PDA

View Full Version : The talk your own language thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33

The Stranger
07-09-2012, 11:53
Frag, spammer.

The Stranger
07-09-2012, 11:54
Ja alsof hij denkt dat we toch niet kunnen begrijpen wat hij schrijft.

Nee meneer de Viking, Nederlands is geen mix van Engels en "Scandinavisch". Een stukje educatie: ten eerste is Nederlands sterk beinvloed door een andere taal- en cultuur-groep dan het Duits en de Scandinavische talen (noord-west blok). Het klopt wel dat het Nederlands en Engels nauw verwant zijn, want Angelen en Saksen komen uit datzelfde taalgebied als de Friezen en de Saksen die het Nederlands zo hebben beïnvloed. Maar in tegenstelling tot het Engels heeft het Nederlands weer veel minder Latijnse / oud-Franse invloeden. Als laatste kent het Nederlands nogal wat klanken die niet in de andere talen voorkomen en mist het allerlei verschuivingen die het Engels, bijvoorbeeld, wel kent (Nederlands werd namelijk al redelijk vroeg (15e eeuw) wat gestandaardiseerd zodat het middel-Nederlands goed bewaard is gebleven in de huidige vorm.)

en niet vergeten dat het woordenboek der nederlandse taal het grootste woordenboek ter wereld is.

(of iemand heeft glashard staan liegen tegen mij)

Kralizec
07-09-2012, 12:09
Waarom zou je volledige narcose willen? Plaatselijke verdoving is al vervelend genoeg...

Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Bij mij moesten ooit twee melkkiezen getrokken worden omdat ze er niet zelf uitkwamen. Pijnloos, maar dat luide gekraak dat je binnen je schedel hoort terwijl zo'n tandarts twee kiezen uit je kaak rukt was geen fijne ervaring. Met verstandskiezen zal het nog wel een tandje erger zijn.

Peasant Phill
07-09-2012, 12:20
Frags, kom toch lekker naar België. Hier kun je ook onder volledige narcose om je tandjes te laten trekken.

Fragony
07-09-2012, 13:31
Frags, kom toch lekker naar België. Hier kun je ook onder volledige narcose om je tandjes te laten trekken.

Nah doe het hier in Amersfoort, snel klaar, snel thuis. Ik zie het maar als een leermomentje mocht het erg pijnlijk zijn.

Andres
07-09-2012, 13:35
Ik heb een jaar ofzo geleden een tand laten trekken die deels was afgekraakt. Vond er niks aan. Moet er wel bij vertellen dat de tandzenuw er jaren voordien al was uitgehaald, dus die tand was eigenlijk al "dood" nog voor hij getrokken werd.

Fragony
07-09-2012, 13:46
Mijn vrienden zeggen ook dat ik me geen zorgen hoef te maken. Zo'n wortelkanaalbehandeling heb ik ook gehad, het was niet helemaal pijnloos maar ook niet het einde van de wereld. Ik weet niet meer precies waar maar ik ben ooit in een museum geweest met oude tandarts-apparatuur, is in Utrecht geloof ik. Dan ben je toch heel erg blij dat je nu leeft.

Edit, je brengt me op een idee. Ik ga eens aan mijn tandarts vragen of hij niet eerst even de zenuw kan killen, hoef pas over twee weken naar het ziekenhuis

Andres
07-09-2012, 13:58
Het zou me niet verbazen als hij je vertelt dat het uithalen van de zenuw evenveel of misschien wel meer pijn zal doen dan het uittrekken van de tand zelf. Weet ook niet of het zo ver achteraan in de mond nog mogelijk is degelijke verdoving te spuiten. Ik heb één keer een tand laten ontzenuwen zonder verdoving, omdat de (niet onknappe) tandartse beweerde dat die tand op die plek te moeilijk was om te verdoven.

Ik ben nooit meer naar die tandartse geweest, ondanks dat ze een leuk snoetje en mooie welvingen had...

Fragony
07-09-2012, 14:09
Heer! Dat moet vreselijk zijn geweest.

Gevalletje
https://www.youtube.com/watch?v=bOtMizMQ6oM&feature=youtube_gdata_player

Fragony
07-12-2012, 19:47
Over tanden gesproken, oh hebbus

https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/cf70ef39.jpg

https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/6ef584f7.jpg

Daar kan het Rijksmuseum lekker een puntje aan zuigen

Peasant Phill
07-12-2012, 21:33
OK vertel me het verhaal achter die slagtand.

rickinator9
07-13-2012, 03:26
Waar vind je al dat spul? Eerst een raar afrikaans zwaard, nu een slagtand.

Fragony
07-13-2012, 06:38
OK vertel me het verhaal achter die slagtand.

Deze werden gemaakt door Engelse walvisvaarders, dit is een hele mooie

Peasant Phill
07-13-2012, 11:38
Echt een heel mooi stuk.
Wat staat er op geschreven?

Fragony
07-13-2012, 12:04
Echt een heel mooi stuk.
Wat staat er op geschreven?

Oh great Jahovah heed the prayers of we who hunt the whale, and speed our harpoons straight oh lord. Each voyage that we sail make bold our hearts, spread wide our fame throughout the seven seas, and blow our ships safe home upon a fair and gentle breeze

Peasant Phill
07-13-2012, 12:22
Ik hoop dat je hem niet op de zetel laat liggen :wink:

rickinator9
07-16-2012, 02:50
Ik ben aan een mod voor Crusader kings 2 begonnen. Het moet zich vanaf 280 v.chr. afspelen. Dan heb ik tenminste nog wat te doen deze zomer. Nu nog uitvogelen wat het 'Ptolemaeisch koninkrijk' in het grieks is.

The Stranger
07-16-2012, 11:05
check EB? Ptolemaoi ofzo

rickinator9
07-16-2012, 14:15
check EB? Ptolemaoi ofzo

Ik denk dat dat de naam voor de dynastie was.

Fragony
07-16-2012, 14:34

Nee is gewoon het huidige Egypte

Moros
07-17-2012, 00:34

Klopt ze refereerde meestal naar elkaar onder de naam van elkaars dynastieën. Attaliden, Seluekiden, Antigoniden, Ptolemeeën,... Ptolmaioi is meervoud van Ptolemaios, de naam van de stichter (Ptolemaios I Soter) van de dynastie and tevens de naam van zijn opvolgers.

Fragony
07-17-2012, 05:27
Volgens mij slaat het op een gebied maar je zal wel gelijk hebben

Edit: zwanen met jonkies in de grachten, daar komen ongelukken van, hoop dat mensen weten dat ze dan gevaarlijk zijn.

The Stranger
07-17-2012, 10:34
waar heb jij t nou weer over frag XD

Fragony
07-17-2012, 10:56
waar heb jij t nou weer over frag XD

Met de zwanen of de ptolemia}%^%}#^. Gebied rond die tijd was hedendaags Egypte (en Israel)

Andres
07-17-2012, 11:51
Klopt ze refereerde meestal naar elkaar onder de naam van elkaars dynastieën. Attaliden, Seluekiden, Antigoniden, Ptolemeeën,... Ptolmaioi is meervoud van Ptolemaios, de naam van de stichter (Ptolemaios I Soter) van de dynastie and tevens de naam van zijn opvolgers.

Ze worden zo gauw groot. Kijk Moros eens. Gisteren was het nog Gertgregoor, de puber die hier vertelde over de gekke fratsen die hij op school uithaalde, nu is 't een heuse historicus.

Tempus fugit.

Hax
07-17-2012, 16:10
Volgens mij slaat het op een gebied maar je zal wel gelijk hebben

Het is de titel van een dynastie, vernoemd naar Ptolemaios I Soter.

Fragony
07-17-2012, 16:45
Het is de titel van een dynastie, vernoemd naar Ptolemaios I Soter.

Maar het is ook een gebied, van de oorsprong wist ik niks van.

Hax
07-17-2012, 17:25
Welk gebied dan?

Fragony
07-17-2012, 18:37
Welk gebied dan?

Ongeveer heel Egypte en tot en met Jordanie zo ongeveer

The Stranger
07-17-2012, 22:21

maar het was alleen maar dat gebied omdat ze dat toevallig bestuurden, bestuurden ze frankrijk bij wijze van spreken dan was frankrijk het ptolemaioische koninkrijk en niet "egypte".

Moros
07-17-2012, 22:41

Nee hoor gewoon de naam van de dynastie. Egypte in het Griek is simpelweg Aegyptos en Khemet (KMT) in het Egyptisch. Het imperium van de Ptolemeeën was voornaamelijk Egypte met Coele Syria (waaronder Jerusalem) en delen in het Zuide van Turkije, Cyprus en Cyrene. Natuurlijk was dat het rijk op zijn grootst en werd het met de tijd kleiner, wanneer Seleukidische macht een nieuw toppunt kende onder Antiochus III Megas en later wanneer andere kleinere (semi-)onafhankelijke koninkrijke meer delen inpikten of zichzelf losmaakten. Dat en uiteraard interne ruzie en troontwisten. Wel had Egypte hier in veel mindere mate last van dat laatste.

rickinator9
07-18-2012, 03:13
Wel met een bevolking die opeen wist hoe ze moesten vechten...

Moros
07-18-2012, 09:58
Wel met een bevolking die opeen wist hoe ze moesten vechten...

Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoezo?

Moros
07-19-2012, 05:04
oei vergeten te gaan slapen.

Kralizec
07-19-2012, 15:50
Ik heb vroeger nog wel eens een nachtje overgeslagen; meestal wanneer ik zeer laat thuiskwam maar niet bijzonder veel gedronken had. Is op zich wel te doen als je de volgende dag niks nuttigs hoeft te doen en genoeg koffie in huis hebt, in andere gevallen zou ik het niet aanraden.

Fragony
07-19-2012, 17:11
Daar hebben ze nou cocaine voor uitgevonden, je slaat met gemak een nachtje over en de volgende dag weer fris op.

Fragony
07-20-2012, 12:43
Zo, de eerste twee kiezen zijn er uit. Verstandskies stelde niks voor, de rotte kies was niet prettig maar lang niet zo erg als ik had verwacht. Helemaal verdoven bleek niet mogelijk maar het was snel genoeg gebeurd

Kralizec
07-23-2012, 09:24
Foto's?

:hide:

Fragony
07-23-2012, 10:37
Foto's?

:hide:

De audio-opname was waarschijnlijk interessanter, ik heb wel eens zuiverder gezongen

The Stranger
07-28-2012, 15:51
bluegh

Fragony
07-29-2012, 12:30
Ha, owned http://www.powned.tv/nieuws/spelen/2012/07/hockeydames_verslaan_belgie.html

The Stranger
07-31-2012, 03:36
zo die chick op de foto ziet eruit alsof ze net iemands kop eraf heeft gerukt XD

Fragony
08-02-2012, 04:40
lol mailtje van mijn moes, haar voeten waren opeens geel. Dat mens wordt honderd maar dat weet ze nog niet, maar een taalvirtuoos is ze wel

Ik ben totaal in paniek en compleet overstuur naar mijn moeder gegaan , heb daar verschrikkelijk zitten huilen , want ik was gewoon geel . Heb de dokter gebeld . Kreeg een assistente aan de lijn . Ik vertelde over de echo die 4 maanden geleden is gemaakt omdat ik al heel lang pijn heb in mijn flank , ter hoogte van de lever . Ze haalde de echo erbij . Er was iets gevonden , maar ze wist niet wat het was en ik moest maar om 9 uur morgenochtend komen . Megapaniek . Opnieuw gebeld en gevraagd of de dokter mij wilde terugbellen omdat ik helemaal in paniek was . Even later belde hij : geen reden tot paniek , het was geen kanker , alles was goed , ik had alleen een enorme galsteen en daar kan een mens ook geel van worden . Morgen ga ik naar hem toe . Ik ben nog een hele tijd bij ma gebleven en nu zit ik opgelucht thuis .Was van plan om me helemaal laveloos te drinken vanavond , maar dat mag juist niet en de patat met nasibal die ik wilde eten , moet ik ook vergeten . Ik zal wel een bepaald dieet krijgen of zo . Of medicijnen , ik weet het niet , ik hoor het morgen wel .

Is ze toch lief

Fragony
08-02-2012, 11:55
Andres hoe vindjehum

Gah verkeerde foto

Deze dus https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/ca28188f.jpg

Tajjine-meister

Andres
08-02-2012, 13:25
Dat ziet er niet slecht uit, en ik vermoed dat we onze tajine in dezelfde winkel hebben gekocht (de onze komt van bij Dille&Kamille).

Kan je 't recept posten? Dan weet ik ineens wat ik vanavond moet klaarmaken :wink:

Fragony
08-02-2012, 14:39
Dat ziet er niet slecht uit, en ik vermoed dat we onze tajine in dezelfde winkel hebben gekocht (de onze komt van bij Dille&Kamille).

Kan je 't recept posten? Dan weet ik ineens wat ik vanavond moet klaarmaken :wink:

Weet je dat je dan een steen door mijn ruit had kunnen gooien als je er zin in had gehad, ik woon in die straat, we hebben inderdaad dan waarschijnlijk dezelfde. Leuke winkel en hele leuke meisjes meestal, vooral dat gristenmeisje met bril

Ik stel trouwens een contest voor, wie is de ECHTE tajjinmeister

Andres
08-02-2012, 15:37
Ik wist niet dat gij in Aalst woonde...

En van tajjin ken ik niks, van tajine daarentegen...

Fragony
08-02-2012, 18:32
Het is toch echt tajjine met 2xj.

Verder heb ik lol met camara van ipad dit is poes Nero
https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/be41e6f9.jpg

Als hij zo kijkt uit de buurt blijven. Die kitten is hoogbejaard, zeker 18 nu

Andres
08-03-2012, 09:40
Mijne kleine zou zeggen "KA ! MIAAAAAAUW!"

Fragony
08-03-2012, 10:13
Mijne kleine zou zeggen "KA ! MIAAAAAAUW!"

En dan zal hij waarschijnlijk een lel krijgen want hij kan behoorlijk humeurig zijn. Op genomen foto is hij in zo'n bui

Andres
08-03-2012, 10:17
En dan zal hij waarschijnlijk een lel krijgen

~:(

Fragony
08-03-2012, 10:28
~:(

Owwwwwwww het is een hoogbejaard katje die heeft er geen boodschap aan als een peutertje aan zijn staart gaat zitten, dan is het rats -> bloed -> tranen. Ik probeer al sinds ik zelf minderjarig was dat beest wat manieren bij te brengen maar het is tot nu toe nooit gelukt. Hij jat nog steeds mijn eten als ik even niet oplet, hij heeft ook goede kanten maar het zijn er alleen zo weinig, maar genoeg

Andres
08-03-2012, 10:52
Owwwwwwww het is een hoogbejaard katje die heeft er geen boodschap aan als een peutertje aan zijn staart gaat zitten

Onze kat loopt meestal gewoon weg dan. Het is ook een oude kater, maar meer van 't luie type. Als hij echt geen zin heeft, laat hij die kleine maar begaan. Staart trekken, iets te hevig "strelen", bovenop hem gaan liggen, schreeuwen, ... maakt allemaal niet uit: ofwel wandelt Socrates gewoon weg en gaat ergens buiten bereik liggen (de dagen dat hij een actieve bui heeft), ofwel blijft hij gewoon liggen en laat begaan.

Ik denk dat mijn kat de volledige tegenpool is van de jouwe.

Fragony
08-03-2012, 11:19
Onze kat loopt meestal gewoon weg dan. Het is ook een oude kater, maar meer van 't luie type. Als hij echt geen zin heeft, laat hij die kleine maar begaan. Staart trekken, iets te hevig "strelen", bovenop hem gaan liggen, schreeuwen, ... maakt allemaal niet uit: ofwel wandelt Socrates gewoon weg en gaat ergens buiten bereik liggen (de dagen dat hij een actieve bui heeft), ofwel blijft hij gewoon liggen en laat begaan.

Ik denk dat mijn kat de volledige tegenpool is van de jouwe.

Hij is superlief, ligt steevast aan mijn voeten te resoneren de seconde dat ik in mijn nest lig, en waar ik zit zit hij binnen handbereik, supergezellige unit. Maar je moet kinderen gewoon uit zijn buurt houden want hij pikt het echt niet als je zomaar aan zijn staart trekt of iets dergelijks, dan haalt hij uit en die klauwtjes van katten zijn zeer scherp als ze het echt menen

The Stranger
08-03-2012, 12:23
lol mailtje van mijn moes, haar voeten waren opeens geel. Dat mens wordt honderd maar dat weet ze nog niet, maar een taalvirtuoos is ze wel

Ik ben totaal in paniek en compleet overstuur naar mijn moeder gegaan , heb daar verschrikkelijk zitten huilen , want ik was gewoon geel . Heb de dokter gebeld . Kreeg een assistente aan de lijn . Ik vertelde over de echo die 4 maanden geleden is gemaakt omdat ik al heel lang pijn heb in mijn flank , ter hoogte van de lever . Ze haalde de echo erbij . Er was iets gevonden , maar ze wist niet wat het was en ik moest maar om 9 uur morgenochtend komen . Megapaniek . Opnieuw gebeld en gevraagd of de dokter mij wilde terugbellen omdat ik helemaal in paniek was . Even later belde hij : geen reden tot paniek , het was geen kanker , alles was goed , ik had alleen een enorme galsteen en daar kan een mens ook geel van worden . Morgen ga ik naar hem toe . Ik ben nog een hele tijd bij ma gebleven en nu zit ik opgelucht thuis .Was van plan om me helemaal laveloos te drinken vanavond , maar dat mag juist niet en de patat met nasibal die ik wilde eten , moet ik ook vergeten . Ik zal wel een bepaald dieet krijgen of zo . Of medicijnen , ik weet het niet , ik hoor het morgen wel .

Is ze toch lief

vrouwen hebben altijd megapaniek... (maar goed om te horen dat het niets ergs is.)

en heren, laten we van de TYOLT aub geen kattendraad maken, anders ben ik genoodzaakt de hoogste autoriteiten erbij te halen.

Andres
08-03-2012, 13:09
en heren, laten we van de TYOLT aub geen kattendraad maken, anders ben ik genoodzaakt de hoogste autoriteiten erbij te halen.

Hier ben ik al.

En, heb jij een kat?

Fragony
08-03-2012, 13:20
vrouwen hebben altijd megapaniek... (maar goed om te horen dat het niets ergs is.)

Het lieftste aan mijn moesje is dat ze eigenlijk nog een meiske is, geen probleem ze heeft een heel gemeen zoontje voor als iets mis gaat

Fragony
08-04-2012, 11:28
Zijn onze hockeysletjes even goed bezig zeg

Moros
08-04-2012, 20:31
Stuur ze dan maar eens langs hier. Dan was uw belastinggeld niet voor niets.

The Stranger
08-05-2012, 02:16
voor mensen die geen zin hebben om shakespeare te lezen maar het wel leuk vinden, check The Hollow Crown! het zijn een paar mooie afleveringen, wel een lange zit (gemiddeld 2 uur per aflevering)

Fragony
08-05-2012, 06:11
https://www.youtube.com/watch?v=2z4SaOgsva4&feature=youtube_gdata_player

Zohé, het was gelukkig geen herhaling van Pukkelpop maar er zijn aardig wat mensen gewond geraakt. Hoe kan het KNMI dit nou niet zien aankomen meestal geven ze voor een halve natte scheet een weeralarm af. Dit was waarschijnlijk een moddervette supercel die zo een tornado had kunnen worden. Wat een prutsers.

Hax
08-05-2012, 23:29
Gister gescoord met een meisje. Woohoo! Dat noem ik nog eens terugkomen uit het Midden-Oosten.

The Stranger
08-06-2012, 00:39
1-0?

Fragony
08-06-2012, 05:29
Gister gescoord met een meisje. Woohoo! Dat noem ik nog eens terugkomen uit het Midden-Oosten.

#high five

Fragony
08-10-2012, 06:56
muhahahaha onze hockey-heren zijn OOK goed bezig, 9-2 tegen Engeland, laat die finale maar zitten en geef gewoon maar alvast die gouden plak

Fragony
08-11-2012, 08:20
Goud voor onze hockeysletjes oh yay, die bunkerharde amazones maken het serie-falen van die voetbal-diva's weer een beetje dragelijk

The Stranger
08-13-2012, 12:18
maar de heren slechts zilver... was het toch beter als ze ze gewoon die gouden plak hadden gegeven he, want zelf grijpen doen ze blijkbaar niet...

Fragony
08-13-2012, 12:59
Lullig voor Roderick en Jaap-Jan en hun vooruitzichten bij het douchen maar die dames hebben ons wel mooi even op de kaart gezet, met zowel mooi spel als gewoon lekkere wijven zijn. Als je een benen-man bent oh yay

Fragony
08-19-2012, 12:21
https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/0e5fa93ee5a49af2489a324c080b570a.jpg

Temperatuur vs poes Nero 1-0

The Stranger
08-20-2012, 18:54
Net terug van Schiermonnikoog en het gaat hier nog steeds alleen over katers...

Andres
08-21-2012, 08:21
Net terug van Schiermonnikoog en het gaat hier nog steeds alleen over katers...

Heeft die Schiermonnik nu een blauw oog met dat gij daar heel de tijd zijt op gaan staan?

The Stranger
08-21-2012, 10:59
hell on wheels season 2 is begonnen!

Fragony
08-27-2012, 11:49
Hell bij de kaakchirurg is gelukkig net afgelopen. Ging allemaal niet zo soepel deze keer, en pijnloos zou ik het niet noemen heer. 5 kwartier bezig geweest

The Stranger
09-08-2012, 22:45
zot

Kralizec
09-22-2012, 16:33
Lol, Project X feestje in Haren is een beetje uit de hand gelopen. Is nog geen 5 kilometer van mijn huis vandaan dus ik had er nog aan gedacht om er naar toe te gaan om de ellende van dichtbij mee te maken, maar dat heb ik dus niet gedaan. Heb ik nu wel een beetje spijt van...

The Stranger
09-22-2012, 17:02
haha vage shit -_-

Fragony
09-22-2012, 18:01
Lol, Project X feestje in Haren is een beetje uit de hand gelopen. Is nog geen 5 kilometer van mijn huis vandaan dus ik had er nog aan gedacht om er naar toe te gaan om de ellende van dichtbij mee te maken, maar dat heb ik dus niet gedaan. Heb ik nu wel een beetje spijt van...

Die mafketels gaan er niet zonder 20.000 pp vandoor wees maar blij dat je bent weggebleven. Moet je er trouwens nou, beetje dorpje molesteren dat is toch helemaal nergens voor nodig.

Conradus
09-22-2012, 19:06
hell on wheels season 2 is begonnen!

En het is zalig!

Fragony
09-23-2012, 09:39
Moet de eerste nog zien, veel goeds over gehoord, bij de DVD boer heb ik het nog niet gevonden.

Kralizec
09-23-2012, 10:06
Die mafketels gaan er niet zonder 20.000 pp vandoor wees maar blij dat je bent weggebleven. Moet je er trouwens nou, beetje dorpje molesteren dat is toch helemaal nergens voor nodig.

Ik was natuurlijk niet van plan om met die lui mee te doen, alleen om het van een afstandje te bekijken, zoals het een goed ramptoerist het betaamt.

Lijkt me sterk dat de gemiddelde betrokkene van vrijdagavond 20.000 kan ophoesten, maar ik hoop wel dat ze helemaal uitgeknepen worden - iemand die uit domme baldadigheid andermans spullen sloopt mag wat mij betreft jaren in de schuldsanering zitten. Hoop dat ze nog een groot aantal daders kunnen achterhalen met videobeelden, 25 aanhoudingen is wel een heel magere oogst.

Fragony
09-23-2012, 10:26
Ik was natuurlijk niet van plan om met die lui mee te doen, alleen om het van een afstandje te bekijken, zoals het een goed ramptoerist het betaamt.

Lijkt me sterk dat de gemiddelde betrokkene van vrijdagavond 20.000 kan ophoesten, maar ik hoop wel dat ze helemaal uitgeknepen worden - iemand die uit domme baldadigheid andermans spullen sloopt mag wat mij betreft jaren in de schuldsanering zitten. Hoop dat ze nog een groot aantal daders kunnen achterhalen met videobeelden, 25 aanhoudingen is wel een heel magere oogst.

Maakt niet uit wat je kan opbrengen dat wordt gewoon op je loon/uitkering ingehouden, veel plezier met met 50 euro per maand boodschappen doen, het kan, maar even buiten de deur eten zit er de komende jaren niet in. Ergste vind ik nog dat een hoogbejaarde man in zijn woning zwaar is mishandeld door zo'n doorgesnoven gek, vol neergeslagen met een stoeptegel. Hoe komt het in je malle harses om zoiets te doen, hoop dat ze hem snel hebben.

Lyra
09-23-2012, 15:04
the huna'i sha'e, og je tidiak tabaluak.
1.nom speak-trans.nom-prog 3.acc , conj.juxt 4.def1.nom neg-manner say-affected
I speak to them, but they do not understand.

~Lyra

Fragony
09-23-2012, 15:12
the huna'i sha'e, og je tidiak tabaluak.
1.nom speak-trans.nom-prog 3.acc , conj.juxt 4.def1.nom neg-manner say-affected
I speak to them, but they do not understand.

~Lyra

What language is that? I say Gaelic, bets are open

Lyra
09-23-2012, 15:25
titak'ije.
neg-intense-few-4.def1.nom
not at all.

~Lyra

The Stranger
09-28-2012, 00:51
somewhere asian or native american.

Lyra
09-29-2012, 14:41
No n'és pas cap d'aquelles llengües reals que heu dit, ni ho sera mai. És una llengua construïda meva per a un món que estic fent. Ara mateix està recibint uns tocs molt importants (decelsions de numero i defiinivitat) així que les frases anteriors són incorrectes/obsoletes. Per això escric en Català. Una llengua ben real i bastant coneguda arreu al món.

Parlar en una llengua contruïda té molt més sentit en aquest fil que en qualsevol altre, ja que segueix fins la lletra el de "Parla en ta pròpia llengua".

~Lyra

Viking
09-30-2012, 22:31
მეფე აქაა. ის ნორვეგიელია.

Hax
10-01-2012, 09:36
هل يمكم ان نكلّم بالعربية؟

Fragony
10-01-2012, 09:55
Dat gaat me echt te ver, niet dat ik niet ruimdenkend ben maar dat past gewoon niet

The Stranger
10-01-2012, 10:38
ja he, dat Frans... zo schandalig

Fragony
10-01-2012, 10:47
Ik zou het woord niet zo snel in de mond nemen maar ietwat schandalig is het zeker, foei Hax dat was best wel op het randje

Viking
10-01-2012, 11:45

I can't even pronounce arabic at present time, but I plan to do something with that. Learning a new alphabet is fun.

þetta er endi textsins.

Fragony
10-01-2012, 13:43
I can't even pronounce arabic at present time, but I plan to do something with that. Learning a new alphabet is fun.

þetta er endi textsins.

That is not Arabic

Andres
10-01-2012, 13:45

Niet op maandag. Wat niet wegneemt dat ik me dringend eens zou moeten scheren.

Fragony
10-01-2012, 13:55
Niet op maandag. Wat niet wegneemt dat ik me dringend eens zou moeten scheren.

Op een maandag *high five* ben mijn nest niet uit te knuppelen momenteel het is wel even mooi geweest

Viking
10-01-2012, 15:00
That is not Arabic

Þat er norrœnt mál (http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Norse).

Fragony
10-11-2012, 10:49
Heer, wat een ontzettend leuk meisje bij de nieuwe broodboer

Peasant Phill
10-11-2012, 12:42
Heer, wat een ontzettend leuk meisje bij de nieuwe broodboer

Vraag haar een foto (voor ons) en haar nummer (als documentatie).

The Stranger
10-11-2012, 23:28
ik geef een feest.

Fragony
10-12-2012, 01:23
Doe ik ook wel eens

Kralizec
10-12-2012, 11:46
Ik zou het op facebook zetten.

The Stranger
10-28-2012, 17:40
wanneer is de begrafenis van de frontroom?

Hax
10-28-2012, 19:01
Sint Juttemis.

Fragony
10-28-2012, 20:24
Je zou natuurlijk ook jezelf geroepen kunnen zien om wat boeiends te zeggen. Daar ben je toch creatief en zo voor

The Stranger
10-28-2012, 20:39
ik dacht dat de frontroom er juist voor de prietpraat was, de koetjes en kalfjes, dat soort dingen.

Peasant Phill
10-30-2012, 12:16
De trein (door Guido Gezwelle)

De trein.
De koeien loeien;
Hun uiers staan gespannen.
't Is Pasen.

Kralizec
10-30-2012, 12:32
Ben afgelopen week een paar dagen in Vlaanderen (Brugge en Antwerpen) en Zeeuws Vlaanderen geweest.

Toen ik in Brugge was zat ik trouwens de hele tijd om me heen te kijken of ik plaatsen kon herkennen vanuit de film In Bruges. Behalve de Belfort kon ik niets plaatsen, maar het is ook een poos geleden dat ik die film gezien heb. Mooi stadje om te zien maar zou er niet willen wonen.

Iemand had nog het idee om de Hedwigepolder te bekijken zolang deze nog bestaat, maar gezien de tijd was dat de moeite niet waard. Onvoorstelbaar dat een waardeloos stuk landbouwgrond van nog geen 3 vierkante kilometer en waar welgeteld een persoon op woont zo'n politieke heisa kan veroorzaken. In Zeeuws Vlaanderen kon je op meerdere plekken van die protestborden tegen ontpoldering zien.

Fragony
10-30-2012, 13:00
Heeft het voor meerwaarde om het te laten vollopen. Niemand bij gebaat gaat gewoon om gezichtsverlies. Had Belgie en de EU gewoon de vinger gegeven

Andres
10-30-2012, 13:13
Had Belgie en de EU gewoon de vinger gegeven

Jamaar, als ge ons ne vinger geeft, willen we direct de hele hand.

Kralizec
10-30-2012, 13:18
Ik vind het persoonlijk niet netjes om je eenzijdig aan gemaakte afspraken te onttrekken. Vooral niet als de ander jou een grote zak geld heeft gegeven om jou eigen verplichtingen na te komen.

Daarnaast moeten die Zeeuwen gewoon niet zo zeuren. Als de overheid jouw huis wil onteigenen om een ziekenhuis, een weg of iets dergelijks te bouwen baal jijzelf natuurlijk maar verwacht ik niet dat de hele provincie in opstand komt. Maar omdat er in Zeeland veel bekrompen zwartekousen wonen die het als blasfemie beschouwen om een piepklein stukje akkerland onder water te zetten, gelden er voor hen blijkbaar andere regels dan voor de rest van Nederland. Bah

Andres
10-30-2012, 13:28
Je zou het precies niet erg vinden mocht België Zeeuws Vlaanderen gewoon annexeren.

Kralizec
10-30-2012, 13:33
Ik heb in mijn vroege kindertijd nog een paar jaar in Zeeuws Vlaanderen gewoond, dus uit nostalgische overwegingen heb ik dat liever niet.

Als we jullie Nederlands Limburg geven zijn jullie dan ook tevreden? Ik zeg er wel direct bij dat jullie Geert Wilders dan ook moeten afnemen want hij komt uit Venlo.

Andres
10-30-2012, 13:34
Ik heb in mijn vroege kindertijd nog een paar jaar in Zeeuws Vlaanderen gewoond, dus uit nostalgische overwegingen heb ik dat liever niet.

Als we jullie Nederlands Limburg geven zijn jullie dan ook tevreden? Ik zeg er wel direct bij dat jullie Geert Wilders dan ook moeten afnemen want hij komt uit Venlo.

Als z'n kapsel in Nederland blijft, wil ik er nog wel eens over nadenken.

The Stranger
10-31-2012, 13:34
Fragowicz is uit zijn ambt gezet.

Fragony
10-31-2012, 16:28
lolmailtje van de Fransoos waar ik altijd mijn wijn haal, wat een figuur.

Beste mensen,

Ik ga zondag 21 t/m donderdag 25 naar mijn vaderland. Als iemand heeft iets speciaal nodig (behalve zon...en is er ook geen vooraad meer van Sarkozy), stuur snel naar mij een mail op. Van een paar van jullie, moet ik al bij voorbeeld: sirop de menthe, rillettes, floc de gascogne, bouillon Knoor, Oasis orange, rosé pamplemousse, vinaigrettes, boudin(bloedworst) en zo.....terugmeenemen. Ik ga in de regio van Belfort (Franche-Comté). Soms kan ik niet altijd een speciliteit van een andere regio vinden. Ik ga mijn best doen...
Niet vergeten dat ik een auto heb en niet een vrachtwagen (of moet ik tussen mijn vrouw en dochter kiezen om meer producten mee te nemen...).
De winkel blijft open tijdens mijn korte reis. De folder voor de Kerstpakket zijn ook beschikbaar.

Vanaf november gaat onze Table d’hôtes de laatste vrijdag van de maand. Het is beter denk ik, omdat jullie later kunnen blijven en zaterdag langer slapen...(oktober is al vol).
Volgende keer is vrijdag 30 november. In december, door de feest periode, kunnen wij extra dagen doen.

En altijd reclame maken voor mijn leuk winkel.....

A bientôt,

Gilles

Hax
10-31-2012, 23:42
Wat een lieve man. Quelle amabilité!

Fragony
11-01-2012, 04:45
Ja is een hele aardige vent, heeft ook een hele aardige vrouw. Veel leuker om daar je spullen te halen dan bij de supermarkt.

Kan net zo goed even zoals gevraagd reclame maken http://www.amersfoortwinkelstad.nl/cave-gilles-p-6108.html?osCsid=cqi23ipfbbs3adg8b7po26d151

Edit: LOL hij is weer leuk

http://m.youtube.com/watch?v=S299XH2rLks

Dit blijft de beste http://m.youtube.com/watch?v=ibiGpE_tdk0

Peasant Phill
11-05-2012, 12:35
Ik veronderstel dat jij de bloedworst hebt gevraagd.

Fragony
11-06-2012, 00:01

Jep.

En lololol mailtje van mijn moes, poes Anubis is ontsnapt

POTVERKOFFIE !!! Die :daisy:kat komt niet . Ik weet niet wat ik moet doen als jij morgen niet komt . De brandweer bellen ? Dat stomme beest kan toch niet dagen in die kou buiten zitten . Alie heeft gezien dat de deuren open stonden en ze heeft niets tegen me gezegd . Als Caroline niet even was langsgeweest , was het niet gebeurd . Sapperdepitjes.

ik geloof dat ik morgen maar even de bus moet pakken moesje is gevaarlijk in deze staat

Fragony
11-06-2012, 10:31
Heb je nu echt mijn moeder moeten editen muahaha

Vanmorgen in mijn mailbox (eerste bus kwam niet opdagen)

"Waarom kom je nou nondepiep niet ? Die kat is er niet . Ik kan hem niet vinden , maar misschien komt hij wel naar jou toe maar dan moet je drommels wel komen ."

Was dus een uurtje te laat hehe. De kat is weer terecht.

Peasant Phill
11-06-2012, 10:39
Je moesje vreest de expleciete termen niet, zo blijkt.

Andres
11-06-2012, 10:39
Jouw vuilbekkende mama bezorgt me heel wat werk :tongue:

Andres
11-06-2012, 10:41
Je moesje vreest de expleciete termen niet, zo blijkt.

Nee. Frags heeft een coole mama :2thumbsup:

Fragony
11-06-2012, 11:13
Jep, beste moes aller tijden. Maar je kan maar beter luisteren als ze zo is want driftig is ze wel. Dat is grappig want dat verwacht je niet zo als je haar ziet.

Peasant Phill
11-06-2012, 15:28
Jouw vuilbekkende mama bezorgt me heel wat werk :tongue:

Je bent een sapperdepitjes vergeten.

Misschien wat variatie aanbrengen, dat leest ook wat vlotter.

Kralizec
11-06-2012, 16:05
Is Franse bloedworst vergelijkbaar met wat we hier in Nederland kennen?

Ik ken zelf maar een paar mensen die bloedworst kennen en het lekker vinden, de meesten knappen al af vanwege de naam.

Fragony
11-06-2012, 16:27
Is Franse bloedworst vergelijkbaar met wat we hier in Nederland kennen?

Ik ken zelf maar een paar mensen die bloedworst kennen en het lekker vinden, de meesten knappen al af vanwege de naam.

Nee absoluut niet, hier kopen we plakken die naar speculaas smaken, niks aan. Boudin noir of zwarte pensen zoals ze bij de zuiderburen heten zijn echter heerlijk, ik snap niet zo waarom ze hier niet verkocht worden eigenlijk.

http://www.google.com/search?num=10&hl=nl&authuser=0&site=imghp&tbm=isch&source=hp&q=boudin+noir&oq=boudin+noir&gs_l=img.3..0j0i24l9.1920.9248.0.10230.22.14.5.3.4.0.421.1960.7j4j2j0j1.14.0...0.0...1ac.1.7p1pNeSyn vc&biw=1024&bih=644&sei=byyZULL-GImV0QWR5ICgBA

Andres
11-06-2012, 21:29
Je bent een sapperdepitjes vergeten.

Misschien wat varitie aanbrengen, dat leest ook wat vlotter.

Zagevent :mean:

Kralizec
11-07-2012, 01:18
:inquisitive: speculaas?

Niet dat speculaas vies is, maar een moddervette plak bloedworst met stukjes appel is gewoon harstikke lekker. Ben nu wel benieuwd naar de Belgische en Franse variant. Mooi dat je er nu pas mee komt, dik een week nadat ik in Belgie geweest ben.

Fragony
11-07-2012, 08:42
Als je een Surinaamse toko in de buurt hebt dan heb je misschien geluk

Andres
11-07-2012, 09:35
:inquisitive: speculaas?

Niet dat speculaas vies is, maar een moddervette plak bloedworst met stukjes appel is gewoon harstikke lekker. Ben nu wel benieuwd naar de Belgische en Franse variant. Mooi dat je er nu pas mee komt, dik een week nadat ik in Belgie geweest ben.

En wat kwam je in België doen? Spioneren?

Peasant Phill
11-08-2012, 13:03
De voor Nederlanders meest onbegrijpelijke 'Vlaamse' tekst door Jan Hautekiet:

Bomma heeft in de solden zwarte pens, salami en botten gekocht. Het was een ander paar mouwen om nog fruitsap, kipkap en fondant te vinden.

Bij valavond kwam bomma's dochter op bezoek. Ze durfde niet uit de biecht te klappen want ze vond het ambetant om te vertellen dat ze gebuisd was en op kot veel Vlaams eufenisme voor de liefde bedrijven had. Dus stoefte de dochter maar wat over de smoutebollen die ze had gebakken.

Daarna was ze ribbedebie want ze moest dringend langs de mutualiteit en het interimkantoor. Bij deze laatste viel ze over een aftrekker die tegen de chambrant stond.

Daarna had ze nog weinig goesting om ook nog langs de flikken te gaan. Echt niet plezant.

Doet er iemand van de Noorderburen een poging?

Kralizec
11-08-2012, 13:24
Google translate kent geen vlaams, dus uit m'n hoofd:

Bomma heeft in de solden zwarte pens, salami en botten gekocht. Het was een ander paar mouwen om nog fruitsap, kipkap en fondant te vinden.

Ik gok dat "solden" markt betekent. "een ander paar mouwen" betekent een heel andere klus of iets in die trant. Geen idee wat kipkap en fondant is.

Bij valavond kwam bomma's dochter op bezoek. Ze durfde niet uit de biecht te klappen want ze vond het ambetant om te vertellen dat ze gebuisd was en op kot veel gepoept had. Dus stoefte de dochter maar wat over de smoutebollen die ze had gebakken.

"Valavond" zal wel begin van de avond zijn. Uit de biecht klappen is opbiechten (uitdrukking bestaat hier ook maar is ouderwets). Ambetant en gebuist weet ik niet. Vlaams eufenisme for de liefde bedrijven is een Vlaams eufenisme for de liefde bedrijven, (vgl. " burgemeester torenpoeper")

Daarna was ze ribbedebie want ze moest dringend langs de mutualiteit en het interimkantoor. Bij deze laatste viel ze over een aftrekker die tegen de chambrant stond.

"ribbedebie" zal wel druk of iets dergelijks betekenen. Mutualiteit is verzekeringskantoor. "Aftrekker" heeft vermoedelijk een dubbele betekenis maar ik zou niet weten wat. "Chambrant" zegt me niks.

Daarna had ze nog weinig goesting om ook nog langs de flikken te gaan. Echt niet plezant.

"Goesting" is zin. "Flikken" betekent wouten/politieagenten.

Peasant Phill
11-08-2012, 16:49
Een zeer verdienstelijke poging. Zeker de verwijzing naar een Aalsterse (ex)burgemeester draagt mijn goedkeuring weg.

Kralizec
11-08-2012, 21:48
Meneer de administrator legt woorden in mijn mond :no:

En nog een tautologie ook nog!

Ik moest net denken aan een stripboek van urbanus dat ik lang, lang geleden gelezen heb - in een verhaal wordt hij "gebuisd" op school, en krijgt een partij metalen buizen in z'n handen gedrukt terwijl de rest van de klas een diploma krijgt. Dus: gebuisd worden = zakken.

Fragony
11-09-2012, 09:50
Lastig...denk dat Kraz al veel verder is dan ik zal komen, maar wat klinkt het mooi. Als noordeling voel ik het wel aan, maar ik kan het niet omzetten naar het Nederlands zoals we het hier spreken. Vlaams Nederlands is veel mooier.

en zucht Kraz, wees eens lief en zoek op wat een tautologie is.

Andres
11-09-2012, 10:51
Enkel en alleen indien we vrolijk en blij ons verstand en intellect tentoonspreiden door het woord tautologie te definiëren en te omschrijven, zal het er hier vredevol en geweldloos aan toegaan.

Fragony
11-09-2012, 11:03
Heer en meester!

The Stranger
11-10-2012, 07:16
zijn jullie nou alweer bezig?

Fragony
11-10-2012, 07:48
En doende

Edit, smile, de lul en het bokje http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/kinderkankergala.html#comments

Smeerlap

Fragony
11-10-2012, 23:37
lololol waarschuwing, extreem puberaal http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/pisetiquette_op_het_openbaar_t.html#more

Peasant Phill
11-12-2012, 12:20
En doende

Edit, smile, de lul en het bokje http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/kinderkankergala.html#comments

Smeerlap

En die Erwin is bekend bij jullie of zo?

Fragony
11-12-2012, 12:30
En die Erwin is bekend bij jullie of zo?

Nu wel, woont in een miljoenenvilla in Scherpenzeel. Barst van de klootzakken bij goede doelen maar dit geval kan er maar beter een eind aan maken die staat nu permanent op de radar.

Fragony
11-13-2012, 09:04
Blijft een held. Fatsoen-punctioneel naar volk blijft je raar aankijken als je Hazes een held vind maar het is er één. Ik weet zeker dat hij wist dat zijn tijd op was bij dit optreden want hij heeft een gezicht dat je nogal makkelijk kan lezen

http://m.youtube.com/watch?v=gkX7ga_uR-U

Toby
11-22-2012, 07:29
Bloedworst/ zwarte pens / beuling / ... is de shit! Geen enkele worst is beter dan dat (no homo). Serieus één van de dingen die alle mensen met elkaar gemeen hebben. (http://en.wikipedia.org/wiki/Black_pudding) Europa, Azië, Amerika Er is trouwens elk jaar een festival ergens in Normandië waar ze alle soorten bloedworst hebben. Wie gaat er mee? :D In Frankrijk hebbe ze er echt wel goeie. Ge snijt die daar gewoon in plakjes (rauw) zoals ne salami en dan op nen boterham, allez frans brood. Njam Njam Njam (ja ik ben een Vlaming). Tijd om te gaan slapen; ik wou dat ik nu wa van die shit had ipv brie; het leven van een DJ ;)
peace

Fragony
11-22-2012, 11:10
Nog een liefhebber! Kan het aan mijn maten niet kwijt ze walgen gewoon van het idee, ze weten niet wat ze missen. Wel lastig om te bereiden, snap niet hoe je hem een beetje knapperig krijgt.

Andres
11-22-2012, 11:21
Gasten, stop nu eens. Ik begin nu echt wel zin te krijgen in witte en zwarte pensen met appelmoes. Mjammie.

Fragony
11-22-2012, 11:27
Gasten, stop nu eens. Ik begin nu echt wel zin te krijgen in witte en zwarte pensen met appelmoes. Mjammie.

Jij kan gewoon even naar de supermarkt! Ik heb de witte pensen nog nooit gehad, wat is het verschil?

Andres
11-22-2012, 11:32
Jij kan gewoon even naar de supermarkt! Ik heb de witte pensen nog nooit gehad, wat is het verschil?

Wel, i.t.t. de zwarte pensen zijn de witte pensen wit.

Fragony
11-22-2012, 11:33
// Andres klap in nek geeft

Andres
11-22-2012, 12:14
~;p

Er is een verschil in smaak, maar ik ben niet zo goed in het omschrijven van smaken. Persoonlijk vind ik dat de zwarte pensen een iets krachtiger smaak hebben en ik vind ze dan ook de lekkerste. Maar witte pensen vind ik ook heel lekker. Wij maken meestal een witte en een zwarte pens per persoon klaar. Vaak enkel met appelmoes en een paar boterhammen of stokbrood, soms met aardappelen en appelmoes. Of met wortelpuree.

Fragony
11-22-2012, 12:42
Heb die fransoos even mailtje gestuurd, hij krijgt bezoek uit Parijs en die nemen wat mee, ben benieuwd. Wortelpuré huh, kan me er niet echt iets bij voorstellen maar zal het eens proberen. Op de plaatjes lijken witte pensen wat steviger te zijn, het lijkt me vrij onmogelijk een zwarte pens in een grillpan te maken dat barst meteen. Heb je niet wat tips, het lukt me maar niet om ze een beetje knapperig te krijgen. Met een paar gaatjes prikken blijven ze intact maar heb begrepen dat jullie Vlamingen daar een beetje verdrietig van worden als je dat doet. Hoe bak jij ze, hoe lang, met welk bakmiddel

Andres
11-22-2012, 13:26
Gewoon in de pan met boter en op tijd omdraaien. En uw vuur niet te hoog zetten zodat ze rustig kunnen garen :shrug:

Andres
11-22-2012, 13:29
S.O.S. Piet (http://www.sospietrecepten.com/bloedworst-bakken.html)

:bow:

The Stranger
11-24-2012, 00:20
ik heb ook lekker gekookt vandaag :D

Fragony
11-25-2012, 09:51
Koken is een leuke bezigheid. Trouwens harde woei hier het gaat me toch tekeer

Fragony
11-26-2012, 13:59
Over koken gesproken, restaurant waar ik boven woon heeft een ster gekregen, welverdiend dacht ik zo die lui werken zich helemaal uit de naad

Peasant Phill
11-26-2012, 15:08
Over koken gesproken, restaurant waar ik boven woon heeft een ster gekregen, welverdiend dacht ik zo die lui werken zich helemaal uit de naad

Is dat die Italiaan?
Lekker eten, dat wel, maar een ster?
In ieder geval kan ik zeggen: "Done that before it was cool".

Fragony
11-26-2012, 15:27
Is dat die Italiaan?
Lekker eten, dat wel, maar een ster?
In ieder geval kan ik zeggen: "Done that before it was cool".

Nee, het is geen slechte maar ook geen goede. Ik bedoel Blok's. http://www.bloksrestaurant.nl

Ik heb er zelf nog nooit gegeten omdat ik ze niet zo mag, maar schijnt wel heel goed te zijn. Niet mijn soort lui, type arrogante Amsterdammer. Woon er precies boven ik heb de tweede etage

Edit: Boelies heeft blijkbaar ook een ster gekregen, Amersfoort heeft nu dan drie restaurants met een ster, de Safraan heeft er ook al één. De Safraan raad ik overigens niet aan je gaat met meer honger weg dan dat je mee binnenkomt, belachelijk kleine porties. Wel leuke ruimte, zit in een oude Rijnaak

Fragony
11-27-2012, 10:48
Nou ja zeg http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1540246/2012/11/27/Zieke-vrouw-met-overgewicht-sterft-nadat-drie-airlines-haar-weigeren-mee-te-nemen.dhtml

Niet iedereen kan het helpen een tonnetje te zijn, vrouw van mijn oom is moddervet vanwege een stoornis in haar schildklier. Wat overigens lullig voor mijn oom is want toen hij met haar trouwde was het een lekker Deens slank vikingmeisje met dikke tetten. Maar deze mensen hebben notabene twee tickets voor haar gekocht vanwege haar gewicht. Schande.

Tellos Athenaios
11-28-2012, 20:05
Nee, het is geen slechte maar ook geen goede. Ik bedoel Blok's. http://www.bloksrestaurant.nl
Ik mag hopen dat ze meer smaak in de keuken hebben dan op hun website...

Nou ja zeg http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1540246/2012/11/27/Zieke-vrouw-met-overgewicht-sterft-nadat-drie-airlines-haar-weigeren-mee-te-nemen.dhtml

Niet iedereen kan het helpen een tonnetje te zijn, vrouw van mijn oom is moddervet vanwege een stoornis in haar schildklier. Wat overigens lullig voor mijn oom is want toen hij met haar trouwde was het een lekker Deens slank vikingmeisje met dikke tetten. Maar deze mensen hebben notabene twee tickets voor haar gekocht vanwege haar gewicht. Schande.

Op de heen reis ja, en die ging dan ook goed. Op de terug reis klassiek geval van lullige omstandigheden, niet echt de fout van de luchtvaartmaatschappij meer -- gezien het feit dat ze simpelweg niet in het vliegtuig gehezen kon worden.

Fragony
11-29-2012, 08:07
Heb er zelf nog nooit gegeten maar ze zullen die ster vast niet voor niks hebben gekregen. Goed voor het aanzien van de straat en de waarde van appartementje in ieder geval.

Tellos Athenaios
11-30-2012, 04:57
Oh dat zal wel, maar hun site draagt het niet bepaald uit. Dat was 10 jaar geleden ook al niet stijlvol.

Het begint met die doodszonde tegen alle goede smaak: de "intro". Daar zit nog geluid in ook. Op dat moment heb je dubbel gefaald. En dan de hoofdpagina: wat is dit? Een MBO student z'n project of zoiets?

https://imageshack.us/f/547/snapshot1x.png/

En alles is nog in flash gedaan ook. Geef mij het desinfecteermiddel eens aan, s.v.p?

PS: Vooral niet klikken op de link naar hun "webdesigner".

Fragony
11-30-2012, 07:10
Heb je suggesties? Zal ze doorgeven. Ik ben er zelf niet in thuis maar ze kunnen dergelijk amateurisme, zowaar, niet meer veroorloven. Goede site is een visitekaartje

xxrulerofswedenxx
12-01-2012, 17:18
Kent iemand nog een goede game voor de ps3 of pc ?

The Stranger
12-01-2012, 17:45
wat voor genre? waar hou je van :P goed is nogal subjectief

Darth Feather
12-01-2012, 20:19
Veel Nederlandstaligen hier (groeten uit Leuven)

Fragony
12-02-2012, 00:28
Kent iemand nog een goede game voor de ps3 of pc ?

Standaardantwoord: Dark Souls. Als het legaal zou zijn dan zou ik ermee trouwen

Pc versie is de beste

Fragony
12-02-2012, 08:50
Raar avondje. Vriend heeft bekend dat hij eigenlijk op mannen valt. Het was al wat raar dat ik met zijn vriendin naar bed mag maar is nu wel wat duidelijker. Het maakt me helemaal niks uit en ik had al een beetje een vermoeden, ga het in ieder geval voor me houden.

The Stranger
12-03-2012, 02:23
en dus vertel je t op een forum omdat het eigenlijk toch even gezegd moet worden? :P

ja idd wel een beetje raar, vond die vriendin dat ook goed?

Fragony
12-03-2012, 10:00
Waarschijnlijk wel, zonder intentie op te scheppen, het vrouwelijke geslacht is zeer gecharmeerd van me. Maar ik ga niet vozen met vriendinnen van vrienden daar komt maar gelazer van.

Peasant Phill
12-03-2012, 12:34
Veel Nederlandstaligen hier (groeten uit Leuven)

Wacht, wacht ...
Ben jij het nageslacht van Andres die door een nbuitengewone mix van fantastische genen het internetten al onder de knie heeft op een heel jonge leeftijd?

Of heb ik het nu totaal mis en komt Andres helemaal niet uit Leuven?

Raar avondje. Vriend heeft bekend dat hij eigenlijk op mannen valt. Het was al wat raar dat ik met zijn vriendin naar bed mag maar is nu wel wat duidelijker. Het maakt me helemaal niks uit en ik had al een beetje een vermoeden, ga het in ieder geval voor me houden.

En zat zijn vriendin erbij toen hij je deze suggestie maakte?

Fragony
12-03-2012, 12:52
Nee tuurlijk niet, en ik ga dat ook echt niet doen het is geen ruilhandel of zo hij moet maar met zijn eigen onzekerheden leren leven, geen enkele intentie om dit makkelijker voor hem te maken hij doet het er maar mee. Hij moet gewoon een leuke vriend nemen als hij meer van de herenliefde is vind ik, ik ben geen toyboy die een leugen voor hem in stand moet gaan houden.

Peasant Phill
12-04-2012, 12:12
Nee tuurlijk niet, en ik ga dat ook echt niet doen het is geen ruilhandel of zo hij moet maar met zijn eigen onzekerheden leren leven, geen enkele intentie om dit makkelijker voor hem te maken hij doet het er maar mee. Hij moet gewoon een leuke vriend nemen als hij meer van de herenliefde is vind ik, ik ben geen toyboy die een leugen voor hem in stand moet gaan houden.

Daar heb je een heel goed punt.

Heeft zijn vriendin weet van zijn twijfel over zijn geaardheid? Wat is haar mening daarover?
Uit ervaring (jammergenoeg) kan ik alleen maar zeggen dat negeeren niet helpt.

Fragony
12-04-2012, 12:50
Daar heb je een heel goed punt.

Heeft zijn vriendin weet van zijn twijfel over zijn geaardheid? Wat is haar mening daarover?
Uit ervaring (jammergenoeg) kan ik alleen maar zeggen dat negeeren niet helpt.

Denk dat ze het wel weet, fluit me maar terug als ik te ver ga Andres, maar ik heb wel eerder signalen gekregen dat hij nou niet bepaald een heer tussen de lakens is. Ik denk dat hij gewoon zijn frustraties te hard van zich afneukt nu. Het is belachelijk dat hij wilt dat ik mijn zijn vriendin naar bed gaat, hoe kan je mij dat nou vragen, hij zou toch echt beter moeten weten. Ik ben weekendjes op vakantie geweest met vriendinnen van vrienden, zelfde kamer geen probleem soms zelfs zelfde bed. Geen probleem, gewoon vrienden op stap.

Andres
12-04-2012, 14:30
Wacht, wacht ...
Ben jij het nageslacht van Andres die door een nbuitengewone mix van fantastische genen het internetten al onder de knie heeft op een heel jonge leeftijd?

Of heb ik het nu totaal mis en komt Andres helemaal niet uit Leuven?

Ik heb gestudeerd aan de KUL, maar ben niet van Leuven.

Kralizec
12-04-2012, 17:09
KUL

In Tilburg is er ook een katholieke universiteit. Maar hij heette de Katholieke Universiteit Brabant. Ik vraag me af waarom.

Andres
12-04-2012, 17:52
In Tilburg is er ook een katholieke universiteit. Maar hij heette de Katholieke Universiteit Brabant. Ik vraag me af waarom.

Gebrek aan lef en zelfvertrouwen.

Fragony
12-04-2012, 18:15
Gebrek aan lef en zelfvertrouwen.

We noemen het hier de KUT, (katholieke universiteit Tilburg), en er is niemand die een onderzoek dat van de KUT komt nog serieus neemt die krediet is ruimschoots verspilt. Reden numero één is fopwetenschapper Diederik Stapel die voor linkse mensen op bestelling gelijkhebbend fraudeerde, maar de echte nekslag was een tien voor een broddelwerkje dat de pvv aan het fascisme linkte, een broddelwerkje dat keihard op dag één alle hoeken van de kamer heeft mogen verschilligen. Het is nu een lachertje met de geloofwaardigheid van Sinterklaas niemand neemt iets wat van de KUT komt serieus

The Stranger
12-04-2012, 23:14
het heette toch ook KUT voor een (korte) tijd? of niet

Kralizec
12-04-2012, 23:57
Tsss, wat een taal hier :no:

Fragony
12-06-2012, 13:40
Zo hé, escalatie. Zojuist uit de kast gekomen maat stond gister in tranen om drie uur 's nachts de deur en vroeg me of ik een wapen voor hem had, heb ik op zich wel maar dat krijgt hij dus echt niet niet mee. Vroeg specifiek om een moordwapen ik denk dat ik de politie maar moet bellen. Zaten blijkbaar 2 gasten bij zijn vriendin die weigerden weg te gaan. Nog aangeboden mee te gaan maar daar wilde hij ook niks van weten, begin een beetje van de leg te raken. Het is soms erg lastig om een goede vriend te zijn, voor je het weet zit je in een draaikolk waar je je niet uit kan zwemmen. Sorry dat ik het hier even van me af moet schrijven maar ik maak me een beetje zorgen nu

Andres
12-06-2012, 14:01
Dat klinkt vrij ernstig.

Als je oprecht bezorgd bent dat hij zichzelf wat zou kunnen aandoen, is het misschien goed dat je de politie verwittigt (en misschien ook zijn vriendin of familie?).

In de mate van het mogelijke zelf nu en dan met hem praten, kan ook helpen, al is het maar omdat hij, zolang hij met jou praat, niets anders kan gaan doen. Als hij te lang zo blijft, kan je maar beter proberen hem te overhalen bij een dokter ofzo te gaan, die hem dan misschien even naar een gespecialiseerd iemand kan sturen.

Ik ben niet echt een expert hierin, maar bestaat er bij jullie ook niet zoiets als hulplijnen voor mensen die zelfmoord willen plegen? Als ik me niet vergis, kan je daar ook terecht als je iemand kent die met zo'n gedachten rondloopt; die mensen zullen zeker beter advies kunnen geven over wat je kan doen dan ik.

Fragony
12-06-2012, 14:33
Mijn wereld is wat lelijker dan die van u Andres, er is niet zo verschrikkelijk veel dat helpt

Tellos Athenaios
12-06-2012, 23:01
Ja die hulplijnen bestaan wel, maar wanneer je van twee mensen af moet die weigeren te vertrekken is de politie denk ik toch handiger. Op zo'n moment gewoon het beste: "vreemde ogen dwingen", helemaal wanneer ze in uniform zijn.

Fragony
12-07-2012, 08:55
Alles is goedgekomen maar ik ben aardig geschrokken. Ik heb helemaal geen zin meer in dit soort ongein

Andres
12-07-2012, 22:41
Ik heb me eens gewaagd aan een schrijfsel.

Het blad.

De strakke wind blies reeds dagen onheilspellend en bracht gure beloften van koude, sneeuw, ijzel en sensationele paniekberichten met zich mee. Je kon er donder op zeggen dat internetfora en facebookpagina’sweer gingen gevuld worden met uiteenzettingen door zelfverklaarde specialistenover zin en onzin van winterbanden en hoe men in Noorwegen en Zweden manhaftigdoor metersdikke sneeuwtapijten danst, bulderlachend tegen de bulderendesneeuworkanen, met de bijl in de hand achter het stuur van hun 21steeeuwse landdrakkars. Vurig strijdend zouden de believers en non-believersmekaar te lijf gaan in een bikkelharde strijd om het grote gelijk, daarinaangemoedigd door één of andere politicus die zich krampachtig en wanhopigtrachtte te verzetten tegen het onvermijdelijke lot, namelijk gereduceerdworden tot minder dan een voetnoot in de geschiedenis en te eindigen in deanonimiteit van de massa’s.

Nieuwssites, radiostations en televisiezenders gingen demond vol hebben over zware ochtendspitsen en doffe verkeersellende. Wanhopigverlangend naar aandacht en vijf minuten roem, zouden journalisten enweersvoorspellers ons vertellen hoe het einde der tijden nabij ging zijn,volledig op schema met de Maya voorspellingen. Werkmieren gingen heilig enplechtig beloven de werkplek ten allen prijze tijdig te bereiken, fris, monter,dynamisch en werklustig, daartoe desnoods de eigen kroost met klaroengeschal opeen ongoddelijk uur te wekken teneinde in het zweet huns aanschijns hun karigedagelijkse brood te verdienen ter meerdere eer en glorie van de zich reedsjaren in het slop bevindende economie.

En zo geschiedde…

Tot het die bewuste dag allemaal niet zo erg bleek tezijn…

De aangekondigde sneeuwpocalpys die het einde der tijdenin het glorieuze doch ten dode opgeschreven Belgenland zou inluiden, bleek dantoch, al bij al, goed mee te vallen.

Langzaam voortschuivend, bewogen de blikken colonnes zichop goed bestrooide en vrijgemaakte banen op weg naar hun bestemming alwaar zij,opgejaagd door de paniekberichten, stemmingmakerij, nog opgefokter dangebruikelijker in de nooit aflatende rat race, meer dan een kwartier te vroegzouden arriveren.

Maar wie had aandacht voor het blad? Het mooie, witteblad. Daar, in die scherpe bocht, op weg naar de autostrade. Dat blad, hangendaan die boom, tussen al die andere mooie witte blaadjes, samen hangend en samen,in het ochtendgrijs, een mooi feeëriek schouwspel van prachtige witte bomen vormend,het kunstmatige licht van de verlichtingspalen weerkaatsend in een onaards mooischouwspel.

Helaas, de schoonheid van het witte blad leek nietbesteed aan allen die voorbij schoven, druk, dapper, gejaagd, zonder tijd,haastig.

Dapper hing het blad eenzaam prachtig te wezen, de vrieskoutrotserend, heen en weer zwaaiend, mee met de rukwinden.

Tot het plots naar beneden dwarrelde. Tussen allesneeuwvlokken, windstoten en ochtendgekte door viel het blad. Langzaam. Rustig. Ongestoord enzonder aandacht voor de blikken colonne.

Ik zag hoe de wind wanhopig het mooie bevroren bladtrachtte te redden, uit alle macht blazend, tragisch trachtend het blad tebehoeden voor het onvermijdelijke en onfortuinlijke lot dat het beschoren was.

En niemand, werkelijk niemand, had aandacht voor de bijvoorbaat verloren doodsstrijd van het blad. De heroïsche pogingen van de windten spijt, dwarrelde het langzaam, tergend langzaam, maar o zo zeker, neer enraakte de grond. De koude grond. De vieze grond. Besmeurd met eenondefinieerbare smurrie van zwart geworden sneeuw. Mooie, schitterende,maagdelijk witte sneeuw, zwart gemaakt door de alsmaar voortschuivende waanzinvan die puffende monsters, elk op weg naar zijn bestemming. Daarin kwam hetschone, zo prachtige en in al zijn bescheidenheid glorierijke witte bladterecht, waar het verwerd tot een banaal neergevallen blad en vermengd raaktemet de zwarte smurrie, voor eeuwig ontdaan van haar pracht.

Maar niet voor mij of voor mijn zoontje, die met eenwelgemeend “oei” m’n aandacht vestigde op het blad. Het mooie witte ranke bladzal voor altijd in onze herinnering voortleven als dat sprankje, datglittertje, dat kleine, onooglijke prachtige ding dat de waan en de rush vandie ochtend veranderde in een langzame rit door een met een mooi wit duntapijtje bedekt landschap.

Fragony
12-08-2012, 08:07
Mooi! Weet u wel zeker dat u in de advocatuur uw roeping heeft gevonden

Fragony
12-09-2012, 11:21
Zo lief is ze niet en de schilder heeft dat niet echt begrepen maar hier is zussie, soort ik maar dan vrouwelijk https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/s/?view=att&th=13b7f19f10bf95b6&attid=0.1&disp=attd&realattid=f_hai01xmx0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9dWMQroQItPZqB_GDipOaE&sadet=1355048248416&sads=v40vWiNPrNxF26hiLkmWnqtrwHA&sadssc=1

Fragony
12-12-2012, 12:26
Heb je schrijfsel op faceboek gezet Andres en het is goed ontvangen. Alleen al omdat een literair onderlegde advocaat natuurlijk geweldig is.

Andres
12-12-2012, 12:28
Mijn ijdelheid is gestreeld :blush:

Btw, ik ben jurist van opleiding, maar heb me nooit ingeschreven aan de balie. Ik ben werkzaam in het notariaat. Ik weet wel niet zeker of dat beter of eerder nog erger is ... :laugh4:

Fragony
12-12-2012, 12:40
Nog veel beter dan! Daar valt doorgaans zelfs nog minder creativiteit te vinden behalve als je de verschillende manieren om chagrijnig te kijken als kunstvorm ziet. Maar waag je er nog eens aan als je in een nostalgische bui ben, ik weet een totaal-idioot zijn prima te combineren met waardering voor de fijnere kunsten

Fragony
12-14-2012, 09:07
meh http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/12/bultrug_wordt_niet_meer_gered.html

wat zonde

Fragony
12-14-2012, 12:43
Hartverscheurend, dit meisje heeft zich demonstratief voor de ogen van haar klasgenoten voor de trein geworpen. Heeft eerder een gedicht geschreven over haar belevenissen op haar vorige school.

Op mijn vorige school,
ben ik erg gepest.
Ik was anders dan de andere,
anders dan de rest.
Ik weet niet waarom,
het begon als een spel.
Het liep uit de hand,
en eindigde voor mij in een hel.
Het ging 3 jaar door,
en niet alleen schelden.
Wat ik ook elke dag hoor.
Ik had er echt genoeg van,
het zat me tot hier.
Nu ben ik daar weg,
met heel veel plezier.
Diep van binnen ben ik bang,
want straks herhaalt het zich weer,
dan voel ik die pijn weer,
en dat wil ik nooit meer.

Fleur

Het herhaalde zich blijkbaar, rip meiske

Moros
12-14-2012, 18:00
Inderdaad een aardig stukje, Drekke.

Ibrahim
12-16-2012, 08:46
shoo kul haadole il-holandiyyeen 'a3deen byi7tikru hal "thread"? ili shakk inno bidhum yi7awloo hal thread la musta3mare holandiyye :clown:

rickinator9
12-16-2012, 12:52
shoo kul haadole il-holandiyyeen 'a3deen byi7tikru hal "thread"? ili shakk inno bidhum yi7awloo hal thread la musta3mare holandiyye :clown:

Wat is dat nou weer voor brabbeltaal?

Hax
12-16-2012, 13:22
ma b3rifu ma3na kilmeh "a3deen". shu hiyye?

wa anta, ibrahim, btkallim al-3rabiyya min ash-sham?

Ibrahim
12-17-2012, 03:06
'a3deen ma3naah zayy "sitting around" aw "sitting". il-" ' " hamze..

u ah, batkallam iblahje shaamiyye.

Moros
12-18-2012, 01:49
Wat is dat nou weer voor brabbeltaal?
Arabisch uiteraard.

Fragony
12-20-2012, 02:38
Het is officieel, krijgen jullie maar allemaal maar de rambam, heb bij vriend film op zijn HD blikje gekeken, het haalt het bij langena niet bij mijn Beovision. Wat een afgrijselijke kwelling voor mijn gevoelige oortjes brand dan liever een weeshuis af als je er toch op staat iets te horen.

Dit is de beste tv ooit gemaakt. Geen discussie.

http://www.google.nl/search?hl=nl&tbo=d&authuser=0&biw=1024&bih=644&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=Beovision+real+flat&oq=Beovision+real+flat&gs_l=img.3...11686.17981.0.19954.10.2.0.8.8.0.135.244.0j2.2.0...0.0...1ac.1.uX_i1Xx3Wis#biv=i|13;d|L PNUb5Hvx1cvJM:

Hax
12-20-2012, 11:16

u ah, batkallam iblahje shaamiyye.

mumtaz. anta saakin fiy amrika, bas ahlik min feyn? suriyya aw libnen aw filastin?

Peasant Phill
12-20-2012, 12:10
Hax, hoe is je examen gegaan?

Hax
12-20-2012, 12:16
Bedankt, Arabische letterkunde ging eigenlijk best wel goed, ik heb wetenschapsfilosofie gebuisd, maar zonder te leren of naar college te gaan toch nog 19 van de 40 goed.

Vanochtend maar naar de tandarts gegaan, de beste man zei dat ik het best nog even kon wachten, dus hij heeft me wat sterkere pijnstillers meegegeven en zei dat ik het best in het nieuwe jaar mijn kiezen kon laten trekken.

Moros
12-20-2012, 19:17
Het is officieel, krijgen jullie maar allemaal maar de rambam, heb bij vriend film op zijn HD blikje gekeken, het haalt het bij langena niet bij mijn Beovision. Wat een afgrijselijke kwelling voor mijn gevoelige oortjes brand dan liever een weeshuis af als je er toch op staat iets te horen.

Soms heb ik echt moeilijkheden om je te begrijpen.

Hax
12-20-2012, 19:22

Hmm, bftakkir al-asl huwa qaf-3ayin-dal, min "qa3ada" (to be firm).

EDIT: fiy "q3d, tb3n.

Andres
12-20-2012, 19:49
Hmm, bftakkir al-asl huwa qaf-3ayin-dal, min "qawada" (to be firm).Soms heb ik echt moeilijkheden je te begrijpen. Zelfs Fragony klinkt verstaanbaarder...

Moros
12-20-2012, 21:25
Soms heb ik echt moeilijkheden je te begrijpen. Zelfs Fragony klinkt verstaanbaarder...
Dat heb je met dat 'internet-Arabisch", waar ze zelfs al cijfers gebruiken om letters te vervangen.

Andres
12-20-2012, 21:44
Dat heb je met dat 'internet-Arabisch", waar ze zelfs al cijfers gebruiken om letters te vervangen.

D4t 1$ b3$t w3l v3rv313nd j4...

Hax
12-20-2012, 23:04
l33t ktir

Moros
12-20-2012, 23:24
2|_|(|-|7

Tellos Athenaios
12-21-2012, 00:40
Hello, world!

Wanneer we toch bezig zijn met alternatieve talen:

>+++++++++[<++++++++>-]<.>+++++++[<++++>-]<+.+++++++..+++.>>>++++++++[<++++>-]
<.>>>++++++++++[<+++++++++>-]<---.<<<<.+++.------.--------.>>+.

Gebruik makend van het feit dat die talen isomorf zijn en bananen goed, volgt hier de vertaling voor Orang-Oetans:

Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook.
Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook?
Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook.
Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook! Ook? Ook? Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook. Ook? Ook! Ook! Ook? Ook! Ook? Ook. Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook.
Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook! Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook. Ook.
Ook! Ook. Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook.
Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook! Ook!
Ook! Ook. Ook. Ook? Ook. Ook? Ook. Ook. Ook! Ook.

Brennus
12-21-2012, 00:46
Well big lad, 'bout che? ChristMAs iz cummin un itsh gunna-be a wee beltarr, so it uz!

Fragony
12-21-2012, 03:06
Soms heb ik echt moeilijkheden je te begrijpen. Zelfs Fragony klinkt verstaanbaarder...

HA! Totaalverwarring zie ik als een forté

Fragony
12-21-2012, 09:14
Zijn ze daar allemaal homo of zo?

http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/12/amerikaanse_is_miss_universe_a.html

Die hertjes krijgen Chez Frag een goed bord stampot met spekjes zodat ze niet helemaal uit elkaar rammelen. Moet je daar nou mee met zo'n zak botten. Dat zijn toch geen mooie vrouwen tenzij je eigenlijk van jongetjes houdt.

Edit, ik maak overigens een uitzondering voor Miss Brazil. Afleveren hier aub

The Stranger
12-21-2012, 13:50
ik snap niet dat miss usa wint, die was echt het minste van het stel op die fotos...

Fragony
12-21-2012, 14:31
Allemaal zijn ze te mager, er is helemaal niks mis mee als een vrouw wat vlees op de botten heeft. Wie wil daar nou op je kan net zo goed het skelet dat ze bij je biologie-klas hebben staan aanduwen denk dat je het verschil amper zal merken. Miss Brazil is een lekker ding maar zoals ik al aangaf gaat ze op een strikt dieet van gezonde Hollandse kost wanneer hier afgeleverd.

Ibrahim
12-22-2012, 09:37
Hmm, bftakkir al-asl huwa qaf-3ayin-dal, min "qa3ada" (to be firm).

EDIT: fiy "q3d, tb3n.

ah, aSlo min "q3d", bilma3na illi 3ateto, bas kaman kaan ilo il-ma3na "to sit"--u haade kan il-ma3na al-3am bil-fus7a: madhkoor ib-lisan il3arab inno hiyye "naqees al-qiyaam ("qwm/qym")", aw 3aksha. wil-qur'an mathalan istakhdamha ibhal-ma3na. (bit'ool if aayeh: idhhab anta wa rabbuka innaa haahunaa qaa3idoon")

u min il-fus7a ajat il-ma3na illi mistakhdam hal'eeta--3al'a'al bil-'iblaad illi shar' maSr (u maSr kamaan). u Tab3an inta 3aarif keef it8ayyar nuT'o ba3d iyyam lamma kaan in-naas byitkallamu ul-fus7a, 3al'a'al bish-shaam u maSr. (bil-khaleej wi baa'eet shibh ij-jazeere btitnaTa' "ga3ad", u bil urdun wil-qura (bas mish il-mudun) ib-falasteen btitnaTa' "ka3ad". wid-druz byinTa'ooh "qa3ad" zayy il-fus7a. mish 3aarif keef btitnaTa' bilma8rib, bas illi shakk inno hiyye kamaan ma'loobe min "q" la "kaaf".

u lesh Andres 3aamil zayy baTTeekhe, u byiktub zayy wa7id Daayi3? :clown:

u 3elti min il-khaleel, ib-falastin. bas ana itrabbeht bil-ikweit (al-Kuwait), bis-salmiyye. il-3ajeeb inno ma li lahje kweitiyye, or 7atta lakne. mish 3aarif law had 3ashan ma kuntish baSaa7ib il-ikweitiyyeen ikteer, or 3ashan bi-SuDfe :laugh4:

The Stranger
12-25-2012, 11:08
jaja jullie ook allemaal.

Fragony
12-26-2012, 12:05
jaja fijn kerstfeest

Andres
12-26-2012, 13:04
Jullie ook een fijne Kerst.

Fragony
12-26-2012, 13:37
Vier momenteel de apocalyps. De wereld is dan wel niet vergaan maar mijn appartement wel. Tip: als je twee bonzai-tijgers hebt laat dan NIET je vuilniszak met etensresten slingeren. En ik zeg even de tyfus ik doe het morgen wel ik ga vandaag even bijkomen in mijn prive-sloppenwijk

Fragony
12-30-2012, 15:35
Voor de taalvirtuozen hier, Hebreeuws klinkt belachelijk Nederlands. Ik zou het als buitenstaander nooit herkennen in welke taal ze zingt http://m.youtube.com/watch?v=pr4erUiuWYM

Fragony
01-01-2013, 12:37
Blij dar ik de troep op straat niet hoef op te ruimen, wat een bende

The Stranger
01-01-2013, 18:01
hier valt t nog wel mee vergeleken met afgelopen jaren, wss doordat het regende en het niet allemaal vastvriest in de sneeuw.

Fragony
01-02-2013, 10:36
Janboel hier, heb het voor mijn geveegd maar ik heb de gemeentereiniging nog niet gezien. Overal kots pis en tenminste twee behoorlijke bloedvlekken die echt niet vanwege een tik op de neus zijn geweest op weg naar de Appie. Alcoholslot inbouwen en neusgaten cementeren bij wie er niet mee om kan gaan, het is hier geen fokking Amsterdam blijf weg als je je niet kan gedragen dit is een stadje voor mensen die graag een restaurantje en terrasje pakken niet voor stomdronken compleet doorgesnoven totaalidioten. En ja ik lust ook wel een drankje en een kijntje erbij mag best, maar doe ff normaal.

Andres
01-02-2013, 15:56
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Janboel hier, heb het voor mijn geveegd maar ik heb de gemeentereiniging nog niet gezien. Overal kots pis en tenminste twee behoorlijke bloedvlekken die echt niet vanwege een tik op de neus zijn geweest op weg naar de Appie. Alcoholslot inbouwen en neusgaten cementeren bij wie er niet mee om kan gaan, het is hier geen fokking Amsterdam blijf weg als je je niet kan gedragen dit is een stadje voor mensen die graag een restaurantje en terrasje pakken niet voor stomdronken compleet doorgesnoven totaalidioten. En ja ik lust ook wel een drankje en een kijntje erbij mag best, maar doe ff normaal.

Je wordt oud...

Fragony
01-03-2013, 07:16
Ha. Ik waarder gewoon enige klasse, als ik iets niet kan uitstaan is het ordinair gedrag. Kwestie van opvoeding. Schaam me vaak dan ook rot voor het gedrag van mijn landgenoten.

Ibrahim
01-05-2013, 07:38
wallahi hal-nukat biDa7ku! khaasa u ana mbaTTil if ha-raas is-sane....

-marra wa7id khaleeli byibee3 ib-dikkaane, fa'aja wa7id Seeni biddo yishtiri 10 anaani Cola. il'awwal iS-Seeni bi'ool "sadasdsadasfdfsasdasads Cola", wil'khaleeli bi'ooloh "biddak 3ashar awaani shoo?"

-marra aja 7aafith al-asad la-yaasir il-3arafaat. da'' 3al-bab. 'allo "meen?", 'allo "ana 7aafith!", 'allo "bukra basammi3lak!"

-marra waa7id Seeni itzawwaj waa7de Seeniyye, khallafoo Ta'im fanaajeen!

-marra wa7id riji3 ib-kalaamoh, khabbat illi waraah!

-marra kaan fee hamburgher u pepsi u baTaaTa, 'aa3deen byirkuDu bish-shaari3. Lesh? kaan wajbe saree3a!

Moros
01-05-2013, 23:47
Gelukkige kerst en nieuwjaar! Erg laat, ik weet het.

Fragony
01-06-2013, 03:52
Jij ook mia muca

Fragony
01-11-2013, 10:46
Gewoon te schattig als Nanninga even van de leg is

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/oorlog_graag_en_wel_hierom.html#more

Tuk je wel in schat

Skullheadhq
01-12-2013, 18:30
Hallo iedereen.

Fragony
01-12-2013, 18:33
Tijdje geleden lo skull

Skullheadhq
01-13-2013, 12:09
Tijdje geleden lo skull

Ja, ik deed het een tijdje rustig aan. Ik had het gevoel dat ik een beetje irritant werd dus peerde ik hem maar.

Fragony
01-13-2013, 12:26
Als je op internet niemand irriteerd dan doe je het fout

Skullheadhq
01-13-2013, 13:23

Hehehe, true.

Skullheadhq
01-13-2013, 13:23
Ik weet niet of ik die "thanks" optie wel een verbetering vind.

Kralizec
01-13-2013, 22:19

Moet met een T

Fragony
01-14-2013, 07:32
Waarvan acte. Zal me niet wagen aan spelling-godwins

The Stranger
01-14-2013, 08:51
Ik weet niet of ik die "thanks" optie wel een verbetering vind.

ik ook nie :O

Andres
01-14-2013, 10:56
De beste manier om te verzekeren dat iemand je bedankt voor een post, is klagen dat je die bedankt functie maar niks vindt...

Geef maar toe dat jullie daar op uit waren!

En ik kon natuurlijk niet weerstaan aan de verleiding. Ik ben een zwakkeling :shame:

Fragony
01-15-2013, 09:50
Zo. Erwtensoep en rookworst is binnen, whiskey voor scheutje in de thee, hoef nergens heen, try me Koning Winter

Tellos Athenaios
01-17-2013, 15:09
Waarom snert als je ook risotto kunt maken?

Fragony
01-17-2013, 17:55
Risotto is heerlijk, maak het soms met safraan en rucola en mozerella. Maar snert met worst is gewoon even blik in pan pleuren en een (echte) rookworst er bij en wat worcertershire-saus erbij. Je eet als een koning.

Skullheadhq
01-17-2013, 21:52
Ik heb nog nooit risotto gegeten

Fragony
01-18-2013, 01:18
Absoluut eens proberen. Ben niet erg goed in het zelf te maken, maar als basis is het geweldig; heerlijk romige rijst.

Andres
01-18-2013, 11:38
Mijn vrouw kan dat lekker maken. Samen met mediterrane groentjes en een lekker stukje mals kalfsvlees met boven op het vlees gesmolten kaas. Mjammie.

Fragony
01-18-2013, 11:59
Boffert. Ik hou van voedsel dat je per lepel lekker naar binnen kan schuiven, hoeft allemaal niet zo gecompliceerd. Ben dan ook gek op een goede boerenkool met veel te veel spek of snert met veel te veel worst. Een goede risotto heeft alle eigenschappen die ik kan waarderen, een bordje paëla nee dank je, ik heb meteen weer honger alsof ik nooit iets heb gegeten, ik hou niet van licht voedsel. Scheppen moet ik

Andres
01-18-2013, 12:21
Paëlla moet je dan ook in walgelijk grote hoeveelheden klaarmaken.