View Full Version : The talk your own language thread
its about dutch balloons...well thats weird :inquisitive:
tja hey zal wel dutch guys balloons bedoelen zeker...
Wha this is spam!!!
(zo goed!?)
moeilijke mensen en dat dan tegen een leerling van EU! poeh!
hij zal wel dit bedoelen:
~:balloon2:
of zou ie liever de rooie of de blauwe hebben? :~:balloon:~:balloon3:
verdorie weer ontopic! tis niet leuk, ik kan het niet meer! :bigcry:
Wha this is spam!!!
(zo goed!?)
moeilijke mensen en dat dan tegen een leerling van EU! poeh!
hij zal wel dit bedoelen:
~:balloon2:
of zou ie liever de rooie of de blauwe hebben? :~:balloon:~:balloon3:
verdorie weer ontopic! tis niet leuk, ik kan het niet meer! :bigcry:
the tokai
02-17-2006, 23:22
Eit under at denne tråden fremdeles er åpen. :inquisitive:
Wat? Apen? Loopt die viking iedereen hier een beetje uit te schelden of zo?
Ha ha je dacht zeker dat hier wat interressants zou staan
Wat? Apen? Loopt die viking iedereen hier een beetje uit te schelden of zo?
Ha ha je dacht zeker dat hier wat interressants zou staan
Nei, ingen aper. Dessutan vert spoiler-spamming sett ned på her i Frontroom. :book:
hijs egt compleet de weg kwijt...dies niet gevaarlijk
ik denk dat ik jouw nog eens gelijk ga moeten geven...
ach gelukzalig zij arm van geest :shame:
:sweatdrop:
the tokai
02-20-2006, 00:19
Nei, ingen aper. Dessutan vert spoiler-spamming sett ned på her i Frontroom. :book:Laat mij nou ook eens een keer wat lol hebben
ja die jongen heeft al geen leven gun hem dan op z'n minst dit ~;)
Laat mij nou ook eens een keer wat lol hebben
Eg fekk ikkje lov. Blei til og med trua med warning points.
Leonin Khan
02-21-2006, 11:37
ga zo door GG t lukt wel
the tokai
02-22-2006, 23:41
ja die jongen heeft al geen leven gun hem dan op z'n minst dit ~;)
Hm, volgens mij heb jij toch echt tien keer zo veel posts als ik.
En wat zegt die viking nou? Begint ie te drijgen met warning points? Ik heb toch niks misdaan? Nouja behalve dan dat ene en dat andere maar verder...
ben ik even weg is het hier weer zon rotzooi:wall: :furious3: :inquisitive:
the tokai
02-23-2006, 13:05
Is het hier ooit wel eens geen rotzooi?
ivoignob
02-23-2006, 16:52
Neler oluyor? Kiminle neyi konusuyoruz? Biri bana olanlari aciklayabilir mi? Ich bin ein bisschen verwirrt...
Ultras DVSC
02-23-2006, 23:20
Árpád népe?
Hm, volgens mij heb jij toch echt tien keer zo veel posts als ik.
En wat zegt die viking nou? Begint ie te drijgen met warning points? Ik heb toch niks misdaan? Nouja behalve dan dat ene en dat andere maar verder...
Eg seie litt av kvart, men spoiler spamming er risikabelt med Beirut hengande rundt. :hide:
Wel 't wordt ook niet beter op als je terugkomt blijkbaar.
verdikke! de samenzweerders zijn nu met meer! Wij nederlandstaligen zullen ze hier echt eens moeten buitenschoppen. ~;)
Alleen nederlands! (en zuid afrikaans, omdat het zo'n geinig taaltje is.)
Leonin Khan
02-25-2006, 20:50
(Don't call the staff names. Even in Dutch. It makes us...
...grumpy - Beirut)
The Stranger
02-25-2006, 21:41
oke ik kan posten maar ik heb nog steeds mijn edit button niet terug
(How do you say, "I'm on treacherously thin ice" in Dutch? - Beirut)
Forsiktig med kva du seier, TS, det er noko som heiter Babelfish...
the tokai
02-25-2006, 22:41
(How do you say, "I'm on treacherously thin ice" in Dutch? - Beirut)
't Ken net
En babelfish is voor watjes. Net als broeken.
Kallar du meg ein barbar? I følge Babelfish, så kan det sjå sånn ut. :inquisitive:
Gentlemen,
All Frontroom rules apply here regardless of dialect. If this thread turns into a game "what can we get away with in other languages", it will be...
https://img.photobucket.com/albums/v298/horsesass/axe1.jpg
κλειστός
Remember, we have staff that speak all languages.
Gentlemen,
All Frontroom rules apply here regardless of dialect. If this thread turns into a game "what can we get away with in other languages", it will be...
https://img.photobucket.com/albums/v298/horsesass/axe1.jpg
κλειστός
Remember, we have staff that speak all languages.
even bartixian? I bet you've looked κλειστός up in a dictionary. ~;)
Just curious but how did you come up with axe? why not one of your many chainsaws?
kijk dat krijg je dus als er van die rare noren of denen of weet ik veel wat beginen te posten. :no:
och ja zoalng ze hier maar geen spot prentjes gaan posten gaat het nog ~;)
anyway waar zijn Dutch guy en Umeu eigenlijk naartoe?
the tokai
02-26-2006, 22:25
anyway waar zijn Dutch guy en Umeu eigenlijk naartoe?
WC?
the tokai
02-26-2006, 22:27
Het posten in deze draad lijkt trouwens steeds slomer te gaan naarmate hij groter wordt, of ligt dat aan mij?
Ik bedoel dat hij heel lang moet laden voordat ik in het post schermpje kom en daarna weer heel lang nadat ik op post heb gedrukt
Mei you ren ke yi ren shi han yu ma? Na shi yi xiao wen ti... wo yeng fa wen ba.
Est-ce que vous parlez francais? Non? D'accord, je parlera anglais.
Well, everyone understands me now... Isn't this fun.
N.B. No hablo espagnol.
wo ren shi hanyu, meiyou duoshao ren renshi yazhou yuyan ba?
Het posten in deze draad lijkt trouwens steeds slomer te gaan naarmate hij groter wordt, of ligt dat aan mij?
Ik bedoel dat hij heel lang moet laden voordat ik in het post schermpje kom en daarna weer heel lang nadat ik op post heb gedrukt
Nah, the guild is tegenwoordig in het algemeen nogal regelmatig eens traag. Ik denk dat de server het soms gewoon net kan bijhouden ofzo.
Laat ik hopen dat ze niet met hun tweeën zolang op de Wc zitten.
rare jongens die hollanders! ~;)
't is still hier zonder Umeu. En dan nog te bedenken dat DG hier ook nog amper zit te posten. EN drisos waar zit hij nu weer ergens?
gaat het dan wij twee worden, the tokai?
The tokai? . . .
wordt dit de dood van de TYOLT?
zie het in de volgende aflevering, op het zelfde TYOLT kanaal op het zelfde TYOLT uur ne op dezlefde TYOLT dag!
the tokai
03-03-2006, 16:41
wordt dit de dood van de TYOLT?
Over m'n lijk!
*Tokai valt dood neer*
*De dood van de TYOLT springt over tokai's lijk en valt in de zorgvuldig gegraven valkuil*
Haha! Nou heb ik je te pakken!
*Valt achterover van het lachen, in de zorvuldig gegraven valkuil*
O sjips.
En wat is de moraal van dit verhaal?
Over m'n lijk!
*Tokai valt dood neer*
*De dood van de TYOLT springt over tokai's lijk en valt in de zorgvuldig gegraven valkuil*
Haha! Nou heb ik je te pakken!
*Valt achterover van het lachen, in de zorvuldig gegraven valkuil*
O sjips.
En wat is de moraal van dit verhaal?
dat je geen goed schrijver bent en deze thread nooit serieus zal zijn en dat wat je hhier post geen steek hoeft te houden?
arme beirut als ie eens wist wat we allemaal zeiden.
aan zien avatar is duidelijk af te leiden dat hij ergens uit arabie afkomstig is... lijkt me sterk dat ie nederlands kan
jaja ik dr weer ~:)
Dutch_guy
03-04-2006, 16:06
Beirut is een Canadees, dat je het weet Drisos ~:)
Lang niet gepost hier trouwens.
:balloon2:
the tokai
03-04-2006, 16:19
dat je geen goed schrijver bent en deze thread nooit serieus zal zijn en dat wat je hhier post geen steek hoeft te houden?
Dat is het denk ik wel zo'n beetje ja. Ik dacht zelf meer aan wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf (ook) in maargoed.
Hoe was het op de wc Nederlandse jongen?
Ik dacht al dat ie uit noord amerika kwam ~:)
ben idd beetje weggeweest van .org... heb wel nog een beetje arcade gedaan >> 2 nieuwe highscores:2thumbsup:
jup hij is een canadees met een passie voor kettingzagen.
goed jullie twee nog eens te zien. ik dacht dat jullie ook al bijna vertrokken waren.
toch grappig nu is Umeu weg heb ik mijn eerste warning ~D
Ben hem al goed aan't nadoen ~;)
doc_bean
03-05-2006, 11:58
Voor spammen in zijn afscheidsthread ?
Als je je trouwens afvraagt hoe hij soms aan onze posten aan uitkan : woorden als "spam" zijn vrij universeel, net zoals "+1" ook niets aan de verbeelding overlaat :sweatdrop:
PS heeft nog iemand de neiging om ook de spellcheck te gebruiken als ie in't nederlands post ?
It's true, words like "spam" and "post count +1" do give away the intentions of the post. You should be more imaginative.
Also, I am from Canada, not from the Middle East (even if my avatar makes it look that way), and "poor Beirut" does know what you're saying. :evil:
Is that all you Netherlanderers do, talk about Canadians?
Well first we were making jokes about or the Netherlands or Belgium. But I think making jokes about Canada might not be such a bad Idea.
verdikke hij gebruikt vertaal programma's! zullen we fonetisch gaan schrijven?
tzijn toch gekke mannekes die canadezen ~;) ~;p
K voel dat het tijd wordt dat er weer zo'n noor wat raars komt zeggen.
+1 lol ~:bounce:
If spelling phonetically makes you happy, be my guest. ~;p
doc_bean
03-05-2006, 21:39
veel woorden zijn bijna hetzelfde in het Engels
niet=not
fonetisch=phonetic
we=we
etc.
waarschijnlijk daarom dat iedereen hier Engels op een paar jaar kan leren, in tegenstelling tot Frans :oops:
De meeste Scandinavische talen zijn trouwens ook vrij goed te begrijpen als je wat moeite doet, vertaalprogramma's zijn vaak een overbodige luxe, in de oudheid gebruikte ze ook verwante talen om nieuwe talen te leren :idea2:
Hey Beirut, parlez-vous francais ? Or are you one of those strictly English speaking Quebecians ?
Hey Beirut, parlez-vous francais ? Or are you one of those strictly English speaking Quebecians ?
Sacre bleu - Bien oui! Je peux faire l'amour completement on francais. Pensez vous que je suis sans coeur? Pensez vous que je peux vivre on Quebec pour quarante-deux ans sans avoir les belle demoiselle francaise dans mes bras?
"Parlez-vous francais?"... Mon dieu! Hmmpf!
Hmmm ik heb besloten hier te blijven posten als eerbetoon aan de nr. 1 NL spammer :bow:
Beirut this thread is mainly non-spam... more like sort of an msn multi-convo
only problem is people come up with other languages sometimes... :furious3:
genoeg engels:shame:
iemand hier speelt ogame, trouwens? Ik sta in uni4 in top100. maar ja als je niet speelt zegt dat je natuurlijk niets..
only problem is people come up with other languages sometimes... :furious3:
Det er no vel berre hyggelig. :balloon2:
Sacre bleu - Bien oui! Je peux faire l'amour completement on francais. Pensez vous que je suis sans coeur? Pensez vous que je peux vivre on Quebec pour quarante-deux ans sans avoir les belle demoiselle francaise dans mes bras?
"Parlez-vous francais?"... Mon dieu! Hmmpf!
why does everybody talks better french then me. even a strange american talks it better then me.
Det er no vel berre hyggelig.:balloon2:
't was echt wel tijd voor een rare noor.
niet fonetisch dus...laten we een taal proberen die niemand verstaat...K weet het laten we West-Vlaams spreken dan kunnen we zeggen wat we willen zoder bang te zijn dat iemand ons ook maar verstaat.:laugh4:
@Doc bean: je moet non Indo-Europese taal nemen zoals Fins dat niet verwant is met alle andere talen of zoals baskisch dat verstaat ook niemand. Maar ja waarom zo een taaltje als je West-Vlaams hebt. Er is geen enkele otter die dat verstaat.
the tokai
03-06-2006, 22:05
why does everybody talks better french then me. even a strange american talks it better then me.
't was echt wel tijd voor een rare noor.
niet fonetisch dus...laten we een taal proberen die niemand verstaat...K weet het laten we West-Vlaams spreken dan kunnen we zeggen wat we willen zoder bang te zijn dat iemand ons ook maar verstaat.:laugh4:
@Doc bean: je moet non Indo-Europese taal nemen zoals Fins dat niet verwant is met alle andere talen of zoals baskisch dat verstaat ook niemand. Maar ja waarom zo een taaltje als je West-Vlaams hebt. Er is geen enkele otter die dat verstaat.
De meeste otters verstaan alleen otters.
Maar West-Vlaams is inderdaad een vreemd taaltje, het grootste deel van de tijd versta je d'r geen bal van (tenminste ik niet) en dat terwijl ik over het algemeen wel overweg kan met verschillende dialecten van het Nederlandsch. Rare jongens, die Belgen.
Dus ik stel voor dat we niet in het West-Vlaams gaan praten. Wat dachten jullie van achterhoeks? Alhoewel ik dat ook niet kan schrijven, alleen verstaan en een beetje praten. Oja Fins kan ik ook wel een beetje: Hei mittä kuuluu. Geen idee wat het betekent maar het is Fins blijkbaar.
the tokai
03-06-2006, 22:14
O wcaht nueiw iede. Jlilue knenen die zooi wel van dat de ltteervloroodge neit uitmkaat als de etrese en ltsaate lteter maar koplepn. Nou dat knuenn we dus ook gaan deon.
Is wel vermoeiend trouwens trouwens. En ook veel moeilijker om te lezen .Waarom zeg ik twee keer trouwens?
A strange who?!?
Kanamori
03-07-2006, 01:06
Well, spam count plus one. It's too bad the silly moderator cannot understand what I'm saying.
Kagemusha
03-07-2006, 01:18
Jaahas.Mitähän täällä taas höpötellään.~;)
Finnish sounds like two alphabets went to nuclear war and the fallout mutated it into something seriously ****** up with lots of i's and e's.
En vooral veel äää's.
Kagemusha
03-07-2006, 13:07
Mitähän kieltä tuo mahdollisesti on? Ai että Suomi kuulostaa vokaalien ydinsodan jälki tuotteelta?Höpö höpö.~:)
A strange who?!?
Errr... I didn't say that... I canoot ivin talk Enklis.:sweatdrop:
Je parles français pas anglais...zut, Il le comprends aussi!
Hmm echt niet West-Vlaams?
Tis tread scre mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
the tokai
03-07-2006, 23:27
Errr... I didn't say that... I canoot ivin talk Enklis.:sweatdrop:
Je parles français pas anglais...zut, Il le comprends aussi!
Hmm echt niet West-Vlaams?Alleen als je mij een gratis spoedcursus geeft.
Les 1: Het alfabet heeft maar 25 letters in West-Vlaanderen.
Les 1: Het alfabet heeft maar 25 letters in West-Vlaanderen.
lol ~:bounce:
en 24 in griekenland, dacht ik. maar ja dat is verder niet belangrijk.
24 in het grieks? laat me denken...
alpha, Bèta, Gamma, delta, epsilon,...help!
hmm 'k weet het niet meer maar enfin volgens mij drisos, had je gewoon de "grap" niet door.
Snart to tusen no, snart...
Zeg het is heir wel stil... te stil...
~:shame:
ja had de grap niet door, en besloot een compleet off-topic en volledig onzinnige, idiote post te maken. :yes: ~:)
To Mr. Moderator:
bijroet, ken joe ried dis? aim not riellie goet et spieking ingliesh. if joe ken ried dis, joe must hef got pauwers. if not, wie ken spem heer talking laik dis.
blah blah
i ralli wondar iev hie ken riet dat.
~;)
Denk't wel, met wat moeite maar 'k denk 't wel.
Choo pipl rillee nidd ahh hobi.
dam iet. hie onderstot os!
Just mor aught deine voile proat veur a!
Dutch_guy
03-11-2006, 16:46
That hurt man, that hurt...:yes:
That hurt man, that hurt...:yes:
the truth hurts....:embarassed:
would've been better like this:
joe piepel rillie nied aa hobbie
would've been better like this:
joe piepel rillie nied aa hobbie
Maybe in your language, but I wasn't speaking your language, I was speaking my own language, hence the title of the thread.
Some people... :no:
Maybe in your language, but I wasn't speaking your language, I was speaking my own language, hence the title of the thread.
Some people... :no:
ohw just admit you can't even write your own made up language!
...So made up languages are allowed hum?
SO I can speak zubvobweeian?:idea2:
ohw just admit you can't even write your own made up language!
If it's my own language how do you know I can't spell it? :inquisitive:
If it's my own language how do you know I can't spell it? :inquisitive:
I know all.
blanke mannen zijn stil? wij nood hebben aan Umeu?
hebben jullie examens ofzo??
it's oh so quiet... (8)
excuse me??!:inquisitive: :inquisitive:
Your language is enlish, so if you speak that, why didn't you speak normal enlish?
excuse me??!:inquisitive: :inquisitive:
Your language is enlish, so if you speak that, why didn't you speak normal enlish?
Because I wasn't speaking English. I was speaking my own language, hence, again, the title of the thread.
Vut par tov "mi ow nlangua ge" don choo ahnders tan? :inquisitive:
(Didn't you start this anyway?)
Because I wasn't speaking English. I was speaking my own language, hence, again, the title of the thread.
Vut par tov "mi ow nlangua ge" don choo ahnders tan? :inquisitive:
(Didn't you start this anyway?)
If we going to start like this I'm going to make a languages without vowels.
krq krh krthgq mbrn mbrn mbrn t plmkthg
(=hi)
hftr krq flktkb fntntn vrwbrkhj brhsndth tttlflflflflflfl bmmmdbdb frthk krq mbrn ftntn hftr bmmmdbdb vlpk vlpk krh
(= how are you.)
not a verry handy language. Oh well as long as I understand myself :dizzy2:
Am I sensing a little hostility here?
Dutch_guy
03-21-2006, 19:06
I'm sure the Dutch have no intention to do any harm, the Belgians are a different story though :laugh4:
You never do know what they're up too...
doc_bean
03-21-2006, 21:13
Excusez-moi ?
We're a peaceloving people !
:sweatdrop:
hostility? nooooo...
*behind Beirut's back: :furious3: :furious3: :furious3: *
my own language, I just made it up today, everyone can write it, just hit the keyboard as much as you can:
erfajvfao;cnapo98xuyc-9a8erhw2injkfnz;okmczpoxjfiwuhafiansdva uhfgahfg aopishg aijnfaosdhvpxd9t0aq9u504wrtsegad5g4had53fgsgaoihpd98qw[jr!:idea2:
never ment to give you that feeling...
But I'm not going to typ in my language again pfff this post alone would have caused me hours of work...:sweatdrop:
edyzmedieval
03-24-2006, 22:03
All I can talk is this:
2700 posts!!!! ~D
the tokai
03-24-2006, 23:30
Ga daar dan maar lekker mee door.
Ga daar dan maar lekker mee door.
deed die toch door het te posten...
the tokai
03-25-2006, 22:21
Ja en ik moedigde hem aan om er mee door te gaan. Maar toen die het poste had ik dat nog niet gedaan en was het de eerste keer dat hij poste dus eigenlijk ging hij er toen nog niet mee door dus zei ik even dat hij dat maar wel moest doen. ofzo.
All I can talk is this:
2700 posts!!!! ~D
Postcount er eit svært forståelig språk. :yes:
Ja en ik moedigde hem aan om er mee door te gaan. Maar toen die het poste had ik dat nog niet gedaan en was het de eerste keer dat hij poste dus eigenlijk ging hij er toen nog niet mee door dus zei ik even dat hij dat maar wel moest doen. ofzo.
kan je zelf nog wel aan je eigen zin uit?
ArnoldLol
03-31-2006, 12:41
hoi, wie zijn jullie
awel ik ben Gert, nen rare Belg volgens al die Nederlanders hier.
Dan hebt ge Dutch guy, rara van welk land die komt.
Drisos nog zo'n rare hollander.
The tokai, ne vreind van Drisos geloof ik.
Dan heb je Beirut, de moderator die ons van het spammen weerhoudt. (dat denkt hij tenminste ~;))
The stranger/ Umeu was dan de nederlander/afrikaan die deze thread begonnen is en nu weggegaan is.
En dan heb je nog zo'n paar rare Noren zoals the viking die hier maar wat fijn zitten te wezen.
En Af en toe krijgen we bezoek van een andere Belg zoals, doc_bean of A Saturnus of iemand uit een onbelangrijk land met een rare taal. Zoals zo'n rare oost Europeaan, ne chinees of een Amerikaan (zo'n raar taaltje :no:)
(+1) ~;)
Dutch_guy
04-01-2006, 19:19
Ja eigenlijk heeft GG alles al verteld....had het niet beter kunnen zeggen denk ik.
GG en DG... hihi
kuch...
ja ik sla altijd the spijker op de kop. Andersom lukt het niet zo goed.
ArnoldLol
04-02-2006, 18:43
nou hallo allemaal dan. en ze hebbe vast gelijk...je bent best een rar belg maar wel aardig denk ik
the tokai
04-02-2006, 21:43
The tokai, ne vreind van Drisos geloof ik.
Nope, ik ben gewoon een of ander los aanhangsel dat toevallig is komen aanwaaien. Kan dat eigenlijk wel, een los aanhangsel?
Kan dat eigenlijk wel, een los aanhangsel?
en zo noeme mij raar...:inquisitive:
anyway wie was dat dan die vriend van drisos? Die is al weg ofwat? tsss.
aardig? aardig? Zo vreemd ben ik nu ook weer niet!
ArnoldLol
04-03-2006, 19:33
wat jij wil jongen. wat jij wil
Problemer med forumet for meg i går, så eg må ta igjen den postinga eg mista, i denne tråden. :sweatdrop:
wat jij wil jongen. wat jij wil
Titties and beer?
aah...goeie ouwe zappa.
Nope, ik ben gewoon een of ander los aanhangsel dat toevallig is komen aanwaaien. Kan dat eigenlijk wel, een los aanhangsel?
lijkt op dat ding aan je blinde darm. :laugh4: wormvormig aanhangsel :P
maar ja alle nederlanders zijn toch vrienden? :hippie: :hippie: (op uitzondering nagelaten tussen ajax en feyenoord fans)
blabla
En Af en toe krijgen we bezoek van een andere Belg zoals, doc_bean of A Saturnus of iemand uit een onbelangrijk land met een rare taal. Zoals zo'n rare oost Europeaan, ne chinees of een Amerikaan (zo'n raar taaltje :no:)
(+1) ~;)
Zelf heb ik hier ook al de volle 2 posts.
Maar dat is natuurlijk niet belangrijk genoeg.~:mecry:
2 posts. ik heb er hier al meer dan 100 keer zoveel als jouw.
Pfff, de mijn zijn over het algemeen toch groter den de uwe.~;p
ArnoldLol
04-08-2006, 18:17
hmmmm t gaat wel egr snel he hier. hoe staat t in t leven ????
is dat belgisch of niet
Heeft er iets van weg...
Nederlands met haar op.
ArnoldLol
04-09-2006, 13:54
jaja, niet te vertrouwen dus :inquisitive:
Ja gekke nederlanders. pff ze wonen in Nederland. Dan zou je toch denken dat ze Nederlands spreken. :no:
Hoe dat die jongens op de EU/IQ test een gemiddelde van 12 punten hoger behaalden dan ons blijft een raadsel.:inquisitive:
Iq testen zijn niet echt goed. ten tweede zijn er ook resultaten van testen waar wij slimmer in waren. Die testen zijn niet echt geweldig.
EN je weet toch welke land altijd een van de beste ter wereld is op de kennis en praktijk toetsen die ze geven? Inderdaad de Belgen.
ArnoldLol
04-09-2006, 17:19
èh ja, en welke taal praten ze...oh ja het NEDERLANDS!!!
èh ja, en welke taal praten ze...oh ja het NEDERLANDS!!!
Wat zegt die are nederlandr nu? kunnen ze niet nederlands praten ofzo? tssss...
:help:
ArnoldLol
04-09-2006, 17:37
wablief?
Ja Sun ik moet toegeven dat ik jouw dialect ook wat raar vind voor woorden.:book:
En het is inderdaad vrij onmogelijk dat onze noorderburen noorderburen over een grotere hersenmassa beschikken.
Ons enig product van export is trouwens kennis.
En zij hebben de tulpen weet je? :no:
Niet waar.
Bier (inbev bijvoorbleed), software (realsoftware bijvoorbeeld), diamanten (wel vermindert maar toch, stomme indiërs),....
Laten we zelfs choclade vergeten.
Er zijn veel meer dingen die wij exporteren.
De hollanders:
tulpen (tsss) en afwaswater (Heineken bvb).
I stand corrected.:bow:
Had een mooie pic van een echt Belgisch boerenpaard dat Palm aan het drinken is en ondertussen (iets zuidelijker) Heineken “distribueert”.
Deze ben ik spijtig genoeg kwijt.:shame:
I stand corrected.:bow:
Had een mooie pic van een echt Belgisch boerenpaard dat Palm aan het drinken is en ondertussen (iets zuidelijker) Heineken “distribueert”.
Deze ben ik spijtig genoeg kwijt.:shame:
me want pic, me want pic!!!
Dutch_guy
04-09-2006, 20:26
De hollanders:
tulpen (tsss) en afwaswater (Heineken bvb).
Hoe durf je !
Was ik een mod geweest dan had ik je daarvoor al zeker 2 warning points voor gegeven !
:laugh4:
:balloon:
WEL ****
Kan het enkel op dit formaat vinden.
https://img386.imageshack.us/img386/4355/images9fs.jpg (https://imageshack.us)
Hoe durf je !
Was ik een mod geweest dan had ik je daarvoor al zeker 2 warning points voor gegeven !
:laugh4:
ik weet niet wat hij zegt maar hij moet kwaad zijn want hij gebruikt een rood ballonnetje. en iets met warnings points. (tsss.. porbeert engels te spreken mar kan amper nederlands..tsss)
Waarschijnlijk heeft hij graag alcohol vrij bier.
Dutch_guy
04-10-2006, 15:26
ik weet niet wat hij zegt maar hij moet kwaad zijn want hij gebruikt een rood ballonnetje. en iets met warnings points. (tsss.. porbeert engels te spreken mar kan amper nederlands..tsss)
Waarschijnlijk heeft hij graag alcohol vrij bier.
Ehm zit die post vol met sarcasme of begrijp je echt niet wat ik bedoelde, je zou namelijk zeggen dat het vet gedrukte deel van mijn quote duidelijk genoeg was
Ehm zit die post vol met sarcasme of begrijp je echt niet wat ik bedoelde, je zou namelijk zeggen dat het vet gedrukte deel van mijn quote duidelijk genoeg was
wat zegt ie toch? MAar hij is toch al niet meer boos want hij poste een groen ballonnetje.
DG: hint, hint: lees een paar posten terug. hint,hint.
Dutch_guy
04-10-2006, 17:33
DG: hint, hint: lees een paar posten terug. hint,hint.
argh heb ik weer eens iets gemist... :dizzy2:
Tja dat krijg je als je een thread even niet bij houd
argh heb ik weer eens iets gemist... :dizzy2:
Tja dat krijg je als je een thread even niet bij houd
Gah! weer een rood ballonnetje? dit is ongehoord ik wil groene!
ArnoldLol
04-11-2006, 18:34
ehm volgens mij draad jacken de belgen de thread...is dat zoo :inquisitive:
jacken?
Maar dat is geen Nederlands ze vriend!:no:
zoo wel, maar niet in die context.
verduidelijking graag.:book:
het volgende zelfstandig naamwoord, "zoo", is ook fout in de voorgaande post van meneer zonnebril. Ik merkte op dat zoo wel een correct Nederlands woord was, met de betekenis van dierentuin, maar hier foutief gebruikt werd met de betekenis van "zo", zijnde op deze wijze.
~;)
Allemaal goed en wel, maar wat heeft dit nu in godsnaam met jacken te maken?:inquisitive:
ArnoldLol
04-16-2006, 14:59
wow...
ik wist niet dat jullie kwaad werden
Ja gebruik dan ook niet rare woorden als Jacken.
oh wacht ik denk dat ik hem door heb. Volgens mij bedoelt hij met de thread jacken zo iets als car-jacken maar dan met een thread!
Edit: miss hebben die hollanders toch een hoger iq?
the tokai
04-17-2006, 16:46
Ja gebruik dan ook niet rare woorden als Jacken.
oh wacht ik denk dat ik hem door heb. Volgens mij bedoelt hij met de thread jacken zo iets als car-jacken maar dan met een thread!
Edit: miss hebben die hollanders toch een hoger iq?Er is maar 1 manier om daar achter te komen: de IQ-quiz van Herman Finkers. Bij de IQ-quiz moet je proberen te raden of je een hoog of een laag IQ hebt, en als je het goed hebt geraden dan heb je een hoog IQ.
Of is dat weer te ingewikkeld voor jullie Belgen met je lage IQ's? ~;p
mensen etc,
stop met gekibbel tussen belgie en nederland, sla de handen ineen, en kraak samen duitsland af ofzo.. of canada(Beirut) of wat dan ook.. of kraak feyenoord af ook goed
of kraak mij af, zelfs dat mag
bla
niets zinnigs //
Er is maar 1 manier om daar achter te komen: de IQ-quiz van Herman Finkers. Bij de IQ-quiz moet je proberen te raden of je een hoog of een laag IQ hebt, en als je het goed hebt geraden dan heb je een hoog IQ.
Of is dat weer te ingewikkeld voor jullie Belgen met je lage IQ's? ~;p
ja herman finkers die's wel goed. Heeft die niet kanker gehad ofzo iets.
@Drisos:
Jij bent slech, jij stinkt!!!!....:juggle2: nah, 't lukt niet. En trouwens ik kan toch geen Drisos moppen vertellen zeker? Zegt de ene Drisos tgen de andere, mag ik in het midden lopen? Ja, hallo!:no: :help:
the tokai
04-17-2006, 20:32
ja herman finkers die's wel goed. Heeft die niet kanker gehad ofzo iets.
@Drisos:
Jij bent slech, jij stinkt!!!!....:juggle2: nah, 't lukt niet. En trouwens ik kan toch geen Drisos moppen vertellen zeker? Zegt de ene Drisos tgen de andere, mag ik in het midden lopen? Ja, hallo!:no: :help:
Hij had geloof ik wel een of andere ziekte maar ik weet niet of het kanker was. Maar in ieder geval leeft die nog want hij stond laatst nog in de krant omdat hij zich inzette voor de een of andere kerk hier in de buurt (volgens mij een van de oudste kerken van Nederland ofzo)
We kunnen ook aan galgenhumor gaan doen: er lopen twee galgen door de kalverstraat.... dies ook van Herman Finkers trouwens.
Noten kraken, das ook wel leuk.
Geloof toch dat die dat heeft gehad.
the tokai
04-18-2006, 12:06
Ik heb het even opgezocht en het is leukemie, wat inderdaad een vorm van kanker is.
The Stranger
04-18-2006, 19:45
Ik ben terug en klaar voor een FEESTJEEEEEE!!!!
Hallo. Goed tot ziens. Ik ben hier uit.
doc_bean
04-19-2006, 09:23
Naar't schijnt is grootmoederporno ook één van onze meer succesvolle exportproducten...
:oops:
ook iets om trots op te zijn,....toch?
doc_bean
04-19-2006, 14:54
tuurlijk, met de vergrijzing moet iedereen zijn steentje blijven bijdragen !
The Stranger
04-19-2006, 18:21
de vergrijzing is hier ook duidelijk merkbaar
SPAMMERS ATTENTIE WE BLIJVEN NU DOOR SPAMMEN TOT ONZE 70ste VERJAARDAG ATTENTIE SPAMMERS
tuurlijk, met de vergrijzing moet iedereen zijn steentje blijven bijdragen !
zo is dat! :2thumbsup:
Wat zouden we toch zijn zonder die hete bomma's :skull:
The Stranger
04-20-2006, 20:53
helloooooo somebody home? :inquisitive: weird...only a few weird belgians
raar oké maar lach niet met Belgen!!!
jij inferieure stuk hollander ~;)
ooh DG ingehaald! nu ben ik de tweede! :balloon2:
(13.5% van al men zijn hier :o)
Dutch_guy
04-22-2006, 20:34
Als het goed is staan we nu alwer gelijk, dat gaat snel ~D
LeftEyeNine
04-23-2006, 00:25
Çocuklar inanın, inanın çocuklar,
Güzel günler göreceğiz, güneşli günler,
Cimbombom 'u Kadıköy 'de devireceğiz,
Şampiyonluk şarkıları söyleyeceğiz !
Fenerbahçe the champions or bust ! :2thumbsup:
Als het goed is staan we nu alwer gelijk, dat gaat snel ~D
niet meer!!! :balloon:
Woot!
Sorry, maar ik mag het je ook niet al te gemakkelijk maken hé?
Woot!
The Stranger
04-24-2006, 19:07
hello...i'm hooomeee. weird :inquisitive: nobody home...not even those crazy belgians and weird norwegians...now THAT is creepy :inquisitive:
hello...i'm hooomeee. weird :inquisitive: nobody home...not even those crazy belgians and weird norwegians...now THAT is creepy :inquisitive:
I'm like jesus I'm always there even if you don't see me.:hide:
The Stranger
04-25-2006, 19:00
now youre pushing it. we all know jesus was german
Nah, probably one of those super chinese wonder kids. stupid chinese...:no: ~;)
waarom praat ge nu toch maar Engels. Jij bent de maker en je kent het doel al niet eens meer.
The Stranger
04-29-2006, 18:58
t is koningedag
SPAMMEN GRAAG, PAGINA 2 is SLECHT
Dutch_guy
04-29-2006, 19:43
En wat hebben jullie allemaal gedaan met Koninginnendag/nacht/avond ?
Nog ernstig uit de hand gelopen feestjes gehad ?
En wat hebben jullie allemaal gedaan met Koninginnendag/nacht/avond ?
Nog ernstig uit de hand gelopen feestjes gehad ?
pfff knonginnendag. Wat heeft die koningin ooit voor u gedaan? het enige goede ding waaraan ik denk bij het horen van koningin is het hapje.
The Stranger
05-01-2006, 01:32
hey...niet over de koningin beginne...hoe heet ze ookkal weer beatix...nou alsj e aan de queen komt kom je aan mij
The Stranger
05-02-2006, 23:56
waar zijn drisos en DG?
Dutch_guy
05-03-2006, 10:15
Kga zometeen 3 dagen naar Maastricht, vakantie reisje met familie :2thumbsup:
Tot over drie dagen !
The Stranger
05-03-2006, 14:55
OK laterz homes
Kga zometeen 3 dagen naar Maastricht, vakantie reisje met familie :2thumbsup:
Tot over drie dagen !
mooie stad, Maastricht. Vooral die koffieshops ~;)
Ik zit zaterdag ook in maastricht, stommeklassiekconcert kijken voor school :no::skull:
kijk hier:
http://video.google.com/videoplay?docid=426566504844044258
let goed op die vent.. echt te bizar..:sweatdrop: :inquisitive:
owja mn broer studeert in mestreech
Ik heb het gewoon errug druk mensen krijg nauwelijks de kans om een keertje frontroom te bezoeken en wanneer ik dat nog doe alleen hier... ~;)
ik heb trouwens ook hekel aan koninginnedag... 1 op de 16 miljoen is jarig, wat n feest.. waarom is er niet zon feest als ik jarig ben?
raar oké maar lach niet met Belgen!!!
jij inferieure stuk hollander ~;)
:laugh4: :laugh4:
I should be talked about in third-person (as I always do about myself), and not plural. ~:angry:
The Stranger
05-07-2006, 14:08
kijk hier:
http://video.google.com/videoplay?docid=426566504844044258
let goed op die vent.. echt te bizar..:sweatdrop: :inquisitive:
owja mn broer studeert in mestreech
Ik heb het gewoon errug druk mensen krijg nauwelijks de kans om een keertje frontroom te bezoeken en wanneer ik dat nog doe alleen hier... ~;)
ik heb trouwens ook hekel aan koninginnedag... 1 op de 16 miljoen is jarig, wat n feest.. waarom is er niet zon feest als ik jarig ben?
ik vind t ook onzin maar t is minder erg dan t tumult om die royal babies :no:
ik vind t ook onzin maar t is minder erg dan t tumult om die royal babies :no:
das idd ook niet best
owja nog = iets:
http://www.metacafe.com/watch/80220/martial_arts_nightshow
meer turnen dan vechtsport... maar toch Uber-Vet of niet??
owja zet muziek aan die is ook wel goed (vind ik)
Dutch_guy
05-07-2006, 15:24
das idd ook niet best
owja nog = iets:
http://www.metacafe.com/watch/80220/martial_arts_nightshow
meer turnen dan vechtsport... maar toch Uber-Vet of niet??
owja zet muziek aan die is ook wel goed (vind ik)
Die mensen weten wel wat ze doen zeg, impressive !
De muziek is ook goed ja, komt me erg bekend voor volgens mij is dat de soundtrack van Rainbow six ofzoiets.
Of van The Rock - in ieder geval een anti terreur film / game :2thumbsup:
The Stranger
05-07-2006, 15:45
ckrs. ik zou dat ook wel willen. maarja egt nodig is t niet. ik ben niet getraind in een vechtsport maar sloop togh iedereen die ruzie met mij zoekt.
IM GOD :evilgrin:
:laugh4: :laugh4:
pff ik wil jouw wel eens zien typen na een paar Leffes.
ckrs. ik zou dat ook wel willen. maarja egt nodig is t niet. ik ben niet getraind in een vechtsport maar sloop togh iedereen die ruzie met mij zoekt.
IM GOD
Jij bent stoer.
De muziek is ook goed ja, komt me erg bekend voor volgens mij is dat de soundtrack van Rainbow six ofzoiets.
Of van The Rock - in ieder geval een anti terreur film / game :2thumbsup:
lijkt erop - deze muziek is soundtrack van pirates of the carribean volgens mij (deel I)
die muziek die jij bedoelt dacht ik eerst ook aan maar is toch weer iets anders.. van the rock en Expeditie robinson..
Barbarossa1221
05-07-2006, 22:18
Drisos cette un malade dans le tete ne pas?
Parce que il est tres intelligente.
doc_bean
05-08-2006, 12:29
Parce que il est tres intelligente.
een zeer vreemde versie van frans is dit....
The Stranger
05-08-2006, 19:12
pff ik wil jouw wel eens zien typen na een paar Leffes.
Jij bent stoer.
T is UMEU of GOD
en ik ben zeker stoer...jij bent een belg. een leuke belg...t moet niet nog veel gekker worden :help:
first sentence should be 'Drisos n'est pas malade a la tete'...
altough, je pense..~:)
T is UMEU of GOD
Wel alle mina's! alle gekheid op een stokje!
Il nee parler pa de bon fransè.
The Stranger
05-08-2006, 20:21
whahahha GG je gaat te ver nu
ik ga altijd te ver. ben nog nooit niet te ver geweest.
ik zeg altijd maar hij die te ver gaat is niet te dichtbij.
hey dg,
wat is die org gazette eigenlijk? waar vind ik die enz?
Ik heb laatste tijd weer wat meer tijd dus meer spam hoera hoera
Dutch_guy
05-10-2006, 12:22
hey dg,
wat is die org gazette eigenlijk? waar vind ik die enz?
Ik heb laatste tijd weer wat meer tijd dus meer spam hoera hoera
Dat is een soort nieuwsbrief, die wekelijks zou moeten verschijnen ( al werkt dat in de praktijk niet zo heel goed...)
Je vindt het in the Entrance Hall. Voor meer infor PM Ian, hij is het alles gestart.
ik heb het al eens gelezen, best wel cava als je veel tijd hebt.
The Stranger
05-12-2006, 19:05
ik schrijf ervoor maar...t is een chaos :P
Dutch_guy
05-12-2006, 19:07
ik schrijf ervoor maar...t is een chaos :P
ja precies, eigenlijk had nummer 3 vorige vrijdag klaar moeten zijn, is niet gebeurd
En ik zie het ook niet zo snel gebeuren persoonlijk, maar geod , zo gaat dat vaak met dit soort dingen.
The Stranger
05-12-2006, 19:10
ja, maar t komt ook omdat ian t ff niet meer doet
Dutch_guy
05-12-2006, 19:46
ja, maar t komt ook omdat ian t ff niet meer doet
Precies, maar Zain zou het overgenomen hebben. Hij was er duidelijk in dat hij het vorige vrijdag of wilde hebben....
Nou weet je , het komt wel goed allemaal
ScionTheWorm
05-12-2006, 19:52
jezes skerp dere med den hollandsken! ok nå virker kanskje dette som OM JEG ER UTROLIG SINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men det er jeg ikke ~:cheers:
The Stranger
05-12-2006, 20:43
waaaahhhh EEN VIKING :O
ja, dat gebeurt niet vaak.
the tokai
05-13-2006, 10:36
Je hoeft niet alles drie keer te zeggen.
Mijn pc begint de laatste tijd nogal traag te gaan hier op de org. Tot voor kort nog geen enkele double post en nu heb ik amper 2 weken tijd ofzo al 3 multiposts. **** pc.
The Stranger
05-13-2006, 13:17
ja dat had ik ook...toen had ik een 5dubbele post :S. omdat ie traag doet druk je vaker op reply...en heb je opeens 3 posts ofso
yup, normaal heb ik dat niet. Moeten nog maar eens van internet provider gaan verwisselen.
The Stranger
05-15-2006, 20:31
:D zou ik doen...spammer :P
:D zou ik doen...spammer :P
de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
eerder 'de pot verwijt een glas dat ie zwart ziet'
hij heeft 3000 meer dan jou ~;p
oh ja bijna 2000 posts hier ga zo door mannen!
simpel:
Ts= 5000 posts, dus uber-spammer. 'de pot'
GG= 2000 posts, dus maar 2e-rangs-spammer. 'het glas' want die is dus veel minder erg
btw Ik heb pas 3 BI custom battles gespeeld en de derde simpel gewonnen op hard. alledrie gewonnen, maar die eersten waren op lager niveau.
ik ga nu even op het hoogste niveau spelen kijkenof ik al kan winnen:book:
you better!
Ik zelf heb niet BI, ik denk ook niet dat ik hety nog ga kopen. Als MTWII goed wordt ontvangen, koop ik die misschien wel.
edyzmedieval
05-17-2006, 16:13
Nu vorbeste nimeni romana pe aici?
Ajutooor! :help:
:horn:
ok, na 4 5 gevechten staat het 4-1 voor Drisos.. de AI wordt ingeblikt. laatste twee waren op hoogste niveau, eentje verloren helaas.
dit is wel erg makkelijk
bij shogun moest ik weken oefenen voordat ik met een grote meerderheid uiteindelijk op easy een keer kon winnen.
ja ma je hebt nu ook al meer ervaring ook al is het een andere game de ervaring is er. Nu alleen de AI nog.
The Stranger
05-20-2006, 14:01
dit ben ik ff aan t missen.
The Stranger
05-21-2006, 17:47
wat :inquisitive:
doc_bean
05-21-2006, 18:11
:skull:
Lorenzo_H
05-21-2006, 18:15
hola
The Stranger
05-21-2006, 18:34
come again
wat is het onderwerp van de discussie?:inquisitive:
Lorenzo_H
05-21-2006, 21:03
callate tu idiota
Idiot kan du sjøl vera.. :charge:
the tokai
05-21-2006, 23:07
wat is het onderwerp van de discussie?:inquisitive:
Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:
Ok ik zal wel even uitleggen hoe het volgens mij zit: Drisos en GG gingen praten over iets waar ze het blijkbaar eerder met z'n tweeen over hadden gehad. TS zei toen "dit ben ik even aan het missen." GG snapte niet wat hij bedoelde met dit en zei dus wat is dit. En Drisos gah. TS snapte er nu nog minder van en zei dus wat. Toen zaaide doc_bean nog wat extra verwarring met zn enge smilie en toen kwam ook nog die rare manx om iedereen uit te schelden voor idioten ofzo en die viking fluisterde ook nog wat. En toen kwam ik en ik zei:
AAAAAAAAH VEEL TE VEEL QUOTE TAGS IN ÉÉN POST AAAAAAAHHH!!11ONE!1!
heeft de jongen te veel suiker gegeten?
meer dan alleen suiker ben ik bang...
toch geen bacardi breezer he?:inquisitive:
Bulawayo
05-23-2006, 11:31
Bures kära samer och andra människor!
Ähh, det blir ju bara en massa holländare och annat löst pack här. Värsta rappakaljan asså. Fattar ju ingenting.
Om de gled in i en coffeeshop och rökte feting istället skulle nog den kulturella mångfalden berikas ~;) Vad säger man, hellre mångfald än holländsk enfald?
Dame la churda carajo!
Weird, my keybord doesn't have Vulcan letters
the tokai
05-23-2006, 15:12
Bures kära samer och andra människor!
Ähh, det blir ju bara en massa holländare och annat löst pack här. Värsta rappakaljan asså. Fattar ju ingenting.
Om de gled in i en coffeeshop och rökte feting istället skulle nog den kulturella mångfalden berikas ~;) Vad säger man, hellre mångfald än holländsk enfald?
Dame la churda carajo!
Ja hoor, heeft ie het over Nederland, begint ie meteen over coffeeshops... We hebben ook molens en tulpen weetje.
The Stranger
05-23-2006, 20:27
ik ben bang dat dit me allemaal te veel word....rapping*I MUST FLEE, QUICK INTO THE CHOPPER, IM NOT TS IM ARNOLD. GET DOWN!!!!!!*sigh
BHCWarman88
05-23-2006, 22:06
ik fich me kfo for ko 88 fk 88 I ko word 88
inderdaad!
(en begin nou niet weer hé? Drisos/the tokai)
the tokai
05-24-2006, 22:13
Wat heb ik nu weer misdaan?
Nog mn excuses voor die quote post trouwens, ik had toen geloof ik beter naar de drunk thread kunnen gaan. Verbazingwekkend trouwens dat ik niet eens typfouten heb gemmaakt in die post. Blijkbaar typ ik met alcohol beter dan zondre. Weet ik dat ook weer.
conclusie: 1 biertje voor elke post?:idea2:
:2thumbsup:
conclusie: 1 biertje voor elke post?:idea2:
:2thumbsup:
:dizzy2: :inquisitive: :dizzy2:
BHCWarman88
05-27-2006, 19:49
501 posts!!
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
8
The Stranger
05-28-2006, 20:10
over 5000 posts WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTOOAOAOOAOAOAOAOAOAOA
the tokai
05-28-2006, 20:25
Minder dan 200 posts!
jippie!
The Stranger
05-28-2006, 21:47
:inquisitive:
doc_bean
05-29-2006, 11:35
De anti-spammer ?
Alexanderofmacedon
05-29-2006, 19:35
Minder dan 2,350 posts!
Jippie!
Joggen!
BHCWarman88
05-29-2006, 21:01
de de heieiie de Je Je Je,Hallo
is this Beglium??
Minder dan 2,350 posts!
Jippie!
Joggen!
Ik ook!
:charge: :tomato: :elephant: :cheerleader: :dancing: :frog:
Lorenzo_H
05-31-2006, 10:17
Lets see who can guess this language:
SPAM!!!
Deutschland über alles! :creep:
Lorenzo_H
05-31-2006, 11:14
Nein
Nein, bist du einen Quatschkopf. Deutschland ist das beste Land in der Welt.
Lets see who can guess this language:
SPAM!!!
Diese Sprache ist Englisch.
Es nicht wiederholen. :inquisitive:
Warum spricht jedermann Deutsch? :sweatdrop:
+100th post!!!
doc_bean
05-31-2006, 21:02
Ich bin ein Berliner ?
:inquisitive:
BHCWarman88
05-31-2006, 21:31
Warum spricht jedermann Deutsch? :sweatdrop:
+100th post!!!
Warum?? Waurm??Warman?/Warman??.net spammer?
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.