View Full Version : The talk your own language thread
Conradus
04-03-2008, 21:15
Jullie zijn allemaal spammers!
En een gelukkige 5000ste post aan iedereen.
Is dit nu 5001?
The Stranger
04-03-2008, 21:24
vuile zakkenwasser!!!! gefeliciteerd iedereen wooooooooooooooot!!!! :balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:: balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:
vuile zakkenwasser!!!! gefeliciteerd iedereen wooooooooooooooot!!!! :balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:: balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon::balloon:
hij kan het niet hebben, hij kan het niet hebben hé!?
gnagnagnagnaa!
Dadem miek nekier gedoan. Wadenkte? Twien tigfrenk vuer ne neetensjokoo! Des gliekdun lesten kiergewist.
Waar is de tijd naartoe dat ne warme choco maar 20 frank kostte...
En gefeliciteerd TYOLT :balloon: ~:cheers: :barrel: ~:cheers: :balloon:
Proficiat aan de bedenker van dit heerlijke concept: The Stranger ! :bow:
Adrian II
04-04-2008, 08:51
EDIT: Gelukkige 5000ste TYOLT post iedereen!!!!
:barrel: feest in de keet :barrel:Istnu gedoan meeda spammen of meutiek nognekier noar Belgiekeumen?
Istnu gedoan meeda spammen of meutiek nognekier noar Belgiekeumen?
Moros woont in het reservaat Limburg.
Toegangsticketten te verkrijgen aan de grens. Verboden de inboorlingen te voederen.
Adrian II
04-04-2008, 10:41
Toegangsticketten te verkrijgen aan de grens. Verboden de inboorlingen te voederen.Waar moetiek van draagstoel wiesselen?
Is AdrianII nou Folkert Jensma of Douwe Kroetz dat is de vraag
Toegangsticketten te verkrijgen aan de grens. Verboden de inboorlingen te voederen.
Drank geven mag wel.
Trouwens dréke, hebben niet alleen administrators een instagib?
Adrian II
04-04-2008, 13:28
Tiesnieks asge oeweigen taoldraod wielt, moar danmeut gewel van staovast zaan en diejetaol schrijvuneeh? Kheur ier nieksas ollants.
Ik weet nie hoe gij denkt dat wulle praten maar soit. Of gebruiken de kaaskopkes misschien de -ke als verklein suffix?
Adrian II
04-04-2008, 13:56
Ik weet nie hoe gij denkt dat wulle praten maar soit. Of gebruiken de kaaskopkes misschien de -ke als verklein suffix?Aja, kik hemda geleert als ieknen dach meeliep me twee bakassende eustvloamen eh? Iest gee zot ideeke umier vloms te broebele?
Drank geven mag wel.
Trouwens dréke, hebben niet alleen administrators een instagib?
Moet ik hem eens testen op u ~:pimp:
Aja, kik hemda geleert als ieknen dach meeliep me twee bakassende eustvloamen eh? Iest gee zot ideeke umier vloms te broebele?
Waarde Heer,
Wij nemen kennis van uw gemotiveerd verzoek ter bevordering van de streektaal.
Het Vlaams Comité voor Taalzuiverheid (V.C.T.) heeft uw verzoek ten gronde bestudeerd. Na diverse beraadslagingen en bijeenkomsten alwaar pro en contra van gezegd verzoek extensief werden behandeld, werd besloten dat het wenselijk is in onderhavige draad, ook wel "TYOLT" genaamd, verder het standaardnederlands te hanteren.
Wij danken u voor uw begrip.
Met oprechte hoogachting,
Het V.C.T.
Moet ik hem eens testen op u ~:pimp:
Jaaa!!! :yes:
Ik heb me ook eens een namiddag verveeld lol:
http://www.box.net/shared/lqdfu0pc84
The Foolish Horseman
04-04-2008, 19:03
Isthay isway ymay Anguagelay!!!! Earhay emay Oarray!!!!!!!!
Inderdaad GBB, inderdaad.
Adrian II
04-04-2008, 20:10
Waarde Heer,
Wij nemen kennis van uw gemotiveerd verzoek ter bevordering van de streektaal.Dikke proficiat, dotskop. Da geneutschap isne scheefgezeke lavabo enuw briefkenis ollants geziever woardak ne slappe vankrieg.
Andres biedt aan:
"Hoe rijd ik een platte band met de wagen door tegen een muurtje te botsen?"
In welgeteld 1 les. Succes verzekerd! Les gedoceerd door ervaringsdeskundige. De organisatie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke schade en ongevallen.
Adrian II
04-07-2008, 23:18
Andres biedt aan:
"Hoe rijd ik een platte band met de wagen door tegen een muurtje te botsen?"
In welgeteld 1 les. Succes verzekerd! Les gedoceerd door ervaringsdeskundige. De organisatie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke schade en ongevallen.Plopperdeplop, da's ambetant. Stuuk inde kroag zeker?
Plopperdeplop, da's ambetant. Stuuk inde kroag zeker?
kappen nou kut!
Allez, Moros doe'deens rustig, hou't plezant :balloon2:
Adrian II
04-08-2008, 07:40
Allez, Moros doe'deens rustig, hou't plezant :balloon2:
https://img402.imageshack.us/img402/8941/roflsmileyyp2.gif (https://imageshack.us)
Amaai Dries, ga zaat oek Vloms? Van Anvers ofvan overtwoater? Asge vanover twoater zaat meutge dides (http://www.hoehel.be/) geugele. Of 'hoeheln' heliek ze doa zagg'n.
Kopje koffie iemand? Lekker weertje jongens dat wordt terrasje zometeen
Kopje koffie iemand? Lekker weertje jongens dat wordt terrasje zometeen
Zoude gaa ne kie ni goeng werke, tamzak!
Zoude gaa ne kie ni goeng werke, tamzak!
Schootpoetertje met draadloos internet mee ik werk waar ik wil :2thumbsup:
Adrian II
04-08-2008, 09:02
Zoude gaa ne kie ni goeng werke, tamzak!Dieje, die draait zenne kloetenie af.
Gaaf gewoon doen!
http://www.elsevier.nl/nieuws/wetenschap/artikel/asp/artnr/200652/index.html
Maar 100 wolven? Met geen mogelijkheid dat daar genoeg prooidieren voor zijn 10 op zijn hoogst.
Koi Hindi bhi bolat hai kya yahaan par?
Lekker weertje vandaag, beetje fris vanochtend, dat wel, maar goed genoeg om nog 'ns met de fiets naar 't werk te komen :2thumbsup:
The Stranger
04-09-2008, 12:40
lateste??? PRE SCHOOL... ja... daar moet je zeker naar toe... Lateste... hoe durft ge.
lateste??? PRE SCHOOL... ja... daar moet je zeker naar toe... Lateste... hoe durft ge.
Dat is de Engelse nieuwe spelling.
Adrian II
04-09-2008, 14:48
Lekker weertje vandaag, beetje fris vanochtend, dat wel, maar goed genoeg om nog 'ns met de fiets naar 't werk te komen :2thumbsup:Aja, kzener geire bij meda moeiwier. Opden terras, madamme megoei loeze loere..
Geoffrey S
04-09-2008, 16:56
Bakkie?
The Stranger
04-09-2008, 18:28
andres?? dat meen je toch niet? hahah wat een aanfluiting dan
Wat een drukte ineens mag je weer bij de computer van je verplegers TS ~;)
Maar goed, weet iemand hier wat van auto's? Kan goedkoop een mini-cooper kopen waarvan er maar 12 gemaakt zijn, dat is leuk maar dat is een vliegtuig ook totdat je crashed. Onderdelen en zo.
Beetje zoals deze, maar op de foto zie je de dertiende die nooit gemaakt is
http://www.freedigitalphotos.net/image/s_mini-cooper.jpg
Adrian II
04-10-2008, 15:27
Wat een drukte ineens mag je weer bij de computer van je verplegers TS ~;)
Maar goed, weet iemand hier wat van auto's? Kan goedkoop een mini-cooper kopen waarvan er maar 12 gemaakt zijn, dat is leuk maar dat is een vliegtuig ook totdat je crashed. Onderdelen en zo.A quick look at some sites (what with replacements, maintenance, anti-rust, yearly inspections) tells me you better stick to this model:
https://img509.imageshack.us/img509/687/minicooperng3.th.jpg (https://img509.imageshack.us/my.php?image=minicooperng3.jpg)
Unless you expect a major 'belastingteruggave'...
P.S. Why am I writing in English in this thread.. https://img509.imageshack.us/img509/314/puzzledby5.gif (https://imageshack.us)
AdrianII spannend grachtengordeldier van me, dat is aardig van je om het even op te zoeken ik vergeet nog wel eens dat er zo iets is als internet. Ik ben niet van plan om er intensief in te gaan rijden, dit is een verzamelobject en een zeldzame, 12 gemaakt en er rijden er zover ik weet nog 4, en hij is helemaal top in orde. De arme mensen hebben geld nodig en laat ik dat nou hebben, een fijn itempje om even op waarde te laten komen.
Hey Frag, ik ben ook arm en ik heb ook geld nodig.
Wil het toeval nu toch wel dat ik hier een prachtige, eh, hm, oh ja, 2de hands mach3 scheermes van Gilette heb. Geweldig, een beetje bot misschien, maar voor de rest tip top in orde.
Interesse?
Gisteren Cantus met 2000 of miss meer man. Onder begeleiding van de beiaard van de bibliotheek letteren. Bere gaaf!
Gisteren Cantus met 2000 of miss meer man. Onder begeleiding van de beiaard van de bibliotheek letteren. Bere gaaf!
:dizzy2:
:beam: :laugh4:
Conradus
04-12-2008, 09:39
Gisteren ziek geweest en hele nacht wakker gelegen (wrsch van al dat gezang :2thumbsup: ), niet zo gaaf.
En plots viel alles weer stil...
Conradus
04-16-2008, 20:06
Ik leef nog!:grin2:
Ik leef nog!:grin2:
sjansaar!
Adrian II
04-18-2008, 11:46
Ik leef nog!:grin2:Ikiek leefeuk nog! :sneaky:
Goed nieuws voor iemand tenminste arme meneer van Uhm is een sympathieke vent.
(Link removed - Beirut)
Gentlemen,
Please keep Backroomish material in the Backroom.
Thanks.
Dutch_guy
04-19-2008, 12:31
Now I'm curious.
:balloon2:
Spartan198
04-20-2008, 09:06
Yay,english!!!
DG jonge toch! Geef die engelskes niet wat ze willen hé. We moeten het euh been stijf houden! Geen centimeter toegeven...
Dutch_guy
04-20-2008, 15:21
DG jonge toch! Geef die engelskes niet wat ze willen hé. We moeten het euh been stijf houden! Geen centimeter toegeven...
Was even vergeten waar ik ook alweer was toen ik dat schreef, kan gebeuren natuurlijk :smash:
Toch beter opletten de volgende keer ouwe jongen!
The Stranger
04-22-2008, 23:26
GAAF!
The Stranger
04-23-2008, 22:59
wtf... bayern munchen stelletje duitsers... weer in de laatste minuut... en nu wel door een fransman... overlopers... getafe moet winnen!
The Stranger
04-23-2008, 23:25
waaaaat dit is gwn onmogelijk... gekke duitsers... nooh... het is gwn echt altijd zo he... laatste friggin seconde???
Voetbal is een spel van 11 tegen 11 en aan het eind winnen de Duitsers...
Bah.
Tenzij op 11/11 dan verliezen ze.
Van de duitsers kan je niet winnen alleen niet verliezen met winst, net als de Italianen.
Maar goed Frag is oom zusje heeft zoontje uitgepoept, maand te vroeg maar 10 vingers 10 tenen, morgen er heen.
Maar goed Frag is oom zusje heeft zoontje uitgepoept, maand te vroeg maar 10 vingers 10 tenen, morgen er heen.
Alles ok met moeder en kind, zo lijkt het :2thumbsup:
Hoera! Vanaf nu ben je écht Ome Frag!
~:cheers: :birthday2: ~:cheers:
Dutch_guy
04-25-2008, 14:21
Gefeliciteerd ! ~:cheers:
Conradus
04-25-2008, 15:04
Gefeliciteerd Frag.
Mediolanicus
05-06-2008, 17:40
Stilte.
PershsNhpios
05-07-2008, 08:04
Warum spricht niemand Deutsch herein?
Es gibt viele deutsche Maenner herauf diesen Forum - und ich habe die sehr wenig gesehen!
Zolang ge maar niet de oorlog vermeldt!
Google "Rudi Völler", "Oliver Khan" of "Bastiaan Schweinsteiger" en je begrijpt meteen waarom Duits spreken in de TYOLT ten strengste verboden is :brood:
PershsNhpios
05-07-2008, 10:15
TYOLT hat die deutschen Sprache verboten?
Ja denn soll der Teufel es holen!
Und du, Andres, bist ein kleine weisse Wurstel!
Warum spricht niemand Deutsch herein?
Weil es sehr langweilig zu lehrnen ist.
Und, ja, es gibt auch viele menschen von anderen lande hier. Siehst du http://www.alexa.com/data/details/traffic_details/totalwar.org.
PershsNhpios
05-07-2008, 11:47
Es ist sicherlich nicht langweilig zu lernen, doch nicht weil es ist eine schoene und poetische Sprache.
Jawohl, es gibt andere Menschen hier auch, aber nicht herein diese Thema!
eine schoene und poetische Sprache.
:zzz:
Jawohl, es gibt andere Menschen hier auch, aber nicht herein diese Thema!
Es sind viele Italienische an the Org (11.3%); aber hier sind sie nicht. Hier sind nur Holländeren. :idea: Ich habe keine anung warum..
PershsNhpios
05-07-2008, 18:03
Bah! Jetzt du bist ein kleine weisse Wurstel wie Andres!
Zurueck nach deine Hundhaus, ja du arme Tier!
Mediolanicus
05-08-2008, 21:02
:zzz:
Es sind viele Italienische an the Org (11.3%); aber hier sind sie nicht. Hier sind nur Holländeren. :idea: Ich habe keine anung warum..
Het grote gebrek in mijn opvoeding is dat ik nooit Duits gehad heb op school, maar noemt hij mij nu Hollander? Ik ben diep beledigd :no: :p
Het grote gebrek in mijn opvoeding is dat ik nooit Duits gehad heb op school, maar noemt hij mij nu Hollander? Ik ben diep beledigd :no: :p
Same språket alt i hop. :confused:
Kein Deutsch? Hast du nur Englisch gelernt? :inquisitive:
Wie noemt er ons hier Hollanders?
Wat is me dat nu!
Pas maar op hè, want mijn opa was een ballerina! En ik kan heel kwaad kijken!
:mean:
Adrian II
05-09-2008, 09:40
Weil es sehr langweilig zu lehrnen ist.Das Leben ist tausendmal langweiliger wenn man kein Deutsch kennt.
P.S. Gratuliere, Fragony! ~D
Adrian II !
Verrader ! :brood:
Toortsen en hooivorken! Naar de brandstapel met hem!
:whip:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Adrian I ?
PershsNhpios
05-09-2008, 10:33
Als ein Australier und Auslaender, ich weisse nicht warum man wuerde nicht als viele Sprache als ist moeglich in Europa lernen.
Bargh! Ich brauche ein Umlaut oder zwei punktlich!
Hoeren Sie nicht zu den kleine Wurstel! Bitte auf Deutsch!
Adrian II
05-09-2008, 12:35
Wat is er eigenlijk gebeurd met Adrian I ?He died in 795. :balloon2:
Adrian II
05-09-2008, 12:45
Hoeren Sie nicht zu den kleine Wurstel! Bitte auf Deutsch!Wassis mitn Wiena dron, Sie Baz? Nimms lieba a Schwainsbron mid am safdign Grustal.
Mediolanicus
05-10-2008, 21:48
Same språket alt i hop. :confused:
Kein Deutsch? Hast du nur Englisch gelernt? :inquisitive:
No German, indeed. But I did learn French an Latin besides English.
I studied Latin-science. If I had taken Latin-languages I would have learnt German and Spanish as well.
And did you ask if "Hollands" and "Belgisch" are the same?
Well yes they are both the Dutch language. But there are some differences de facto. Dutchmen and Flemish persons sound very different... (like the difference between an Aussie and a Canadian, for example, but even a greater diffence)
And here in Belgium we have another kind of dialect every 3 miles.
In the Netherlands they use the standard language more.
Jij bent groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk!
And here in Belgium we have another kind of dialect every 3 miles.
In the Netherlands they use the standard language more.
That's what's it like in Norway too. :yes:
Let's take Bergen; maybe 1 1/2 hours away from were I live; and compare it to my own dialect:
Vikingish: Bergensian: English:
jento jenten the girl
ei jenta en jente a girl
å vera å være to be
eta spise eat
kvardag hverdag weekday
da det that/it
me vi we/us
About as different from each other as written Swedish and Norwegian. ~;)
That's what's it like in Norway too. :yes:
Let's take Bergen; maybe 1 1/2 hours away from were I live; and compare it to my own dialect:
Vikingish: Bergensian: English:
jento jenten the girl
ei jenta en jente a girl
å vera å være to be
eta spise eat
kvardag hverdag weekday
da det that/it
me vi we/us
About as different from each other as written Swedish and Norwegian. ~;)
if I drive 1/2 hour it's even more different!
if I drive 1/2 hour it's even more different!
Are we talking about the same language; though?
Are we talking about the same language; though?
Hardly...
doc_bean
05-16-2008, 17:46
Melding van de dag: de vakbonden maken het land kapot !
Mediolanicus
05-16-2008, 19:25
Melding van de dag: de vakbonden maken het land kapot !
Spreken we over Nederland, het Belgen-land of Wilders-land?
doc_bean
05-16-2008, 20:42
Spreken we over Nederland, het Belgen-land of Wilders-land?
Vermoedelijk allemaal, maar toch vooral het Belgenland.
Hier zie, na ik weet niet hoe lang afwezigheid komt hij ook eens langs.
En wat doet hij dan? Klagen...
Gaat Mijnheer soms met de trein naar het werk?
doc_bean
05-16-2008, 21:01
sorry, eerste telenet installateur was blijkbaar een enorme nul, we hebben een tijd zonder internet gezeten.
Mediolanicus
05-16-2008, 21:41
Vermoedelijk allemaal, maar toch vooral het Belgenland.
Juist, ja treinstaking...
Mijn laatste college boekhouden voor het examen is toevallig een inhaalles gepland op die dag. Aangezien de prof de gewoonte heeft om examenvragen te verklappen aan zijn zo al zeer selecte publiek (vandaag was er 60 van de 550 man), hoop ik dat het aantal verklapte vragen niet omgekeerd evenredig is met het aantal studenten aanwezig, want anders ga ik echt wel veel missen...
Stakingen zijn briljant.
In elk geval, ik persoonlijk kan wel Duits verstaan, maar het spellen? Nah :P
Niet als je met de trein naar school gaat...
Natuurlijk wel.
Een reden om niet naar school te gaan =D
En zo'n voorrecht missen? Ook moet ik nog in centrale bibliotheek geraken wil ik mijn paper af hebben.
Ge zou beter ene drinken! Andelrecht heeft de bekea gewonenen!!!
~:cheers:
Pfff...
Da's dan tof voor Anderlecht.
En ik moet voor het moment niet te veel drinken en vieren. Dat heb ik dit semester al genoeg gedaan. Over een maandje of anderhalf dan zou ik graag wat te vieren hebben lol!
Dutch_guy
05-18-2008, 21:48
Morgen beginnen de examens, wish me luck !
Ik ga juist niks 'wishen', wel wens ik jou goede examens toe.
Trouwens wie is er ook zo gek om Duits te leren?
Conradus
05-19-2008, 14:43
M'n examens beginnen volgende week. Veel geluk voor iedereen met deze gruwelijke taken.
Dutch_guy
05-19-2008, 21:29
Ik ga juist niks 'wishen', wel wens ik jou goede examens toe.
Trouwens wie is er ook zo gek om Duits te leren?
Komt op hetzelfde neer :2thumbsup:
En ik doe geen duits, voor het geval dat op mij sloeg.
Jij verder ook succes, Conradus
Veel succes met de jaarlijkse quizjes :2thumbsup:
Wie nu nog nota's moet kopiëren, kan het nog net halen :grin:
doc_bean
05-21-2008, 14:02
pff in mijn tijd kopieerden we die de dag voor het examen pas ...
pff in mijn tijd kopieerden we die de dag voor het examen pas ...
Voor uwe tweede zit dan?
Da's waar ook nu ben ik verdorie die nota's en hand outs van latijn vergeten te kopiëren. Balen! En ik bedoel inderdaad de gemeente.
Driejandubbeltjes!
doc_bean
05-24-2008, 20:03
Voor uwe tweede zit dan?
maar éénmaal gehad en dat was in een brugjaar...
maar éénmaal gehad en dat was in een brugjaar...
Ik heb nooit 2de zit gehad: nanananana!
Maar ook nooit onderscheiding :shame: Ik deed het allemaal voor het vele verlof. Ik wou na rechten en fiscaliteit voor chirurg gaan, maar ma en pa vonden dat ik maar eens moest gaan werken. Jammer.
Komaan Moros! De moed niet opgeven, desnoods schaft ge u een draagbare kopieermachine aan en kopieert ge die nota's tijdens uw examen.
Conradus
05-26-2008, 12:08
Eerste examen achter de rug, viel wel mee. Doodmoe nu, niet kunnen slapen vannacht.
Ik heb nooit 2de zit gehad: nanananana!
Maar ook nooit onderscheiding :shame: Ik deed het allemaal voor het vele verlof. Ik wou na rechten en fiscaliteit voor chirurg gaan, maar ma en pa vonden dat ik maar eens moest gaan werken. Jammer.
Komaan Moros! De moed niet opgeven, desnoods schaft ge u een draagbare kopieermachine aan en kopieert ge die nota's tijdens uw examen.
Och ja mijn paper voor dat vak zou toch al goed moeten zijn. Met wat geluk lukt de rest van dhet examen ook wel. Nu dringend mensen zoeken die in Leuven leren, en een cursus Tacitus hebben. (Niet zo moeilijk om te vertalen en de basis inhoud ken ik oa mede door EB, ook wel. Maar dieje vent heeft er ook heel wat andere nest bij gehaald.)
Mediolanicus
05-26-2008, 13:13
Eerste examen achter de rug, viel wel mee. Doodmoe nu, niet kunnen slapen vannacht.
Hoe meer je slaapt voor een examen, hoe beter je punten! :book:
Welk examen was het?
Ik heb mijn eerste donderdag (burgerlijk procesrecht) en dan 4 andere rechtenvakken op een hoopje in de volgende 2 weken.
En dan 11 dagen voor boekhouden op het einde :wall:
Succes nog!
Ik heb mijn eerste donderdag (burgerlijk procesrecht) en dan 4 andere rechtenvakken op een hoopje in de volgende 2 weken.
En dan 11 dagen voor boekhouden op het einde :wall:
Ah, ik zie dat examenroosters tegenwoordig net zo zorgvuldig en evenwichtig gebalanceerd worden opgesteld als vroeger...
Ik heb op 3 opeenvolgende dagen examen!
Conradus
05-26-2008, 14:33
Hoe meer je slaapt voor een examen, hoe beter je punten! :book:
Welk examen was het?
Hate to disagree. Mondeling van Martyn: 3-4h geslapen, 19/20
Algemene 6h geslapen: 13/20 (was wel het buisvak though :))
Kon gewoon niet slapen vannacht
Het was Internationaal Publiekrecht van Cogen
nu op naar Johan's buisvakje, zaterdag en voor de rest een gebalanceerde rooster.
Mediolanicus
05-26-2008, 19:04
Achja ik ben niet zo een blokker.
3-4uurtjes per dag en ik heb er genoeg van.
Getuige mijn enige buis tot hiertoe... jawel, Cogen.
Actua was vorig jaar 2 vragen (nu was het er maar een zeker?)
"Bespreek deze artikelen"
En je moest gewoon aframmelen wat je over een gelijkaardig onderwerp gezien had in de les.
Mijn grote fout was dat ik de artikelen echt gelezen en besproken had. Gevolg : 9/20
In 2e zit heb ik gewoon de titel gelezen en afgedramd. 'T was veel beter.
Geef mij dan maar van de lanotte. Véél leuker examen!
@Moros, veel geluk met die 3 op een rij!
ik heb gelukkig maar voor 1 examen maar 1 dag tijd, al de rest is meer tijd tussen.
Conradus
05-27-2008, 12:41
Ben ook niet zo'n blokker hoor, mij zie je nooit meer studeren na 8h 's avonds.
Kan gewoon niet slapen, dunno why :p
Was inderdaad maar één actuavraag gisteren, nu staatsrecht leren, damn ik haat da vak zwaar :p
Dank u, gij ook Med. En alle anderen.
Vandaag al niet goed begonnen. Gisteren avond nog maar eens rap wat bier gaan proeven. En dat liep natuurlijk uit. Had ik niet mogen doen. Ach ja, het was wel bere tof.
Mediolanicus
05-27-2008, 15:23
nu staatsrecht leren, damn ik haat da vak zwaar :p
Als je naar de lessen geweest bent, verdoe je tijd niet met "den bijbel" te leren. De inhoudstafel is goed genoeg als je nog een beetje weet waarover alles ging.
De begrippenboek en de PO's moet je wel perfect kennen.
En het is zoals VDL zelf zei. Als je enkel invult wat je 100% zeker weet, kun je niet buizen. (Tenzij je er echt wel niks van kent, natuurlijk.)
En ik kan momenteel ook niet goed slapen 's nachts. Warm weer + wonen aan de Schelde = non stop gezoem boven mijn hoofd.
Conradus
05-27-2008, 16:18
Grootste deel van z'n lessen wel uitgezeten, maar bekijk toch de bijbel nog een paar maal.
Definities ben ik al kotsbeu.
Ik heb geen last van muggen ofzo, blijkbaar gewoon slapeloosheid.
Iedere jurist zal je vertellen dat een goede jurist de wet niet kent maar weet waar hij moet zoeken. Conrades, ga iets drinken in de stad, even hoofd leegmaken voor je verder gaat.
Iedere jurist zal je vertellen dat een goede jurist de wet niet kent maar weet waar hij moet zoeken. Conrades, ga iets drinken in de stad, even hoofd leegmaken voor je verder gaat.
Het vervelende is dat sommige professoren daar anders over denken. En zelfs die professoren die het met je eens zijn, vinden toch dat je voor het examen een en ander in je hoofd gepropt moet hebben.
De hypocrieten :mean:
Conradus
05-27-2008, 19:25
Ik ga nooit iets drinken en m'n vriendin moet nu ook leren dus die heeft ook geen tijd. Gewoon wat gamen 's avonds om te ontspannen :2thumbsup:
Jammer genoeg zijn er wel proffen die vinden dat je bepaalde wetten moet kennen. Cogen en Johan zijn er daar maar twee van.
Ik ga nooit iets drinken
Hela!
Wat is me dat nu!
Is het daarvoor dat ik u via mijn belastingen subsidieer?
Hop! Vort! Van zodra dat examengedoe voorbij is, wil ik u alleen nog maar met een stuk in uwe frak zien posten :whip:
Conradus
05-27-2008, 20:52
Ge subsidieert mij in elk geval niet om dronken te worden:scholar:
En ik drink gewoon geen alcohol en heb deze vakantie wel wat beters te doen dan me te bezatten :p
Dat zou ook voor Historici. Die moeten de Geschiedenis ook voora alles kunnen terugvinden. Maar nee dat wat Andres zei, geldt hier natuurlijk ook weer.
Trouwens ik denk da'k Frag's raad al veel te goed heb gevolgd. Te goed.
Mediolanicus
05-29-2008, 17:00
Procesrecht achter de rug.
Hij heeft niets gevraagd over in staat stelling of bewarend/uitvoerend beslag, waar hij zo op gehamerd heeft, maar bijna alle vragen over Hoger Beroep.
En zelfs vragen over arbitrage en bemiddeling wat we niet eens gezien hebben in de les.
Ik heb mijn gerechterlijk wetboek en opzoekcapaciteiten dus meer dan nodig gehad!
En het is al bij al nog wel meegevallen. Goed zal het misschien niet zijn, maar genoeg vast wel.
Maar goed. Moros ik heb eens witbier met een schijfje sinaasappel genomen en moet toch zeggen dat ik voor een schijfje citroen moet gaan, past er toch beter bij ook al is het niet echt de bedoeling.
Ge zijt misschien de citroen te gewoon geraakt. Och ja. Ik drink meestal zonder iets. Maar volgens het boekje zou je er geen citroen in mogen doen alleen eventueel sinaas. Maar ja weg met het boekje.
Een wat zuurdere sinaasappel gebruikt, veel beter. Idd beter dan citroen het is wat minder aanwezig. Dat wordt vreemde blikken op het terras als de zon weer eens een beetje doorzet :beam:
Ovaj forum je stvarno dobar i ekipa je stvarno prijateljska i smiješna :2thumbsup:
Amai iedereen heeft het nogal druk met de examens. Vooral de afgestuurden...
Morgen filosofie. Wat een boel zever dat in dat boek staat. Kan die man nu nie gewoon zeggen: Aristoteles dacht dit, en Plato dat. Kant dacht dit, Maar Hegel zus en zo. Eer ge halverwege zijt hebt ge al 3 keer de hele geschiedenis van de filosofie en in het algemeen gezien. En dan moet ge nog beginnen over die bende flurken.
Kralizec
06-08-2008, 23:43
Ik ben de afgelopen twee dagen geweest met een filosofisch keuzevak. Je kreeg een aantal vragen mee naar huis en moest met rond de 4000 woorden overal antwoord op geven. Heb hem 3 uur geleden eindelijk opgestuurd.
Veel plezier morgen ~;p
Had ook filosofie als eindexamenvak, dacht beetje lullen in de klas koekie, nou dat viel toch een beetje tegen examen filosofie was moeilijker dan nederlands en dat zegt toch wel wat.
Geoffrey S
06-09-2008, 14:41
Ja héhé, dikke lul aan die geschiedsfilosofie. Eerste onvoldoende uit mijn studententijd, en dan net met een herkansing in mijn geplande vakantie. Wat mij betreft kunnen ze die gereviseerde geschiedstheorie danwel colligatory concepts opvreten en uitschijten op papier, dat heeft meer meerwaarde dan dat gelul in de leegte dat we dienden te leren... Alsof ze überhaupt geen talent hebben om iets relevants te doen, dus boeken gaan schrijven/colleges gaan geven waar ze studenten met hun abstracte ongein kunnen lastigvallen! :wall:
Gooi het er maar uit, jongen. Het komt allemaal heus wel goed :yes:
Goed is relatief zouden mannen met slippers en baarden zeggen. Maar dat doen ze niet want ze zijn al een hele tijd dood, en dat moet dan slim zijn, doet me kat nog beter.
Ik heb nog een leraar met slippers en een baard, maar of ie ook slim is is vraag 2...
Conradus
06-09-2008, 17:23
Net examen sociologie achter de rug, wat dat even het meest nutteloze vak tot nu toe.
Nu op naar strafrecht. Zie'k nog wel wat tegenop.
Net examen sociologie achter de rug, wat dat even het meest nutteloze vak tot nu toe.
Nu op naar strafrecht. Zie'k nog wel wat tegenop.
Was een keuze vak.Na 15 minuten slapen bad ik besloten dat ik dit niet ging nemen. Filo is ecter verplicht. En het examens was kut, het is er op of er onder. Locke, met Kant en Bacon vergelijken. Terwijl we Bacon nooit eens echt gezien hebben, alleen hier en daar een kleine referentie naar hebben gezien.
Anyway nu latijn dat echter wel zou moeten lukken. Zowel gezien als ongeziene.
Ps: sory voor eventuele spel taal en logica fouten, mar Wodka plus duvel en pils zijn geen geweldig idee (zeker op dit mome,t).
Verpielekes nog aan toe!
Dutch_guy
06-10-2008, 00:43
Zo, net terug uit Kreta en zo brak als maar kan. Was een geslaagd examenreisje, enige jammere is dat ik de beste wedstrijd van het legioen in tijden dan net heb gemist - maar goed. We kregen in ieder geval de stand doorgegeven van de piloot wat natuurlijk voor de nodige tafarelen op tien kilometer hoogte zorgde.
En ben ook nog eens geslaagd, altijd mooi.
Je hebt een ontzettend leuke wedstrijd gemist, het Nederlandse team was gewoon goddelijk, het wat anders noemen zou ze tekort doen. Hoop dat iedereen nu wat liever gaat zijn voor van Basten en hem gewoon zijn werk laat doen.
oh, en gefeliciflapstaart!
Conradus
06-10-2008, 08:36
Ah sportevenementen boeien me totaal niet. En aangezien ik toch geen tijd heb in examens ervoor komt dat wel goed uit.
Maar je mag best wel even blij zijn voor je noorderbuurtjes :2thumbsup:
HOLLAND!!!!!!!!!!
Je voldoet aan m'n verwachtingen, m'n beste. Van harte gefeliciteerd :2thumbsup: Van de eerste keer erdoor zonder herexamen(s) in je eerste jaar unief, het is weinigen gegeven ~:cheers:
En hoewel het me moeite kost om het toe te geven, maar die Hollanders hebben het uitstekend gedaan gisteren.
HUP HOLLAND HUP !!!
Dat zeggen gaat mij als trotse belg niet lukken dus roep ik maar:
Hop, Holland, Hop!!
Geoffrey S
06-10-2008, 17:07
Gefeliciteerd! Al enig idee waar je wat gaat studeren?
Dutch_guy
06-10-2008, 19:18
Gefeliciteerd! Al enig idee waar je wat gaat studeren?
Geneeskunde, twijfelend tussen Amsterdam en Leiden. Als ik niet hoef te loten moet ik daar nog maar eens hard overna gaan denken...
The Stranger
06-10-2008, 20:39
pik ook nog ff een postje mee...
kijk mn nieuwe blog :)
http://pathofthestranger.blogspot.com/
Geneeskunde, twijfelend tussen Amsterdam en Leiden. Als ik niet hoef te loten moet ik daar nog maar eens hard overna gaan denken...
Oh, je moet nog naar de unief... Nu dacht ik werkelijk dat je nu al je eerste jaar bezig was...
Seniele Andres :shame:
The Stranger
06-10-2008, 21:17
gefeliciteerd DG... maar serieus hoe krijg je het voor elkaar dat nu al te weten? ik hoor het donderdag pas...
Dutch_guy
06-11-2008, 00:22
gefeliciteerd DG... maar serieus hoe krijg je het voor elkaar dat nu al te weten? ik hoor het donderdag pas...
Ik ging met een gemiddelde van rond de 8 de examens in, het is de vraag of ik dat heb gehouden en niet zozeer of ik wel of niet geslaagd ben. ~:)
Gefeliciteerd DG!
Goed is relatief zouden mannen met slippers en baarden zeggen. Maar dat doen ze niet want ze zijn al een hele tijd dood, en dat moet dan slim zijn, doet me kat nog beter.
Ik ben niet dood, heb net ietsje meer onder mijn hersen pan dan de gemiddelde poes, en ik zou dat nooit zeggen.
The Stranger
06-11-2008, 14:42
maar wat vinden jullie van mijn blog?
OK people, enough with the Dutch! I have been hearing that constantly for the past 2 weeks! :whip: :sweatdrop: :wall: :laugh4:
The Stranger
06-11-2008, 18:51
been to holland?
btw what is with this new stuff... can't quote or use smilies in the smilieslist anymore...
OK people, enough with the Dutch! I have been hearing that constantly for the past 2 weeks! :whip: :sweatdrop: :wall: :laugh4:
Had a good time in our pocket universe?
Geoffrey S
06-11-2008, 19:33
And then try it for 21 years... :help:
Had a good time in our pocket universe?
Very much so. Everyone here has been very nice, been to a number of interesting historical places in the city, the skunk weed smell doesn't bother me so much, and there seems to be a local custom where pretty (and some ugly) girls like to dress up real skimpy and wave at you behind windows... haven't figured that last bit out yet. :dizzy2: :beam: So far, I can BS my way through reading and understanding maybe 20-70% of what's written, due to the similarities with German, and almost none of what's spoken at all, except for the numbers and some common words. It sounds like ya'll are about to spit up a huge gob of snot when you talk. :laugh4: The ironic part is it doesn't matter, because everyone, and I mean EVERYONE speaks very good English here. Overall it's a nice place, it really is too bad that it seems most Americans think of drugs and hookers when they think of Netherlands, instead of the other cultural aspects. Glad I made the trip. Heading home Sat.
Conradus
06-11-2008, 20:40
Well obviously drugs and hookers are a huge part of Dutch culture. That and tulips and windmills.:2thumbsup:
Kinda sad we have that hash/hookers reputation, it's there only if you are looking for it there is much more to be seen. Everybody who came here comes back.
ps, if you have the time to hit amersfoort beer's on me. But I already said that.
The Stranger
06-11-2008, 23:55
just ffing ignore me...
just ffing ignore me...
Some of thos poems are really goos TS, Though as I've got to learn quite a bit of Tacitus for tomorrow I don't really have the time to read everything. However it looks good, adnd the few poems I read were very nice too.
Moros! Wat doe je nu? We hadden toch afgesproken om TS te negeren? Spelbreker!
:wall:
~;) TS, ik ben niet zo'n fan van poëzie, dus als je een "deskundige" mening wil, ben je bij mij niet aan het juiste adres. Maar voor wat het waard is: het lijkt me best wel ok :2thumbsup:
Oh TS negeren? We hadden toch afgepsroken Andr...euh..oh...euh.... Goh, is het al zo laat.
Conradus
06-12-2008, 19:02
Ik ben al naar Amsterdam geweest en denk niet dat ik er ooit nog terugga.
Heb er een tijdje gewoond, is een leuke stad maar ik ben gewoon geen stadsmens ik hou van rust. Amsterdam heeft wel een persoonlijkheid, iets wat heel veel steden missen, Amsterdam leeft. Klein als het is het doet niet onder voor Parijs of New York op haar eigen haast dorpse manier, er zit daar wat in de lucht, iets speels, eigenwijs stadje.
Dutch_guy
06-12-2008, 19:52
Nare ervaring ?
The Stranger
06-12-2008, 20:55
wooooooot TS IS GESLAAAAAAGD!!!!!!!!
Heb er een tijdje gewoond, is een leuke stad maar ik ben gewoon geen stadsmens ik hou van rust. Amsterdam heeft wel een persoonlijkheid, iets wat heel veel steden missen, Amsterdam leeft. Klein als het is het doet niet onder voor Parijs of New York op haar eigen haast dorpse manier, er zit daar wat in de lucht, iets speels, eigenwijs stadje.
Maar kan lang niet op tegen Leuven, als het op 's nacht aan komt.
Alleen overdag geweest, maar schijnt goed nachtleven te hebben. En TS, hulde!
Conradus
06-13-2008, 08:16
Nare ervaring ?
Verschrikkelijk weer, zwakke plekken bezocht, geen amusante metgezellen.
Hou meer van Rome of Parijs though. Oudheid en katholieke Renaissance/barok liggen me dan ook beter ;)
Als je van barok houdt moet je wenen eens aandoen, die hele stad is 1 grote suikertaart :yes:
VAN HARTE PROFICIAT ~:cheers:
Geoffrey S
06-13-2008, 10:46
Hulde ende B'vo! :2thumbsup:
Dutch_guy
06-13-2008, 11:47
Nog gefeliciteerd ! ~:cheers:
Conradus
06-13-2008, 19:17
Proficiat TS
Eerst wil ik het noorden van italië nog zien, Venetie, Milaan, Firenze, ...
Proficiat TS
Eerst wil ik het noorden van italië nog zien, Venetie, Milaan, Firenze, ...
Venetië moet je wel zien dat je gaat wanneer het water allee in de grachten zit, en niet zowat overal.
Firenze is een leuk stdaje maar je hebt het wel rap gezien. Maar ja de David moet je ooit gezien hebben.
Wenen is echter één van de mooiste steden die ik gezien heb. En je kan er ook redelijk wat bezoeken.
Venetie is compleet omsingeld door zware industrie en stedelijk verval had net zo goed Cjernobyle kunnen zijn, het zou mooi zijn als ze je gewoon naar de leuke stukken konden warpen.
Kralizec
06-14-2008, 21:03
Gefeliciteerd Nederlandse Kerel en De Vreemdeling :balloon2:
Kijk met onze zuiderburen erbij winnen we de oorlog wel :laugh4:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/06/belgen_zonder_kogels.html#more
Groningen is toch beter dan elke andere stad <_<
Geoffrey S
06-15-2008, 13:15
Zit wel iets in. Was er laatst een weekend, heb het daar ontzettend naar m'n zin gehad. Leuke kermis was er toen. Ook een erg mooie omgeving om buiten de stad rond te fietsen.
Staat de Blauwe Engel er nog? Was de beste plek om een natte l*l te halen
Conradus
06-15-2008, 16:43
Kijk met onze zuiderburen erbij winnen we de oorlog wel :laugh4:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/06/belgen_zonder_kogels.html#more
Volgens een paar bronnen in onze deftige kranten was het onzin. Er zouden nog zo'n paar duizend kogels voor elke inzetbare infanterist zijn. Blijft grappig natuurlijk :p
Volgens een paar bronnen in onze deftige kranten was het onzin. Er zouden nog zo'n paar duizend kogels voor elke inzetbare infanterist zijn. Blijft grappig natuurlijk :p
Klopt. Is larie is nog voorraad genoeg ten opzichte het aantal ingezette soldaten. Soldaten in opleiding etc,... Schieten toch met losse flodders. Nee ze zeggen niet pangpang. (hoe grappig het ook geweest zou zijn)
Niet voor 't een of 't ander, maar is dat nu echt nodig van niks meer te zeggen in de TYOLT?
Zijn er hier fans van Paul Severs?
Dam dam dam, dam dam die doe die doe die
Dam dam dam, dam dam die doe die doe die...
Waar is de tijd naartoe... (https://www.youtube.com/watch?v=agS0aVBRbPs)
The Stranger
06-20-2008, 15:26
nope... maar waar is dat schild in je sig vna?
Dutch_guy
06-20-2008, 15:31
Weer een feestelijk moment, heb me rijbewijs gehaald ! ~:cheers:
moet ik ook eens dringend opnieuw mee beginnen. Voor ik 't weet is mijn verlopig nog niet meer geldig.
Proficiat en geen boom koppen die geven niet mee :balloon2:
lol 10.000 posts van bedroevende kwaliteit :balloon2:
lol 10.000 posts van bedroevende kwaliteit :balloon2:
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
Gij hebt toch ook gee zelf respect hé? Altijd maar uw eigen posts deleten. Anders had ge er ook al minstens bijna zoveel zijn. En dan waren ze niet eens vzn bedroevende kwaliteit. Al moet ik toegeven dzt frag's posts ook niogal eens een meerwaarde kunnen toevoegen. En nee, ik ben niet gek ggeworden.
Conradus
06-22-2008, 07:42
Gij hebt toch ook gee zelf respect hé? Altijd maar uw eigen posts deleten. Anders had ge er ook al minstens bijna zoveel zijn. En dan waren ze niet eens vzn bedroevende kwaliteit. Al moet ik toegeven dzt frag's posts ook niogal eens een meerwaarde kunnen toevoegen. En nee, ik ben niet gek ggeworden.
Als je naar die zinnen kijkt zou je het toch niet denken :2thumbsup:
Wat een beschuitfluiter is onze Tosa ook droger vind je ze niet :beam:
Adrian II
06-22-2008, 14:11
Slagen. En dan een hele week achter elkaar dronken zijn. En dan op vakantie gaan. Zucht.
Da's lang geleden...
:thinking2:
Gefeliciteerd TS!
Lekker weertje vandaag. De dag begonnen met een lekker ontbijtje buiten op het terras, afgerond met een lekker kopje koffie, ondertussen genietend van de zon en het getsjilp van de vogeltjes. Daarna rustig boterhammetjes gesmeerd en de fiets op. Aangename temperatuur, rustig fietstochtje.
En dan...
Werken... Binnenzitten in een stom gebouw, achter een bureautje, smachtend kijkend naar buiten.
Bah. Wat een stomme uitvinding, dat werken.
Maar goed, nog effe en ik kan weer naar huis en lekker van m'n avondmaal genieten op ons terrasje.
The Stranger
07-01-2008, 17:00
dankje adrian :)
Vervelend of niet Andres, lekker de dag begonnen op zijn Frans, om 12 uur precies een karafje witte wijn bij de niet echt goede (lol) Griek waar ze zo'n leuke serveerster hebben, Adrian zal als mede-Amersfoorter wel weten welke tent ik bedoel. Lekker boekje lezen terwijl de werkmensen bezig zijn met mijn vloer schuren, jep je hebt koningen en je hebt knechten.
Conradus
07-02-2008, 10:14
Paar uurtjes op strand gelegen gisteren en in zee gezwommen. Zalig! Jammer genoeg kan ik nu wel meedingen daar de prijs 'kreeft van het jaar'
Moet het hier doen met lullig riviertje en zelfs dat gaat niet op want die drijvende hoestbui heeft weer eens panne. En de havenmeister is boos op me en moet misschien nieuwe ligplek zoeken. Diepe zucht. Maar goed! Volgende week eens Belgie doorkruizen, en ja, met de sleurhut. Even Ieper aandoen en daarna naar het zuiden om lekkere franse brunettes aan de klabanus rijgen :balloon2:
3 dagen, 3 katers. morgen weer eentje en dan kan ik donderdag, vrijdag en zaterdag snacht aat gaan tappen op werchter. Om daarna maandag te beginnen met vakantie werk. Daarna naar Lissabon.
Geen gezonde volgorde ben ik bang, maar ach wat. Als de tweede zit maar niet te gewledig wordt. (Morgen krijg ik mijn punten pas.)
3 dagen, 3 katers. morgen weer eentje en dan kan ik donderdag, vrijdag en zaterdag snacht aat gaan tappen op werchter. Om daarna maandag te beginnen met vakantie werk. Daarna naar Lissabon.
Geen gezonde volgorde ben ik bang, maar ach wat. Als de tweede zit maar niet te gewledig wordt. (Morgen krijg ik mijn punten pas.)
Ge kunt maar zien dat ge erdoor zijt, anders petsen op uw blote poep :whip:
En als ge het helemaal te bont maakt, zal ik ook nog eens uw kousen aftrekken en een knoop leggen in uw rechteroor :mean:
:sweatdrop:
Anyway op naar Werchter!
Conradus
07-03-2008, 16:03
En ik ben geslaagd:2thumbsup:
Wel 12% minder deze semester maar de combinatie zon + een vriendin bevordert het leren niet echt :)
1e Bachelor Rechten afgerond met 730/1000. Ik mag niet klagen
nu VAKANTIE!!!!!
Goed gedaan Conradus :balloon2:
En awwwww wat lief meisje van de slager raakt een beetje in de war van ome Fragony. Gaat hij riblappen halen en wenst ze hem er veel plezier mee, als ze nog roder werd was ze ontploft :laugh4:
Conradus
07-05-2008, 19:02
Juij, m'n eerste ballon :p
En tja Fragony, wie weet wat dat meisje allemaal met riblappen doet...:2thumbsup:
Die slagers en bakkers zijn allemaal viezerikken. Of hoe denkt ge dat ze Donuts maken?
Anyway Werchter was letaal, wegens groot gebrek aan slaap. Mijn punten waren dat ook. Dus dat wordt een beetje tweedezitten.
Dutch_guy
07-06-2008, 14:50
Anyway Werchter was letaal, wegens groot gebrek aan slaap.
Was er niet een groot feest / event gister bij Werchter ?
Was er niet een groot feest / event gister bij Werchter ?
Jawel wertcher was kei goe.Maar letaal voor mij. Aangezien ik een tot een totale zombie ben gereduceerd owv slaapgebrek. Digitalism bvb was geniaal. Jammer dat de mense bij oudere bands altijd zo onsfeevol zijn. Meestal kennen ze maar een lieke of twee en zijn ze alleen met die twee liekes bezig. Terwijl ze van de nieuwe bands, vooral die typische tienerquatsh, elk lieke meezingen. Al zijn ze nog stukken minder. Ach ja.
Proficiat Conradus :balloon3:
een beetje tweedezitten.
Tsk, tsk, tsk...
Tsk, tsk, tsk...
Och gij deed rechten dus dat telt niet! ;)
Conradus
07-09-2008, 19:42
Och gij deed rechten dus dat telt niet! ;)
Gij doet geschiedenis, dus echt recht van spreken hebt ge ook niet :2thumbsup:
Ik was door op recht... En gij gaat naar Gent ik bedoel maar... ~;p
MEh allemaal de schuld van de dodelijke combinatie van geld en goedkoop bier. Driejandubbeltjes!
Dutch_guy
07-13-2008, 07:23
Hmmz misschien eens tijd om mijn bed op te gaan zoeken...
Maar neen mijn beste, dat is onzin. De enige nachten dat een zou mogen slapen is als zijn vrouw maandstonden heeft.
Dutch_guy
07-17-2008, 13:18
En nog een feestelijk moment, ingeloot voor geneeskunde aan de UvA - ook nog eens mijn eerste keus !
So. Ome Fragony is door de guarda civil gearresteerd in Spanje met 5 gram hash, midden op de boulevard uit auto geplukt. Gelukkig is hij de charme zelve, ze hebben me gewoon laten gaan muha, geen boete niks, niet eens legitimatie gevraagt. Dat is best wel boffen want had geen id-kaart bij me :beam:
paul_kiss
07-20-2008, 10:58
Ебанутсо можно, сплошной голландский
Kralizec
07-20-2008, 14:21
So. Ome Fragony is door de guarda civil gearresteerd in Spanje met 5 gram hash, midden op de boulevard uit auto geplukt. Gelukkig is hij de charme zelve, ze hebben me gewoon laten gaan muha, geen boete niks, niet eens legitimatie gevraagt. Dat is best wel boffen want had geen id-kaart bij me :beam:
Tsss, deugniet.
The Stranger
07-21-2008, 02:27
das dan niet zo slim van ome frag... maar idd geluk... normaal zijn ze niet zo vrijgevig bij de guarda civil
Mag ik mijn idiote vriend voor bedanken, ben zelf niet zo'n blower maar hij wilde perse wat hash halen en je kan daar alleen voor 40 euro kopen. De politie was eigenlijk ronduit vriendelijk, heb eerder met ze van doen gehad en toen ging het wat minder beschaaft. We zien er gelukkig netjes uit en we hadden niks gedronken, dat scheelt ook denk ik. Maar was wel even schrikken natuurlijk, zag mezelf al weer rondjes rennen in een spaanse cel, daar is niks leuks aan heb het eerder meegemaakt.
Hey Fragony, behoor jij ook tot die massa Hollanders die gestrand zijn met hun caravan door (te) zuinig te rijden (http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/354257/2008/07/21/Massa-Hollanders-met-caravan-gestrand-door-zuinig-rijden.dhtml)?
:laugh4:
ELITEofWARMANGINGERYBREADMEN88
07-25-2008, 02:07
Guten Tag!!
Ебанутсо можно, сплошной голландский
I really want to learn russian.
Translated it, and says : Is it possible (to) compact Dutch or something similar. Cant get the whole message.
Daarom neem ik dus nooit wat mee naar het buitenland. Hier nemen ze het alleen af en hoor je er niks meer van, tenzij je meer dan 5 gram op zak hebt. Maar dan hoor je er ook niet altijd wat van. Tenzij minderjarigen betrokken zijn, of het echt wel om meer gaat. Hoewel ze soms ook wel dom kunnen zijn. Zo was bij laatste grenscontrole de agent van dienst wel een hele grote aap. We waren allemaal zo stoned als ne gieter, de autoradio schelde Golden Brown van the Stranglers, In de auto hing er gewoon een rookwolk pief. Begint ie ff met ons te praten, schiet een nog in een lachbui, zegt ie doodleuk rij maar door.
bah veel te warm om te leren of taken afwerken. Stomme Centrale bib.
Lekker toch! Heb goed nieuws, voor mij dan, na vier jaar en veel te veel geld is mijn huis eindelijk getransformeerd van een fluthok tot een pocket-pashapaleis. 50 vierkante meters extreme luxe, nu kan ik eindelijk aan de vrouw het nestje is klaar, klein, maar oh zo fijn. Erg stijlvol, een perfect huwelijk tussen oud en nieuw, reflecteert zowel mijn bescheiden afkomst als veluws boertje als mijn hedendaagse heersende yupdom, prachtige eikenhouten vloer met veluws rood, terwijl in de keuken betonlook ligt, kost wat maar dan heb je ook wat. Warm water, wat een luxe is dat toch, en mijn ramen kunnen zowaar dicht en de deuren klapperen niet als het waait.
Life is good.
Foto's?
Ik moet dringend ook eens op zoek gaan naar een nieuw kot bedenk ik me opeens...
Ja, het is wel fijn als alles eindelijk picobello is :2thumbsup:
En nu genieten maar, van je volledig gerenoveerde stekje.
Foto's?
Je komt er zonder foto's echt niet onderuit hoor ome Frag!
Zal van de week eens even fotoschietend bezig zijn
MUHA
MUHA
Dat lijkt er meer op!
The Stranger
08-02-2008, 17:33
hmm ff genieten van mijn spaarzame vrije momenten...
Innocentius
08-06-2008, 21:09
Inte mycket har förändrats här, ser jag; tråden domineras fortfarande av den något överrepresenterade holländska majoriteten. En dag kommer tråden att döpas om till något mer passande, i stil med "Talk your own language as long as it's Dutch". Sanna mina ord!
Kralizec
08-06-2008, 22:32
Daarom bezoek ik deze draad nooit meer. Teveel zweeds :no:
~;)
MUHA
Denk maar niet dat je er onderuit komt! Gepost is gepost!
Denk maar niet dat je er onderuit komt! Gepost is gepost!
Het moederschip moet eerst even mijn camara retourneren en het zal zo geschieden. De -voor- plaatjes moet ik scannen dus dat duurt nog eventjes, -voor- plaatje badkamer (die heel wat bescheidener is uitgevallen, bubbelbad noch NASA-waardige douchekabine, werd te duur, wel een hele fijne raindance douchekop) krijgen jullie niet schaam me te diep.
-voor- plaatje badkamer (die heel wat bescheidener is uitgevallen, bubbelbad noch NASA-waardige douchekabine, werd te duur, wel een hele fijne raindance douchekop) krijgen jullie niet schaam me te diep.
Ja jong, nu maakte ge ons nóg nieuwsgieriger.
Kom op met die gore badkamerfoto :whip:
Ja jong, nu maakte ge ons nóg nieuwsgieriger.
Kom op met die gore badkamerfoto :whip:
Nee nee en nog eens nee, bedenk de grootste natuurramp die je je kan bedenken en visualiseer hem in een ruimte van 2 bij 2 bij 2,5, en stort hem vervolgens vol met stront, dan krijg je een beetje een idee. Maar heb wel plaatje van de keuken na de eerste verbouwing, onder het keukenblok zie je wat water doet met een massief eikenhouten vloer. Toch een jaar plezier van gehad. Layout is hetzelfde gebleven dus veel verschil zullen jullie niet zien;
https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/002.jpg
Zo zag de vloer er uit;
https://img.photobucket.com/albums/v494/Fragony/Blitzkrieg001-1.jpg
En die is nu bloedrood, kat leeft nog.
~:) aardig optrekje. Over die bloedrode vloer, mevrouw leeft ook nog?
~:) aardig optrekje. Over die bloedrode vloer, mevrouw leeft ook nog?
Daarom duurde het zo lang, iedere maand 10 vierkante centimeter op zijn hoogst. Nee Ome Fragony is best wel vrijgezel al een tijdje, vreselijk :laugh4:
Daarom duurde het zo lang, iedere maand 10 vierkante centimeter op zijn hoogst. Nee Ome Fragony is best wel vrijgezel al een tijdje, vreselijk :laugh4:
Ach je bent heus niet de enige...
:embarassed::sweatdrop::skull:
:laugh4:
Testende vertaler om te zien of kan me ik bij de bespreking aansluiten. :book:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.