

dutch and English!!!:san_wink:

heb jij BI EU? wie nog?de moeite waard?
'k wee't nog niet of ik BI ga halen ben aan't twijfelen. Ofwel moet ik men ouder eens wat "subtiele hints" geven nu kerstmis op komst is. Want ik heb geen goesting om dat te kopen nu ik an't sparen ben voor nen DVD speler en I-pod of miss een gelijkaardige mp3 speler.

Drisos
12-17-2005, 09:33

= Wouldn't you guys have better this thread: the Dutch thread?

am I anywhere close, Kagemuscha?:san_cheesy:

en GG doe maar BI nog nie halen... CA is een beetje aant flippen op het moment dus zou ik ze nu even niet vertrouwen.:san_laugh:

The Stranger
12-17-2005, 14:36
BI is wel oke maar ik speel hem niet meer zo vaak

@neongod
i was wrong i tried but i couldn't do it

Moros
12-17-2005, 14:44

en GG doe maar BI nog nie halen... CA is een beetje aant flippen op het moment dus zou ik ze nu even niet vertrouwen.:san_laugh:
grapje zeker :san_wink:

probleem is dat vele mods die'k nog wel zou willen miss gaan switchen naar BI. och ja 'k zal wel zien. Iemand anders nog BI, DG?

EDIT: ottos ermee gestopt?

Drisos
12-17-2005, 15:31
ottos en ik zijn nogal bezig met ogame. (kent iemand da?) bij hem gaat ten koste van hier spammen.

overigens ga ik ook BI kopen denk ik. ik moet en zal Jidai No Ran spelen!!:san_grin:

GoreBag
12-17-2005, 21:30
@neongod
i was wrong i tried but i couldn't do it

Fair enough. Have you tried getting the Direct IP function to work?

The Stranger
12-18-2005, 13:46
i dont have internet on my game pc

Dutch_guy
12-18-2005, 16:09
grapje zeker :san_wink:

probleem is dat vele mods die'k nog wel zou willen miss gaan switchen naar BI. och ja 'k zal wel zien. Iemand anders nog BI, DG?

EDIT: ottos ermee gestopt?

ik heb BI, al speel ik niet meer echt vaak.

Dus als een aantal mods switchen zit ik wel goed :san_cheesy:

Moros
12-18-2005, 18:14
dan zal ik hem ook maar eens gaan binnen rijven zeker?

Dutch_guy
12-18-2005, 18:25
als je RTW nog regelmatig speelt en het ook de moeite waard vind , dan is BI zeker het logische gevolg.

Dus ik zou het doen - nou eigelijk heb t al gedaan :san_wink:

Moros
12-18-2005, 18:33
als je RTW nog regelmatig speelt en het ook de moeite waard vind , dan is BI zeker het logische gevolg.

Dus ik zou het doen - nou eigelijk heb t al gedaan :san_wink:

ja ik speel nog RTW maar vooral mods:san_smiley:

Kagemusha
12-20-2005, 15:31

:rtwyes: Yep.You pretty much nailed it.

=E.T=
12-20-2005, 20:37
buenos mal, tenia unas ganas de escribir en español. Ya hasta me dolian los dedos de escribir ingles.

No sabes como te entiendo, Hermano! :san_rolleyes:

A mi me cuesta un Huevo escribrir en Yanki ;)

The Stranger
12-20-2005, 20:48
you guys speak spanish??? and yur from italy and US...weird ****...me myself understand bits of it but i know more creolo

No scatological talk boy! - Beirut

The Stranger
12-21-2005, 14:41
i almost got warned for saying sh-sh-shi...shi...shimmy :P

Drisos
12-21-2005, 14:51
umeu, zou je je naam niet in 'spamperor' veranderen?:san_grin:

overigens wat denken jullie van ajax+psv... hebben ze een kans?

[/spam]

The Stranger
12-21-2005, 17:27
\o hete ik op een ander forum ~:D

Del Arroyo
12-21-2005, 23:54
Ay, pues que montón de holandeses y belgos y que poquito de hispanos hay aqui!

The Stranger
12-23-2005, 15:53
Gubba Gubba

Drisos
12-23-2005, 17:53
:spammer: :bounce: ~:pimp: :jumping: ~:doh: ~:thumb: ~:rolleyes: ~:smoking: ~:wave: :coffeenews: ~D ~:santa: :spammer:

Moros
12-23-2005, 18:11
Guba Guba

:spammer: :bounce: ~:pimp: :jumping: ~:doh: ~:thumb: ~:rolleyes: ~:smoking: ~:wave: :coffeenews: ~D ~:santa: :spammer:
maak het nu niet al te gek hé? Als Tosainu de thread sluit, toch niet voordat ik DG heb ingehaald. ~;).
Eu proberr ik nog niet in te halen, dat lukt toch nooit.

Trouwes Gelukkig Kerstmis!

The Stranger
12-23-2005, 21:28
happy'ge feestdagen

Drisos
12-24-2005, 09:17
merry/happy/gelukkig/leuk/nice christmas/kerstmis/kerstdagen allemaal!:san_smiley:

The Stranger
12-24-2005, 10:26
Merry Christmass All

Dutch_guy
12-24-2005, 14:27
Ja inderdaad vrolijke feestdagen allemaal !

(Niet te veel drinken)

LeftEyeNine
12-24-2005, 14:38
Herkese mutlu Noeller, mutlu yıllar !

(Merry Xmas and merry new years to everyone)

The Stranger
12-26-2005, 15:48
Spammers Pay Attention

7 February And 12 October Are From Now On Marked As Interorgial Spamdays

Charge Spamknights, For God Spamland And The Stranger!!! Raaaaaaa

Moros
12-27-2005, 15:07
(Niet te veel drinken)

typisch hollanders hé :)

The Stranger
12-27-2005, 18:32
ja he, juist wel veel drinken en spamme

SPAMMERS, ANSWER MY CALL AND RIDE OUT WITH ME

The Stranger
12-30-2005, 11:23
komop spamme jonges

Viking
12-30-2005, 19:41
Spammers Pay Attention

7 February And 12 October Are From Now On Marked As Interorgial Spamdays

Charge Spamknights, For God Spamland And The Stranger!!! Raaaaaaa

Why? Your gonna start a spamfest or something?

The Stranger
12-30-2005, 21:22
theyre just special days for the Spamempire

my Bday and the day my warnings are gone

Craterus
12-30-2005, 21:49
What about my birthday? It deserves to be in there more than yours. We all know I'm the better spammer.

The Stranger
12-30-2005, 21:51
whhahahahahha alright expect from the part that you deservve it more and yur better yur right

it will be 12 october and Craterus bday

Craterus
12-30-2005, 21:53
I think not...

You can be an imposter to the throne of spamking as much as you like, but there will always be only one true king. (That's me, by the way)

The Stranger
12-30-2005, 21:57
keep on dreaming

Craterus
12-30-2005, 21:58
You forgot the "I" at the start of your post....

The Stranger
12-30-2005, 22:23
and posted sumthing wrong

I `Greg` THINK

and you cant cuz your an airhead

Craterus
12-30-2005, 23:14
and you cant cuz your an airhead

...says the guy who's been pranked (by me) more times than I can count. You want gullible, talk to The Stranger.

The Stranger
12-31-2005, 23:07
i dunno what you count as a prank but acting like yur mad at me doesnt count

and im on too you usually soo shut up

happy new year btw

Drisos
01-02-2006, 11:01
deal this through pm please...

al dat engels maakt me gek..:no:

Dutch_guy
01-02-2006, 23:18
Ga ik even op vakantie en is er meteen onrust in de thread :no:

nog iets leuks gedaan in de vakantie ?

Drisos je bent wel bezig geweest he, ik had je bijna ingehaald qua PC :laugh4:

The Stranger
01-03-2006, 13:09
eh jonges spammmeeeee

IK HEB ME EDIT BUTTON BACK

cunobelinus
01-04-2006, 17:17
Yes

The Stranger
01-04-2006, 17:38
Yihaaa

Moros
01-05-2006, 16:23
HEb ik veel gemist hier zeg!
En overdrijf nu weer niet hé EU! andsers ben je je edit knop weer kwijt!

Enfin wie heeft dus nog wat leuks gedaan deze vakantie?

The Stranger
01-05-2006, 17:18
Ikkaaaaa

Drisos
01-05-2006, 19:16
[QUOTE=Dutch_Drisos je bent wel bezig geweest he, ik had je bijna ingehaald qua PC :laugh4:[/QUOTE]

hmmm wat bedoel je?

een computer.. maar ja dat slaat nergens op.

ik denk arcade... maar welk spel is pc..

Moros
01-05-2006, 19:33
hmmm wat bedoel je?

PC= postcount?

Dutch_guy
01-06-2006, 22:07
hmmm wat bedoel je?

denk simpel Drisos, pc = postcount, arcade heeft hier niets mee te maken ~:)

The Stranger
01-06-2006, 22:33
nee niet egt he :P

Moros
01-07-2006, 14:43
ik dacht met zo'n spammers kon het niets anders zijn ~;p

Drisos
01-07-2006, 16:26
ok sta ik nu voor aap?? :yes: ~:)

hoe kon ik dat nou vergeten nou ja... laten we het erop houden dat ik nederlands spreek.~;)

Moros
01-07-2006, 17:14
Zeg Drisos praat eens nederlands ja in plaats van al die gekke taaljes:

ok sta ik nu voor aap??

hoe kon ik dat nou vergeten nou ja... laten we het erop houden dat ik nederlands spreek.
Niemand verstaat dit toch... :no:

Drisos
01-08-2006, 11:39
watte? hoe_zo

The Stranger
01-08-2006, 18:09
les 1 neem nooit een belg serieus
les 2 neem mij nooit serieus
les 3 gert is belg
les 4 ikke niet

Dutch_guy
01-08-2006, 18:38
Bedankt voor die wijze les TS, alles wordt opeens zo duidelijk....:2thumbsup:

The Stranger
01-08-2006, 19:26
ik ben TS, wie is ST :inquisitive:

Mouzafphaerre
01-09-2006, 18:18
.
A-lalla-lalla-rumba-kamanda-lindor-burúmë :yes:
.

Reenk Roink
01-09-2006, 21:53
oMg u aWLLl t3h n00baz hu wIl b PwNt cUZ u Uze h4x

The Stranger
01-10-2006, 14:38
yur a n00b whahahhahahaha :inquisitive: dont give me a attitude man

Kralizec
01-10-2006, 15:01
He stranger, ik ben al sinds maart lid van dit forum, en ik heb nog niet eens 400 posts...wat doe ik verkeerd? :dizzy2: :laugh4:

The Stranger
01-10-2006, 19:44
em je houd je teveel aan de regels :P en je neemt advies van mij aan

Reenk Roink
01-10-2006, 21:53
1010010101011101010100101011111010010101010101101010100101011101010100101010101001010101010101001011 1110111111000011111101001010101010101010010101000010010100001010100101010000010101011010010101011101 0101001010111110100101010101011010101001010111010101001010101010010101010101010010111110111111000011 1111010010101010101010100101010000100101000010101001010100000101010110100101010111010101001010111110 1001010101010110101010010101110101010010101010100101010101010100101111101111110000111111010010101010 1010101001010100001001010000101010010101000001010101101001010101110101010010101111101001010101010110 1010100101011101010100101010101001010101010101001011111011111100001111110100101010101010101001010101

Brutus
01-10-2006, 21:56
My God, it's the Matrix!!! ~:eek:

Lanemerkel1
01-10-2006, 22:09
Qua'Pla

let's see how long it takes for someone to figure that out :laugh:

Lanemerkel1
01-10-2006, 22:11
does anyone here know French? I got shogun total warlord edition but the son of a gun is in french, so someone typing up a translation list would be greatly appreciated!

The Stranger
01-11-2006, 15:33
i know Francais but i can do marks

the tokai
01-11-2006, 21:50
He stranger, ik ben al sinds maart lid van dit forum, en ik heb nog niet eens 400 posts...wat doe ik verkeerd? :dizzy2: :laugh4: Ach het kan nog veel erger hoor
<-------------

<-------------

The Stranger
01-12-2006, 16:54
tja je hebt wel rond de 146 non spam posts das meer dan ik :rolleyes:

The Stranger
01-14-2006, 14:50
heb ik weer...dag edit button...en deze keer heb ik nix verkeerds gedaan :S

the tokai
01-14-2006, 23:02
Vast wel.

The Stranger
01-15-2006, 15:16
geloof je me niet ???

Lentonius
01-15-2006, 15:34
I ...AM ....ENGLISH!!!:coffeenews:

Radier
01-15-2006, 17:36
I ...AM ....ENGLISH!!!:coffeenews:

Hehe I just asssociated you with that boy Timmy in Southpark. :laugh4:

Moros
01-17-2006, 14:23
nu gaan we toch niet leet praten h&#233;, noobs! ~;)

lang niet hier gewest, niet veel gemist blijkbaar.

The Stranger
01-17-2006, 20:03
nee sonder jou is t niet t zelfde...gekke obelix van me

The Stranger
01-20-2006, 15:01
deze thread is egt dood aan t gaan

Dutch_guy
01-20-2006, 15:11
ja dat is het zeker, maarre als je het stickied - wat sinds kort kan - zal het nooit doodgaan ~:p

The Stranger
01-20-2006, 15:12
kan ik hem zelf stickien :P

Drisos
01-21-2006, 10:04
Niet nodig - ik be terug! :laugh4:

Moros
01-21-2006, 13:20
oei...
~;)

ja 'k vind die nieuwe opties best wel leuk dat stickyen enzo.

the tokai
01-23-2006, 16:24
wat? zelf stickien? heb ik wat gemist ofzo?

Dutch_guy
01-25-2006, 21:05
ja, het is echt een hele handige optie.

Oh en Drisos, gefeliciteerd met je HOF award !

Leonin Khan
01-26-2006, 10:58
hoi jongens. men alterego mag de frontroom weer is niet in dus ik Groet men nederlandse vriende :D

Kralizec
01-26-2006, 13:14
Ik heb nu al 22 uur niet meer geslapen....dat is te lang denk ik :dizzy2:

Leonin Khan
01-26-2006, 20:11
wow wrm dat dan

Drisos
01-27-2006, 17:16
THanks DG ~:cheers:

emperorrrr, wat heb je nu weer misdaaan... hmmm laat me raden

~:idea:~:idea:~:idea:~:idea:~:idea:

spam? :yes: :yes: :yes: :yes:

:laugh4: :laugh4:

hmmm ik heb eens gewoon een nacht niet geslapen. dus ik sliep zo'n slordige 30 uur niet ofzo:no: :sweatdrop: :dizzy2: :embarassed: :help:

Sardo
01-27-2006, 17:41
ik heb eens gewoon een nacht niet geslapen. dus ik sliep zo'n slordige 30 uur niet ofzo
Pffft, standaardpraktijk voor universiteitsstudenten met deadlines voor papers de volgende dag. Niks om een drukte over te maken - dat vormt het karakter.

A-lalla-lalla-rumba-kamanda-lindor-burúmë

Hill?

Drisos
01-28-2006, 09:54
hmmm nogal een nederlander?:inquisitive:

:help:

Kralizec
01-28-2006, 18:07
Pffft, standaardpraktijk voor universiteitsstudenten met deadlines voor papers de volgende dag. Niks om een drukte over te maken - dat vormt het karakter.

idd ik had de nacht voor een tentamen per ongeluk tot 3 uur doorgeleerd en toen dacht ik "als ik nou ga slapen kom ik over een paar uur niet meer uit bed" dus ik heb toen maar tot 8 uur doorgeleerd :dizzy2:

Daarna moest ik werken, dus totaal ben ik ongeveer 30 uur wakker geweest denk ik...

Leonin Khan
01-29-2006, 19:24
THanks DG ~:cheers:

emperorrrr, wat heb je nu weer misdaaan... hmmm laat me raden

~:idea:~:idea:~:idea:~:idea:~:idea:

spam? :yes: :yes: :yes: :yes:

:laugh4: :laugh4:

hmmm ik heb eens gewoon een nacht niet geslapen. dus ik sliep zo'n slordige 30 uur niet ofzo:no: :sweatdrop: :dizzy2: :embarassed: :help:

ehm nee...ik heb een thread gemaakt met taal die Beirut niet kon waardere :no: :shame: :sweatdrop:

Dutch_guy
01-29-2006, 20:15
heb ik gemist .... een link naar de thread zou leuk zijn :2thumbsup:

Leonin Khan
01-29-2006, 20:20
thread is verwijdert :S

Brutus
01-30-2006, 15:42

Niet slapen om te studeren vind ik wel wat overdreven. 48 uur lang wakker blijven om te feesten, vervolgens om 7 uur 's ochtends te gaan werken en daarna weer te gaan feesten is daarentegen zeer acceptabel.

De keer dat ik 44 uur wakker was omdat ik vrienden assisteerde bij een bruiloft was daarentegen funest... m.n. de terugreis van 2 uur met de auto...:sleeping:

Kralizec
01-30-2006, 20:38
....alleen maar als je zelf moet rijden :laugh4:

Moros
01-30-2006, 21:55
It's raining Dutch, haleluja it's raining dutch for the first time, yeah ...

ben ik weeral ff weg en dat heb je plots een heel nieuw zootje nederlanders die hier zitten te zaniken.
toruwens 22 uur of zelfs 30 is niet zo veel. Met Londen en Parijs reis heb ik dikwijls langer dan 48 uur opgebleven. En als we dan toch es gingen slapen dan was dat rond 5 uur en om 7 al terug wakker. Als ge dan na een week terug zijt slaapt ge wel bijna twee weken aan een stuk en zijt ge letterlijk een zombie maar ja.

Moros
01-30-2006, 21:59
o ja omdat het post 1700 is heb ik es ff gekeken. DG ik om steeds dichterbij nog maar 46 posts te gaan. Jammer dat Drisos ook terug komt opzetten. Maar trouwens wie is die Major Chris. Komt ff zomaar de 5de plaats innemen in dit Nederlandtalige spam fest en ik heb niet eens een keer gezien. Ben ik dan echt zo lang weggeweest? Och ja dat wordt dan maar spammen om het in te halen met krokus verlof.

Sardo
01-30-2006, 22:33
hmmm nogal een nederlander?:inquisitive:

:help:

:gah:
<-- Location = Belgische universiteitsstad. Belgisch. Beschaafd.

Niet slapen om te studeren vind ik wel wat overdreven.
Situatie:
woensdag: zwaar examen, amper voor gestudeerd
vrijdag: minder zwaar examen, maar vereist oefenen in de bibliotheek; amper aan begonnen
vrijdag: deadline voor verhandeling (min. 20 blz.); moet nog beginnen schrijven

De komende dagen zal het toch niet zo overdreven zijn om wat slaap te missen, niet? Per slot van rekening komt daarna toch weer een heel semester om doorheen te slapen...

Brutus
01-31-2006, 02:55
Situatie:
woensdag: zwaar examen, amper voor gestudeerd
vrijdag: minder zwaar examen, maar vereist oefenen in de bibliotheek; amper aan begonnen
vrijdag: deadline voor verhandeling (min. 20 blz.); moet nog beginnen schrijven

De komende dagen zal het toch niet zo overdreven zijn om wat slaap te missen, niet? Per slot van rekening komt daarna toch weer een heel semester om doorheen te slapen...
Heh. Vooruit dan maar. (je hangt duidelijk dezelfde studeertechniek aan als ik: te laat beginnen en het dan toch afmaken, maar ik offer m'n nachtrust er niet graag voor op). Je hebt het duidelijk nog druk zat in ieder geval :sweatdrop: Werk ze! (en lekker slapen naderhand...:2thumbsup: )

Gertgregoor, Major Chris is de nieuwe naam van Viking. Zie deze verwarrende draad:How do change my username? (https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=60154)

Hm, over nachtrust gesproken, zal eens naar bed gaan zeg :idea2:

doc_bean
01-31-2006, 20:42
Mijn laatste exaam gehad vandaag (van hoera, mijn 11de examenperiode al weer) :balloon2: :balloon2: :balloon2:

Sardo, wat volg je eigenlijk ?

Moros
01-31-2006, 20:47
Ah twee Belgen, da trekt er al get meer op!
Lijkt me toch niet leuk nu examens te hebben. Dan heb ik liever voor kerstmis en daarna vakantie en dan terug met juni. (hoewel ik de paas examens van vroeger wel mis, daar haalde ik altijd het meest op). Of hebben ze in leuven toch nog een weekje vrij ofzo iets? Ik dacht dat er ergens ze wel na de blok en examens vrij hadden?

Ja wat studeren jullie twee eigenlijk?

Sardo
01-31-2006, 21:32
Examens voor de kerst werkt goed genoeg in het secundair onderwijs, waar de stof nog behoorlijk makkelijk te verwerken is. Hier zijn de drie 'vrije' weken voor de examens maar net voldoende (maar anderzijds lijkt dat misschien enkel zo omdat uw dienaar vrijwel geen vinger uitsteekt tijdens die weken). Na de examens (volgende week dus) is er inderdaad een week verlof.

Doc_bean: ik bevind mij op de wonderbaarlijke studierichting van de Geschiedenis der Middeleeuwen, Nieuwe Tijd en Nieuwste Tijd, 1e lic. Mogelijk een zeer lichte invloed van een bepaald strategiespel op die keuze. Mijn eerste jaar hier deed ik nochtans Geschiedenis van de Oudheid. Best om daarvan niet te veel te spreken... :oops:

Volgend examen: geschiedenis van de Balkan, morgenvroeg, 9u! Heb ik goed gestudeerd? Wel - de helft van de syllabus is al gelezen, we zijn er bijna! In ander nieuws: uitstekende koopcijfers verwacht voor Redbull!

:trytofly:

doc_bean
02-01-2006, 00:34
Ach, ik heb een vriend die nu in zijn 2de lic geshiedenis zit (eerst regentaat gedaan, doet nieuwe en nieuwste tijd nu) en die sleurt zich er toch weer telkens door. Je zit in &#233;&#233;n van de makkelikere richtingen ~:)

Ik heb Bio-Ingenieur gedaan en ben dan begonnen aan burgie (brugprogramma), wat mij totaal niet bevalt eigenlijk, dus ik ga dit semester toch maar eens op zoek naar een job, denk ik zo :sweatdrop:

EDIT: en die kerstexamens zijn zwaar klote, ik wil nog eens van de feestdagen genieten !

EDIT2: Veel succes !

Sardo
02-01-2006, 04:59
Veel succes !
Dank u vriendelijk, ik zal ieder beetje succes dat bijeen te schrapen valt hard nodig hebben.

Eén van de gemakkelijkere richtingen, ja - en dus maak ik er een punt van om er telkens weer een zo groot mogelijke uitdaging van te maken door met alles te wachten tot zowat de laatste week. Lukt wonderwel, afgezien van dat eerste jaar op Oudheid, maar de jaren die ondertussen van mijn levensverwachting af zijn door de stress... Dat is ook net het ergste, het feit dat ik op één of andere manier toch erdoor geraak. Geen grote aansporing om mijn gewoontes te veranderen, dus. Ik ben al blij dat ik indertijd toch maar niet voor Bio-ingenieur heb gekozen, naar wat ik ervan hoor zou ik het geen drie dagen hebben volgehouden.

Nu ja, soit - heb net de laatste bladzijden van de Balkan-cursus bekeken, het examen is over exact vier uur en vijf minuten. Misschien valt er nog een twee à drietal uurtjes slaap tussen te krijgen. En over vijf uur loop ik waarschijnlijk weer met de grootste depressie rond. ~:rolleyes:

Leonin Khan
02-01-2006, 09:27
de belgen nemen t over....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! DG Drisos aantreden we moeten in de tegen aanval

doc_bean
02-01-2006, 11:41
Ik ben al blij dat ik indertijd toch maar niet voor Bio-ingenieur heb gekozen, naar wat ik ervan hoor zou ik het geen drie dagen hebben volgehouden.

Hmm de eerste jaren waren vrij lastig (hoewel, ook nooit voor de kerstvakantie begonnen, eerste jaar zelfs de tweede week pas), vanaf het derde jaar laten ze je er door wat je ook doet, of toch bijna :2thumbsup:

Ik zou geschiedenis nooit volgehouden hebben, best wel boeiend om te lezen en bij te leren enzo, maar om te blokken :no:, en dan al dat bibliotheekwerk voor die saaie thessisen ! :help:

de belgen nemen t over....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! DG Drisos aantreden we moeten in de tegen aanval

Ha, en voor dit weekend staat mijn invasie van Nederland gepland :charge:

Drisos
02-02-2006, 20:10
:gah:
<-- Location = Belgische universiteitsstad. Belgisch. Beschaafd.

Hmmmm je Avatar doet me aan een volslagen idioot denken - oh ja je bent een belg dan klopt het nog ook ~;p

was dat lekker grof? ~;p

ok sorry was niet zo erg bedoeld maar ja ik ben in nogal vreemde bui

Drisos
02-02-2006, 20:11
enne, GG niet zo spammen he :laugh4:

[/sp... ach laat maar zitten

Sardo
02-02-2006, 20:56
De avatar lijkt op een volslagen idioot omdat het nu eenmaal zo is dat alleen volslagen idioten de gewoonte hebben om aan verhandelingen te beginnen schrijven op de laatste dag voor hun deadline - ook al is er op de dag van de deadline zelf ook nog eens een examen. Dat heeft uiteraard in het geheel niets te maken met de Belgische nationaliteit.

Geen nood om de grofheid - ik heb al ergere dingen gezegd over het volk van 'over de streep'. ~:pat:
Heeft natuurlijk vooral te maken met het feit dat dat volk in grote drommen naar mijn streek migreert en heel de boel vernederlandst. Niet dat dat allemaal slechte mensen zijn, maarreuh... er zit toch wat irritant volk tussen. En drugshandelaars. Onze buurman werd een tijd geleden in de vroege ochtend thuis opgehaald door de politie (en had zich eerst nog proberen te verstoppen in de struiken) en zat tien dagen vast in Maastricht. 'Parkeerboetes niet betaald.' Right.

Dat gezegd zijnde, ik ben gewoonweg gek op alle fatsoenlijke Nederlanders, ook al zijn ze volslagen idioten of erger, en ook al kunnen ze geen fatsoenlijk Nederlands spreken. ~;p Feel the love. :iloveyou: :hippie:

Drisos
02-03-2006, 07:25
Dat gezegd zijnde, ik ben gewoonweg gek op alle fatsoenlijke Nederlanders, ook al zijn ze volslagen idioten of erger, en ook al kunnen ze geen fatsoenlijk Nederlands spreken. ~;p Feel the love. :iloveyou: :hippie:

:dizzy2:

ge zijt een zeldzaam persoon.. ~;p

ik vinde alleen dat wij toch in de meeste gevallen wel goed nederlands praten en dat juist de vlamingen er een beetje een potje van maken maar ja dat zal wel aan mijn geringe aantal belgen in de kennisenkring liggen. (mijn leraar economie is belg - zegt de hele dag 'op het ogenblik als'..:laugh4:

Sardo
02-03-2006, 08:09
'op het ogenblik als'
Jezus Maria Jozef... in dat geval geef ik toe dat het taalgebruik bij de Vlamingen er hier en daar ook op achteruit gaat.
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik de Vlaamse uitspraak mooier vind dan de Nederlandse, die mij nogal hard en onaangenaam in de oren klinkt... ieder zijn smaak, natuurlijk - en er zijn ook Vlaamse accenten die niet om aan te horen zijn. Kijk maar naar onze ontwikkelingsgebieden, zoals West-Vlaanderen...

Leonin Khan
02-05-2006, 10:48
ik nog steeds zijn gebanned van frontroom

Lentonius
02-05-2006, 12:13
:coffeenews: good day to you all, i am english you see.
jolly good spiffing, do you want tea margaret?
somebody has stepped on my scones. dang and blast them...

Moros
02-05-2006, 13:58
Jezus Maria Jozef... in dat geval geef ik toe dat het taalgebruik bij de Vlamingen er hier en daar ook op achteruit gaat.
Nu ja, wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik de Vlaamse uitspraak mooier vind dan de Nederlandse, die mij nogal hard en onaangenaam in de oren klinkt... ieder zijn smaak, natuurlijk - en er zijn ook Vlaamse accenten die niet om aan te horen zijn. Kijk maar naar onze ontwikkelingsgebieden, zoals West-Vlaanderen...
Ja ik ben deze week naar de west hoek geweest. Zegt die gids de hele tijd verstoj? denk ik in m'n eigen "nee man, niemand verstaat ook maar iets van wat ge over de 'heallieerdn' zegt!". Maar voor de rest was het wel leuk daar. Maar ik blijf er bij Limburgs is nog het beste: iedereen verstaat het makkelijk, ge moet niuet bang zijn dat ge niet kunt volgen,... Neem nu steve stunt, als je hem niet meer begreep dan weet ik het ook niet. Ik denk zelfs dat hij Bush nog wel iets had kunnen uitleggen.

doc_bean
02-06-2006, 00:47
Net een weekend in Nederland geweest, als je denkt dat daar beter Nederlands wordt gepraat dan hier moet je het Rotterdams van enkele individuen maar eens proberen te verstaan :oops:

Wel opvallend is de invloed van de Vlaamse cultuur in Nederland, reclame voor Vlaamse frieten (niet nagekeken), Brugse beenham, Belgische bieren (Maredsous van 't vat !), Belgische muziek (voor zover Sylber muziek is natuurlijk), enz.

Leonin Khan
02-06-2006, 12:43
:P ik woon in rotterdam en ik heb ook moeite om t te verstaan

Drisos
02-06-2006, 17:07
hmmm volgens mij hebben GG en Sardo het over de nederlandse dialecten. (waar vlaams er ook een van is)

echter er zijn ook normale nederlanders die gewoon nederlands praten (waarvan ik er een is)

en ik heb net als jullie moeite om ze te verstaan en een hekel aan dialecten (waarvan vlaams er een is)

met geringe ervaring met de vlaamse uitspraak doet me niet veel goeds vermoeden.

hoofdletter is klemtoon:

salaMI
TAbak

verder nog: ooooooooverheid

en het ergste:

'als geniemand graag zie'

bleh:sweatdrop:

Sardo
02-06-2006, 20:57
Hela hola! "Vlaams" is een dialect in exact dezelfde mate als het standaard Nederlands van onze noorderburen. Er zijn natuurlijk veel fouten, die onaangenaam zijn om horen, maar dat is er natuurlijk ook bij de Nederlanders. Een woord als "ge" daarentegen vind ikzelf veel natuurlijker klinken als "je", dat meer als iets "Hollands" overkomt - hoewel technisch gezien, volgens de regeltjes, "ge" natuurlijk niet correct is in de omgangstaal. Erger zijn natuurlijk de regionale accenten (het West-Vlaams zoals Gertgregoor al aanhaalde, of het Aantwaarps), waardoor veel mensen zelfs niet te verstaan zijn als ze Algemeen Nederlands (proberen te) spreken.

Wat ons bij de dialecten brengt - ik heb absoluut geen hekel aan dialecten. Integendeel, ik spreek er zelf een. Het is natuurlijk wel zaak om ook vlekkeloos AN te kennen voor de omgang met mensen van buiten de eigen streek (en steeds vaker ook binnen de eigen streek), maar dialecten bieden een bijzonder rijke taalschat en het zou jammer zijn moesten ze verloren gaan, naar mijn mening.

Ik neem aan dat het iedereen intussen duidelijk is dat het geen goed idee is om in mijn bijzijn over het Algemeen Beschaafd Nederlands te spreken? ~;p Bijzonder denigrerende uitdrukking die ons dialectsprekers onbeschaafd noemt, ik ben blij dat het middelste woord ondertussen is weggelaten.

Mijn excuses voor de extra lange post over taal en dialect, dat is nu eenmaal een onderwerp dat gevoelig ligt. ~;) Ik heb al te vaak moeten horen dat dialecten "barbaars" zijn, terwijl onze huidige standaardtaal toch net is afgeleid van (Brabantse en Hollandse) dialecten. Het leidt allemaal tot veel :wall: .

Zain
02-07-2006, 00:13
I know some bits of Spanish and Korean. But my root language is English. :thumbsup: This is an awesome thread! I wish I could hear all these languages being spoke...

-ZainDUstin

Dutch_guy
02-07-2006, 17:27
This is an awesome thread! I wish I could hear all these languages being spoke...

you're probably the first person other than the Dutch/Belgians in this thread to actually say that Zain :laugh4:

Moros
02-08-2006, 15:20
Hela hola! "Vlaams" is een dialect in exact dezelfde mate als het standaard Nederlands van onze noorderburen. Er zijn natuurlijk veel fouten, die onaangenaam zijn om horen, maar dat is er natuurlijk ook bij de Nederlanders. Een woord als "ge" daarentegen vind ikzelf veel natuurlijker klinken als "je", dat meer als iets "Hollands" overkomt - hoewel technisch gezien, volgens de regeltjes, "ge" natuurlijk niet correct is in de omgangstaal. Erger zijn natuurlijk de regionale accenten (het West-Vlaams zoals Gertgregoor al aanhaalde, of het Aantwaarps), waardoor veel mensen zelfs niet te verstaan zijn als ze Algemeen Nederlands (proberen te) spreken.

Wat ons bij de dialecten brengt - ik heb absoluut geen hekel aan dialecten. Integendeel, ik spreek er zelf een. Het is natuurlijk wel zaak om ook vlekkeloos AN te kennen voor de omgang met mensen van buiten de eigen streek (en steeds vaker ook binnen de eigen streek), maar dialecten bieden een bijzonder rijke taalschat en het zou jammer zijn moesten ze verloren gaan, naar mijn mening.

Ik neem aan dat het iedereen intussen duidelijk is dat het geen goed idee is om in mijn bijzijn over het Algemeen Beschaafd Nederlands te spreken? ~;p Bijzonder denigrerende uitdrukking die ons dialectsprekers onbeschaafd noemt, ik ben blij dat het middelste woord ondertussen is weggelaten.

Mijn excuses voor de extra lange post over taal en dialect, dat is nu eenmaal een onderwerp dat gevoelig ligt. ~;) Ik heb al te vaak moeten horen dat dialecten "barbaars" zijn, terwijl onze huidige standaardtaal toch net is afgeleid van (Brabantse en Hollandse) dialecten. Het leidt allemaal tot veel :wall: .
Jo, ich kall ouch plat. Ma dan Limbuuuurgs.
Ik heb helemaal niets tegen dialect zo lang je je maar verstaanbaar en bergijpbaar AN kan praten. Je mag van mij zelfs grammaticale fouten maken of andere fouten. Zolang je maar niet moeilijk te begrijpen bent. (ik vind het zelfs leuk als je ge zegt.)
Trouwens Vlaams is eerder een verzameling van dialecten. En Nederlanders maken ook veel fouten die voor hen normaal in de oren klinken.
En wat als we nu gewoon in de plaats van "Vlaams" of "Hollands" te praten niet gewoon eens gaan voor Surinaams of Zuid-Afrikaans. dat vind ik nog een stukje mooier klinken.

Leonin Khan
02-08-2006, 20:43
ohohohohohooh ik zit weer is in de probleme

Dutch_guy
02-08-2006, 20:55
waarom nu weer ?

Sardo
02-08-2006, 21:38
Jo, ich kall ouch plat. Ma dan Limbuuuurgs.
Zoe mot dat, allein spietig dat het zoe meuilek ès um te sjrieve. Ver zouwe eigelek een standaardspelling motte oetvènge.

Geschreven dialect is pijnlijk schrijven en moeilijk lezen. :embarassed:

doc_bean
02-09-2006, 16:19
Trouwens Vlaams is eerder een verzameling van dialecten.

Inderdaad, "Vlaams" in het algemeen is gewoon Nederlands op vlakkere toon. De echte dialecten hebben vaak weinig met het Nederlands te maken, als je het Fries als een aparte taal beshouwd, dan zou je dat ook kunnen doen voor bepaalde Westvlaamse dialecten :laugh4:

Leonin Khan
02-09-2006, 20:38
waarom nu weer ?

well ik heb t in men domme kop gehaald om 2 vriendinne te hebbe :sweatdrop: :help:

Leonin Khan
02-11-2006, 19:33
lets keep this thing alive

Moros
02-11-2006, 23:10
Inderdaad, "Vlaams" in het algemeen is gewoon Nederlands op vlakkere toon. De echte dialecten hebben vaak weinig met het Nederlands te maken, als je het Fries als een aparte taal beshouwd, dan zou je dat ook kunnen doen voor bepaalde Westvlaamse dialecten :laugh4:
T probliem ist dai elch dialec anderster is. Ma ties wel een goe gedach. Da zoe den hiele boel makklieker moaken.
Ik vind dialect ook wel leuk klinken. Weet je wat nog zo mooi klinkt zo dat dialectisch Engels. Vooral Iers en Schots. Vind ik echt zo'n leuk taaltje.

Leonin Khan
02-14-2006, 20:52
tja zo gaat t...zolanf je t maar niet op straat spreekt vinde wij n verdonk t allemaal best

Moros
02-14-2006, 21:44
tja zo gaat t...zolanf je t maar niet op straat spreekt vinde wij n verdonk t allemaal best
Tenzij ze't ook spreken?

Leonin Khan
02-15-2006, 13:41
gefeliciteerd DG...wat heb je gedaan om SM te worde...ik ben egt jaloers :)

Dutch_guy
02-15-2006, 14:07
Bedankt voor je felicitaties TS :2thumbsup:

Afgezien van me goed te hebben gedragen het afgelopen jaar kan ik niets bedenken waaraan ik het verdiend heb, maakt het niet minder leuk natuurlijk.

Cronos Impera
02-15-2006, 14:46
Buna ziua tovarasi, astazi in Bucuresti se anunta cer senin in prima parte a zilei. Forumul asta este cel mai tare. Traiasca Org-ul.

Poemul zilei

O, degeaba eu prea plang
La al Soare disc prea bland
Sunt o umbra trecatoare
Intr-o lume-nselatoare

edyzmedieval
02-15-2006, 14:57
Buna poezia. ~:D

Tovarasi, m-am intors din vacanta.

Leonin Khan
02-15-2006, 15:18
i smell an conspiricy...it smells Romanian...ey Edyz...dont try...i know what ur up 2

Leonin Khan
02-15-2006, 15:21
Bedankt voor je felicitaties TS :2thumbsup:

Afgezien van me goed te hebben gedragen het afgelopen jaar kan ik niets bedenken waaraan ik het verdiend heb, maakt het niet minder leuk natuurlijk.

t ziet er naar uit dat spam niet loont...ook ik zal als de stranger na een spamoffensief met Craterus als al mijn warnings weg zijn in jouw voetsporen treden en me goed gaan gedragem

T was een eer om aan jou kant gestreden te mogen hebbe Dutch General :bow:

Moros
02-15-2006, 15:39
t ziet er naar uit dat spam niet loont...ook ik zal als de stranger na een spamoffensief met Craterus als al mijn warnings weg zijn in jouw voetsporen treden en me goed gaan gedragem

T was een eer om aan jou kant gestreden te mogen hebbe Dutch General :bow:
och spam loont wel als je het maar goed doet, niet overdrijft en het niet te fel laat opvallen ~;)

zoals ik nu!

(+1)

~;)

Leonin Khan
02-15-2006, 15:47
nope jij spamt niet...je bent on topic

Dâriûsh
02-15-2006, 23:10
Dige chi kârkonam? :dizzy2:

Moros
02-16-2006, 17:04
nope jij spamt niet...je bent on topic
:idea2:
...
Waaa! mijn moeder is kaaal!!!
...
zo beter?:help:

:2thumbsup:

+(1)?

Leonin Khan
02-16-2006, 18:35
Nope...want je praat nederlans...als je nou engels sprak....

Viking
02-16-2006, 18:39
Eit under at denne tråden fremdeles er åpen. :inquisitive:

Leonin Khan
02-16-2006, 18:40
look at that him...trying to conspire eh :inquisitive:

Viking
02-16-2006, 18:43
Konspirasjon er nokså relativt; eg er meir bekymra over nederlandske ballonger.

Leonin Khan
02-16-2006, 18:50
its about dutch balloons...well thats weird :inquisitive:

Viking
02-16-2006, 18:58
Så vidt eg veit, er det dåke som konspirerer med nederlandske ballonger. :inquisitive:

Leonin Khan
02-16-2006, 19:01
hijs egt compleet de weg kwijt...dies niet gevaarlijk