Log in

View Full Version : The talk your own language thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33

Moros
07-26-2010, 22:12
Wat is er nu plezant aan een liesbreuk?

Dus elke keer als gij die site bezoekt, krijgt ge een liesbreuk? En gij blijft er maar naartoe gaan. Masochist! Daar moet ge nu toch een vijs voor los hebben om alsmaar opnieuw uzelf een liesbreuk te bezorgen. Volgens mij bestaan daar pillekes tegen, moet ge maar eens bij de dokter voor gaan.

Rare jongens, die Hollanders.
Hebt gij dan u dan nog nooit een breuk gelachen? Ik vind het anders nog altijd een pak aangenamer dan dat ik me weer ziek lach. Om dan maar te zwijgen over die keer dat ik me dood lachte. Daar kon helemaal niemand mee lachen. Dan lig je daar in die kist, tot iemand iets lachwekkend zegt. En als dode moet je al zeker niet beginnen gieren van het lachen.

Uitermate flauwe woordspelingen van de dag deel 1...

Andres
07-27-2010, 09:43
:laugh4:

Om dan maar te zwijgen over die keer dat ik me dood lachte. Daar kon helemaal niemand mee lachen. Dan lig je daar in die kist, tot iemand iets lachwekkend zegt.

En als ge u eerst krom gelachen hebt, hebt ge nog een op maat gemaakte kist nodig ook.

En als dode moet je al zeker niet beginnen gieren van het lachen.

Als dode kom je normaal niet meer bij van het lachen... Dat doet me dan weer denken aan het beroemde lach dieet, daar kom je ook niet meer van bij.

Tot zover de wel zeer flauwe woordspelingen van de dag, deel 2...

Skullheadhq
07-27-2010, 09:56
gevoel voor humor

http://www.geenstijl.nl/

Kies er eentje

Fragony
07-27-2010, 10:20
Kies er eentje

Welke niet. Het is voor een wat ouder publiek bedoeld natuurlijk maar je kan toch wel zien dat het pure meligheid is.

Skullheadhq
07-27-2010, 10:34
Welke niet. Het is voor een wat ouder publiek bedoeld natuurlijk maar je kan toch wel zien dat het pure meligheid is.

Ik hou niet zo van ouwe-mannen-humor. Het is satirisch bedoeld maar ze proberen gewoon te hard om grappig te zijn.

Fragony
07-27-2010, 10:52
Ik hou niet zo van ouwe-mannen-humor. Het is satirisch bedoeld maar ze proberen gewoon te hard om grappig te zijn.

Het is een daverend succes met reden, het is gewoon grappig. Bij oudemannen-humor denk ik toch eerder aan Freek de Jonge en Youp van het Hek, de verplichte kost voor doorgelegen zure zult. Daar wringt het ook een beetje, kan natuurlijk niet zo zijn dat je iets succesvols opzet buiten de gebruikelijke kanalen om, kunnen ze niet hebben pure afgunst. Dat gesubsidieerde Youpjes en Freekjes die hun geld verdienen met alles en iedereen afzeiken zelf een keer lijdend voorwerp zijn, tja is lullig voor ze.

Andres
07-27-2010, 11:01
Vlaamse versie van geenstijl: www.geenechambrang.be (http://www.geenechambrang.be)

Ik ben de ganse dag hier.

Skullheadhq
07-27-2010, 13:35
Hoewel de berichten (lees: van de redactie) op Geenstijl zo slecht als wat zijn, vind ik de reacties altijd wel grappig. Die ouwe lullen hebben écht niet door als ze getrollt worden :D

Moros
07-27-2010, 15:25
Het is een daverend succes met reden, het is gewoon grappig. Bij oudemannen-humor denk ik toch eerder aan Freek de Jonge en Youp van het Hek, de verplichte kost voor doorgelegen zure zult. Daar wringt het ook een beetje, kan natuurlijk niet zo zijn dat je iets succesvols opzet buiten de gebruikelijke kanalen om, kunnen ze niet hebben pure afgunst. Dat gesubsidieerde Youpjes en Freekjes die hun geld verdienen met alles en iedereen afzeiken zelf een keer lijdend voorwerp zijn, tja is lullig voor ze.

Ach Youp valt toch nog goed mee. Freek is daarentegen de ingenomenheid (als dat geen woord was, dan bij deze) zelve. Kan inderdaad niet met zichzelf lachen en stelt zich zelfs boven het publiek. Vindt dat hij de beste is, gaat niet met de tijd mee, en steekt het dan maar op het verkleuterde publiek en de infantiele platvloerse concurrentie... Maar Youp valt toch mee, ja tenzij je begint over een rijbewijs. (Al kon die daar toch mee lachen)

Fragony
07-27-2010, 17:06
Ach Youp valt toch nog goed mee. Freek is daarentegen de ingenomenheid (als dat geen woord was, dan bij deze) zelve. Kan inderdaad niet met zichzelf lachen en stelt zich zelfs boven het publiek. Vindt dat hij de beste is, gaat niet met de tijd mee, en steekt het dan maar op het verkleuterde publiek en de infantiele platvloerse concurrentie... Maar Youp valt toch mee, ja tenzij je begint over een rijbewijs. (Al kon die daar toch mee lachen)

Vind het maar een vervelende vent, lachspiegel voor receptietijgers en hun gooische plamuurtrutjes, krijg er een beetje grachtengordelroos van.

Andres
07-28-2010, 10:27
Liesbreuk, grachtengordelroos, ge zijt precies een beetje op de sukkel, de laatste tijd.

Arm schaap.

Skullheadhq
07-28-2010, 10:31
Vind het maar een vervelende vent, lachspiegel voor receptietijgers en hun gooische plamuurtrutjes, krijg er een beetje grachtengordelroos van.

Ik vind Youp altijd wel grappig kan, waar ik niet tegenkan is die ADHD'er en die schreeuwlelijk.

Fragony
07-28-2010, 12:14
Ik vind Youp altijd wel grappig kan, waar ik niet tegenkan is die ADHD'er en die schreeuwlelijk.

Vind cabaret vaker dan niet van treurig niveau, blijft een kunstmatig in stand gehouden inteeltbende van zelffeliciterende BN'ers. Youp is een stuk chagrijn die alleen maar alles loopt af te zeiken, kan je vertellen dat hij in het echte leven een bijzonder onaangename man is. Om Hans Dorrestein en Herman Finkers kan ik dan weer wel lachen hebben tenminste wat zelfspot.

Andres
07-28-2010, 14:09
Qua Belgische comedians, vind ikAlex Agnew wel goed, maar kan er hier niet naar linken; is waarschijnlijk zelfs voor de BR te grof qua taalgebruik. Google hem anders maar eens, mocht je hem niet kennen. Heb hem jammer genoeg nog niet live aan het werk gezien.

Totaal ander type, maar ook wel ok vind ik Wim Helsen; was heerlijk live. Niet echt altijd grappig, was ook niet de bedoeling, maar wel, tja, bij gebrek aan een beter woord: mooi. Die gast kan iets. Vrij absurd, verwacht geen politieke statements ofzo.

Raf Coppens kan dan weer heerlijk grof zijn. Heb hem eens live gezien en was toen veel beter dan hij op tv overkomt; alleen dat mopje over gehandicapte kinderen was er toen wel over. Dat was zelfs voor mij te grof.

Wouter Deprez en Bert Kruismans vielen live dik tegen; kan ik echt niet aanraden.

Moros
07-28-2010, 15:56
@skullhead: wie is de ADHD'er? De schreeuwlelijk is Teeuwen veronderstel ik? Die vind ik in het algemeen ook niet zo denderend. Nu bij de meiden van Hallal kon ik hem anders wel smaken.

@Frag: Hans Dorrestein ken ik niet, maar Finkers is me er eentje. Die is inderdaad best wel goed, al kan hij soms wel erg droog zijn.

@Andres: Ik heb op de laatste show van Alex, ze allemaal live gezien, sommige zelfs meer keren. Nu ook maar omdat het op de eerste keer na, toevallig telkens gratis was. bvb een lustrum geleden op een namiddag in pukkelpop toen er toch geen fatsoenlijke groep optrad... Ik vond ze allemaal wel goed, al kon er toch wel wat meer variatie in. Begin het gevoel te hebben dat ik het nu wel langzaam aan met zijn humor gehad heb. Het is niet zo fris als toen ik het voor het eerst hoorde,..
Wim Helsen is geen commedian maar een rasecht verteller. En hij kan met momenten al even grappig zijn als dat hij surrealistisch kan zijn. Want zo zijn Wim Helsekens.
Raf Coppens vind ik nu iets triestig zie. Met alleen grof zijn en wat onnozelarij kunt ge mij niet plezieren. Het is voor mij een beetje een Gaston Bergmans (die misschien eerder te gedateerd is dan slecht) met onderwerpen en grappen uit het ouevre van Geert Hoste gemixt met wat grove mopjes van Alex of Teeuwen. In andere woorden dat tret op niks.
Wouter Deprez en Kruismans: vallen bij mij bij de middenmoot. Van elk heb ik meerdere voorstellingen gezien en dan weer zijn ze grappig, dan slechts onderhoudend of dat zelfs net niet.
Kommil Foo vind ik anders zeker niet slecht overigens. Met een goede streep muziek erbij die niet storend of amateuristisch is. Zoals zoveel het er gewoon bij flansen om dat ze zich zelf zo geweldig vinden dat ze alles kunnen en dat dan maar ook overdreven ten toonstellen. Maar ook niet te centraal staat zoals bij Hans libergh, wat ik toch nog al rap vervelend, saai en irritant vindt.

Skullheadhq
07-28-2010, 16:21
@skullhead: wie is de ADHD'er?
Jochem Myjer

De schreeuwlelijk is Teeuwen veronderstel ik?
Inderdaad, vreselijke vent.

Fragony
07-29-2010, 08:34
Hans Dorrestein is zwaar depressief, gitzwarte zwaar vermoeide humor. De arme man lijdt zwaar maar dan wel in stijl.

Moros
07-31-2010, 14:44
http://i48.tinypic.com/sffn9l.gif

The Stranger
08-03-2010, 00:36
waar kan ik tegenop???

Moros
08-03-2010, 20:47
waar kan ik tegenop???
huh? Ik ben bang dat ik uw post niet begrijp.

Overigens hoe was Spyksessie 0?

Fragony
08-03-2010, 21:12
waar kan ik tegenop???

Tegen dergelijk dichtwerk,

Dit waren turbulente weken, leuk om zoiets mee te maken. Alsof het zo hoorde is het overal noodweer hier.

best goed al zeg ik het zelf. Paar posts terug, na wk

The Stranger
08-05-2010, 00:25
ik ben bang dat ik frags post niet begrijp. ik heb geen flauw idee welk dichtwerk hij bedoelt maar ik geloof m graag.

speyksessie 0 was goed, er waren zon 50 bezoekes! speyksessie 1 is op zaterdag 25 september.

ah k snap m XD frag heeft een gedicht gemaakt!!

Fragony
08-06-2010, 12:09
ja maar hoe vindjehum, rytmisch perfect, vol van nuance voor fijnproevers

The Stranger
08-06-2010, 12:31
hehe :) geniaal!!!

maar nu wil ik ff een russische bruid!!!

Andres
08-06-2010, 12:36
En ik wil een knalgele vleugelpiano in roestvrij staal. Mét slagroom.

Fragony
08-06-2010, 12:44
hehe :) geniaal!!!

maar nu wil ik ff een russische bruid!!!

Leuk voor die paar uren, maar lastig terug te sturen. De strijd was eigenlijk altijd onbetwist.

The Stranger
08-06-2010, 15:34
je bent op dreef jongen!

Moros
08-06-2010, 20:15
Tetten.

Fragony
08-06-2010, 21:48
met tepels as wieldoppen

Skullheadhq
09-16-2010, 09:40
Bump, kan een moderator dit niet 'Het Grote Spreek Nederlands Draadje' noemen?

Andres
09-16-2010, 09:52
Bump, kan een moderator dit niet 'Het Grote Spreek Nederlands Draadje' noemen?

Uw verzoekschrift voldoet niet aan de reglementaire vormvoorwaarden. Bovendien is het laattijdig. Wij kunnen hier dan ook geen gevolg aan geven.

Skullheadhq
09-16-2010, 10:05
Uw verzoekschrift voldoet niet aan de reglementaire vormvoorwaarden. Bovendien is het laattijdig. Wij kunnen hier dan ook geen gevolg aan geven.

Sapristi, amice, waarom behoeft het U mij zo te grieven met dergelijke onheilstijdingen, ik hoop dat merchanderen nog enige zin heeft en zoniet dan kan mijn gedachtespinsel wel ter aarde worden besteld :(

Andres
09-16-2010, 11:09
Mits een bescheiden donatie aan het goede doel "Andres", kan er mogelijks gepraat worden over een herevaluatie van uw verzoek.

Geachtenspinsels kunnen enkel ter aarde worden besteld nadat het overlijden is vastgesteld door een bevoegd persoon.

Skullheadhq
09-16-2010, 13:59
Mits een bescheiden donatie aan het goede doel "Andres", kan er mogelijks gepraat worden over een herevaluatie van uw verzoek.

Geachtenspinsels kunnen enkel ter aarde worden besteld nadat het overlijden is vastgesteld door een bevoegd persoon.

Aha, meneer is gevoelig voor 'gunsten', ik betoon mij voor zulks Italiaansche praktijken allerminst welwillend!

Moros
09-17-2010, 23:15
Klapt es ne kier Vloams joa?

Fragony
09-18-2010, 11:21
Nou ja zeg wat is dit allemaal voor melig gedoe?

Moros
09-18-2010, 16:27
Ik vind je aardig, Fragony. ~:pat:

Peasant Phill
09-18-2010, 21:04
Ohh, nu niet te aanhalig worden hé.

Fragony
09-19-2010, 10:20
preut

Hax
09-21-2010, 00:06
Mannenliefde is een ZONDE in de ogen van Zijne Noedeligheid >:|

Fragony
09-21-2010, 07:23
ff kroelen mag toch wel

Hax
09-21-2010, 09:12
okay.

maar ook niet meer dan dat!

Peasant Phill
09-21-2010, 22:31
OK wat bis kroelen?

Gelieve dit uit te leggen met een vendiagram of toch tenminste met een video.

PS ik ben geen aanhanger van pastafarie, alle heil voor de onzichtbare roze eenhoorn.

Andres
09-21-2010, 22:42
Google-fu leert me dat "kroelen" lekker strelend bij elkaar liggen betekent.

Skullheadhq
09-22-2010, 09:24

OK wat bis kroelen?Gelieve dit uit te leggen (...) of toch tenminste met een video.

Uh nee, liever niet op dit forum.

Fragony
09-22-2010, 18:14

Daarna uiteraard brokeback mounting gewoon keihard ridderen in de orde van de rode ster

Skullheadhq
09-23-2010, 10:07
Daarna uiteraard brokeback mounting gewoon keihard ridderen in de orde van de rode ster

Ridderen in de orde van de bruine ster zal je bedoelen

Fragony
09-23-2010, 12:48
Ridderen in de orde van de bruine ster zal je bedoelen

Neen want rood/paars na initiatie gaat niet zuinig hoor rammen as een heipaal op Jupiter, u is duidelijk nog ongeschonden

Andres
09-23-2010, 13:09
Laten we het netjes houden, aub.

Fragony
09-23-2010, 13:43
Laten we het netjes houden, aub.

Gewoon niet te veel eten dan valt het allemaal wel mee maar dat valt mijns inziens onder gezond verstand, kan ook altijd post-daad lakens verwisselen als counter voor het kurkentrekkers-effect gewoon op 60 graden wassen, presto. Voor meer tips verwijs ik je graag door naar mijn website teehee ;P

awwwwwwwwwwww ok

Skullheadhq
10-07-2010, 08:55
Andres, jij was toch moderator? Wat is er gebeurd?

Fragony
10-07-2010, 10:14
Meh kutnieuws du jour, rip Antonie Kamerling. Zo'n sympatieke gast eeuwig zonde.

https://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY

Zelden een stel gezien dat zo overduidelijk stapelgek is op elkaar, en dan dit echt triest.

Skullheadhq
10-07-2010, 16:46
Antowie?

GenosseGeneral
10-07-2010, 20:58
Wird mal Zeit für eine neue Sprache hier...
Zum Beispiel: Deutsch!

Joooray
10-07-2010, 22:07
Als ich GenosseGeneral las, war mir schon klar was kommen würde. :wink:

Dieser Thread ist aber schon länger, soweit ich das mitbekommen habe, eher der Niederländisch-Thread. Und mit unseren Freunden im Westen ist nicht zu spaßen. :clown:

To appease the Dutch-speaker:
Ik praat well ook een beetje nederlands, maar ik kan et absolut niet schrieven.

Moros
10-08-2010, 00:08
Wennei ich Limburgs kal, kun stich mich dan oech versjtoan? Dat es toch oech bekans geleich. Dat het jalle kiere gework as ich neit te weit dou bie den Duts war. Al mot ich tougeive dat et neit gemaklijk leist. Ich kos dor het Limburgs al as klin menke den Duts verstohan, mien grootauers auch. Al miekte dei altid tselevste mopke wennei de soldieten vroegen: 'Was Sagst du?", dan zieden ze immer 'Plenkskes'.

Verdorie drie-jan-dubbeltjes. Al die jaren in Leuven is mijn 'plat' er serieus op achteruit gegaan. Schrijven kon ik het sowieso al niet. Sebiet is mijn West-Vlaams beter als mijn Limburgs, 'A-ma-hou-zèh'!

Joooray
10-08-2010, 14:48
Moros, I could understand you. But, although I lived a year in the Netherlands, my written Dutch sucks big time. Speaking is alright, though I sometimes feel like I rather speak German with a Dutch accent.

Also, tschuldigung, dass ich Englisch geschrieben habe. :clown:

Skullheadhq
10-08-2010, 15:45
Moros, I could understand you. But, although I lived a year in the Netherlands, my written Dutch sucks big time. Speaking is alright, though I sometimes feel like I rather speak German with a Dutch accent.

Also, tschuldigung, dass ich Englisch geschrieben habe. :clown:

Als ich GenosseGeneral las, war mir schon klar was kommen würde. :wink:

Dieser Thread ist aber schon länger, soweit ich das mitbekommen habe, eher der Niederländisch-Thread. Und mit unseren Freunden im Westen ist nicht zu spaßen. :clown:

To appease the Dutch-speaker:
Ik praat well ook een beetje nederlands, maar ik kan et absolut niet schrieven.

Wird mal Zeit für eine neue Sprache hier...
Zum Beispiel: Deutsch!

Ga weg, dit is een Nederlands draadje

Andres
10-08-2010, 16:13
Wennei ich Limburgs kal, kun stich mich dan oech versjtoan? Dat es toch oech bekans geleich. Dat het jalle kiere gework as ich neit te weit dou bie den Duts war. Al mot ich tougeive dat et neit gemaklijk leist. Ich kos dor het Limburgs al as klin menke den Duts verstohan, mien grootauers auch. Al miekte dei altid tselevste mopke wennei de soldieten vroegen: 'Was Sagst du?", dan zieden ze immer 'Plenkskes'.

Dat is toch het dialect van de Maaskant, niet?

Joooray
10-08-2010, 16:40
Ga weg, dit is een Nederlands draadje

Maar, dit is well a beetje discriminerend. Moot u naar een eigene draadje gaan, deze is well for all, niet? :tongue:

Lord of Lent
10-08-2010, 22:30
Ik mis de Franse taal...

Hax
10-09-2010, 00:29
Doen we dat niet allemaal?

Lord of Lent
10-09-2010, 09:03
Zonder mijn moedertaal is deze ruimte zo kaal...

(Mooi rijmpje overigens)

Moros
10-09-2010, 13:59
Dat is toch het dialect van de Maaskant, niet?

Elk "plat" is anderster in elk dorp, zelfs wijk. Allé was. Persoonlijk ben ik wel beïnvloed door de maaskant, maar even goed door hasselts, genks,... om nog maar over AN en provincie vreemde dialecten. Oorspronkelijk hoor is 'sjunbiekers' (gehucht van Bilzen) te praten.

Fragony
10-09-2010, 14:24
egnie, ut achte sprieken zie aalliien bei mie en mein, en de rest snapt het gewoon net wat minder.

Lord of Lent
10-09-2010, 14:54
Ik heb een Franse vader maar een Engels-Nederlandse moeder, dus mijn ouders besloten dat ik de Nederlandse taal moest leren. Maar alle dialecten zijn Hebreeuws voor mij.

Moros
10-09-2010, 15:30
מַה שְׁלוֹמְךָ

Fragony
10-09-2010, 18:37
Vleermuisjes moeten wel de snelste vlieg-units ooit zijn, niks doende momenteel dus uitraamkijkend actief bezig, die sporen niet die beesies

Moros
10-09-2010, 23:44
Ik vind ze wel vet.

Fragony
10-10-2010, 10:29
vet, dat zijn ze. Vooral leuk om een stukje piepschuim te gooien daar homen ze op in

Moros
10-10-2010, 18:54
vet, dat zijn ze. Vooral leuk om een stukje piepschuim te gooien daar homen ze op in

Ik heb er ooit eens een tennisbal tegen geslagen. Per ongeluk weliswaar. Beest deed een beetje gek op de grond maar was na 2 minuten weer de oude. Wel vet om zo'n beest eens van dichtbij te bekijken. Met hun rare oren.

Skullheadhq
10-10-2010, 19:12
Maar, dit is well a beetje discriminerend. Moot u naar een eigene draadje gaan, deze is well for all, niet? :tongue:

Nee, alleen voor Nederlanders.

Andres
10-10-2010, 21:56
Elk "plat" is anderster in elk dorp, zelfs wijk. Allé was. Persoonlijk ben ik wel beïnvloed door de maaskant, maar even goed door hasselts, genks,... om nog maar over AN en provincie vreemde dialecten. Oorspronkelijk hoor is 'sjunbiekers' (gehucht van Bilzen) te praten.

Hmmm....

Deze kent ge dan waarschijnlijk:

https://www.youtube.com/watch?v=CSyPeko3m8Y&feature=related

Of zijn die van Maastricht? Weet het eigenlijk niet zeker, Nederland en België lopen daar nogal in mekaar over.

Fragony
10-15-2010, 16:00
Muhahaha beste moesje ooit. Krijg een antieke hellebaard van haar en ze koopt er zelf ook 1. Ze wil ook een kanon rofl

Peasant Phill
10-15-2010, 20:27
OK niet volledig in het West-Vlaams dialect want anders wordt het niet meer verstaanbaar (alsof er 1 West-Vlaams dialect is), maar toch fantastisch.

Ik presenteer u Dirk Nowée

https://www.youtube.com/watch?v=WuAE6x8SKBE

Vuk
10-15-2010, 20:44
Graalt snagst noch deeltest riin neige.

Moros
10-15-2010, 22:15
https://www.youtube.com/watch?v=zjhQc6j9RR0&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=f3fQ3zp_fNs

Ook een west-vlaanderen zijn er zuilke helden:

https://www.youtube.com/watch?v=0U69OHDHjnw

https://www.youtube.com/watch?v=a4qtfmasROc

Peasant Phill
10-16-2010, 08:12
Oe kost'k Den Johny vergeten. Wuk ne fan Moros?

https://www.youtube.com/watch?v=3tr_lRLNupI&feature=related

Ik geef u ook nog het Westvlams gemiengeld ventekoor van Koekeleire:

https://www.youtube.com/watch?v=feo25y8C7LY

Moros
10-16-2010, 22:52
Jok! 'k en te veel west-vlamingen leren kennen in Leuven. En idd 't westvlams gimiengeld vintekoor is idd ook nog wel lachen. Ook nog een goei van den Johny is beroepsslaapkamer deure.
Datte is toch nog wat anders dan die onnozele Antwerpenaren van 't Amerikontje.

Fragony
10-24-2010, 12:42
Missie iets te politiek maar wil jullie de barrage van oneliners in deze epische rant niet ontzeggen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/het_hufter_manifest_work_in_pr.html

Geenstijl op zijn best

Rhyfelwyr
10-24-2010, 12:56
Missie iets te politiek maar wil jullie de barrage van oneliners in deze epische rant niet ontzeggen http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/het_hufter_manifest_work_in_pr.html

Geenstijl op zijn best

Houd politiek in Discreet! Het heldendicht niettemin, oneliners kan vrij efficiënt zijn

Tellos Athenaios
10-24-2010, 20:37
Google translate?

Rhyfelwyr
10-24-2010, 23:22
Neen.

Hax
10-25-2010, 11:16
Dat, of een heel erg obscuur archaïsch dialect waar ik nog nooit van gehoord heb <_<

Andres
10-25-2010, 12:35
Och och, de mens maakt een paar spellingsfoutjes en grammaticale vergissinkjes en er moet al direct elitair op neergekeken worden. "Archaïsch dialect". Pfff.... Alsof uw Nederlands van het goed te zijn veel in correct. Uw voeten gelakt in violen met kaas. Nederlands uw van u niet hoger dan veel zijn.

Fragony
10-26-2010, 18:39
Het is weer eens zover, poes Nero denkt dat hij een croissantje is, of hij speelt het, waanzin ten top

Peasant Phill
10-26-2010, 20:40
Ah katten, ze zijn al content met wat papier of en plastic zak.

The Stranger
10-30-2010, 00:36
daamn dat dit nog steeds op de eerste pagina staat joh XD ik kan nu gerust sterven want ik heb de wereld iets blijvends nagelaten!

The Stranger
10-30-2010, 00:38
zeg andres hoe gaat t met de kleine?

Moros
10-30-2010, 11:54
Zo klein is Fragony nu ook weer niet...

Fragony
10-31-2010, 12:13
Meh Harry Mullish hopeloze narcist die je bent, RIP. Wat een ongelovelijke lul met vingers maar schrijven kon hij wel, heb alles ad plank geweldig auteur.

Skullheadhq
11-01-2010, 19:16
content

Belg detected

Peasant Phill
11-01-2010, 20:38
Belg detected

Yep, dit is het 'praat je eigen taal' draadje.
En zelfs hier was Harry Mulish verplichte literatuur. 'De aanslag' en 'de ontdekking van de hemel' heb ik nog moeten lezen.

Skullheadhq
11-01-2010, 21:28
Ah ja, de grootste fan van Harry Mulish was Harry Mulish

Fragony
11-02-2010, 10:17
Zo naricistisch dat het komisch werd. Maar de Ontdekking van de Hemel is wel 1 van mijn favoriete boeken. Geen misplaatste arrogantie.

Hax
11-02-2010, 10:42
Harry Muesli?

Rhyfelwyr
11-02-2010, 14:06
LOL. I tried translating some of the replies here, this is what I got from Andres:

Oh oh, the man makes a few spelling mistakes and grammatical vergissinkjes elitist and should have immediately be looked down upon. "Archaic dialect. Pfff .... As if your Dutch is good to have much in correctly. Your feet painted violins with cheese. Dutch from you your no higher than many.

Em... :laugh4:

Skullheadhq
11-02-2010, 14:30
Dutch is too elitist for Google Translate

Tellos Athenaios
11-02-2010, 15:47
Jullie weten toch dat de man Mulisch heette?

Fragony
11-02-2010, 16:12
We hebben hem eigenlijk nooit echt gekend

Hax
11-02-2010, 16:18
Wie wel?

Fragony
11-02-2010, 19:07
Lekker is dat Nero zit buiten grommend mijn beenham met champignon-marinade op the vreten, gritst dat kreng zo uit de pan als je niet oplet, en dat deed ik dus niet, op het moment dat hij de daad met geluid bijzet is het al te laat.

Peasant Phill
11-02-2010, 19:26
LOL. I tried translating some of the replies here, this is what I got from Andres:

... Your feet painted violins with cheese. ...

Em... :laugh4:

Google translated that correctly. Now it's up to you to get the eaning behind it.

Lekker is dat Nero zit buiten grommend mijn beenham met champignon-marinade op the vreten, gritst dat kreng zo uit de pan als je niet oplet, en dat deed ik dus niet, op het moment dat hij de daad met geluid bijzet is het al te laat.

De snoodaard, de sloerie, ...
Wacht tot je een kat EN een hond hebt. Die beesten werken samen om jouw eten te stelen.

Fragony
11-02-2010, 19:55
Maat van me heeft 2 honden, drie katten, twee shetland pony's, 6 kippen, 2 zwijntjes, goudvissen 2 hagedissen en slang, maar je eten is veilig. Er is een verschil mijn kat is een geval apart. Hij is een echte eindbaas, zeker 18 jaar nu het is de antichrist

Skullheadhq
11-03-2010, 12:59
zeker 18 jaar nu het is de antichrist

Dit zinnetje is net zo begrijpelijk als dat Google Translate Nederlands van een paar posts boven mij.

Moros
11-04-2010, 02:08
Katten zijn grappig! Ik ben moe. Geeuwende katten besrtaat dat eigenlijk. welterusten iedereen. Ik es moe.

Skullheadhq
11-04-2010, 10:15
Katten zijn grappig! Ik ben moe. Geeuwende katten besrtaat dat eigenlijk. welterusten iedereen. Ik es moe.

Ja, die bestaan, mijn kat doet het regelmatig, die mond kan verbazingwekkend ver open.

The Stranger
11-04-2010, 12:23
Dit zinnetje is net zo begrijpelijk als dat Google Translate Nederlands van een paar posts boven mij.

zeker 18 jaar nu, het is de antichrist

oftewel, die kat is 18 jaar, daaruit concludeert fragony misschien dat hij de antichrist is, misschien is het wel een bitch van een kat.

Fragony
11-04-2010, 12:35
zeker 18 jaar nu, het is de antichrist

oftewel, die kat is 18 jaar, daaruit concludeert fragony misschien dat hij de antichrist is, misschien is het wel een bitch van een kat.

Ken je klassiekers, Damien is nooit ziek. Zo ook poes Nero. Sterker nog, hij is nog steeds extreem speels, poes Nero en poes Blitzkrieg lopen elkaar doorlopend te ambushen, erg grappig om te zien die worstelpartijen het gaat er nou niet direct zachtzinnig aan toe. In kattenjaren is die vent 100+ het is werkelijk bizar hoe fit hij is.

Skullheadhq
11-04-2010, 12:40
Poes Blitzkrieg?

Fragony
11-04-2010, 12:50
Piep voor vrienden, hij piept namelijk.

Skullheadhq
11-04-2010, 13:12
Piep voor vrienden, hij piept namelijk.

Dus als de dierenarts om de naam vraagt, dan zeg jij blitzkrieg? Apart. Maar aan de andere kant heeft een vriend van mij zijn hond Stalin genoemd.

Hax
11-04-2010, 13:32
De hamsters van een vriendin van mij he(e)(t)ten "Plato" en "Aristoteles".

Fragony
11-04-2010, 13:53
Mijn moes haar favoriet heet Erasmus. Heeft ze ook nog Brutus, Anubis, Ramses en Picasso. Bastette is helaas tijdje terug doodgereden. Mijn zusje is niet minder geschift met haar Germanicus, Romules en Caligula (Rome freak)

Andres
11-04-2010, 14:05
Onze kat heet Socrates.

Skullheadhq
11-04-2010, 14:44
Mijn kat heet Lotte :(

Hax
11-04-2010, 15:08
Ik zou voor de lol een vleesetende slak "Robespierre" noemen.

Skullheadhq
11-04-2010, 15:11

Lol, of Bokassa.

Fragony
11-04-2010, 15:15

Vleesetende slak?(!)

Hax
11-04-2010, 15:43
Ja man. Ook een goede naam voor een rockband: "Cannibal Escargôt"

Peasant Phill
11-04-2010, 21:19
Mijn zus noemde al onze katten. Ze he(e)t(t)en Ronny, Bert'n, Rudy nen Johny. De meesten waren trouwens kattinnen.

Tellos Athenaios
11-05-2010, 00:24
Ken je klassiekers, Damien is nooit ziek. Zo ook poes Nero. Sterker nog, hij is nog steeds extreem speels, poes Nero en poes Blitzkrieg lopen elkaar doorlopend te ambushen, erg grappig om te zien die worstelpartijen het gaat er nou niet direct zachtzinnig aan toe. In kattenjaren is die vent 100+ het is werkelijk bizar hoe fit hij is.

Sommige katten takelen langzaam af, bij anderen gaat dat in een maand of zo: ene jaar vermoorden ze nog een dierenarts en begraven hem onder het grit, volgende jaar hebben ze toch die prik nodig gehad...

Mouzafphaerre
11-05-2010, 00:32
.
Bayılıyorum şu vecîzeme: :2thumbsup:

Ἐλπὶς μήτηρ ἐστι κακῶν πάντων.

at:

Spēs māter est omnium malitiārum.

yâ:

اميد مادر همه بديهاست

ew:

الرجاء ام کل الشرور

yâni:

Ümit bütün kötülüklerin anasıdır.

:skull:
.

Fragony
11-05-2010, 10:07
Mouz qui pasa! How has your delicate suffering been treating you. Autemn again huh, leaves fall and Mouz posts

Skullheadhq
11-05-2010, 10:50
Ἐλπὶς μήτηρ ἐστι κακῶν πάντων.

De hoop is de moeder van al het kwaad.

The Stranger
11-10-2010, 00:33
die frag is leip in zn kei

Fragony
11-10-2010, 11:58
nee alsof ze jou niet waterpas moeten zetten om het droog te houden

The Stranger
11-12-2010, 03:26
maar tenminste heb ik ze allemaal nog op een rij staan bij jou is het allang domino day geweest.

Fragony
11-12-2010, 11:07
Steentjes staan dan we op een rijtje, maar gaat alle kanten op, best poetisch

The Stranger
11-12-2010, 15:14
Steentjes staan dan we op een rijtje, maar gaat alle kanten op, best poetisch

vind jou ook een schatje hoor!

Fragony
11-12-2010, 18:52
vind jou ook een schatje hoor!

Je weet man ik heb je boek

Fragony
11-20-2010, 12:32
Hulde voor deze dame http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2010/11/vrouw_redt_peuters_uit_branden.html

Dat is nou een stukje kleur op mijn soms inkzwarte wereldbeeld

The Stranger
11-20-2010, 13:09
wtf... kdacht dat autos alleen in films in de brand vlogen :S

Fragony
11-20-2010, 13:27
Een motorblok kan niet exploderen zoals in films, en Diesel brand zowieso niet gooi gerust een lucifer in een jerrycan (benzine is in mindere mate een wijs besluit), maar door de olie fikken ze als een fakkel je moet zeker 5 meter afstand houden zodra de vlam inslaat is het eigenlijk einde verhaal, het is extreem gevaarlijk wat ze heeft gedaan, dus hulde voor deze powerbabe.

The Stranger
11-22-2010, 20:55
tumtum

ja zegt u t maar. schaamteloos!! schaamteloos!!

Moros
11-23-2010, 03:21
Een motorblok kan niet exploderen zoals in films, en Diesel brand zowieso niet gooi gerust een lucifer in een jerrycan (benzine is in mindere mate een wijs besluit), maar door de olie fikken ze als een fakkel je moet zeker 5 meter afstand houden zodra de vlam inslaat is het eigenlijk einde verhaal, het is extreem gevaarlijk wat ze heeft gedaan, dus hulde voor deze powerbabe.

Het is lang geleden, maar kijk! Toch weer iets leerrijks gevonden in deze duizenden posts nietszeggende, maar ludieke kink klare nonsens.

Andres
11-23-2010, 09:52
Watte? Iets leerrijks in de TYOLT? IETS LEERRIJKS???

Welke snoodaard heeft het gewaagd hier iets leerrijks te posten?

Hooivorken en toortsen! Fragony op de brandstapel! Wat een lef heeft die man zeg. Iets leerrijks posten in de TYOLT. Schande, driewerf en regelrecht schande!

~:mad

Moros
11-23-2010, 10:37
Ah maar de kink klare nonsens laat nooit lang op zich wachten!

Trouwens Andres zou je niet eerst even Fragony zijn testament laten uitschrijven bij jullie? Dan verdient ge er nog wat aan als ge hem dan toch wilt lynchen.

The Stranger
11-23-2010, 17:27
eucalilylyptus!!!

Fragony
11-23-2010, 17:59
'Eucalyptus' kewle boom

Mouzafphaerre
11-24-2010, 02:22
.

Mouz qui pasa! How has your delicate suffering been treating you. Autemn again huh, leaves fall and Mouz posts

I almost regularly lurk hereabout but scarcely find any reason to post. ~;p

I love autumn btw! :2thumbsup:
.

Skullheadhq
11-24-2010, 10:10
Houd het Engels a.u.b in de 9889789 andere threads die daarvoor bedoeld zijn.

Fragony
11-24-2010, 10:23
Engels is mijn eigen taal

Andres
11-24-2010, 10:39
.

I almost regularly lurk hereabout but scarcely find any reason to post. ~;p

I love autumn btw! :2thumbsup:
.

You should move to Belgium then, we only have one season: autumn ~:(

Fragony
11-24-2010, 11:05
You should move to Belgium then, we only have one season: autumn ~:(

Herfst heerst grote tijd, wanneer zijn de kleuren nou mooier. Een wandeling in een zonnig bos waar de bladeren langzaam geel en rood geraken, een knakworst met mosterd bij een verdwaalde houten kot, hem etende in de nazomerzon

Andres
11-24-2010, 11:35
Herfst heerst grote tijd, wanneer zijn de kleuren nou mooier. Een wandeling in een zonnig bos waar de bladeren langzaam geel en rood geraken, een knakworst met mosterd bij een verdwaalde houten kot, hem etende in de nazomerzon

Jaja, meneer de poëet. Maar het bos is niet zonnig. Altijd bewolkt en regen. In een bos mag je geen kot bouwen. En als we dan toch in de herfst zijn en mogen kiezen wat we eten, geef mij dan een portie wild. Zowat het enig goede aan de herfst: wildseizoen.

Fragony
11-24-2010, 12:02
Bos is een wat ingerekt begrip hier, het is er namelijk bijna niet meer. Zo loop je er in en dan heb je een knakworst, gewoon uit het niets

Hax
11-25-2010, 01:04
Bos is een wat ingerekt begrip hier, het is er namelijk bijna niet meer. Zo loop je er in en dan heb je een knakworst, gewoon uit het niets

>:|

>:|

http://www.adventurebiking.nl/foto/routepagina.jpg

Fragony
11-25-2010, 04:03
Ja dat is een mooi lapje, ben blij dat ik het een beetje in de buurt heb, bij Soest en Leusden ook beste stukken, zou niet zonder kunnen ben niet zo van de stadservaring ik zou afsterven in de al te bebouwde kom.

The Stranger
11-25-2010, 10:45
en als straf 5 jaar stad voor fragony!

Fragony
11-25-2010, 11:21
Schiet me liever af, moet helaas vaak naar Amsterdam ik haat het daar, hecht waarde aan beschaafd gedrag en het is daar ver te zoeken, kan pas weer ademen als ik weilanden met koeien zie. Koeien zijn tof. En nee Amersfoort is geen echte stad is een gezellig rustiek dorpje met stadsrechten

Andres
11-25-2010, 11:25
Koeien zijn tof.

En vooral lekker.

Mmmmm... biefstuk.

The Stranger
11-25-2010, 12:12
koeien zijn tofu... nu is het hek echt van de dam!!!

Andres
11-25-2010, 12:16
En maar goed ook! Welke onnozelaar zet er nu een hek op de dam? Of staat dat daar om de koeien tegen te houden misschien?

Vandaar het spreekwoord: Als het hek van de dam is, volgen de koeien.

Een hek is een afsluiting. Een sluiting of rits. Ritsen.

Vandaar: Wie niet op de dam ritst zal een overvloed aan biefstuk hebben, maar niet in de herfst, want dan eten we hert, fazant en everzwijn.

Andres
11-25-2010, 12:25
't Is groen en 't heeft een gewei.

Een herwt.

Fragony
11-25-2010, 12:33
En maar goed ook! Welke onnozelaar zet er nu een hek op de dam?

Je kan je natuurlijk ook afvragen wie zo stom is om in het water te flikkeren. Ben overigens daaraan schuldig.

Andres
11-25-2010, 12:42
Je kan je natuurlijk ook afvragen wie zo stom is om in het water te flikkeren. Ben overigens daaraan schuldig.

En veroordeeld? Of zijn de feiten verjaard? Zo ja, viert ge elk jaar de verjaardag van de feiten met taart of met een gastroscopisch onderzoek? Hebben de feiten al grijs haar? Krijgen ze elk jaar Sinterklaas en Kerst? Prangende vragen en ik eis NU een antwoord. Let wel: eis, niet ijs. Ijs is om in drankjes te doen, maar niet in whisky, dat is heiligschennis. En heiligen schenden, dat mag niet. Er is ook ander ijs, om op te eten, maar dan hebben we het over roomijs, niet over ijsblokjes.

Fragony
11-25-2010, 12:51
Dat zijn wel erg veel vragen, droog me eerst even af als je het niet erg vind

Andres
11-25-2010, 13:41
Op jouw leeftijd, kan je dat gerust zelf doen.

Of ben je al zo oud dat je 't niet meer zelf kan? Beef je teveel om de handdoek lang genoeg te kunnen vasthouden?

The Stranger
11-25-2010, 15:32
beefstuck, zoals de britten zeggen. maarja. die fratsen he. ja die fratsen. we zijn het zat. de belgen moeten weg of een regering.

Moros
11-25-2010, 15:47
Woha! wie heeft hier gratis paddo's zitten uitdelen!?

Andres
11-25-2010, 15:54
Woha! wie heeft hier gratis paddo's zitten uitdelen!?

Maak ne kleine. Slaapdeprivatie heeft hetzelfde effect als paddestoelen. Enfin, daar lijkt het toch op.

Moros
11-25-2010, 16:28
Ooh maar ik ben één en al vermoeidheid hoor, als boemelaar met slaapstoornissen en ADHD... En ge kunt idd zeer vreemd gaan doen en rare dingetjes zien of denken als ge moe zijt. Zo erg dat men er verslaafd aan kan worden.

Andres
11-25-2010, 17:28
Mijnheer is verslaafd aan slapeloosheid?

Er moeten er van alle soorten zijn, zeker :shrug:

Weet ge, ge weet dat het erg wordt als ge in een conversatie plots vaststelt dat ge niet meer weet wat uw gesprekspartner zonet gezegd heeft (en niet omdat ge niet aan 't luisteren waart, ik spreek over een conversatie tijdens dewelke ge aandachtig volgt) én ge, volgens hem althans, net hetzelfde zegt als hetgeen ge daarnet gezegd hebt voor hij dat stuk heeft gezegd dat ge u blijkbaar niet meer herinnert dat hij gezegd heeft.

U afvragen waarom ge eigenlijk in uwen auto zit en wat de weg naar huis weeral is, is ook vreemd.

Al goed dat ze niet kunnen controleren hoeveel ge geslapen hebt of 'k zou al een paar ferme boetes aan m'n broek gehad hebben :freak:

Moros
11-26-2010, 23:09
Ik ben niet verslaafd aan niet/weinig slapen. Ik zeg enkel dat dat wel kan voorvallen.

The Stranger
11-26-2010, 23:44
Ik ben niet verslaafd aan niet/weinig slapen. Ik zeg enkel dat dat wel kan voorvallen.

dat zeggen ze allemaal. erkenning is de eerste stap naar ontwenning of ontkenning of seks...

Moros
11-27-2010, 02:28
Erkenning als stap naar ontkenning? Dat is wel een beetje vreemd. Aan dat derde heb ik geen gebrek overigens...

Fragony
11-27-2010, 05:58
Hij bedoelde waarschijnlijk 'onthouding van', vergeet ik ook wel eens

Meh sneeuw, dat word erwtensoep met veel te veel rookworst spek en een paar sneetjes roggebrood. Jummie zoooooo lekker

The Stranger
11-27-2010, 12:24
Erkenning als stap naar ontkenning? Dat is wel een beetje vreemd. Aan dat derde heb ik geen gebrek overigens...

ja... iedereen die dat zegt krijgt niet genoeg XD

Moros
11-27-2010, 15:06
Daarom dat ik het schreef.

Andres
11-27-2010, 15:17
Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Nanana nana! Moros is nog maagd!

Moros
11-27-2010, 16:02
:laugh4: Ja want ik ben veel te verlegen als ik met een meisje praat... :laugh4:

Fragony
11-29-2010, 17:46
Yay het is weer Nationale Zwaartekracht Zuigt-dag, vol onderuit tering jantje op een stokkie nogantoe GLAD.

The Stranger
11-29-2010, 18:45
Daarom dat ik het schreef.

ja... duidelijk iedereen die zich aan zulk pietluttig onderscheidt vasklemt en erover mierenneukt krijgt niet genoeg echte vrouw... mieren zijn tenslotte maar klein he... dat past maar even.

en frag... ga dan ook op schaatsen de deur uit.

Moros
12-01-2010, 00:06
Yay het is weer Nationale Zwaartekracht Zuigt-dag, vol onderuit tering jantje op een stokkie nogantoe GLAD.

da's toch lachen!

Andres
12-01-2010, 09:39
da's toch lachen!

Vooral als het Fragony overkomt :grin:

Fragony
12-01-2010, 10:00
da's toch lachen!

Zomer is lachen, het is KOUD

Andres
12-01-2010, 10:56
*** gooit sneeuwbal naar Fragony ***

*Proest*

Skullheadhq
12-01-2010, 10:57
Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Moros is nog maagd! Nanana nana! Moros is nog maagd!

Net zoals 98% op dit forum ben ik bang, ze geven het alleen niet toe.

Fragony
12-01-2010, 12:21
*** gooit sneeuwbal naar Fragony ***

*Proest*

GADVERDAMME. Heb er al twee gekopt ze hebben een schaatsbaan gemaakt bij plein naast me, vol met jengelende sneeuwbal-Damiens

Andres
12-01-2010, 13:29
Nu klink je als een 80-jarige die de hele dag thuis op 10 cm van z'n Leuvense stoof zit, met een dikke jas, sjaal, muts en handschoenen aan. Heb vrijdag vrijaf en als er dan nog een mooi laagje sneeuw ligt, mag je er donder op zeggen dat ik een fikse wandeling ga maken.

The Stranger
12-01-2010, 15:27
ik zeg er bliksem op!

Andres
12-01-2010, 15:47
Pfuh, onder het mom van "artistieke vrijheid" foute uitdrukkingen bezigen.

"Neenee, het is niet zo dat ik de Nederlandse taal niet beheers, ik ben een artiest en wat u daar vermeldt, zijn geen fouten! Het is artistieke vrijheid!"

Zever, gezever!

Zweepslagen i.p.v. subsidies, dat moesten die artiesten krijgen. Hier zie, mijnheer den artistieke vrijen die denkt dat hij zomaar zijn taal kan verkrachten :whip:

En de volgende keer wordt er zout in de wonden gestrooid. 't Zal rap gedaan zijn met die "artistieke vrijheid".

The Stranger
12-01-2010, 18:59
oy you nutta! whas thy broddy problem mayte....

Fragony
12-02-2010, 11:15
Gottegottegod het heeft nu wel weer lang genoeg geduurt kan het niet gewoon weer lente worden. Geraak uiterst wankelmoedig als ik niet wat kleur om me heen heb alles wit en grijs bah

Tellos Athenaios
12-03-2010, 20:13
Plant wat hulst: probleem opgelost.

Moros
12-04-2010, 16:05
Plant wat hulst: probleem opgelost.
Inderdaad, dat hebben we hier ook staan. Plus het is ook handig om snel en eenvoudig met kerstmis alles wat gezellig te decoreren. :laugh4:

Hax
12-04-2010, 16:13
sneeuwbal-Damiens

..The..The Omen?!

The Stranger
12-06-2010, 23:54
gadver

Fragony
12-07-2010, 10:12
Alweer, een sneeuwbal ad hominem. Zeg eens wat grappigs help me de winter door

Hax
12-07-2010, 11:38
Justin Bieber heeft talent.

Fragony
12-07-2010, 13:09
Dank je Hax nu weet ik weer dat ik amper vooruitzichten had toen ik zestien was en dat ettertje voor een zaal hysterisch krijsende meiden staat. Je bent hier niet erg goed in, en mijn doorgaans goede humeur moet nog een paar maanden spitsroede lopen

meh winter zo koud en er gebeurt nooit war, behalve keihard op je plaat gaan

Andres
12-07-2010, 13:43
Zeg eens wat grappigs help me de winter door

Daarstraks heeft Fragony een sneeuwbal op z'n gezicht gekregen :laugh4: Hilarisch :laugh4:

Fragony
12-07-2010, 14:20
Niks grappigs aan vet koud die dingen, je lacht toch ook niet op een begravenis

Hax
12-07-2010, 15:21
Dank je Hax nu weet ik weer dat ik amper vooruitzichten had toen ik zestien was en dat ettertje voor een zaal hysterisch krijsende meiden staat. Je bent hier niet erg goed in, en mijn doorgaans goede humeur moet nog een paar maanden spitsroede lopen

Ach, tenminste lekten er bij jou geen implicerende foto's uit en mocht je niet meer daten van je moeder. Toch?

The Stranger
12-10-2010, 17:51
maatschaappij XD

Fragony
12-10-2010, 18:32
Overherder

The Stranger
12-15-2010, 01:49
timmeeee

Fragony
12-21-2010, 11:59
1 grote ijsbaan meh

The Stranger
12-21-2010, 12:03
hoi frag:gorgeous:

Fragony
12-21-2010, 12:30
lo TS :sweetheart:

Vluchten bij jou ook de ijsberen naar het zuiden?

En dan staat er zondag nog nog zo'n huppeltrutje bij de appie die wil weten of ik CO2-neutraal ben. Natuurlijk niet helemaal te gek dat spul. Daar kwam ik thuis pas op maar goed net echt

The Stranger
12-21-2010, 12:57
nee want de treinen die rijden niet.

Moros
12-21-2010, 20:13
zijn in Nederland de conducteurs dan zo'n watjes?

Tellos Athenaios
12-22-2010, 03:18
Dat, of het spul is weer 'ns kapot. Kunnen de pendelaars lekker glijden met maximum snelheden van 50km/h op de snelweg.

The Stranger
12-22-2010, 13:48
zijn in Nederland de conducteurs dan zo'n watjes?

zonder conducteurs kan een trein best rijden... graag zelf XD

Andres
12-22-2010, 14:04
In een klein stationneke
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
'k zag een machinisteke
draaien aan een wieleke
ake ake tuut tuut
weg zijn wij (zwaai met de handjes)

Tellos Athenaios
12-22-2010, 14:08
Daar ga je nog veel lol mee hebben met de kleine.

Andres
12-22-2010, 14:11
(wieg het kind heen en weer)
Slaap Tellosje slaap,
daar buiten loopt een schaap,
een schaap met wi-i-itte voetjes
dat drinkt zijn melkje zo zoetjes
slaap Tellosje slaap.

(laat het kind op je knie op en neer huppelen)
Op een grote paddestoel
rood met witte stippen
zat kabouter Tellosje
op en neer te wippen
"krak" zei de paddestoel
en met een diepe zucht (beweeg kind plots naar rechts)
vloog kabouter Tellosje
hopla door de lucht. (beweeg kind plots naar links)

Andres
12-22-2010, 14:15
"Chérie" en "Ik vlieg uit een vliegmachien" van Eddy Wally zingen voor de kleine, is goed voor zijn ontwikkeling, toch? Toch? Niet?

En carnavalmuziek?

Fragony
12-22-2010, 14:40
In een klein stationneke
's morgens in de vroegte
stonden zeven wagentjes
netjes op een rij
'k zag een machinisteke
draaien aan een wieleke
ake ake tuut tuut
weg zijn wij (zwaai met de handjes)

Gaat stuk sneller met een stoommachine, of een dieselmotor. Een door electriciteit aangedreven motor werkt het beste, maar ach zo kom je er ook nietwaar

Belgen wat moet je er mee

Andres
12-22-2010, 14:54
Hela hela, op uw gemak hè Hollanderke, of ik pak sebiet uwe kaas af. Zie dat ge niet over uw klompen struikelt of met uw gezicht tegen een windmolen loopt, terwijl ge probeert te vluchten, het tulpenveld in.

Met uw Belgen clichés altijd.

Fragony
12-22-2010, 15:16
En dan zegt hij dat ik vooroordelen heb, ben op de vlucht maar 1 keer tegen een windmolen aangelopen en hij stond midden in een weiland.

Andres
12-22-2010, 15:24
En dan zegt hij dat ik vooroordelen heb, ben op de vlucht maar 1 keer tegen een windmolen aangelopen en hij stond midden in een weiland.

Toen ge met uw sleurhut op weg waart naar Frankrijk zeker, voornemens onze Belgische wegen kapot te rijden, bij voorkeur door op 't linkerrijvak tegen 70 km/h de slak uit te hangen. Trouwens, ik had u toch gezegd dat ge van de Heineken moest afblijven. Maar nee, meneerke gaat het combineren met wiet en paddestoelen en dan ziet hij plots windmolens in weilanden. En loopt hij er nog tegen ook. Was de windmolen niet groot genoeg voor meneer? Moest er een plakske opstaan met "Opgepast, niet tegen de windmolen lopen aub"?

Fragony
12-22-2010, 15:41
Als je het zo stelt het kan inderdaad gewoon een boom zijn geweest, maar gaf hoe dan ook weinig mee

Belgische wegen kapotrijden?? Beetje slijtage egaliseert die kuilen juist. Sleurhut, tja ben schuldig reuze makkelijk en gezellig, heb een agte kip 75 pleuro

The Stranger
12-22-2010, 16:03
t is zeker vakantie dat iedereen hier aan t lullen is over koetjes en kalfjes en autowegen...

Fragony
12-22-2010, 16:19
Dat is nou overrwegen de schaal ruikt de vloer, koetjes & kalfjes houden ons allen welgevoed

Andres
12-22-2010, 16:40
Koetjes en kalfjes? Waarom altijd over die arme koetjes en kalfjes? Waarom nooit eens over eendjes en kuikentjes? Of paardjes en veulentjes? Waarom zijn het altijd dezelfden die moeten opdraven. Zijn de koetjes en kalfjes linguistische slaven? Wanneer komt er een einde aan de discriminatie van deze nobele runderen?

The Stranger
12-22-2010, 17:43
booeee

Fragony
12-22-2010, 21:56
Weinig is zo zwart-wit als koetjes en kalfjes, vandaar

Tellos Athenaios
12-23-2010, 01:21
De koe

De koe
is een merkwaardig beest
wat er ook in haar geest
moge zijn
haar laatste woord
is altijd
boe

Fragony
12-23-2010, 13:27
Als die gekke koeien boe roepen is dat ook alleen maar om varkens te pesten, gewoon ziek man kzweer

Andres
12-23-2010, 14:15
Ongewassen varkentjes verdienen het om gepest te worden. Wat denken die wel, met hunne vieze stank. Bovendien mag je het kalf niet uit de gracht halen voor het verdronken is (zoek de drie spreekwoorden - bezigheidstherapie voor bejaarden en mensen met veel congé).

Fragony
12-23-2010, 14:21
Varkentjes zijn leuk en lief, en de stank tja daar wennen ze maar aan, mijn poetspool is even helemaal weg voor de kerstdagen. Trut

Andres
12-23-2010, 14:24
Ochgot, meneerke zal zelf een stofvod, emmer en dweil ter hand moeten nemen en er wordt alweer gescholden op het werkvolk. Tamzak.

Fragony
12-23-2010, 14:40
HA schoonmaakwerk is voor schoonmakers, bespaar op pedicure

The Stranger
12-25-2010, 12:52
vrolijk kerstfeest allen!

Fragony
12-25-2010, 13:55
Fijne dagen allen, vriendin van maat van me is net bevallen, een echt kerst-kindje. Hoop dat hij zich nu wat verantwoordelijker gaat gedragen, lastig opvoeden als je steeds vastzit maar dat is denk ik niet erg realistisch.

Andres
12-25-2010, 21:42
Vrolijk Kerstfeest, mia muca's ~:cheers:

Moros
12-27-2010, 00:16
Vrolijk kerstfeest beste fantasten!

Fragony
12-29-2010, 08:53
Zeau even grof ingeslagen, altijd welkom die 35% korting op kerstvoer. 1 van de weinige dagen dat ik niet stikjaloers op de Belgen hoef te zijn over wat er te koop is. Poeliers, goede slagers, waarom zijn ze er niet. Kippetje aan het spit om de hoek, is het nou zo lastig

Fragony
12-29-2010, 16:38
En toen wist ik het echt niet meer. Als je denkt dat je leven kut is leef je in in het leven van iemand die geboren is omdat zijn toen destijds zestienjarige moeder is verkracht, dat is zijn vader en hij weet het. Het is een goede vriend maar hij is ook echt gevaarlijk, een ongeleid projectiel met slechts een achterspiegel. Net zijn biologische moeder gesproken, helemaal overstuur. Dit is echt een ramp in wording, hij kan het nooit aan, en de moeder van de baby spoort ook niet gebruikt veel te veel coke, de slechte soort. Wat een triestheid dat kindje is bij voorbaat verloren

Skullheadhq
12-29-2010, 17:42
En toen wist ik het echt niet meer. Als je denkt dat je leven kut is leef je in in het leven van iemand die geboren is omdat zijn toen destijds zestienjarige moeder is verkracht, dat is zijn vader en hij weet het. Het is een goede vriend maar hij is ook echt gevaarlijk, een ongeleid projectiel met slechts een achterspiegel. Net zijn biologische moeder gesproken, helemaal overstuur. Dit is echt een ramp in wording, hij kan het nooit aan, en de moeder van de baby spoort ook niet gebruikt veel te veel coke, de slechte soort. Wat een triestheid dat kindje is bij voorbaat verloren

Ik begrijp er niks van.

Fragony
12-29-2010, 18:08
Ik begrijp er niks van.

Zal wel aan jou liggen, zo is het gewoon. Niet iedereen is geboren met een gouden lepel in zijn aarsch

The Stranger
12-29-2010, 19:48

jongen. t kan altijd erger.

als hij denkt dat z'n leven kut is leef je even in het leven van een meisje van 14 met 2 broertjes. vader overleden aan aids, moeder verkracht en vermoordt in een burgeroorlog. ooms en tantes dood of gevlucht. zij staat er alleen voor als hoofd van het gezin. ze heeft zelf nooit kind mogen zijn.

bijna niemand is geboren met een gouden lepel in zn aarsch en zij die dat wel zijn die zijn depressief.

Fragony
12-29-2010, 22:07
Alles is altijd relatief ook tragedies, tegenover een tragedie staat ook relatief geluk, dat meisje heeft het, ze heeft meer mazzel gehad dan degenen die ze heeft verloren. Andere werkelijkheid dan waar wij ons in bevinden, niet te bevatten. Moet je ook niet willen, begrip tonen kan zo vals zijn, je begrijpt niet wat door ze heengaat dus gewoon niet proberen, het is beledigend omdat je het simpelweg niet KAN begrijpen, staat zo ver van ons af. De situatie van mijn maat staat ook ver van me af, maar ik durf het af te tasten

Skullheadhq
12-30-2010, 15:53
Zal wel aan jou liggen, zo is het gewoon. Niet iedereen is geboren met een gouden lepel in zijn aarsch

Dat ik het niet begrijp ligt aan je warrige zinsopbouw, hier heb ik ook last mee met je Engelse posts.

Fragony
12-30-2010, 20:41
Dat ik het niet begrijp ligt aan je warrige zinsopbouw, hier heb ik ook last mee met je Engelse posts.

'last van' niet ' last mee', kijk daar heb je het al, je hebt er 'moeite mee', kan ik ook niks aan doen het is idd wat lastig dat Nederlands, laat staan Engels

Andres
12-30-2010, 21:13
Schedelhoofdhoofdkwartier heeft niet helemaal ongelijk. Ik moet toch toegeven dat ik soms ook weleens moeite heb met je zinnen. Maar bepaalde theorieën van beroemde filosofen begrijp ik ook niet, dus misschien wil het feit dat ik jou niet altijd begrijp alleen maar zeggen dat je geniale gedachtekronkels m'n petje te boven gaan ~;)

Fragony
12-31-2010, 02:04
Taal is een veel te leuk speeltje om zomaar te laten roesten

The Stranger
12-31-2010, 12:38
dat is de dichterlijke vrijheid van fragony...

Fragony
12-31-2010, 13:01
Zonder versieringen is iedere kerstboom ook een doodgewone kut-spar. Moet wel een beetje leuk blijven. Nederlands is een mooie taal die zich uitstekend leent voor een beetje acrobatiek, waarom het laten? Tegen een gebrek aan fantasie helpen een paar slingers niet

Ibn-Khaldun
12-31-2010, 22:01
Head vana aasta lõppu ja uut aastat! Et kõik te soovid ja plaanid uuel aastal täituksid! ~:)

Fragony
01-01-2011, 13:16
Lekker weer eens oud en nieuw volledig uit de hand gelopen. Ik moet echt eens op zoek naar vrienden die niet iemand een bijl in de rug jassen. Nee dat was niet gisteren maar is wel gebeurt, was er niet bij. Maar iemand moet ze toch tot bedaren brengen en laat ik nou net die iemand zijn, tegen beter weten in. Het is handig om zulke mensen te kennen, en ik ze op iedereen afsturen ze doen alles voor me ik hoef iemand alleen maar aan te wijzen, reuze makkelijk, ik ben helemaal niet geweldadig. Voel me het beste thuis op het randje maar het gaat soms wat te ver. Zoals vanacht weer eens, doorgesnoven idioten, kan ik weer met de politie praten om ze te proberen te overtuigen dat ik de situatie onder controle heb, maar de situatie heeft mij onder controle. Bloed zweet en tranen, Meh

The Stranger
01-04-2011, 17:35
:O wtf... een bijl in de rug? das ook lekker...

Fragony
01-05-2011, 12:36
Vooral erg bloederig heb de foto's gezien, maar geen blijvende schade had hij best mazzel mee.

Andres
01-05-2011, 12:41
:O wtf... een bijl in de rug? das ook lekker...

Die Beirut met zijn practical jokes toch altijd :laugh4:

The Stranger
01-05-2011, 17:41
Vooral erg bloederig heb de foto's gezien, maar geen blijvende schade had hij best mazzel mee.

ja... mensen uit het dorp he... maniacs.

Moros
01-06-2011, 01:01
Zolang ze maar geen koffiekoeken eten!

The Stranger
01-08-2011, 22:38
jajjajajaj

Moros
01-09-2011, 00:14
jajjajajaj

Te veel Xena gekeken?