Log in

View Full Version : The talk your own language thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

The Stranger
04-05-2007, 18:51
bestel voor mij gelijk een dubbele cola, aub

Moros
04-06-2007, 15:23
Hebt ge dan liever een intellectueel hoogstaand gesprek over het verschil tussen de dialectische methodes zoals gehanteerd door respectievelijk Hegel, Kant en Marx?
Awel, Marx's methodes zou ik liever beschrijven, in tegendeel tot Hegel, als...
Euh wie is Hegel? wikipedia ftw!
Ah Hegel.
Jaja Hegel, koele kikker.
Hegel, jaja dat was me wat.
Hmmm Adréke dat moeten we meer doen. :2thumbsup:

Fragony
04-07-2007, 13:50
geef mij maar Descartes

Ik denk dus ik snap het niet ~;)

Doe mij maar ome Friedrich met zijn enorme :smash:

Moros
04-07-2007, 15:39
Ik denk dus ik snap het niet ~;)

Dat jij denkt is al vooruitgang, me dunkt!

Fragony
04-07-2007, 15:48
Dat jij denkt is al vooruitgang, me dunkt!

Oh ja, nu weet ik het weer, daarom verdiende je iets veel ergers, beetje aan mijn grootsheid twijfelen, het lef! Voor deze ene keer laat ik je begaan omdat ik nu simpelweg even niks grappigs kan bedenken, ik denk dat ik oud word en een stuk saaier :shame:

Moros
04-07-2007, 22:54
ik denk dat ik oud word en een stuk saaier :shame:
Nu moet je ook niet gaan overdrijven hé!

Als je me echt wil straffen, wat dacht je van Anale elektrocutie? Doen ze ook met nertsen om bond van te maken. Hmmm of wel de ouderwetse koeien hoorn over verhitte ijzere staaf in anus om wat orgaantjes te laten ploffen? We kunnen ook een niet ingevette paal gebruiken, soms to zelfs 72 uur pret verzekerd!

Voila als je nog een paar gore en pijnlijke martel methodes wil kennen of toepassen, je weet me te vinden hé!

The Stranger
04-08-2007, 15:39
krijg t heen n weer

Moros
04-08-2007, 20:45
krijg t heen n weer
Huh? wacht even. Iets dat heen en weer gaat, dat wiebelt toch? Akkoord? En als ik het moet krijgen, hmmm dan krijg ik moet dus iets krijgen dat heen en weer wiebelt? Krijg ik een schommel? Gossie, dat zou me wel wat zijn!

Andres
04-10-2007, 14:17
Huh? wacht even. Iets dat heen en weer gaat, dat wiebelt toch? Akkoord? En als ik het moet krijgen, hmmm dan krijg ik moet dus iets krijgen dat heen en weer wiebelt? Krijg ik een schommel? Gossie, dat zou me wel wat zijn!

Ze hebben u precies weer efkes losgelaten uit t gesticht. Volgens mij hebt ge ne slag op uwe ketel gekregen van uwe imaginaire schommel.

Daarbij, het zijn boten die heen en weer wiebelen. Dus je krijgt een boot. Niet zomaar een boot, neenee, een heuse echte roeiboot. En als ge braaf zijt, krijgt ge er roeispanen bij. En The Stranger, die zal roeien. En een zweepke om TS wat rapper te doen roeien. En als ge heel heel braaf zijt, moogt ge Fragony kielhalen.

Tot de volgende keer voor een nieuw hoofdstuk Hollanders mishandelen met Andres.

En nu is t tijd voor een pilleke...

Moros
04-10-2007, 16:52
Ze hebben u precies weer efkes losgelaten uit t gesticht. Volgens mij hebt ge ne slag op uwe ketel gekregen van uwe imaginaire schommel.

Daarbij, het zijn boten die heen en weer wiebelen. Dus je krijgt een boot. Niet zomaar een boot, neenee, een heuse echte roeiboot. En als ge braaf zijt, krijgt ge er roeispanen bij. En The Stranger, die zal roeien. En een zweepke om TS wat rapper te doen roeien. En als ge heel heel braaf zijt, moogt ge Fragony kielhalen.

Tot de volgende keer voor een nieuw hoofdstuk Hollanders mishandelen met Andres.

Fragony kielhalen? Goodies! U weze te gul en aardig.
Laat die roeispanen maar zitten trouwens, zonder roeispanen heeft TS het moeilijker.

Oe, pillekes? Hmmmm. Maar wel niet zo'n paarse hé, want toen was ik pas echt niet te houden en scheurde m'n onderbroek.

Wipiiii!

:jarswim:

Stig
04-10-2007, 16:57
Is het in jouw geval niet pilske ~:cheers:

The Stranger
04-10-2007, 18:20

:laugh4:

De Belgen zijn los!!! Zoekt dekking!!!

Moge Tosa-Inu u halen!!!

Stig
04-10-2007, 23:02
Ik zou zeggen:
Lange leve prinses [naam hier invullen zodra die bekend is]

waar zijn de republikeinen hier?

Andres
04-10-2007, 23:23
Ik zou zeggen:
Lange leve prinses [naam hier invullen zodra die bekend is]

waar zijn de republikeinen hier?

https://img408.imageshack.us/img408/5416/rossemaz0.png (https://imageshack.us)

Vive la République! Vive La Haut!

Moros
04-11-2007, 11:03
https://img408.imageshack.us/img408/5416/rossemaz0.png (https://imageshack.us)

Vive la République! Vive La Haut!
You look like a baby, Get in ma belly! I'm bigger than you, I'm higher on the food chain!

Andres
04-11-2007, 23:45
Een plezant spelleke voor als ge niet weet wat te doen (http://www.onzin.nl/3991/executables/andrehazes.swf)

Stig
04-11-2007, 23:55
Gotver wat saai, veel slechter kan het hoop ik niet worden

Fragony
04-12-2007, 10:05
Voila als je nog een paar gore en pijnlijke martel methodes wil kennen of toepassen, je weet me te vinden hé!

Kijk dat is nou de creatieve energie waar ik me graag mee inlaat! Je bent een voorbeeld voor ons allen Moros. Persoonlijk zweer ik bij reet rood verven en levenslang opsluiten in de gorillakooi, leuk voor alle leeftijden.

mightilyoats
04-12-2007, 10:24
Ek kry dit nogal reg om julle Nederlanders te verstaan. Die vraag is net, kan julle ons Afrikaners verstaan? Die tale verskil nie te veel nie...

Stig
04-12-2007, 10:36
Afrikaans is wel te lezen hoor, gewoon omdat het Nederlands is met hier en daar is een andere letter en soms een ander woord.
Praten weet ik niet, ik heb ooit eens een documentaire op TV gezien over Pik Botha, en die sprak Afrikaans. Op een gegeven moment viel de ondertiteling weg en daarna was het soms wel te volgen, soms ook niet.

Mijn vraag is eigenlijk spreken nog veel mensen Afrikaans daar? De Afrikaners natuurlijk, maar zijn de nog niet overgegaan op Engels nu.

Fragony
04-12-2007, 10:38
Komt omdat jullie van ons Hollanders afstammen :beam: Ja hoor, afrikaans is voor ons goed te begrijpen.

mightilyoats
04-12-2007, 11:42
Ja, hier is nog baie (heel veel) mense wat Afrikaans praat. Selfs die Engelse mense begin ook saam Afrikaans praat. Ek dink nie ons sal ooit ophou om die taal te praat nie, dis net te LEKKER!

Sommige van my familie bly in Nederland en ek gaan kuier soms. So, ek weet dit is makliker om te lees as om te praat.

@Fragony: Jy is reg. Dis gebasseer op Nederlands. Maar daar is aspekte van baie ander tale ook, soos Engels, Duits, Frans, Zulu, Xhosa, Sotho... En nog so paar, ek ken nie hulle almal nie.

Andres
04-12-2007, 13:58
Het klinkt wel grappig dat afrikaans. En ik begrijp het nog ook :2thumbsup:

Welkom in de TYOLT m'n beste ~:cheers:

Fragony
04-12-2007, 14:11
Het klinkt wel grappig dat afrikaans. En ik begrijp het nog ook :2thumbsup:

Welkom in de TYOLT m'n beste ~:cheers:

Afrikaans heeft een paar schitterende woorden, mijn favoriet: 'flaterwater', afrikaans voor typ-ex :beam:

Andres
04-12-2007, 14:14
Ik geloof dat "vliegtuigtrut" airhostess betekent :2thumbsup:

Fragony
04-12-2007, 14:19
Moltrein, de metro! Toevallig net een boek over de Boer wars aan het lezen, die lui schopten exorbitante quantiteiten bips! Zou graag een keer naar Zuid-Afrika willen reizen, schijnt de totale afrika ervaring te zijn maar dan lekker compact in 1 land en zonder machettes. Woestijn, oerwoud, alles is er te vinden.

Andres
04-12-2007, 14:37
zonder machettes.

Pfff, Afrika voor mietjes...

Stig
04-12-2007, 14:46
Woestijn, oerwoud, alles is er te vinden.
Vergeet the pinguins niet

Fragony
04-12-2007, 14:58
Vergeet the pinguins niet

Que? Vriendin zei dat ook al, dacht dat ze een grapje maakte. Hopeloze muts, ging samen met haar vriendin, zonder enige begeleiding de freetowns(de koning van de eufenismes, vette krottenwijken) in om wat jointjes te scoren. Nou niet echt een ideale omgeving, een klein wonder dat ze nog leeft.

Erik Bloodaxe
04-12-2007, 19:47
Er det noen fra Norge her??

mightilyoats
04-13-2007, 08:20
Eintlik, "airhostess" is in Afrikaans "lugwaardin". Ek het nog nie van "vliegtuigtrut" gehoor nie... Moet sê, dit sou funny gewees het.

Nederlands: "pindekaas" (sp?) Afrikaans "grondboontjiebotter"
Nederlands: "sinaasapelsap" (sp?) Afrikaans "lemoensap"

mightilyoats
04-13-2007, 08:21
Edit: Removed double post

Stig
04-13-2007, 08:37
"lugwaardin"
Die is wel goed.
lug=lucht
waardin is iemand die achter de bar staat in de kroeg

bij welke luchtvaartmaatschappij moet ik wezen ~:cheers:

mightilyoats
04-13-2007, 13:18
"Waardin" is ook die vroulike vorm van die woord "waarder". So dit beteken dan meer spesifiek dat dit die vrou is wat agter die kroeg (bar) staan.

Maar slegte nuus, die term verwys meer na die Engelse "guard"...

So, direk vertaal is dit "Air guard"!

DukeofSerbia
04-13-2007, 19:26
There are large group of Dutchmen in my town from yesterday (9 students, one guy is actually Indian). :2thumbsup: There is some 'European medicine students congress' in my town. :beam: 5 Dutchmen were in train with me yesterday as they entered in Serbia in town Subotica where I study (I was yesterday in college ;)).

The Stranger
04-14-2007, 18:33
HE hou eens op... er wordt hier en ik her herhaal, er wordt hier alleen maar NEDERLANDS GEPRAAT!!!!!!!!!

Taedius
04-16-2007, 04:06
Er det noen fra Norge her??

Ja, opptil fleire. Vi er berre ikkje særleg pratsomme...

Fragony
04-16-2007, 08:52
Owwwwwwwwwwwww wat een weertje wat een weertje :yes:

ff goed het pigment aangeslingert afgelopen dagen

Stig
04-16-2007, 10:30
Vandaag 27 graden
Morgen 12 graden

KLIMAATVERANDERING HERE WE COME!!!

Andres
04-16-2007, 10:32
Vandaag 27 graden
Morgen 12 graden

So?

Vandaag: werken
Morgen: werken

Als t zaterdag ma terug lekker weer is. K zal wat extra met de auto rondrijden zodat de aarde extra snel opwarmt :grin:

Fragony
04-16-2007, 10:36
Vind het wel best dat het even kouder word, moet die drijvende hoestbui nog schilderen en heb voor de grap eens een hele week de tijd, het is nu zo warm dat de verf niet dekt.

Dutch_guy
04-16-2007, 15:02
Neehee het moet lekker weer blijven, 12 graden wat is dat nou weer voor grap !

:balloon2:

Fragony
04-16-2007, 15:12
Jahaaaaaaaaaaaaa, maar als ik zo nautisch ga stropen dan heb ik kekke goed geschilderde boot nodig. Heb vorig jaar een bruggetje gekopt en het arme ding ligt er wat zielugjes bij.

Andres
04-16-2007, 15:53
Jahaaaaaaaaaaaaa, maar als ik zo nautisch ga stropen dan heb ik kekke goed geschilderde boot nodig. Heb vorig jaar een bruggetje gekopt en het arme ding ligt er wat zielugjes bij.

Spreek Nederlands :whip:

Fragony
04-16-2007, 16:07
Spreek Nederlands :whip:

make me :viking:

Dutch_guy
04-16-2007, 16:30
Geen semi breezah in deze thread aub, dat gaat gewoonweg te ver.

Fragony
04-16-2007, 16:59
Wie die term kent is bij voorbaat zelf schuldig. 'Hedonisme' is er ook zo een.

Stig
04-16-2007, 18:05
Verdomme Frag, waar kom je vandaan dat je zo kunt praten.

Limburgers praten Belgisch, Friezen praten Fries, ik heb m'n eigen kut-accent, maar in Apeldoorn (of was het Amersfoort) daar spreken ze toch zeker wel Nederlands.

En waar wou je in godsnaam daar met een boot gaan vissen? De sloot van boer Teun?

Andres
04-16-2007, 18:06
'Hedonisme' is er ook zo een.

Wat is er mis met genotszucht...

:oops:

Nu ben ik ook schuldig :embarassed:

Fragony
04-16-2007, 18:15
En waar wou je in godsnaam daar met een boot gaan vissen? De sloot van boer Teun?

Amersfoort was het, en wat kan ik zeggen ik ben een dichter.

De Eem, loopt van Amersfoort tot de randmeren, ongeveer uurtje varen, kan naar rechts naar Spakenburg en links naar Amsterdam. Prachtige rivier, schoon genoeg om te zwemmen en je komt door heel wat leuke dorpjes.

http://rivier.de-eem.nl/

Maar ga meestal in Amersfoort zelf vissen zonder boot, zelfs in de grachten zwemmen snoeken van meer dan een meter, water is helemaal schoon het is niet normaal. Meestal hier;

http://www.reitsmaroutes.nl/rome.fotos1/4.Koppelpoort.jpg

Karpers, snoekbaars, Windes, Zeelt, als het hier niet zwemt dan bestaat het niet in Nederland.

Stig
04-16-2007, 18:19
mooi bruggetje
*springt in de trein naar Amersfoort*

maar ik durf bijna te wedden dat eraan de andere kant van de foto iets horizonsvervuilend zal staan (wat een woord)

Fragony
04-16-2007, 18:35
De oude binnenstad staat daarachter, de mooiste oude 'kleine' stad van Nederland vind ik, vraag maar eens wat plaatjes op van google. Amersfoort heeft zelfs nog een stadsmuur, best wel goed bewaard gebleven allemaal. Dit zie ik als ik mijn straat uitloop;

http://www.amersfoort.nl/Images/Internet/_wonen_en_leven/_wonen/jongerenhuisvesting/Muurhuizen199a5-3.jpg

En dit als ik de andere kant op loop,

http://www.amersfoortwinkelstad.nl/images/winkelstadamersfoort/groteslok3res.jpg

Vind het helemaal prachtig

DukeofSerbia
04-17-2007, 18:50
HE hou eens op... er wordt hier en ik her herhaal, er wordt hier alleen maar NEDERLANDS GEPRAAT!!!!!!!!!

Колико знам ова тема је за стране језике, а не за холандски, :yes: и шта онда ако сам откуцао на српском. :beam:

Dutch_guy
04-17-2007, 19:08
Wie die term kent is bij voorbaat zelf schuldig.

:computer:

Ouch !

Moros
04-18-2007, 16:10
Heh, dat van die gorilla's is best een creatief en goed idee, Fraggy!
Wat dacht je van het anaal inbrengen van een platte basketbal. En elke dag met de pomp een beetje dikker blazen? lijkt me ook best plezant.

Dat afrikaans is wel lachen, onlangs nog wat over gezien op de "kijkradio".

The Stranger
04-18-2007, 18:23
pfff...

Moros
04-19-2007, 19:27
rood kontje?

Fragony
04-24-2007, 07:13
Bal lek :beam:

Stig
04-24-2007, 07:36
Oke, deze draad gaat steeds verder achteruit. In de hoop hem nog te redden:
https://www.youtube.com/watch?v=iNkXELznW-4

Ik zou niet weten wat anders nog zal werken, deze misschien maar dit gaat wel erg ver:
https://www.youtube.com/watch?v=X6n5K2dp_xc

Fragony
04-24-2007, 08:09
Als rap de boel moet redden pleur me dan maar weer terug in de sloot, yo

Andres
04-25-2007, 08:55
En het lekkere weer blijft maar voortduren.

Nog zo slecht niet, die opwarming van de aarde. K ga seffes wat extra rondtoeren met de wagen, om het proces nog wat te versnellen.

~:idea:

't Is misschien het uitgelezen moment om een zwemvestjesfabriek op te starten in Nederland, want als het zo doorgaat, zullen onze Noorderburen weldra nattigheid beginnen voelen...

Fragony
04-25-2007, 09:14
vre-se-lijk nietwaar? Mijn gewassen zijn er minder over te spreken maar als je een krop sla bent moet je gewoon gepast je bek houden. Prima dat global warming, van maart tot december lekker weer, laat dat stuk kinkhoest op wielen maar lekker draaien Andres, of nog beter, koop een moddervette SUV!

Stig
04-25-2007, 11:22
Net even een sixpack Hoegaarden gekocht ... wat verwen ik mezelf toch ~D

Rij nog even wat rond Andres, van mij mag de hele zomer wel zo zijn, GOTVER WAT EEN LEKKER WEER

Fragony
04-25-2007, 11:39
Prima weer om onder het genot van zo'n goudgele pretcilinder een veenlijk af te stoffen, had ook archeologie moeten doen :beam:

Stig
04-25-2007, 11:49
fok ja, nu je het erover hebt, over 1,5 week beginnen de opgravingen, het weer kan er niet beter voor zijn.
Geen koffiepauzes, maar drinkpauzes ... bierdrinkpauzes, dat lijkt me wel wat

Fragony
04-25-2007, 12:06
Bij een maat van me zou je je lol opkunnen, heeft een boerderij vlakbij Putten, precies waar ooit het oude slot van Oldenallen stond(ken je misschien van het onvoltooide kanaal van Gelderland naar de Zuiderzee, +/- uit 1600nogwat). We zijn daar even met de metaaldetector gaan zoeken, we hebben heel wat oude munten en kogels voor musketten gevonden, en iets wat lijkt op een bit voor een paard. Jammer genoeg niks waard, maar leuk om te vinden is het wel.

Moros
04-25-2007, 21:11
Jawel.

Stig
04-26-2007, 18:20
Damn wat een lekker weer.
De hele middag aan de Hoornseplas gelegen, biertje erbij, vrouwtjes kijken. Het leven is gewoon te goed voor me.

Dankje Andres, rij nog maar een rondje

Andres
04-26-2007, 19:48
Damn wat een lekker weer.
De hele middag aan de Hoornseplas gelegen, biertje erbij, vrouwtjes kijken. Het leven is gewoon te goed voor me.

Dankje Andres, rij nog maar een rondje

Het zal niet nodig zijn, want de sleurhutten komen er weer aan (http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_445465.html?wt.bron=hetweerArt1)...

*zucht*

Stig
04-26-2007, 19:57
Caravans zouden wat mij betreft verboden moeten worden.
Ze rijden altijd in de weg en zijn nog eens lelijk ook. Geluk hebben we Top Gear (https://www.youtube.com/watch?v=ULVaIBfBRZw) nog voor ons.

Jullie zouden trouwens eens wegenvignetten moeten invoeren ~D

Andres
04-26-2007, 20:01
Jullie zouden trouwens eens wegenvignetten moeten invoeren ~D

Ja jong, als het aan mij ligt direct. Jammer maar helaas...

Ik vind dat elke werkende Belg het recht zou moeten krijgen om met een zware voorhamer een Hollandse caravan te slopen. Kwestie van de stress van de werkweek weg te krijgen.

Ma nee, niks hè. K zal zelf eens moeten meedoen aan de verkiezingen.

Stig
04-26-2007, 20:17
Ik vind dat elke werkende Belg het recht zou moeten krijgen om met een zware voorhamer een Hollandse caravan te slopen. Kwestie van de stress van de werkweek weg te krijgen.
Alleen als ik mee mag doen, hoewel ik liever de caravan bezitters zelf zou slopen.

K zal zelf eens moeten meedoen aan de verkiezingen.
Als dat je belangrijkste agendapunt is zul je flink wat stemmen krijgen

Fragony
04-27-2007, 07:40
drie maal raden wat ik gister gekocht heb :laugh4:

Stig
04-27-2007, 07:42
drie maal raden wat ik gister gekocht heb :laugh4:
kan Andres het slopen? ~D

Fragony
04-27-2007, 08:23
kan Andres het slopen? ~D

Wel als je bedenkt dat het kreng maar 50 euro gekost heeft, zonde van de hamer. Is een fire en forget sleurhut, voor Nature one in Deutchsland. Als je in een tentje zit word je daar helemaal mesjogge.

Andres
04-27-2007, 11:15
Wel als je bedenkt dat het kreng maar 50 euro gekost heeft, zonde van de hamer. Is een fire en forget sleurhut, voor Nature one in Deutchsland. Als je in een tentje zit word je daar helemaal mesjogge.

Zolang het maar geen schade berokkent aan onze Belgische wegen maakt het mij niks uit.

Als het daarenboven ook nog eens de opwarming van de aarde instandhoudt/versnelt is het helemaal in orde.

We krijgen weer een prachtig, zonnig week-end :2thumbsup:

~:cheers:

Fragony
04-27-2007, 11:49
Owwwwwwwwww yes, lokaal 35 graden :yes: Ga ook even een duit in het globalwarmingzakje gooien, even lekker de Eem afstomen. Lekker weer, prettig ogend gezelschap, een volle koelbox, barbeque, heb er zin an :holiday:

Moros
04-27-2007, 16:57
Niet alleen wordt het lekker warm, gaan die hollanderkes nen nieuwe 1953 tegemoet.

Fragony
04-27-2007, 17:11
Niet alleen wordt het lekker warm, gaan die hollanderkes nen nieuwe 1953 tegemoet.

Komen we toch lekker bij jullie bivakkeren, neenee, jullie hoeven niet snel de baksteen uit te vinden, we nemen onze eigen huizen mee.

http://www.studiokoning.nl/caravan.jpg

pareltje nietwaar?

TosaInu
04-27-2007, 20:15
50 Euro en de stickers zitten er al op, dat bespaart weer reiskosten.

Andres
04-27-2007, 20:34
Komen we toch lekker bij jullie bivakkeren, neenee, jullie hoeven niet snel de baksteen uit te vinden, we nemen onze eigen huizen mee.

Mag ik er u op wijzen dat indien u zou overwegen zich permanent in zulk vehikel te vestigen, u krachtens de vigerende Belgische wetgeving dient te beschikken over een stedenbouwkundige vergunning?

Bijvoorbeeld:

Vlaams Decreet Ruimtelijke Ordening:
Art. 99. § 1. Niemand mag zonder voorafgaande stedenbouwkundige vergunning :

1° bouwen, op een grond één of meer vaste inrichtingen plaatsen, een bestaande vaste inrichting of bestaand bouwwerk afbreken, herbouwen, verbouwen of uitbreiden, met uitzondering van instandhoudings- of onderhoudswerken;

Onder bouwen en plaatsen van vaste inrichtingen, zoals bedoeld in het eerste lid, 1°, wordt verstaan het oprichten van een gebouw of een constructie of het plaatsen van een inrichting, zelfs uit niet-duurzame materialen, in de grond ingebouwd, aan de grond bevestigd of op de grond steunend omwille van de stabiliteit, en bestemd om ter plaatse te blijven staan, ook al kan het ook uit elkaar worden genomen, verplaatst of is het volledig ondergronds. Dit behelst ook het functioneel samenbrengen van materialen waardoor een vaste inrichting of constructie ontstaat, en het aanbrengen van verhardingen.

Stig
04-28-2007, 00:01
50 Euro en de stickers zitten er al op, dat bespaart weer reiskosten.
Jij snapt het Tosa

Stig
04-29-2007, 19:39
Zijn er hier nog AZ of Ajax fans? Ik wil ze graag even uitlachen

Dutch_guy
04-29-2007, 20:00
Ja, Ajax fan hier.

Houdt het kort svp.

Andres
04-29-2007, 22:07
Hoi! Timmy Simons kampioen :cheerleader:

Arme AZ fans...

Dutch_guy
04-29-2007, 22:30
Arme AZ fans...

Ja, die komen er zeer zeker het ergst van af ! :skull:

Fragony
04-30-2007, 07:42
Maar wat heeft AZ geschenen de laatste tijd! Ze hoeven zich zeker niet te schamen. Ajax aan de andere kant....... wat een debacle.

Stig
04-30-2007, 11:46
Om het nog maar even niet over Feijenoord te hebben.

Iemand anders nog Koninginnenach gevierd, Groningen is dan wel geen Den Haag, maar drinken kun je er wel.

Andres
04-30-2007, 13:35
Koninginnedag? Nee, doen we niet aan mee. Ons Koningshuis kost al meer dan genoeg, als ge dan nog eens een hele nacht per jaar op uw eigen kosten moet gaan zuipen ter ere van dat stelletje randdebielen, nee bedankt.

Ik zal het wel op een zuipen zetten als ons Koningshuis wordt afgeschaft.

Stig
04-30-2007, 14:10
Ik geef ook niks om het koningshuis, het enige waarvoor het nuttig is is het geven van een nationaal gevoel, maar daar houd het ook wel mee op.
Nee dit is eigenlijk gewoon een excuus om je ladderzat te zuipen, de dag erna ben je toch vrij.

Fragony
04-30-2007, 14:18
Koninginnedag? Nee, doen we niet aan mee. Ons Koningshuis kost al meer dan genoeg, als ge dan nog eens een hele nacht per jaar op uw eigen kosten moet gaan zuipen ter ere van dat stelletje randdebielen, nee bedankt.

Ik zal het wel op een zuipen zetten als ons Koningshuis wordt afgeschaft.

Even geen zin in drukte, zou eigenlijk naar Amsterdam maar heb er voor bedankt, normaal is die stad al erg genoeg, laat staan als je een uur doet over 100 meter. Kan me trouwens in jullie geval wel voorstellen dat jullie de koninklijke familie geen warm hart toedragen, wat een fluim van een vent die Laurent.

The Stranger
05-01-2007, 15:13
ik was gister in A-dam... werd helemaal gek van de drukte...

Moros
05-01-2007, 16:13
Och Andreetje ge moet toch toegeven dat beatrix wel iets heeft...

Andres
05-01-2007, 16:23

Ja, een verzameling belachelijke hoedjes.

Moros
05-01-2007, 16:49
Euhm, Fabiola m'n beste vriend, Fabiola.

Stig
05-01-2007, 17:08
Ga dan in ieder geval voor Maxima ... of Mabel, die doet het toch met iedereen

Fragony
05-02-2007, 10:16
Ga dan in ieder geval voor Maxima ... of Mabel, die doet het toch met iedereen

Ahhhhh ons eigen koninklijke gangstersletje, de monarchiematras. Is trouwens absoluut geen domme meid, wel lelijk, zou me hond er nog aftrappen als ik er 1 had. Maar Maxima is leuk en lief, en Prins Willem Alexander is een sympathieke oerhollandse goedzak. Ons koningshuis kon slechter, geen kapsones. Maar laten we er aub wat minder geld in pompen, ze zijn rijk zat.

Andres
05-02-2007, 10:22
Zal ik eens wat anders in Maxima pompen dan :eyebrows:

Fragony
05-02-2007, 10:37
Oh die zou ik best een paar inwendige stokslagen willen toedienen, jammer dat ze al weer 3 units heeft uitgepoept, dan is het toch een beetje als een salami in een tunnel gooien. Toch leuk. Maar toch is haar nichtje leukerder;

http://www.enjoyradio.net/pivot/images/nichtje_maxima.jpg

Stig
05-02-2007, 10:54
ze zijn rijk zat.
Ik denk dat je je daar nog flink op kan verkijken, tuurlijk ze zijn rijker dan menig ander Nederlander en staan niet in de top 10 van de Quote 500 omdat ze het koningshuis zijn, maar het was altijd Bernhard die het geld had (anders betaal je niet even de borg van die twee AH-medewerkers).

Fragony
05-02-2007, 11:10
Ik denk dat je je daar nog flink op kan verkijken, tuurlijk ze zijn rijker dan menig ander Nederlander en staan niet in de top 10 van de Quote 500 omdat ze het koningshuis zijn, maar het was altijd Bernhard die het geld had (anders betaal je niet even de borg van die twee AH-medewerkers).

Dat was maar 250 euro per persoon dacht ik?

Eneweg, zeg belgjes van me, hebben jullie niet iets soortgelijks als koninginnedag?

Andres
05-02-2007, 21:27
Dat was maar 250 euro per persoon dacht ik?

Eneweg, zeg belgjes van me, hebben jullie niet iets soortgelijks als koninginnedag?

Och, wij hebben het "Feest van de dynastie" op 15 november, maar dat is geen officiële feestdag. Geen kat die het viert trouwens.

Moros
05-03-2007, 19:49
4 is een cirkel.

Andres
05-03-2007, 20:03
4 is een cirkel.

Ik geloof u niet. Enig bewijs zou welkom zijn, maar volgens mij kunt ge het niet bewijzen omdat bananen zijn krom en appelen zijn geen peren.

Moros
05-03-2007, 21:07
Laat een programma maar eens een polaire functie tekenen met het voorschrift f(x)=4x en dan zult u het resultaat zien. Eén cirkel beste heer.

The Stranger
05-03-2007, 23:24
ik verveel me

Fragony
05-04-2007, 15:42
Vervelen> de hele dag graven.

Ben zo moe dat ze me kunnen opdweilen en in een emmer pleuren.

Stig
05-04-2007, 17:18
heheh graven, ik mag nog

4 weken

The Stranger
05-04-2007, 18:22
graven?

Moros
05-04-2007, 21:41
nee een cirkel in een emmer water doen.

The Stranger
05-04-2007, 22:41
maar een cirkel is rondje he. en de zon is rond gezien vanaf de aarde. Dus de zon gezien vanaf de aarde is een cirkel he... ja dat is waterdicht... en een emmer is water dicht he... dus een waterdichte emmer is een cirkel gezien van de zon uit de aarde... ja... daar kan je niet om heen... water, daar kan je ook niet om heen... dus water waar je niet omheen kan is een waterdichte zon geaard vanuit het zien in een emmer!

TosaInu
05-05-2007, 10:07
Logisch.

The Stranger
05-05-2007, 12:53
dat dachht ik nou net ook

Stig
05-05-2007, 15:01
De wereld vergaat (http://www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_economie/article707021.ece/Witbier_Hoegaarden_bijna_op)

Fragony
05-06-2007, 11:10
graven?

Jep, zit tussen twee functies zullen we maar zeggen, en er moet toch brood op de plank komen. Dus staat arme Fragony de godganse dag kruiwagens vol te scheppen en gazonnetjes om te spitten. Geen picknick met dit weer, geloof me, ben niet geschikt voor fysieke arbeid :beam:

Andres
05-06-2007, 17:33
Jep, zit tussen twee functies zullen we maar zeggen, en er moet toch brood op de plank komen. Dus staat arme Fragony de godganse dag kruiwagens vol te scheppen en gazonnetjes om te spitten. Geen picknick met dit weer, geloof me, ben niet geschikt voor fysieke arbeid :beam:

Niet geschikt voor fysieke arbeid? Je bent gewoon lui :whip:

Komaan, vort, werken. En ga naar de fitness of koop een stell dumbbells en begin te trainen. Kweek wat spieren aan.

En voor 1 keer heb ik niet over horeca-spieren ~:cheers: , maar over echte spierballen.

Je zal me dankbaar zijn als je de eerstvolgende keer dat je op een strand rondloopt de dames niet van je af zal kunnen slaan.

Moros
05-06-2007, 21:59
Logisch.
spammer...
~;p ~;)

Mithrandir
05-07-2007, 16:07
Is this the talk Dutch Thread?

Stig
05-07-2007, 16:09
Juist, dus wel Nederlands praten :whip:
Of Vlaams voor mij part

Andres
05-07-2007, 16:26

Yup.

Een gedichtje om dit te illustreren:

Ik hou niet van kamelen
Ik vind kamelen stom
Ik ga ze zelden strelen
Ik geef er echt niet om

Joe Roxy

The Stranger
05-07-2007, 17:32
OMG, Mithrandir is weer aan t spammen geslagen jongens...

Andres... hou op met pesten... iedereen houdt van kamelen...

Stig
05-07-2007, 17:33
Ze stinken

Moros
05-07-2007, 20:02
kaka stinkt ook, edoch vind iedereen het tof.

Kralizec
05-08-2007, 15:37
kaka stinkt ook, edoch vind iedereen het tof.

Rare jongens, die Belgen :inquisitive:

Tamur
05-08-2007, 15:38
Ik hou niet van kamelen
Ik vind kamelen stom
Ik ga ze zelden strelen
Ik geef er echt niet om

Ik ben diep geschokt! Zeer misbruikt is de edele kameel.

Moros
05-08-2007, 16:06
Bèèh Andres misbruikt kamelen. Als je vrouw hier van hoort...

Andres
05-08-2007, 17:28

Babel Fish?

Bèèh Andres misbruikt kamelen.

Daarvoor stinken ze te erg. Je liegt. Stoute Moros :no: :whip:

The Stranger
05-08-2007, 19:17
t riekt naar wat beters dan babel fish...

Conradus
05-08-2007, 20:11
Rare jongens, die Belgen :inquisitive:

Enkel de Limburgers hoor

Rilder
05-08-2007, 20:14
f00'5 1 0W/\/ @11 j00 1@n6U@635, 1337 5p3@1< F7W!!!1110n30n30n.

(translation: F00's I own all you languages, leet speak ftw!!!111oneoneone.)

Tamur
05-08-2007, 20:41
Babel Fish?

:embarassed: Half an hour with a grammar book trying to make it more natural because I know babel fish comes out garbled mess. Ah well, I tried.

We now return to our regularly scheduled native speakers.

Moros
05-08-2007, 20:50
f00'5 1 0W/\/ @11 j00 1@n6U@635, 1337 5p3@1< F7W!!!1110n30n30n.

(translation: F00's I own all you languages, leet speak ftw!!!111oneoneone.)
()/|/71 /|/()()8]$ |{/-\ /|/ 7/-\1|{ 1337, /|/3|2|)!1!1!1!1!1!1!!!

Sigh. En dat dacht je dat kamelen anaal indringen laag vallen is. :no:

Ik ben Gertje en ben een nerdje.

Kralizec
05-08-2007, 20:54
:embarassed: Half an hour with a grammar book trying to make it more natural because I know babel fish comes out garbled mess. Ah well, I tried.

We now return to our regularly scheduled native speakers.

Actually the grammar is fine, odd sentence though. "Misbruikt" is a valid translation for "abused" (if that's what you entered) but it generally suggests sexual abuse...

Tamur
05-08-2007, 21:30
it generally suggests sexual abuse...

Oops.

No, not exactly what I had in mind. I looked up the word "malign" in the dictionary I have, and it gave misbruik as the first translation. Time for a new dictionary.

Reminds me of a Monty Python skit...

Stig
05-08-2007, 23:06
Allow me:
https://www.youtube.com/watch?v=G6D1YI-41ao

Fragony
05-09-2007, 10:46
Hehe Hans Teeuwen heerscht.

http://www.dumpert.nl/mediabase/11777/33f7ebae/index.html

Warmaster Horus
05-09-2007, 11:31
I propose we change this thread's name. Too much of a misnomer now...
Rename it: The Talk Dutch Thread.
I'll find a translation for this post, so it'll "go with the thread".
It is from a translating site so it may not be correct.

Hier is het:
Ik stel voor wij de naam van deze draad veranderen. Teveel van een slecht gekozen term nu…
Noem het anders: De Nederlandse Draad van de Bespreking.
Ik zal een vertaling voor deze post vinden, zodat zal het „met de draad“ gaan.
Het is van een vertalende plaats zodat kan het niet correct zijn.

Andres
05-09-2007, 12:46
I propose we change this thread's name. Too much of a misnomer now...
Rename it: The Talk Dutch Thread.
I'll find a translation for this post, so it'll "go with the thread".

Uitstekend idee ! :bow:

Da's al den tweede op korte tijd die de intentie heeft Nederlands te leren :2thumbsup:

The Stranger
05-09-2007, 15:30
ik ben er vierkant tegen... ik zou hier een mooie cirkelredenering van kunnen maken, maar die driehoek gaat mooi niet op

Fragony
05-09-2007, 15:35
ik ben er vierkant tegen... ik zou hier een mooie cirkelredenering van kunnen maken, maar die driehoek gaat mooi niet op

Persoonlijk sta ik er vierkant achter.

OH GAH die stond er al. Ah wel, ga eens Teeuwen luisteren.

Stop god op de pot stop de profeet maar in je reet lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaala

The Stranger
05-09-2007, 20:31
:P :laugh4:

Warluster
05-10-2007, 08:08
Hm, slaagde ik erin om Ducth te leren... Waarom iedereen het spreken DUtch is! Waarom niet Duits of Frans!?

Comme Ceci ?

Warluster
05-10-2007, 08:09
Если любое не может выбрать меня использует переводчика

The Stranger
05-10-2007, 19:54
pammersay

Moros
05-10-2007, 20:22
Inderdaad we moeten ergens de lijn trekken. Ookal staat de thread bol van nederlanse post, the talk dutch thread, dat klinkt niet zo lekker. We zouden nog al eens een mal figuur slaan.

The Spartan (Returns)
05-12-2007, 03:41
Hoy! Kumusta ka?

Conradus
05-12-2007, 20:18
Inderdaad we moeten ergens de lijn trekken. Ookal staat de thread bol van nederlanse post, the talk dutch thread, dat klinkt niet zo lekker. We zouden nog al eens een mal figuur slaan.

Hou je ervan in italics te schrijven, Moros?

Andres
05-12-2007, 22:59

Niks te 'talk dutch thread-en'. "Spreek Nederlands Draad" dat moet de titel zijn. Wie de titel van de draad nog geeneens begrijpt, heeft er niks te zoeken.

Wat is me dat nu, gaan we het die anderstaligen nog eens gemakkelijk maken door hen te vertellen dat het hier de "Spreek Nederlands" draad is.

Nederlands gaan ze leren, de tamzakken :whip: Het is dé taal der talen. Gedaan met de dictatuur van dat pruttaaltje Engels. NEDERLANDS!

Stig
05-12-2007, 23:05
Wat vind je van de "Praat Vlaams Draad" Andres?

Ik bedoel natuurlijk

Wat vind ge van de "Praat Vlaams Draad" Andres?

Andres
05-12-2007, 23:08
Wat vind ge van de "Praat Vlaams Draad" Andres?

Wat vindt ge !!! :brood:

Stig
05-12-2007, 23:16
Ik kan geen Vlaams ... ik kom uit Twente, dat is zowat het tegenovergestelde

The Stranger
05-13-2007, 14:59
The City of Love and Light left me speechless... I literally lost my voice...

Moros
05-13-2007, 20:50
Umeuke die niets zegt.

Beangstigend allerminst.

The Stranger
05-14-2007, 16:04
vind ik ook

Andres
05-14-2007, 16:20
Onze Nederlandse vrienden moeten eens n CD'tje kopen van Katastroof.

Hier alvast de tekst van 1 van m'n favoriete nummers:

bus vol ollanders

wat is het meest bedreigend voor de vrede in het land?
een financiele crisis? een politieke schand?
de val van de regering? mor a'k me ni vergis
dan weet ik nog één dink da nog veel meer bedreigend is:

Refrein:
een bus vol Ollanders, een bus vol Ollanders,
een bus vol echte leuke losgelaten Ollanders

den inval van de Hunnen is eeuwenlank voorbij
en ook de Spaanse furie en de beeldenstormerij
d'invasie van de Fritsen houwen wij onder control
mor ze komen nu van 't noorden, en ze gon uit hunnen bol

Refrein:

de verschrikkelijke sneeuwman hee nog niemand kwaadgedaan
het monster van Loch Ness misschien ineens nog ni bestaan
Tyrannosaurus Rex dien is miljoenen jaren dood
mor dees gevaar is hiere, en dees gevaar is groot

Refrein:

tien combi's vol gendarremen da doe me just gin knijt
supporters van den Beerschot die pak ik as ontbijt
en gij mor lamenteren "wie bang is krijgt er ook"
mor a'k ze zien passeren, dan doen ik in mijn broek

Refrein:

een bus vol echte leuke losgelaten
uitgelaten, uitgebroken, heel spontane,
ongebluste, sympathieke, enthoesiaste Ollanders

TosaInu
05-14-2007, 17:05
~:)

edyzmedieval
05-14-2007, 17:07
Can someone teach me Dutch please? ~D

The Stranger
05-14-2007, 17:10
wahhahaha erg grappig Andres...

Drm ga je dus elke mafia snel dood...

anyways... TOSA SPAMMED!!!

Andres
05-15-2007, 13:41
Komt er een Nederlander binnen bij de dokter, met een gezwel op z'n hoofd. Blijkt dat het een kikker is die vergroeid lijkt met het hoofd van die Nederlander.

"Oei oei manneke," zegt de dokter, "wat hebt gij aan de hand?"

"Ja," zegt de kikker op een klagende toon, "dat is begonnen met een puist op mijn achterwerk..."

Fragony
05-15-2007, 14:30
Kan iemand die laven daarzo bij limboland even uitleggen dat de muppetshow niet echt is en kikkers helemaal niet kunnen praten? Net iets voor een belg om het alsnog te proberen, en dat is dan nog een dokter ook. Anyway, ik ken die mop ook maar dan met een man met een snor ~;)

The Stranger
05-15-2007, 17:39
5 minuten in belgie en je verdwaald... belgen moeten leren om een goede infrastructuur te maken... een van het weinige goeds dat uit belgie komt is Guust Flater of Langaffe

Andres
05-15-2007, 20:18
5 minuten in belgie België en je verdwaaldt... Bbelgen moeten leren om een goede infrastructuur te maken... een vVan het weinige goeds dat uit belgie België komt is Guust Flater of Langaffe.

Nederlanders moeten leren spellen...

The Stranger
05-15-2007, 21:05
Nee hoor dit is de nieuwe spelling

Fragony
05-16-2007, 08:41
5 minuten in belgie en je verdwaald... belgen moeten leren om een goede infrastructuur te maken... een van het weinige goeds dat uit belgie komt is Guust Flater of Langaffe

Guust Flater is frans toch? Het 'Infrastructuur' noemen is trouwens iets te veel eer, ik noem het maar bestemmingsdarwinisme.

TosaInu
05-16-2007, 10:24
bestemmingsdarwinisme.

Dat suggereert dat het zich ontwikkelt.

Andres
05-16-2007, 10:37
Dat suggereert dat het zich ontwikkelt.

En dat zou foutief zijn, daar wij Belgen al zo ver gevorderd zijn qua ontwikkeling dat er thans niet meer van "ontwikkeling" kan worden gesproken, doch veeleer van "het bereiken van het stadium der perfectie".

Fragony
05-16-2007, 10:50
'Uiterste van kunnen' en 'perfectie' zijn twee heel verschillende dingen Andres.

TosaInu
05-16-2007, 10:53
En dat zou foutief zijn, daar wij Belgen al zo ver gevorderd zijn qua ontwikkeling dat er thans niet meer van "ontwikkeling" kan worden gesproken, doch veeleer van "het bereiken van het stadium der perfectie".

Dat is niet de afslag die ik wilde nemen.

Nu we er toch zijn: wat heeft perfectie bereikt? Het Vlaamse wegennet of de Belg zodat een rudimentair orgaan volstaat?

Fragony
05-16-2007, 11:01

Hoe toepasselijk :beam:

Andres
05-16-2007, 11:09

Waren de wegwijzers niet duidelijk? Dan zat je zeker niet in Belgi&#235;...

Nu we er toch zijn: wat heeft perfectie bereikt? [Politiek incorrecte term] of de Belg zodat een rudimentair orgaan volstaat?

Inderaad, "wat" is de correcte aanduiding. Wanneer we het hebben over hoogstaande wezens als de Belgen, kan je het niet meer hebben over "wie", vermits "wie" impliceert dat het personen zijn, wat ons dan weer zou kunnen leiden tot de idee dat we het hier over imperfecte, inferieure menselijke wezens hebben.

Quod non!

Wat de rudimentaire organen betreft, volstaat het vast te stellen dat de Goddelijke Belgen er geen behoefte aan hebben.

Zeg nu nog eens dat er geen chauvinistische Belgen bestaan... :clown: :belgium:

Fragony
05-16-2007, 11:20
Ben helemaal niet dom, vraag maar aan mijn moesje ~;)

TosaInu
05-16-2007, 12:04
Een walvis zwemt beter dan ik en heeft rudimentaire pootjes. Ontwikkeling is ook weglaten wat niet meer nodig is.

Het lijkt mij een juiste stelling dat een organisme geen behoefte heeft aan een rudimentair orgaan.

De vaststelling 'hebben er geen behoefte aan' is onduidelijk. Betekent dit dat de wegen volledig uit het Belgische straatbeeld zullen verdwijnen en dat de Nederlander in de toekomst via Duitsland naar Spanje moet? Of is het een ontkenning dat de wegen rudimentair zijn? In dat geval dringt zich de vraag op of de Belg het stadium van perfectie al bereikt heeft. Er zijn immers nog steeds tasbare wegen nodig voor nationaal transport. Of zit ik op een verkeerd spoor?

Andres
05-16-2007, 15:50
Betekent dit dat de wegen volledig uit het Belgische straatbeeld zullen verdwijnen en dat de Nederlander in de toekomst via Duitsland naar Spanje moet? Of is het een ontkenning dat de wegen rudimentair zijn? In dat geval dringt zich de vraag op of de Belg het stadium van perfectie al bereikt heeft. Er zijn immers nog steeds tasbare wegen nodig voor nationaal transport. Of zit ik op een verkeerd spoor?

Het spijt mij oprecht te moeten vaststellen dat de wegen van de Goddelijke Belgen ondoorgrondelijk blijken te zijn voor onze Noorderburen.

Hadden jullie nu maar gewoon dat wegenvignet à 60 € aanvaard, het ware allemaal veel eenvoudiger geweest.

Caerfanan
05-16-2007, 16:47
Et ben je vois que ca se lâche toujours autant en néerlandais ici, par tous les diables!!!

Je passais juste faire un petit coucou, on travaille tellement en France que je suis déjà en weekend...

A bientôt! :beam:

Andres
05-16-2007, 16:56
Et ben je vois que ca se lâche toujours autant en néerlandais ici, par tous les diables!!!

Je passais juste faire un petit coucou, on travaille tellement en France que je suis déjà en weekend...

A bientôt! :beam:

Nog 5 minuten en mijn week-end begint ook al :2thumbsup:

Moros
05-16-2007, 18:35
Een walvis zwemt beter dan ik en heeft rudimentaire pootjes. Ontwikkeling is ook weglaten wat niet meer nodig is.

Het lijkt mij een juiste stelling dat een organisme geen behoefte heeft aan een rudimentair orgaan.

De vaststelling 'hebben er geen behoefte aan' is onduidelijk. Betekent dit dat de wegen volledig uit het Belgische straatbeeld zullen verdwijnen en dat de Nederlander in de toekomst via Duitsland naar Spanje moet? Of is het een ontkenning dat de wegen rudimentair zijn? In dat geval dringt zich de vraag op of de Belg het stadium van perfectie al bereikt heeft. Er zijn immers nog steeds tasbare wegen nodig voor nationaal transport. Of zit ik op een verkeerd spoor?
De Walvis mag misschien sneller zwemmen, maar loopt, fiest, kruipt, klimt, rolt, skate, surft, vliegt, vaart, leest, schrijft, modt hij ook sneller?

C'est la question jambon!

Hierbij het bewijs dat Belgen perfect zijn:
http://www.easybookings.nl/files/photo/artiesten/eddy_wally.jpg

Euh ik bedoelde:
http://www.degnanonline.net/wordpress/wp-content/uploads/2006/10/leffe_br.jpg

TosaInu
05-16-2007, 19:13
De walvis dient slechts als voorbeeld dat aanpassing/ontwikkeling ook kan betekenen dat iets weggedaan wordt. Niet om te 'bewijzen' dat iets, als geheel, beter of slechter is.
En zeker niet om iemand hier met een walvis te vergelijken. Het spijt me dat dit zo overkwam :embarassed:

Voor 60 € kun je niet onwetend blijven, waar kan ik het wegenvignet kopen Andres?

Andres
05-16-2007, 19:44
En zeker niet om iemand hier met een walvis te vergelijken. Het spijt me dat dit zo overkwam :embarassed:

Voor 60 € kun je niet onwetend blijven, waar kan ik het wegenvignet kopen Andres?

Och, van mij mag je gerust Fragony, Stig of TheStranger met een walvis vergelijken. Stoort niet. Verre van ~;p

Wat dat wegenvignet betreft, dankzij hevige protesten van onder meer de Heer Balkenende, je weet wel, die mix tussen Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid, is dat er nooit gekomen. Het spijt me, maar dientengevolge zullen jullie eeuwig in de onwetendheid blijven...

Moros
05-16-2007, 19:47
Och, van mij mag je gerust Fragony, Stig of TheStranger met een walvis vergelijken. Stoort niet. Verre van ~;p

Wat dat wegenvignet betreft, dankzij hevige protesten van onder meer de Heer Balkenende, je weet wel, die mix tussen Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid, is dat er nooit gekomen. Het spijt me, maar dientengevolge zullen jullie eeuwig in de onwetendheid blijven...
Maar als je echt bij wil leren kan je natuurlijk Patrick Jumpen kijken. ~:p

Andres
05-16-2007, 19:52
Hier (https://www.youtube.com/watch?v=0dguKikz7Ec&eurl=http%3A%2F%2Fomtersaaist%2Ewordpress%2Ecom%2F2006%2F10%2F09%2Fmichel%2Ddaerden%2Dburgemeester%2 Dvan%2Dans%2F) vinden jullie &#233;&#233;n van onze laatste obstakels op de weg naar perfectie...

TosaInu
05-16-2007, 20:19
http://www.patrickjumpstyle.com/

:jumping:

Moros
05-16-2007, 21:10
nu leert hij ons ookal stampen! woot!

Sasaki Kojiro
05-16-2007, 22:50
Ik stem wij herdopen deze draad "Het gesprek in Nederlandse draad" ~D

Andres
05-17-2007, 10:55
Ik stem wij herdopen deze draad "Het gesprek in Nederlandse draad" ~D

Ik stem jij leert fatsoenlijk Nederlands en zweert af het gebruik van Babel fish...

TosaInu
05-17-2007, 19:24
Handleiding voor ZX2000-Pro.

Stig
05-17-2007, 19:37
Bah Jumpstyle, niks meer dan Riverdance (https://www.youtube.com/watch?v=By4NUxd6z3s) voor de kindjes. En het ziet er ook nogeens slechter uit ook.

Als je wil dansen stoor mij erdan niet mee. Loop je door de stad, komen er van de kindjes langs dansen.

TosaInu
05-17-2007, 19:45
Bedoel je dat ze dat gewoon in de winkelstraat doen Stig?

Stig
05-17-2007, 19:50
Bedoel je dat ze dat gewoon in de winkelstraat doen Stig?
Ik heb ze weleens op de Grote Markt zien dansen. Herestraat lijkt me iets te druk.
Hoewel ik wel moet zeggen dat die dansende kindjes beter zijn dan die irritante lui die je willen laten doneren voor een goed doel. DIE LUI VANGEN BIJNA 8 EURO HET UUR. Als je wil werken voor een goed doel doe het dan als vrijwilliger, zoals dat oude mannetje van het Leger des Heils, bovendien stoort hij je nooit.

TosaInu
05-17-2007, 20:41
dan die irritante lui die je willen laten doneren voor een goed doel.

Zie dat als een training 'Effective Communicatie in het Openbaar'. De bedoeling van een communicatie training is dat men de eigen standpunten blijft verdedigen en blijft praten.
Stijl, logica en goede omvangsvormen zijn belangrijker dan de vraag of men iets nou wel of niet wilt (de aanvullende opdracht is dat je de eigen privacy geen geweld aan zult doen). Gewoon de tien minuten volpraten en dan beleefd afscheid nemen met de slotzin dat het allemaal nog eens nagelezen zal worden op het internet.

Stig
05-17-2007, 21:47
heh, ze worden steeds slimmer hoor.
Vroeger vroegen ze nog: mag ik je wat vragen?
Waarop je een simpel antwoord kon geven: DAT DOE JE AL TRUT!
Nu ze weten dat het niet werkt hebben ze andere openingszinnen: Hoe gaat het met jou?
Nou zonet nog wel goed

Bah wat zijn die mensen irritant, er is maar een manier om ze aan te pakken en dat is ze een kwartier durend verhaal te laten ophangen en dan zeggen dat het je toch niks lijkt.

Fragony
05-18-2007, 07:45

Wees maar blij, economie aan de grens, pretparken/discotheken en dergelijke kunnen niet zonder de dagjesmensen. Vignet voor commercieel verkeer is veel logischer. Dan nog, als jullie vignet invoeren waarom zouden wij nog de Schelde uitdiepen?

En Tosa, nu we je toch bij de kladden hebben, doe je dit ge-org allemaal puur voor de lol of levert het nog wat op?

Heer Balkenende, je weet wel, die mix tussen Harry Potter en brave stijfburgerlijkheid

Vergeleken met bruisende bubba verhofstad is het inderdaad een weinig indrukwekkend persoon. Gelukkig hebben we nog poezenmeisje Thieme!

http://www.johnschop.nl/log/images/mthieme2006.jpg

Andres
05-18-2007, 08:51
En Tosa, nu we je toch bij de kladden hebben, doe je dit ge-org allemaal puur voor de lol of levert het nog wat op?

Doet me denken aan een interview met de gebroertjes De Boer toen ze naar Barcelona gingen en de journalist vroeg of het niet puur om het financiële was en hoeveel ze daar nou wel gingen verdienen:

Wat is dat nou voor een lullige vraag? Zoiets vraag je toch niet man? Rot toch op!

Dat was nog eens n geweldig interview :laugh4:

TosaInu
05-18-2007, 09:34
Wat is dat nou voor een lullige vraag? Zoiets vraag je toch niet man? Rot toch op!

In koor?

Stig
05-18-2007, 09:57
Marianne Thieme, man daar heb ik wel zo'n hekel aan. Met die protestpartij van haar. In België hebben ze in ieder geval nog goede ideeën:
http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm

Fragony
05-18-2007, 10:11
Hmmmm, best wel een lekker ding. Maar geef toe, Thieme en haar biojugendbrigade is natuurlijk zo gek als een deur maar zou jij haar uit je nest trappen? Heb eigenlijk alleen een hekel aan kaakklem Femke.

En minderwaardig mens van Dam natuurlijk. grrrr, aderlaten.

Stig
05-18-2007, 10:18
Oh nee, ik zou haar er niet uittrappen ... tenzij ze het niet op z'n hondjes wil doen ~D

Moros
05-18-2007, 11:19
Bah wat zijn die mensen irritant, er is maar een manier om ze aan te pakken en dat is ze een kwartier durend verhaal te laten ophangen en dan zeggen dat het je toch niks lijkt.
Heb ik met jehova's gedaan echt bijna een uur mee gepraat. Daarna zijn ze weg gegaan (il liet hen niet echt, ik bleef maar zeuren.) Komen ze volgende week terug denkend dat ze voor de eerste keer een vis aan de haak hebben, begin ik weer tot ze dan pas na opnieuw bijna een uur doorhadden dat ik met hun voeten rammelden. nooit meer gezien die Jehova's.

Trouwens even zodat je't weet, chocolademelk met bruis is niet lekker. Heb het gisteren geprobeerd en het smaakt naar roest!

Fragony
05-18-2007, 11:27
Vriend van me heeft met een jahovagetuige, mooie meid! 20 jaar en voorheen ongeschonden, nog nooit uit haar dorp geweest behalve voor school, komt hij weer tegen. Maar het is wat minder als het ding bijbels gaat meenemen om uit voor te lezen :beam:

Hehe, speciaal voor Andres http://www.dumpert.nl/mediabase/15317/71fedbe2/index.html

Stig
05-18-2007, 11:53
Gewoon wat alcohol in gooien Frag, dan worden zelf de fundamentalisten losser

TosaInu
05-18-2007, 12:41
We blijven het wel rustig aan doen he? Edit button of http://www.totalwar.org/cgi-bin/Rules.shtml vertalen?

Fragony
05-18-2007, 12:58
Que? Bedoel je mij? Hoe eufemistisch wil je je vrouwonvriendelijke sexistische machogedrag hebben, leuker kunnen we het niet maken, wel hitsiger :yes:

Zie zo gauw geen post die over de schreef gaat, maar u roept en wij draaien.

TosaInu
05-18-2007, 13:26
Hallo Fragony,

Ook. Afwezigheid is een mooi eufemisme. Dank voor uw begrip.

#3691 5e paragraaf, 1e zin.

#3695 1e zin. Het 2e deel mag blijven staan tot er bezwaar aangetekend wordt. De eigenschappen die aan Halsema toegeschreven worden zijn grof taalgebruik.

Gaan we even door naar #3698. Iets te veel details over de fysieke toestand.

Posts containing any generally objectionable material: knowingly false and/or defamatory, inaccurate, abusive, vulgar, hateful, harassing, obscene, profane, sexually oriented, threatening, invasive of a person's privacy, or otherwise violative of any law.

Fragony
05-18-2007, 13:58
Ook. Afwezigheid is een mooi eufemisme. Dank voor uw begrip.

Oef! Ok, die gaat in mapje 'niet messen met Tosa'.

Zal ff editen.

Geoffrey S
05-18-2007, 14:30
Maar geef toe, het is en blijft fascinerend dat een partij dat maar één gebied van beleid heeft, in principe een lobby beweging, erin is geslaagd in het parlement te komen. Volgens mij was zoiets niet eerder gebeurd en ik ben benieuwd wie er lering uit trekt.

En toegegeven, Thieme is een lekker moppie.

Fragony
05-18-2007, 14:50
Maar geef toe, het is en blijft fascinerend dat een partij dat maar één gebied van beleid heeft

Je vergeet Geertje ~;)

he zei ik dat?

Moros
05-18-2007, 17:09
Vriend van me heeft met een jahovagetuige, mooie meid! 20 jaar en voorheen ongeschonden, nog nooit uit haar dorp geweest behalve voor school, komt hij weer tegen. Maar het is wat minder als het ding bijbels gaat meenemen om uit voor te lezen :beam:

Ze had er zeker van bijbelse proporties?

Stig
05-18-2007, 17:18
Je vergeet Geertje ~;)

he zei ik dat?
Juist, dat was mijn tekst

Fragony
05-18-2007, 17:29
Ze had er zeker van bijbelse proporties?

Geen grap, bloedmooie oerhollandse boerenmeid, en als ik mijn vriend moet geloven hebben haar akkertjes maar weinig mest nodig om tot bloei te komen. Seks is bij ons een beetje een conversation non grata (veluwe he) dus als hij zegt dat het een beest is geloof ik hem van harte :beam:

Caius
05-19-2007, 01:06
Renamen namen thredem:

The Talkem Dutchem Thredem.

Pleasem.~D

TosaInu
05-19-2007, 11:34
Hallo Fragony,

Nee, het levert mij geen inkomsten op. De banners zijn van de host, teneinde de kosten voor hardware en bandbreedte te dekken.

Oef! Ok, die gaat in mapje 'niet messen met Tosa'.

De uitspraak sloeg op 'vrouwonvriendelijke sexistische machogedrag'. Ik doelde niet op jouw afwezigheid. Dat zou Fragonyonvriendelijk machogedrag zijn.

Zal ff editen.

Dank.

Geoffrey S
05-19-2007, 14:44
Je vergeet Geertje ~;)

he zei ik dat?
Die gozer, hoe een grote twat hij ook is, heeft nog wel pretensies van algemene maatschappelijke relevantie. Hoewel hij ook in principe één verhaal heeft probeert hij wel mee te komen in de traditionele partijpolitiek en te doen alsof hij ook verder iets te bieden heeft; PvdD richt zich feitelijk puur op het milieu en krijgt stemmen hiervoor, en spiegelt (of spiegelde, tijdje niet echt gevolgd) zich geenszins aan traditionele partijvormen. Of dit nou een goed iets is of niet laat ik maar in het midden, maar het is een interessante aanpak.

Moros
05-19-2007, 21:52
Geen grap, bloedmooie oerhollandse boerenmeid, en als ik mijn vriend moet geloven hebben haar akkertjes maar weinig mest nodig om tot bloei te komen. Seks is bij ons een beetje een conversation non grata (veluwe he) dus als hij zegt dat het een beest is geloof ik hem van harte :beam:
Nou dat zal ie niet zonde vinden!

Fragony
05-21-2007, 08:06
Die gozer, hoe een grote twat hij ook is, heeft nog wel pretensies van algemene maatschappelijke relevantie. Hoewel hij ook in principe één verhaal heeft probeert hij wel mee te komen in de traditionele partijpolitiek en te doen alsof hij ook verder iets te bieden heeft; PvdD richt zich feitelijk puur op het milieu en krijgt stemmen hiervoor, en spiegelt (of spiegelde, tijdje niet echt gevolgd) zich geenszins aan traditionele partijvormen. Of dit nou een goed iets is of niet laat ik maar in het midden, maar het is een interessante aanpak.

Ik weet, en hij heeft vaak gewoonweg gelijk, maar voor Geertje is dat gewoonweg (lol) niet genoeg; hij is gewoon niet zo verschrikkelijk intelligent.

The Stranger
05-22-2007, 13:54
dit is toch heerlijk.... 124 paginas totale onzin... we hadden toch nog zon draad... de bier taart draad van andres ofso... die zou ik weer willen lezen :P

Andres
05-22-2007, 14:09
dit is toch heerlijk.... 124 paginas totale onzin... we hadden toch nog zon draad... de bier taart draad van andres ofso... die zou ik weer willen lezen :P

Et voilà (https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=67801)

:bow:

Moros
05-24-2007, 20:55
dit besten heren is spam. Ik hehb niks bij te dragen aan de discussie en of onderwerp.

Waar is het gesprek gebleven? Praten zij die zinnige dingen zeggen kunnen!

Kak is niet lekker.

Fragony
05-25-2007, 13:15
Aangezien het spraakwater wat laag staat zal ik jullie maar vermaken met een ramp in wording. Uiteraard gaat het over die maat met zijn christenjugend, want het begint allemaal wat extreme vormen aan te nemen, of liever gezegd, hij zit met zijn klokkenspel in een bankschroef die genadeloos wordt aangedraaid. Stel je voor dat je na twee maanden te horen krijgt dat er kids moeten komen. En een huis, hekje eromheen, golden retriever, polis, EO televisiegids, medogenloos relifacisme waar je op volle zee nog claustrofobisch van zou worden :laugh4:

(ps, het is echt een vriend van me, weet dat het verdacht is ~;))

Kralizec
05-25-2007, 15:19
Gecondoleerd...?

Fragony
05-25-2007, 15:45
Nah maak je geen zorgen zijn koninkrijk kome ~;)

Maar goed, hebben de heren nog plannen voor het weekend? Is nu een hele goede expositie in Den Haag over Helene Schjerbeck, zeker in dezelfde klasse als onze eigen Van Gogh.

http://www.gemeentemuseum.nl/index.php?id=034900

Kan vooral mijn ogen niet van die zelfportretten afhouden.

Andres
05-25-2007, 15:51
Plannen voor het week-end?

Geen gehos meer naar zee of andere oorden, dat hebben we het vorige verlende week-end al gedaan.

Ik ga lekker THUIS BLIJVEN. Jawel, thuis blijven. Met m'n lamme kroonjuwelen in de zetel liggen. Misschien een beetje sporten ofzo, maar voor de rest: gene poot uitsteken. NIKSEN. Spellekes spelen, boekske lezen, tv-ke kijken (zolang het maar niet over de aanstaande verkiezingen gaat), 'lichamelijke behoeften' :eyebrows:, kortom: niks nuttigs.

En ik ga daar schaamteloos van genieten, n&#232;h.

Het privilege van de "hardwerkende Vlaming".

Fragony
05-25-2007, 15:57
Hehehe ja jij moet kleine Andresjes maken he, wil het een beetje vorderen of neem je consequent de verkeerde afslag ~;)

The Stranger
05-25-2007, 16:22
Sasaki is een spammer... hij mag spammen :S tssssssss die gast post teveel... hij zou een structureel verbod moeten krijgen op het spelen van mafia en gelimiteerd worden tot het spelen van maximaal 1 mafia per keer.

Andres
05-25-2007, 16:36
Hehehe ja jij moet kleine Andresjes maken he, wil het een beetje vorderen of neem je consequent de verkeerde afslag ~;)

Tja, die Belgische wegwijzers hè...

Kralizec
05-26-2007, 22:54
Hee Andres, ik zie dat je nu een van de senioren bent! Gefeliciteerd ~;) :balloon2:

Dutch_guy
05-27-2007, 03:22
Ja inderdaad, gefeliciteerd Andres !:2thumbsup:

Meer dan verdiend, dat is zeker.

Andres
05-27-2007, 15:35
Dank u, dank u :bow:

Voelt wel een beetje onwenning.

Het zal wel aan m'n diepzinnige posts en waardevolle bijdragen in deze draad liggen zeker?

paul_kiss
05-27-2007, 20:56
Кто-нибудь по-русски или украински тут говорит?

Moros
05-27-2007, 21:29

Het zal wel aan m'n diepzinnige posts en waardevolle bijdragen in deze draad liggen zeker?
Voor een senior heb je toch ook weer niet zoveel zelfkennis, hé?
:egypt: ~;)

Dutch_guy
05-28-2007, 11:29

haha, dat was in mijn geval zeker zo - dus ik zou niet verbaasd opkijken ! :beam:

Moros
05-28-2007, 17:32

De tij gaat toch rap hé. Het lijkt wel vorige week of hij nog aan't twijfelen was of hij een goede vader zou zijn en ondertussen is hij al bijna een echte opa.

Andres
05-28-2007, 18:00
Moest er nu nog een vet pensioen aanhangen, ma niks hè. Ik kan gewoon blijven verder werken. Niks respect voor nen ouwe mens lijk ik.

Gierigaards!

paul_kiss
05-28-2007, 18:44
Baczu, tut lysze Holandśkoju rozmowy weduťsia...

Moros
05-28-2007, 20:57
Niks respect voor nen mens lijk ik.

En terecht! ~;p

Fragony
05-29-2007, 10:07
Gefeliciflapstaart Andres! Zo respectabel :beam:

hehehe bord uut het lanjd van laaf, vind je het gek dat ze ontsporen :beam: :yes:

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/30641943_playgroundfun.jpg

Stig
05-30-2007, 18:46
ahum

~:cheers: Gefeliciteerd Andres

Andres
05-30-2007, 20:45
Dank je, Fragony en Stig ~:cheers:

Dank je voor deze kans om er weer eentje toe te voegen aan m'n berichtenteller :grin:

Btw, ben ik de eerste Belg aan wie deze eer te beurt is gevallen?

Senior Belgian = Ouwe Belg ? :viking:

Stig
05-30-2007, 20:55
Awel ge bedoelt de Oude Belgen, zulle

http://mediatheek.thinkquest.nl/~jrc094/plaatjes/suskewiske.jpg
http://www.kevinwankenobi.com/tongeren/images/ambiorix-suske-en-wiske.jpg

Dat ik me die nog herinner

Andres
05-30-2007, 21:11
Suske en Wiske - Lambiorix?

Die moet nog ergens in een kast liggen bij m'n ouders. Da waren nog de goeie Suske en Wiske's, bedacht door de goeie ouwe Willy Vandersteen himself, God hebbe zijn ziel.

Stig
05-30-2007, 21:19
De eerste uit De nerveuze Nervi&#235;rs en de tweede uit Lambiorix
Suske en Wiske heb ik niet zoveel van, 10-12 stuks en nog wat in de Eppo (ook wat verhalen van Jerom trouwens) die ik op de kop heb getikt op diverse rommelmarkten

Andres
05-31-2007, 09:49
Baczu, tut lysze Holandśkoju rozmowy weduťsia...

Ja, ik vind ook dat die Hollanders net zo ruiken als Duitsers.

T zal wel aan het feit liggen dat beide volken geen fatsoenlijke eetcultuur hebben.

Wa wilt ge, als zuurkool of pindakaas het summum van uw vaderlandse keuken is :no:

Drisos
05-31-2007, 09:54

idd, heerlijk gewoon hoe weinig wij in wezen bespreken in die duizenden posts. :yes: :clown:

ik ga ook eens even dat draadje lezen (danku voor de link, A) en op de grond liggen lachen denk ik :laugh4: :balloon2: :help:

Moros
05-31-2007, 15:31
hmmm wiske...

Fragony
05-31-2007, 15:48
Ja, ik vind ook dat die Hollanders net zo ruiken als Duitsers.

T zal wel aan het feit liggen dat beide volken geen fatsoenlijke eetcultuur hebben.

Wa wilt ge, als zuurkool of pindakaas het summum van uw vaderlandse keuken is :no:

In Belgie kun je kiezen tussen Vlaams, chinees en italiaans, maar daar houd het toch echt op. Belgische en Nederlandse keuken is overigens praktisch hetzelfde.

Andres
05-31-2007, 16:03
Wat krijgen we nu? Een dissidente Hollander? Wilt ge wel ne keer de clichés in ere houden ja?

:whip:

De Hollandse "keuken" is slecht. Punt. Dat is een feit.

Wat is dat tegenwoordig toch met die Hollanders hier. Eerst willen ze geen wegenvignet betalen en nu gaan ze nog eens onze clichés afpakken.

Sebiet gaat ge nog beweren dat Hollanders niét zuinig gierig zijn.

The Stranger
05-31-2007, 16:04
Gefeliciteerd Andres :bow:

Fragony
05-31-2007, 16:08
Vrijgevigste volk ter wereld, nergens word zo veel aan liefdadigheid gegeven als hier :yes:

En je moet pataje bij adje of grootmoeders stamppot niet verwarren met de nederlandse keuken, bekijk eens een menukaart en laat je verrassen :beam:

The Stranger
05-31-2007, 16:09
mond dicht Frag! :P

Fragony
05-31-2007, 17:50
He belgjes, weten jullie hiervan, geloof dat er wat mensen klappen nodig hebben.

http://www.dumpert.nl/mediabase/16482/ff1dddbc/index.html#27352401

Stig
05-31-2007, 18:59
geloof dat er wat mensen klappen nodig hebben
Ik ook, die zielige mensen die GeenStijl bezoeken als eerste, god wat heb ik een hekel aan dat soort mensen.

The Stranger
05-31-2007, 19:18
geen woorden voor...