View Full Version : The talk your own language thread
Je kende het al, zit toch aardig goed verstopt in het afzichtelijke gedrocht dat Rotterdam is, beton bah. Beste Chinees die ik ken zit in Zeewolde trouwens, Chinees. Die in Woudenberg is ook zeer goed
Peasant Phill
10-25-2011, 21:58
Ik raad pizzaria Da Romy aan, waar de kleinste spruit van het Albanees gezin door de 'gelagzaal' loopt met dezelfde spatel in zijn mond die later wordt gebruikt om je pizza uit de oven te halen.
Daar krijg je echt een bloeiende darmflora van.
Vroeger had je "De Patapouf" in Leuven, een café waar de uitbater constant zat rondliep en zijn vrouw heel de tijd op hem liep te roepen. Je kon er ook spaghetti eten. De seniele kat die overal in het café liep te plassen, zat ook vaak in de keuken te eten van de spaghettisaus. De uitbater diende de spaghetti op en soms viel er een klodder zever uit zijn mond recht op uw spaghetti.
Maar 't was wel dé beste plek om naar de voetbal te kijken. Vooral dan de commentaar van gezegde uitbater, die met een half zat oog meekeek van achter zijn toog terwijl hij voor zichzelf pint na pint tapte.
En als de Belgen wonnen was 't tournée général, wat betekende dat zijn hele winst van de avond werd opgezopen door het cliënteel, tot groot jolijk van zijn echtgenote :grin:
Helaas, 't bestaat nu niet meer; op die plek bevindt zich nu de fakbar van psychologie (De Pavlov).
Yay epilepsie-aanval. Zo loop je op straat en zo word je wakker met een gapend gat in je achterhoofd. Ambulance erbij, hop naar ziekenhuis. Hoofd gescanned, alles goed gelukkig, bloed ook. Afgelopen tijd veel te veel gedronken en ik dacht dat ik wel gewoon 1 2 3 zonder hulp kon stoppen niet dus.
Vroeger had je "De Patapouf" in Leuven, een café waar de uitbater constant zat rondliep en zijn vrouw heel de tijd op hem liep te roepen. Je kon er ook spaghetti eten. De seniele kat die overal in het café liep te plassen, zat ook vaak in de keuken te eten van de spaghettisaus. De uitbater diende de spaghetti op en soms viel er een klodder zever uit zijn mond recht op uw spaghetti.
Maar 't was wel dé beste plek om naar de voetbal te kijken. Vooral dan de commentaar van gezegde uitbater, die met een half zat oog meekeek van achter zijn toog terwijl hij voor zichzelf pint na pint tapte.
En als de Belgen wonnen was 't tournée général, wat betekende dat zijn hele winst van de avond werd opgezopen door het cliënteel, tot groot jolijk van zijn echtgenote :grin:
Helaas, 't bestaat nu niet meer; op die plek bevindt zich nu de fakbar van psychologie (De Pavlov).
U bent nog van het tijdperk van de Shrink? Dacht dat gij jonger waart dan dat.
De Shrink? Was dat niet in de Parijsstraat?
Bij die gebouwen waar de sociologen enzo les hebben. Hoe noemt dat spel weer?
Edit: kan ook verscheidene locaties gehad hebben. Soit van voor mijn tijd.
The Wizard
10-31-2011, 19:26
dus kwam ik net toevallig The_Wizard tegen op een feestje en blijkt hij ook nog een vaste Speyksessieganger te zijn. :P
Ha die bestaat toch nog?
En dan vraag ik mij af hoe met figuren als doc_bean, drisos en DG is? :(
Net zo goed als met mij neem ik aan, want ik besta zeer zeker nog en het lot heeft humor en wil dat zowel ik als TS in Rotterdam en omgeving wonen en een stel mutual friends hebben :curtain:
Overigens zijn die Speyksessies erg leuke gebeurtenissen en wie een beetje van indie-muziek en literatuur houdt zal er zeer van genieten. Een aanrader! Bovendien heeft Rotterdam veel meer te bieden qua uitgaansleven dan het stigma dat op ons wordt geplakt wil doen geloven, dus laat dat je er ook niet van weerhouden te komen :yes:
Onlangs naar een open podium in Leuven geweest (Sprekende Ezels @ Metafoor) en daar op dit pareltje gestuit:
http://www.facebook.com/philipvermeire.be?sk=app_178091127385 en http://www.myspace.com/philipvermeire/music/songs/laura-21481733
Aanpassing: (lol) voor ik het vergeet een euh... soort van welkom terug wizzy.
Net zo goed als met mij neem ik aan, want ik besta zeer zeker nog en het lot heeft humor en wil dat zowel ik als TS in Rotterdam en omgeving wonen en een stel mutual friends hebben :curtain:
Overigens zijn die Speyksessies erg leuke gebeurtenissen en wie een beetje van indie-muziek en literatuur houdt zal er zeer van genieten. Een aanrader! Bovendien heeft Rotterdam veel meer te bieden qua uitgaansleven dan het stigma dat op ons wordt geplakt wil doen geloven, dus laat dat je er ook niet van weerhouden te komen :yes:
Rotterdam is idd een stuk leuker geworden, eigenlijk de enige stadse stad in Nederland. Raak ernstig van de leg als ik er te lang ben maar fijn stadje op zich
Welkom terug Tovenaar ~:wave:
ELITEofWARMANGINGERYBREADMEN88
11-04-2011, 17:13
Cashew és Tej!!
Mouzafphaerre
11-05-2011, 02:09
.
Ai, tuilëo lótenya, wendë vanya ar linda
Estelya ar lindenya, a meldanya melin tye!
Meldanya ar estelya, melyanna Lótessëo
Tyé melin a tuilenya; a lótenya melin tye!
:clown:
.
Heren wat was het lekker weer gister. Is het 5 november staan er overal terrasjes buiten, en druk dat het was
Peasant Phill
11-06-2011, 19:33
Ypu, de wind speelde wat parten, maar toch nog een lekker weertje vandaag.
The Stranger
11-06-2011, 19:57
Speyksessies is op zaterdag 3 december.
Peasant Phill
11-07-2011, 12:40
Even in de agende kijken .... yup, dat moet lukken.
En vandaag is het wel HEEL erg maandag. Heeft iemand het volume van het leven naar beneden afgesteld er hangt overal zo'n rare stilte
Câlice, dan zit ik serieus net in Istanbul. Oh well.
Heb dan iets opstaan, maar zal proberen dat te verzetten.
The Stranger
11-15-2011, 12:39
waaaaa
Ich nicht, ich war noch nichtmal da =( Will irgendwann mal da hinfahren.
Immer gerade aus. Buchstabieren sie bitte! Wann kommt der Bus? In fünf Minuten!
ewwwwwww puddingbroodjes. Kats smerig. Heb een Brussels wafelijzer gekocht, heerlijk met zure room en zwarte bessen. De wafels.
ewwwwwww puddingbroodjes. Kats smerig. Heb een Brussels wafelijzer gekocht, heerlijk met zure room en zwarte bessen. De wafels.
Wat is er verkeerd met Berlijnse bollen? Da's keilekker.
Wat is er verkeerd met Berlijnse bollen? Da's keilekker.
Nietus. Maar ik ben dan ook niet echt van het zoete eten, taart en zo kan zo bij het vuilnes
Nietus. Maar ik ben dan ook niet echt van het zoete eten, taart en zo kan zo bij het vuilnes
Je beseft toch dat die verklaring betekent dat we nooit, maar dan ook nooit, een koppel kunnen worden. Ik dacht dat je meer van me hield :bigcry:
Je beseft toch dat die verklaring betekent dat we nooit, maar dan ook nooit, een koppel kunnen worden. Ik dacht dat je meer van me hield :bigcry:
Voor jou maak ik uiteraard een uitzondering, wat we samen hebben laat ik natuurlijk niet verpesten door een roedel opstandige smaakpapillen
Peasant Phill
11-17-2011, 12:53
:sweatdrop:
Liefde kan toch schoon zijn, net een tweede Romeo en Juliette.
Two tastecrossed lovers.
Ik heb het altijd al geweten.
Achteraf is 't altijd makkelijk praten. Als ge 't altijd al geweten hebt, waarom hebt g'er dan tevoren niks van gezegd? Nu heb ik hier zitten wenen tot wanneer Fragony me geruststelde. Had gij eerder iets gezegd, dan had ik geweten dat ik me geen zorgen diende te maken! Ik eis morele schadevergoeding!
Gaan we weer de rechtbankstijl op? Dan wil ik de emotioneel gestoorde toeschouwer zijn die het niet meer aan kan en de rechter onder schot houdt.
Bij deze wordt The Stranger aangesteld als rechter.
The Stranger
11-17-2011, 19:16
EINDELIJK MACHT EINDELIJK GERECHTIGHEID!
Peasant Phill
11-18-2011, 12:26
Maar edelachterbare,
Ik kan niets misdaan hebben, ik heb god achter me staan.
The Stranger
11-18-2011, 15:41
Ehm... dan zal ik maar uitkijken want hij lijkt niet al te blij!
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2011/11/scholier_weggestuurd_om_erotis.html Gottegot stelletje preutse eikels, heb je geen podium voor het menneke TS fantasie moet je niet beknotten
The Stranger
11-19-2011, 14:28
tjah... zeer triest. ik had rond die leeftijd ook een keer zoiets op internet geplaatst, werd ik meteen uitgemaakt voor pedofiel XD was niet eens meerderjarig.
maar het was misschien wel slim geweest om de namen te fingeren.
Kralizec
11-19-2011, 20:45
Ich bin ein berliner!
Ich bin ein Hamburger!
The Stranger
11-21-2011, 18:45
ich bin ein pizza...
Wat ook tot gedachten kan leiden, experiment voor Hollanders. Waarom is onze taal zo hard, bejaarden spreken slechts nog deftig Nederlands. Ik denk dat het door de spelling komt. Probeer uit te spreken:
Huppeldepup ter Braak (nieuwe spelling)
Huppeldepup ter Braek (oude spelling)
Volgens mij heeft 'ae' van nature een langere deftigere klank dan 'aa' wat je een beetje uitspuugt, zo mollen we nou onze taal
Peasant Phill
11-25-2011, 12:33
Wat ook tot gedachten kan leiden, experiment voor Hollanders. Waarom is onze taal zo hard, bejaarden spreken slechts nog deftig Nederlands. Ik denk dat het door de spelling komt. Probeer uit te spreken:
Huppeldepup ter Braak (nieuwe spelling)
Huppeldepup ter Braek (oude spelling)
Volgens mij heeft 'ae' van nature een langere deftigere klank dan 'aa' wat je een beetje uitspuugt, zo mollen we nou onze taal
Ik ben West-Vlaming, alles wat ik zeg wordt klinkt dof.
Trouwens gaat die 3 december nog steeds door?
Peasant Phill
11-30-2011, 22:49
Hmm iets zegt me dat de meet niet zal doorgaan.
The Stranger
12-01-2011, 01:02
haha jammer :S maarja misschien beter een ander keertje als ik niet aan t werk ben :P
Ik kan wel, ben ook wel benieuwd eigenlijk want TS gaat het nog eens maken denk ik. Denk dat ik het met jou hoe dan ook wel kan vinden ik sta er wel voor open
The Stranger
12-01-2011, 12:47
iedereen is sowieso welkom om te komen. entree is wel 5 euro, maar ik sta achter de bar XD
hier is de line-up. http://speyksessies.nl/nieuws/speyksessie-7/
the wizard is al een aantal keren geweest maar is er deze keer niet bij volgens mij.
Peasant Phill
12-02-2011, 12:30
Hmm, ik ga dan ook afzeggen. Misschien volgende keer.
(Het zal er zeker nog van komen)
The Stranger
12-10-2011, 17:59
oioioioi
Peasant Phill
12-12-2011, 14:06
Hoe zijn de Speyksessies dan verlopen, Stranger?
Iemand bekend tegengekomen?
The Stranger
12-12-2011, 14:24
ik zag the wizard rondlopen, en een heleboel andere bekenden maar verder niemand van .org zover ik weet.
het was wederom een succesvolle avond, zon 80 bezoekers en een leuk programma :) dus het was weer gezellig
Niet wat leuke filmpjes? Ben wel benieuwd
The Stranger
12-12-2011, 19:27
hmm er wordt altijd wel wat gefilmd en er worden ook een hoop fotos gemaakt alleen ik heb die bestanden niet :P
maar op youtube is altijd wel wat te vinden
https://www.youtube.com/watch?v=IFl552YcHE4
https://www.youtube.com/watch?v=Yi8i_tNDCqY
https://www.youtube.com/watch?v=vt9syN4WSTE
https://www.youtube.com/watch?v=EuMqOh4kreM
http://www.groteprijsvan.nl/singer-songwriter/
ongeveer de helft van die mensen hebben ook op Speyksessies gestaan, niet dat wij ze ontdekt hebben of hun gemaakt hebben :P
The Stranger
12-18-2011, 12:26
regen regen drup...
The Stranger
12-28-2011, 00:23
fijne feestdagen
GenosseGeneral
12-28-2011, 01:35
Man ey, jetzt muss ich hier schreiben weil ich nicht ins drunken topic im backroom kann...
Ich habe gerade eine interessante Studie über die Trink- und Feiergewohnheiten der norddeutschen Landjugend durchgeführt. Ergebnis: Sie hören schlechte Musik, trinken überwiegend minderwertigen Alkohol (was gerade da ist) und davon ziemlich viel.
Beste kerst en nieuwjaarswensen!
Alvast m'n beste wensen voor 2012.
Niet te nuchter vanavond!
Peasant Phill
12-31-2011, 13:21
Beste wensen.
Ik denk niet dat ik nog in staat zal zijn om iets anders zinnig ga kunnen schrijven tot minstens dinsdag.
Nee daarmee val je in de prijzen, heer
Shaka_Khan
01-02-2012, 03:43
Hello.
How are you?
I'm fine.
Nice to meet you.
See you later.
Goodbye.
Ah mijn eerste nuchtere nieuwjaar in jaren. Centjes verdienen hé.
Peasant Phill
01-02-2012, 15:37
Heb je gewerkt op oudejaar?
Jip. Opdienen in een restaurant.
Peasant Phill
01-03-2012, 12:24
En dan was je de dag erna fris genoeg om nog wat te blokken.
En niemand die je luiheid kan verwijten, nu al twee jaar gewerkt
En dan was je de dag erna fris genoeg om nog wat te blokken.
Frisser als anders. Vroeger gaan slapen, minder gedronken, thuis geslapen (=> deftig ontbijt),...
Plus nu is het toch nog meer zo van langzaam erin komen.
Deftig is een leuk woord. Zoals een deft. Wat is een deft?
Peasant Phill
01-03-2012, 21:25
Een deft is een mand gebruikt in Zuid-West-Oost-Vlaanderen voor het vervoeren van gewassen herenondergoed.
BORK BORK BORK
http://www.digital-polyphony.com/swedish_chef1251766987.jpg
The Stranger
01-08-2012, 12:00
Deftig is een leuk woord. Zoals een deft. Wat is een deft?
een idioot...?
De oorsprong vinden van woorden is leuk, waarom heet een vaas eigenlijk een vaas, iemand is ermee begonnen
Ik kan google vertalen naar knoeien met de mensen hier toch?
Ja dat zal wel gaan ja, dat google tranlate werkt verrassend goed
Dat is in orde dan. Ik bedoel, niemand in deze draad te spreken Hindi, dus ik zal in plaats daarvan spreken Nederlands.
Edit:
Alleen vraag me niet naar een fysiologie les te nemen. :laugh:
Mijnheer spreekt Nederlands met een vertaalprogrammake en begint hier al direct moeilijke woorden te gebruiken. Seffes beginnen die Babelfishers en Google translate gasten hier beter Nederlands te produceren dan de Nederlandstaligen zelf.
Yeah that does not translate well.
De oorsprong vinden van woorden is leuk, waarom heet een vaas eigenlijk een vaas, iemand is ermee begonnen
vaas zn. 'vat om snijbloemen in te zetten'
Vnnl. vase 'kunstig vaatwerk' in een Antijckse vase 'een vaas uit de klassieke oudheid' [1553; WNT]; nnl. vaes [1714; WNT].
Ontleend aan Frans vase 'vaas' [1539; TLF], dat zelf ontleend is aan Latijn vas 'id.'.
Fries: faas
vaas znw., nog niet bij Kil. Uit fr. vase = it. spa. port. vaso (< vulgairlat., reeds oudlat. vâsum naast lat. vâs “vat”). Ook elders ontleend.
Als je graag overdreven rare/verre etymolgieën wilt kennen, check de filmkes van oorsprong van 'woord x' uit het tv programma 'Man over Woord'. Veel van de andere filmkes uit dat programma zijn ook de moeite als ge u in onze taal interesseert.
http://video.canvas.be/category/programmas/man-over-woord
"Papa" en "Mama" worden zowat over heel de wereld in zo goed als alle talen gebruikt om vader en moeder aan te duiden. Dit zou komen omdat het makkelijke klanken zijn die door alle baby's worden gevormd. De woorden "papa" en "mama" voor vader en moeder zouden dan ook al eeuwen oud zijn en waarschijnlijk zowat de oudste woorden ter wereld zijn.
Ontwikkeling van taal bij kleine kinderen is fascinerend, zeker als er een studieobject in uwe living rondkruipt.
Het is geweldig om soms hele monologen waar je soms geen jota van begrijpt te horen en dan plots wat gebrabbel op de toon van een vraag en een verwachtingsvolle blik. Tja, wat zeg je dan? Ook "ah, bababa, moemoe, wèwè taaatatatataa" zeker?
Langzaam maar zeker beginnen nu ook de eerste woordjes te komen, maar niet altijd even makkelijk te verstaan. Groot was de verbazing vorig week-end toen ik zei "Kijk daar" en hij plots met z'n vingertje overal naartoe begon te wijzen en "Kijk!" riep.
The Stranger
01-13-2012, 15:38
etymologie...?
Wat ik interessant vind is dat een pijnreflex per taal verschilt, wat is er nou universeler dan een pijnreflex zou je denken. Ook interessant, een kind uit een tweetalig gezin kan de twee talen onderscheiden zodra het leert praten, zelfs als het verschil tussen de twee talen eigenlijk minimaal is, zoals bijvoorbeeld met Duits en Nederlands. Er is nog steeds niemand in de psychologie die dit kan verklaren hoewel ze met gezichtsuitdrukking een heel eind komen. Taal is fascinerend.
Hey Frags, vind je misschien wel leuk, ik ben bezig "De Onzichtbare Ayatollah" te lezen van Carel Brendel.
EDIT: Doet me denken trouwens, ik heb net mijn vak linguïstiek afgesloten, zaten erg interessante dingen tussen.
"Papa" en "Mama" worden zowat over heel de wereld in zo goed als alle talen gebruikt om vader en moeder aan te duiden. Dit zou komen omdat het makkelijke klanken zijn die door alle baby's worden gevormd. De woorden "papa" en "mama" voor vader en moeder zouden dan ook al eeuwen oud zijn en waarschijnlijk zowat de oudste woorden ter wereld zijn.
Ja, dat is eigenlijk nogal interessant; vergelijk Perzisch "pedar" en "mâdar" en Arabisch "ab" en "umm"; apart dat die "b" en "m" klanken zo overwegend zijn.
The Stranger
01-13-2012, 19:13
valt best wel mee met hoe interessant dat is omdat al die talen in europa, middelands zeegebied en eufraat-tigris vallei elkaar beinvloed hebben en vermengd zijn of simpelweg afstammen van elkaar.
het wordt pas interessant als je europees gaat vergelijken met maori of chinees met inuit. of suomi met zulu.
Tellos Athenaios
01-13-2012, 20:06
Wat ik interessant vind is dat een pijnreflex per taal verschilt, wat is er nou universeler dan een pijnreflex zou je denken. Ook interessant, een kind uit een tweetalig gezin kan de twee talen onderscheiden zodra het leert praten, zelfs als het verschil tussen de twee talen eigenlijk minimaal is, zoals bijvoorbeeld met Duits en Nederlands. Er is nog steeds niemand in de psychologie die dit kan verklaren hoewel ze met gezichtsuitdrukking een heel eind komen. Taal is fascinerend.
De theorie is dat de hersenen statistiek toepassen. Dat will zeggen, tijdens de “leerfase” raken de hersenen op een taal ingesteld aan de hand van patronen/klank vormen, en de hersenen proberen de spraak te koppelen aan een dergelijke verzameling patronen, ofwel taal op basis van afwijking t.o.v. de “geijkte” patronen. Duits en Nederlands lijken op eerste gezicht misschien sterk op elkaar, maar dingen als hoevaak worden bepaalde klanken gebruikt liggen heel anders. (Natuurlijk geldt dat dit minder is als iemand Duits met een sterk Nederlands accent uitspreekt...)
EDIT: Een vergelijkbaar iets wordt ook toegepast bij het automatisch herkennen van de taal van een document (in bijvoorbeeld een tekstverwerker): http://software.wise-guys.nl/libtextcat/
Of hoe klanken als Baba wordt geassocieerd met ronde vormen en Kiki met scherpe hoekige vormen.
The Stranger
01-14-2012, 04:05
komt door de letters?
'Hey Frags, vind je misschien wel leuk, ik ben bezig "De Onzichtbare Ayatollah" te lezen van Carel Brendel.'
Brendel is vooral een onderzoeker naar eng-links en daar zou hij het bij moeten laten, zou dat boek met een korreltje zout nemen het is ietwat alarmistisch, dat iemand iets probeert betekend niet dat het lukt. Islamfilie zal uiteindelijk vanzelf op een natuurlijke (humanistische) barriere lopen, dat is eigenlijk al gebeurd, de onzichtbare ayatolla staat met lege handen
Brendel is vooral een onderzoeker naar eng-links en daar zou hij het bij moeten laten, zou dat boek met een korreltje zout nemen het is ietwat alarmistisch, dat iemand iets probeert betekend niet dat het lukt.
Nee inderdaad, maar het is opzich wel een interessant boek, al is het ietwat overdreven panisch.
'Hey Frags, vind je misschien wel leuk, ik ben bezig "De Onzichtbare Ayatollah" te lezen van Carel Brendel.'
Brendel is vooral een onderzoeker naar eng-links en daar zou hij het bij moeten laten, zou dat boek met een korreltje zout nemen het is ietwat alarmistisch, dat iemand iets probeert betekend niet dat het lukt. Islamfilie zal uiteindelijk vanzelf op een natuurlijke (humanistische) barriere lopen, dat is eigenlijk al gebeurd, de onzichtbare ayatolla staat met lege handen
Ben ik nu al zo moe en duf van de examen periode, of bespeurde ik daar toch even een dt-fout?
Tellos Athenaios
01-14-2012, 18:16
Welke dan?
The Stranger
01-14-2012, 21:54
letterbangers
Tellos Athenaios
01-15-2012, 00:06
Zo, beter?
Dacht dat je een woord eindigend op -dt bedoelde...
CALCULUS
Wist niet dat er een vervolg op Rain Man in de maak was, maar dt-puristen dienen zich nu te melden bij Tom Cruise
@Haxie, wassikffvergeteuh, pleur dat boek weg en koop een recente versie van 'Jihad, trail of political Islam' van Gilles Kepel. Beetje droge kost maar de man weet waarover hij praat, volledig objectief, nul franje
The Stranger
01-15-2012, 11:23
CALCULUS
Wist niet dat er een vervolg op Rain Man in de maak was, maar dt-puristen dienen zich nu te melden bij Tom Cruise
@Haxie, wassikffvergeteuh, pleur dat boek weg en koop een recente versie van 'Jihad, trail of political Islam' van Gilles Kepel. Beetje droge kost maar de man weet waarover hij praat, volledig objectief, nul franje
:yes:
The Stranger
01-24-2012, 14:05
waar zijn jullie!!??!
Is dat een filosofische vraag?
The Stranger
01-24-2012, 14:20
hmm ja en nee.
was dat het antwoord waar je niet naar zocht?
Ik zie u graag, Keizer Umeu.
Meuh! Meuh! Meuhros! Moros! Moreuh! Meuh!
The Stranger
01-24-2012, 16:06
Ik zie u graag, Keizer Umeu.
insgelijks Sluwe Andries
25 januari 2011 15:44
Het lijkt er op dat het virus een razendsnelle evolutie heeft ondergaan. Vlaming besmet met BSR. Toekomst onzeker.
Frags.
Ik heb gereageerd op die Israeldraad. Vind je misschien wel leuk
- Haks
Paltmull
01-25-2012, 20:38
Packa pappas kappsäck.
Packa pappas kappsäck.
Fem laxar i en lackask.
Paltmull
01-26-2012, 21:12
Fem laxar i en lackask.
Fem? :tongue3:
Peasant Phill
01-26-2012, 21:27
Kijk, we worden hier multicultureel.
Paltmull
01-26-2012, 22:50
Det var en ko på ängen. Det var poängen.
Det var en ko på ängen. Det var poängen.
Det var en gång en gång, som var sandad.
The Stranger
01-27-2012, 03:37
uch... viking invasion 2...
Peasant Phill
01-27-2012, 12:51
Ik zou dat spelen.
Ik speel mee! Mag ik Haggar de Verschrikkelijke zijn? En The Stranger Eddy Gelukzak? Dan kunt gij Helga zijn.
uch... viking invasion 2...
Ik zou dat spelen.
Ik speel mee! Mag ik Haggar de Verschrikkelijke zijn? En The Stranger Eddy Gelukzak? Dan kunt gij Helga zijn.
Ik ben bang dat we geen windmolens inval .... :laugh4:
(Met dank aan Google Translate, de nederlandse samenzwering is onmogelijk te verbergen. Althans in zijn correct gespeld vorm.)
Ik ben mijn kuhnstgehbiht verleuhren
The Stranger
01-28-2012, 12:47
tzegjij! moros... jesus. dikke ***
tzegjij! moros... jesus. dikke ***
~:(:sorry:~:(:sorry2:
~:confused:
The Stranger
01-29-2012, 05:05
<3 :yes:
En toch heb ik de indruk dat het buiten heel erg koud is
edit lol http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/ja_het_is_koud_stelletje_zeurm.html#comments
Laten we even wel wezen de ijsberen vluchten naar het zuiden
The Stranger
02-03-2012, 12:46
hehe XD
ja herinneringen voor bij het haardvuur. ik vond laatst m'n wanten die ik had gekocht in China toen het pas achterlijk koud was (-15 terwijl ik daar naartoe ging in de veronderstelling dat het zomer zou zijn daar... vraag me niet waarom -_-)
Heerlijk weertje buiten. Eindelijk winter. Ik vind die herfsterige regen en wind toestanden toch maar niks. 't Is zelfs beginnen sneeuwen nu. Hopelijk tegen morgen een dik pak sneeuw en week-endje sneeuwpret :jumping:
Tellos Athenaios
02-03-2012, 15:46
Afgezien van alle andere redenen waarom treinen niet op tijd kunnen (door)rijden, hadden ze vanmorgen bij de NS een nieuwe. Schapen op het spoor.
Politie busje aan de ene kant van de overweg, en de schapen stoïcijns in het veldje aan de andere kant. Brabant.
Werden de schapen op de bon geslingerd, gearresteerd of kregen ze gewoon een vermaning?
Of zijn ze met het politiebusje aan de haal gegaan en rijden de treinen nu niet wegens verbouwereerde agenten die zijn vastgevroren aan de sporen?
Afgezien van alle andere redenen waarom treinen niet op tijd kunnen (door)rijden, hadden ze vanmorgen bij de NS een nieuwe.
In België lossen ze dat anders op. Breng het spoorbedrijf onder in drie nieuwe bedrijven. Gebeurt er wat, dan zegt elk van die drie bedrijven dat het de schuld is van de andere twee, doe verder niets en wacht tot het probleem vanzelf verdwijnt.
Tellos Athenaios
02-03-2012, 16:00
Weet niet. Schapen stonden een beetje bevroren grassprietes te kauwen aan de ene kant, politie busje aan de andere kant. Overweg ertussen.
Maar nu je het zegt, er was geen enkele agent te zien.
Tellos Athenaios
02-03-2012, 16:07
In België lossen ze dat anders op. Breng het spoorbedrijf onder in drie nieuwe bedrijven. Gebeurt er wat, dan zegt elk van die drie bedrijven dat het de schuld is van de andere twee, doe verder niets en wacht tot het probleem vanzelf verdwijnt.
Ja maar zo'n oplossing kost geld hè? Wij hebben niet de miljoenen om in dubieuze bedrijfsconstructies te stoppen zodat ze lekker verlies kunnen lijden. Dus klagen over de NS dan maar. Dat is gratis, en nog geheel terecht ook (we zouden ook in Prorail kunnen investeren, maar de VVD zit in de regering dus dat mag niet.)
Heeft men toch tegen de NS, we hebben het op 1 na efficiëntste spoor dat er is. Blijft raar dat het altijd dezelfden zijn die net die overvolle trein die vertraging heeft pakken
The Stranger
02-04-2012, 14:37
ja... ach verwend he :P
NS is gewoon goed. de RET... nou dat is pas zooi.
mensen die vinden dat hier de trein overvol is moet maar naar Japan gaan.
Als er treinen ontsporen/crashen door de ontlasting die op de sporen ligt vanwege de oude toiletten, dan kunt ge echt niet spreken van goede treinen.
The Stranger
02-04-2012, 17:02
ken het nog wel efficient zijn. zo'n doorglijder over de *** kan net dat sprintje zijn wat je nodig hebt om als 2e over de finish te komen.
Wat een taal voor een campusdichter! ;)
ja... ach verwend he :P
NS is gewoon goed. de RET... nou dat is pas zooi.
mensen die vinden dat hier de trein overvol is moet maar naar Japan gaan.
Japan is numero 1 qua efficientie, propt wat maar dan heb je ook wat. Maar de treintjes zijn hier idd gewoon goed, niks mis met de NS
The Stranger
02-04-2012, 18:38
Wat een taal voor een campusdichter! ;)
wel in Rotjeknor he.
Laten we het netjes houden. Dat k-woordje voor bruine substantie zal je wel braafjes spontaan weg-editen hè, liefse Umeu van me.
The Stranger
02-05-2012, 13:36
mag dat woord niet?... wat blijft er dan nog over :S
mag dat woord niet?... wat blijft er dan nog over :S
Vloeken:
Potvolkoffie!
Driejandubbeltjes
Driejandikkeme
Verdraaid!
Potverjandikkeme
Nou zeg!
... van het zevende knoopsgat!
Duizend bommen en granaten!
Wel heb je ooit!
Potverdorie
~+...nog eens aan toe!
...(,)zeg!
...
Een ruime keuze vloeken.
Nu wat beleefdere synoniemen van het k-woordje:
ontlasting
feces of faeces
Stoelgang
uitwerpselen
mest
excrementen
Dus in de plaats van "F**** wat een k** computer!!" kan dus Driejandubbeltjes nog eens aan toe, wat een excrementen computer, zeg!
Voila, een krachtig en gekleurd taal gebruik dat tevens keurig is.
Altijd ter uwe hulp. :)
The Stranger
02-05-2012, 13:59
als je hetzelfde zegt dan maakt t toch niet uit welk woord je gebruikt... dat is gewoon schijnheilig
Liefste Moros, hier in de voorkamer willen ze dat alle lettertjes van de vieze woordjes door sterretjes vervangen worden. Dus die F en die K moeten door een sterretje vervangen worden.
Het mag ook iets anders zijn als een sterretje natuurlijk. Bijvoorbeeld een vlaggetje, een minnetje, een plusje, een puntje, een vleugelpianootje, een strijkkwartet.
Vier madammen die strijken, dat is toch ook een strijkkwartet? Stel u voor dat ze u ticketten aansmeren om naar een strijkkwartet te gaan kijken en dan komt ge daar toe en moet ge een uur kijken naar vier dames die hemden strijken. Dat zou potvolkoffie wel testikel zijn.
Ja, TS, dat is een beetje stom, maar onze anglophone vrienden zijn wat gevoeliger voor taal. Eén van de voorwaarden voor het voortbestaan van deze draad, is dat hij even netjes blijft als al de rest van het forum. Dus vieze Nederlandse woordjes mogen niet.
Maar wat anders, gister werkelijk schandalig wezen bunkeren. Texas Rib House in Woudenberg, aanrader. Had een biefstuk van 500 gram, botermals. Met drank frieten en salade erbij iets meer dan 30 euro. Ook niet geheel onbelangrijk, alleen maar mooie meiden (en mannen als je dat liever hebt) die er werken en je mag een beste troep maken
The Stranger
02-06-2012, 11:35
:guitarist:
Peasant Phill
02-06-2012, 12:46
Moros, wil je me helpen.
Gelieve het volgende te vertalen:
******* de ********** heeft met zijn ******** kop ******** op de ******* canapee ge*********.
Oh hebbus http://www.newlaunches.com/entry_images/1208/11/Bang_&_Olufsen_Beosound_9000_1-thumb-450x403.jpg
Blijven jullie paupers maar lekker naar je plasma-treurnis kijken en naar blikjes luisteren ik heb Norah Jones hier zo goed als in het eggie
Peasant Phill
02-11-2012, 11:31
Oh hebbus http://www.newlaunches.com/entry_images/1208/11/Bang_&_Olufsen_Beosound_9000_1-thumb-450x403.jpg
Blijven jullie paupers maar lekker naar je plasma-treurnis kijken en naar blikjes luisteren ik heb Norah Jones hier zo goed als in het eggie
Ooooh, design.
Niks design, Bang&Olufson is het beste wat er is. OK dat is ook niet waar maar wel cogito ergo moddervet. Iets andets komt er hier simpelweg niet in.
Peasant Phill
02-11-2012, 17:04
Natuurlijk is het design, maar ik geloof je wel dat de kwaliteit ook dik in orde is. Jij audiofiel, jij.
The Stranger
02-11-2012, 19:58
intelligent?
Pffft. Er zijn koptelefoons die duurder zijn dan dat prulletje.
Leve de Sennheiser 800 HD!
Al moet je goed gek zijn om dat te kopen. Of werkelijk te veel geld hebben om te weten wat er mee te doen.
The Stranger
02-11-2012, 23:23
platenspelers schijnen beter te zijn :S
Platenspelers ZIJN beter, veel warmer geluid.
The Stranger
02-12-2012, 12:14
:whip: daar wil ik dan een foto van zien. ik krijg binnenkort les in platenspelerschap.
Ik heb er geen en het is ook onzin dat ze beter zijn.
The Stranger
02-12-2012, 14:43
Platenspelers ZIJN beter, veel warmer geluid.
jij veranderd ook snel van mening...
Beter zijn ze niet, maar digitaal durft wel eens leeg te klinken zonder de die constante ruis. Ook al mag deze feitelijk negatief zijn voor de klank het heeft toch iets gezelligs, zelfs als de muziek al gedaan is. Een beetje als de sigarenrook van weleer of het gebrek aan licht in een jazz of blues café. Het net iets te kleine en strakke hemdje van het net iets te mollige tapstertje, die net te kleine shuimkragen op haar pintjes tapt. U mag zeggen wat u wilt maar als ik een café open, dan zal daar ook een goede, oude platenspeler staan. :yes:
jippie dat gaat dus mooi niet door was ook wel erg goedkoop #baalt van wijsdoeners
jippie dat gaat dus mooi niet door was ook wel erg goedkoop #baalt van wijsdoeners
Wat gaat niet door?
Wat gaat niet door?
Setje. Helemaal niet degene die hij zei dat hij had maar een zwaar verouderde versie uit het tijdperk tape-recorder. Die haal ik wel voor een rug max bij de lokale B&O-boer. Eikel dat hij is. Ben pissig.
Peasant Phill
02-14-2012, 12:35
Naar voor jouw. Ben zelf ook altijd kinderlijk enthousiast als ik iets kan op de kop tikken. En als dat dan niet doorgaat ....
Setje. Helemaal niet degene die hij zei dat hij had maar een zwaar verouderde versie uit het tijdperk tape-recorder. Die haal ik wel voor een rug max bij de lokale B&O-boer. Eikel dat hij is. Ben pissig.
Dat is wel erg 'een vrouwelijke genitale opening' voor u. Better luck next time. Oh negatieve beoordeling geven aan die man als het via een site ofzo was.
Baal behoorlijk ja. Wat vroeger totaal onbereikbaar was is nu eindelijk enigzins betaalbaar, maar je moet ontzettend veel geluk hebben om het tweedehands te vinden, mensen doen het gewoon niet weg, en als ze het al weg doen dan gaat het naar zoonlief Roderik en Jan-Jaap van Hier tot Daar
The Stranger
02-14-2012, 17:15
Setje.
ja ik wilde ook een setje 2e hands lingerie kopen voor m'n vriendin. deal ging wel door maar nu is m'n vriendin pissig.
ugh het leven!
Gewoon je vriendin stuk zeep geven en onder de douche trappen. TIP die stijvolle lingerie uit de dertiger jaren komt tweedehands nooit helemaal zonder geurtjes, je kan beter namaak halen.
Of bedoelde je dat niet
The Stranger
02-14-2012, 20:26
ik hou meer van tangas uit de 16e eeuw, echt heet spul hoor uit zuid oost duitsland, leer enzo!
Peasant Phill
02-15-2012, 12:46
OK, nu krijg ik beelden op mijn netvlies van Duitse soft(?) erotische programma's. Laat de saxofoons en alpenhoorns maar schallen.
De achtergrondmuziek van pornografie durft nogal eens onderschat te worden.
Ik hoor inderdaad meer ubeat techno dan alpenhoorns maar ieder zijn ding. Zo leer je elkaar nog eens kennen.
The Stranger
02-20-2012, 20:08
ugh.
Aujourd'hui c'est le Mardi Gras! Laissez les bons temps rouler!
https://www.youtube.com/watch?v=Q6HKUJrg7V4
The Stranger
02-21-2012, 16:56
daar wil ik zeker wel naar toe en braziliaans carnaval!
Mardi Gras is in New Orleans knuppel
The Stranger
02-21-2012, 19:47
dat weet ik... ik had het over twee aparte dingen. Lezen, dildo!
Ik vind dat ge nu ulle username moet veranderen in knuppel en dildo.
Ik zou natuurlijk ook mijn macht kunnen misbruiken om zelf ulle naam te veranderen...
Peasant Phill
02-22-2012, 12:43
Mardi Gras is in New Orleans knuppel
Om eerlijk te zijn was het gisteren ook Mardi Gras in de hippodroom in Kuurne.
Niet dat er veel blote vrouwelijke secundaire geslachtskenmerken waren te zien.
The Stranger
02-22-2012, 14:25
Niet dat er veel blote vrouwelijke secundaire geslachtskenmerken waren te zien.
mag je dat wel zeggen zo? moeten dat niet vetkwabben met tepels zijn? vrouwelijke secundaire geslachtskenmerken is edgy hoor... kweenie...
Mag ik dan voorbinder heten?
Peasant Phill
02-22-2012, 22:55
mag je dat wel zeggen zo? moeten dat niet vetkwabben met tepels zijn? vrouwelijke secundaire geslachtskenmerken is edgy hoor... kweenie...
Ik heb het opgelost voor jouw.
The Stranger
02-22-2012, 23:54
dankje!
Nu moet Knuppel zijn post nog aanpassen. Oh en mannen vergeet de quote's niet hé.
De aangetekende brief.
Gezwind begaf ik me vanochtend naar het verre van dichtsbijzijnde postpunt om een aangetekende brief te halen. Ik stond daar dan, in de wetenschap dat er op wandelafstand een ander postpunt is waar ik gerust op mijn dooie gemakje 's avonds om 20h00 nog een brief zou kunnen afhalen. Maar nee, de Belgische Post besliste in al haar wijsheid dat de zich in een andere gemeente bevindende krantenwinkel die al om zes uur dichtgaat, beter geschikt is. Ik geef netjes het briefje af en m'n identiteitskaart. En wat zegt de Mevrouw achter de kassa "Ah nee hè mijnheer, da ga zo nie." De verbaasde uitdrukking op mijn gezicht moet boekdelen gesproken hebben. "Ah nee, ge moet dienen brief met twee komen afhalen, d'er staan twee namen op." "Pardon?" zei ik. "Da gaat zo niet." "Jamaar, mijn naam staat op die brief, hier is het briefje van de post en die andere persoon die erop staat, is mijn echtgenote. Allicht mag ik toch een brief aan ons beide geaddresseerd..." "Hebt ge haar identiteitskaart mee?" "Neen mevrouw. Die heeft ze bij zich, zoals trouwens verplicht is in België en zoals u reeds terecht opmerkte is ze hier ook niet aanwezig". "Jamaar mijnheer, als 't u hier niet aanstaat, belt dan naar de Post".
:wall:
De aangetekende brief.
Gezwind begaf ik me vanochtend naar het verre van dichtsbijzijnde postpunt om een aangetekende brief te halen. Ik stond daar dan, in de wetenschap dat er op wandelafstand een ander postpunt is waar ik gerust op mijn dooie gemakje 's avonds om 20h00 nog een brief zou kunnen afhalen. Maar nee, de Belgische Post besliste in al haar wijsheid dat de zich in een andere gemeente bevindende krantenwinkel die al om zes uur dichtgaat, beter geschikt is. Ik geef netjes het briefje af en m'n identiteitskaart. En wat zegt de Mevrouw achter de kassa "Ah nee hè mijnheer, da ga zo nie." De verbaasde uitdrukking op mijn gezicht moet boekdelen gesproken hebben. "Ah nee, ge moet dienen brief met twee komen afhalen, d'er staan twee namen op." "Pardon?" zei ik. "Da gaat zo niet." "Jamaar, mijn naam staat op die brief, hier is het briefje van de post en die andere persoon die erop staat, is mijn echtgenote. Allicht mag ik toch een brief aan ons beide geaddresseerd..." "Hebt ge haar identiteitskaart mee?" "Neen mevrouw. Die heeft ze bij zich, zoals trouwens verplicht is in België en zoals u reeds terecht opmerkte is ze hier ook niet aanwezig". "Jamaar mijnheer, als 't u hier niet aanstaat, belt dan naar de Post".
:wall:
In Amerika had ge allebei al een proces aan uw benen.
The Stranger
03-13-2012, 13:52
wat is er aan de hand jo
Ik weet het niet, wie is Jo?
Jo met de Banjo?
Wie zal het zeggen? Umeu hopelijk, hij alleen kan het weten.
Kralizec
03-13-2012, 21:35
Lien met de mandoline :guitarist:
En de gemenerik laat ons maar wachten op zijn antwoord op deze toch wel zeer prangende vraag.
Wie is Jo? Is het Jo met de banjo, Lien met de mandoline of is het een andere Jo?
Als het met Lien met de mandoline is, waarom spreken we dan over Jo?
En de gemenerik laat ons maar wachten op zijn antwoord op deze toch wel zeer prangende vraag.
Wie is Jo? Is het Jo met de banjo, Lien met de mandoline of is het een andere Jo?
Als het met Lien met de mandoline is, waarom spreken we dan over Jo?
Misschien een geslachtsoperatie ondergaan?
Of zijn het broer en zus? Ik hoorde toch onlangs dat Bernard met de Sitar en Klaar met de gitaar kinderen hadden.
gedver http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/22_kinderen_dood_bij_busongelu.html
Sterkte zuiderbuurtjes
gedver http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/22_kinderen_dood_bij_busongelu.html
Sterkte zuiderbuurtjes
Vraag me toch af hoe die buschauffer een berg/tunnel niet had zien aankomen. Sowieso niet aan slaap/rijuren gehouden of gedronken. Dat kan haast toch niet anders? Mensen vergeten soms hoe te weinig slaap erger kan zijn dan dronken rijden.
Misschien een flauwte wie weet. Ben er aardig ziek van in ieder geval, die arme kinderen en hun ouders het is werkelijk hartverscheurend.
Cantemir
03-21-2012, 03:47
Hei baieti, Ce se întâmplă? Are there any more Romanians here in the Org? I'm starting my TW forum career here in the Org and I might start one in TWC soon.
Sure are, Edyzmedieval is quite proud of it. We don't really know why
Ach we weten ook niet waarom de bananen krom zijn. Jaja, ze zeggen dat dat komt omdat ze naar de zon toegroeien. Maar het zou me verbazen dat edyz van Roemenië houdt omdat hij naar de zon toegroeit.
Over groeien gesproken een handig overzicht voor u als beginnend vader http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/een_zoon_opvoeden_als_een_baas.html
lol
Peasant Phill
03-21-2012, 13:05
Hei baieti, Ce se întâmplă? Are there any more Romanians here in the Org? I'm starting my TW forum career here in the Org and I might start one in TWC soon.
Welcome Cantemir.
You can always introduce yourself in the Entrance Hall.
There is also a 'Visit Romania'-thread somewhere in the frontroom.
En nui aanzetten, Tis ier enkel voor Nederlandstaligen en aanverwante dialecten. :wink:
The Stranger
03-21-2012, 22:23
Voor mensen die werkelijk ergens in geïnteresseerd zijn!
www.philosophers-rally.nl
Wat echt interessant is is dat de steak van 750 gram gelukt is, met maiskolf, frietjes en coleslaw, en veel bier. Was even afzien maar hij is binnen. Volgende project is de kilo wat een beest moet dat zijn, nil desperandum.
750 gram? :jawdrop:
Had ge al een week niet meer gegeten ofzo? Daar zijt ge toch een dag ziek van?
750 gram? :jawdrop:
Had ge al een week niet meer gegeten ofzo? Daar zijt ge toch een dag ziek van?
En toch voel ik me waarschijnlijk beter dan het arme beest waar het vanaf kwam. Jazeker 750 gram, bijna 5 centimeters dik het was even doorbijten. Kilo is next en ik wil het woord decadentie niet horen zolang mensen een nog levende slangenleren slaapzak thuis hebben liggen voor hun knaagdieren en dat allemaal gewoon mag
rickinator9
03-24-2012, 01:11
En toch voel ik me waarschijnlijk beter dan het arme beest waar het vanaf kwam. Jazeker 750 gram, bijna 5 centimeters dik het was even doorbijten. Kilo is next en ik wil het woord decadentie niet horen zolang mensen een nog levende slangenleren slaapzak thuis hebben liggen voor hun knaagdieren en dat allemaal gewoon mag
Als je dat blijft doen wordt het even een rondje sportschool:whip:
Als je dat blijft doen wordt het even een rondje sportschool:whip:
Als je een steak van 750 soldaat kan maken dan heb je geen school nodig dan kan je het al
Peasant Phill
03-24-2012, 17:22
Welkom rickinator9. Altijd leuk om en nieuw gezicht te zien hier.
The Stranger
03-24-2012, 18:25
... wie ben jij dan? :O FazantPhill?
Kralizec
03-24-2012, 18:52
Wat echt interessant is is dat de steak van 750 gram gelukt is, met maiskolf, frietjes en coleslaw, en veel bier. Was even afzien maar hij is binnen. Volgende project is de kilo wat een beest moet dat zijn, nil desperandum.
Ik sta wel bekend als iemand die ontzettend kan schranzen en doorgaans voor twee eet (wat vreemd is want ik weeg nog geen 80 kilo) maar het zou mij niet lukken om 750 gram vlees te eten, laat staan al die andere rommel er nog bij...respect!
Ik sta wel bekend als iemand die ontzettend kan schranzen en doorgaans voor twee eet (wat vreemd is want ik weeg nog geen 80 kilo) maar het zou mij niet lukken om 750 gram vlees te eten, laat staan al die andere rommel er nog bij...respect!
Dank u! Nu nog even kijken of ik de kilo ook aan kan, een steak van een kilo hoe episch is dat
The Stranger
03-24-2012, 21:40
ik vind het pas episch als je m zelf vangt en slacht.
ik vind het pas episch als je m zelf vangt en slacht.
Is al te laat om hem zelf te slachten want is al dood, en als ik het moest vangen dan had ik een klacht ingediend want het s wel zo beleefd om het gewoon op tafel te serveren
rickinator9
03-25-2012, 00:55
Ik heb voor mondeling nederlands en engels beide een 7 gekregen!
In welke klas zit je en waarom was je om vijf voor 2 nog wakker? :D
EDIT: Of vijf voor één? Ik ben in de war.
Je afvragen waarom iemand 's weekends om 5 uur wakker is tsssss ben zelf net thuis
Peasant Phill
03-25-2012, 13:46
... wie ben jij dan? :O FazantPhill?
'T is een onschuldig grapje.
Soms is het beter om de roodjes niet uit te dagen.
The Stranger
03-25-2012, 15:26
de dames of de admins of de communisten? ik snap er niets meer van. Wat is er gebeurd met FazantPhill?
rickinator9
03-25-2012, 19:41
In welke klas zit je en waarom was je om vijf voor 2 nog wakker? :D
EDIT: Of vijf voor één? Ik ben in de war.
Ik zit in 5HAVO. Om het een beetje snel te zeggen kom ik met de smoes dat ik een heel eigenaardige slaaproutine heb.
Welkom in het Bastion der Nederlandse Taal rickinator9 ~:wave:
rickinator9
03-25-2012, 23:50
Welkom in het Bastion der Nederlandse Taal rickinator9 ~:wave:
Bedankt. Ik zit meestal te lurken in het EB forum(met die gasten die extreem veel van geschiedenis weten, dus daar kan ik niet echt bij meepraten). Het verbaast me hoeveel Nederlandstaligen er op dit forum zitten.
Peasant Phill
03-26-2012, 08:23
de dames of de admins of de communisten? ik snap er niets meer van. Wat is er gebeurd met FazantPhill?
Ik ben een onschuldig slachtoffer geworden van de daden- en geldingsdrang van ons heilig triumviraat (beter gekend als de admins, aka team rood, aka het vrouwenclubje)
:drama1: Oh, verlos ons van hun tirannie.
Volgens mij luister je gewoon te veel naar rap
The Stranger
03-26-2012, 11:22
Ik ben een onschuldig slachtoffer geworden van de daden- en geldingsdrang van ons heilig triumviraat (beter gekend als de admins, aka team rood, aka het vrouwenclubje)
:drama1: Oh, verlos ons van hun tirannie.
Oh Schande! Oh oh oh... Berlusconi?
Volgens mij luister je gewoon te veel naar rap
Zwijg er mij van. Ik word er hoorndol van, van die rommel die onze Phill constant zit te draaien.
Peasant Phill
03-26-2012, 12:11
Zwijg er mij van. Ik word er hoorndol van, van die rommel die onze Phill constant zit te draaien.
Ik kan rap eigenlijk niet uitstaan op een heel specifieke groep dialectrappers na (wegens jeugd sentiment).
Trouwens wees blij dat ik jullie niet het ouwewijvenclubje heb genoemd. Dat zou niet fair zijn ten opzichte van Secura.
Tellos Athenaios
03-26-2012, 13:17
Zeg boer, je bent nu nog steeds geen fazant.
The Stranger
03-26-2012, 13:54
dan moet je m ook geen content manager maken.
Trouwens wees blij dat ik jullie niet het ouwewijvenclubje heb genoemd.
:laugh4: Daar raak je wel een gevoellige snaar bij hem hoor. Maar ja dat komt er van elke kerst zelfgebreien (en jeukende) truien aan iedereen geven. Maar ja hij zal ook wel elk jaar vergeten zijn wat hij het jaar ervoor weer gegeven had. Een malle seniele lamme goedzak, dat is ie.
Edit: Hallo rickinator9! Ik moet je waarschuwen dat een verlengd verblijf in dit topic reeds verscheidene mensen tot waanzin en totale absurditeit heeft gedreven.
Wie is die malle seniele lamme goedzak waarover je het hebt?
EDIT: Welkom trouwens, Moros, Peasant Phill, The Stranger, Tellos Athedinges, Fragony and rickinator9. Wat leuk om hier nog eens wat Nederlandstaligen te zien.
Kralizec
03-29-2012, 12:36
Ik krijg geen welkom? :(
Och ge moet het hem niet kwalijk nemen. Hij kon Tellos Athenaios' naam ook al niet meer onthouden.
Ik krijg geen welkom? :(
Hier zie, dat laat maanden niks van zich horen, maar als er eens een kans is om zich beledigd te voelen, zijn ze direct daar.
Kralizec
03-29-2012, 16:54
:angry:
Ik wijs meneer de administrator er op dat ik deze maand alleen al hier (https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?46824-The-talk-your-own-language-thread&p=2053431487&viewfull=1#post2053431487) en hier (https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?46824-The-talk-your-own-language-thread&p=2053434153&viewfull=1#post2053434153) jullie heb verblijd met mijn grote wijsheid en, nog belangrijker, mijn aanwezigheid. Ik eis uw onmiddelijke excuses, in drievoud en ondertekend.
The Stranger
03-29-2012, 19:38
en drie limburgse vlaaien als belasting aan mij, omdat ik deze draad gemaakt hebt als een van mijn zoveelste verdienste aan de menselijkheid.
Mijn excuses, mijn excuses, mijn excuses.
Getekend, Andres.
Waarom TS drie vlaaien wil, is mij een raadsel.
Peasant Phill
03-29-2012, 21:58
Waarom TS drie vlaaien wil, is mij een raadsel.
Adel moet bij adel en vieze bruine substantie bij zijn broer wezen
Ik voel me ook gediscrimineerd.
The Stranger
03-29-2012, 22:56
bosche bollen dan!
IK BEN DAN OOK SENIEL HE! Zelfs in mijn vergeetachtige momenten, vergeet ik al eens iets of iemand.
Een beetje begrip, dat kunnen ze tegenwoordig niet meer opbrengen, die jeugd van tegenwoordig!
*** zwaait vervaarlijk rond met wandelstok en toont dreigend z'n valse tanden ***
Rustig andréke, rustig. Denk aan wat de dokter zei. Ge moogt u niet zo opjagen, opi. Uwe bloeddruk!
The Stranger
03-30-2012, 10:49
kijk daar, een spammer! pak m jongen pak m!
Ja gut je blijft een Arabier he, daarom verplicht wekelijks een haring en een stroopwafel. In het weekend is shoarma toegestaan mits dronken
Ew haring. Ik eet wel ongeveer één keer per week zuurkool, telt dat ook?
Kralizec
03-30-2012, 17:29
Ik werd vandaag aangesproken door twee mormonen die mij probeerden te bekeren. Grappig.
The Stranger
03-30-2012, 17:47
en wat was er precies grappig aan dan?
Ik heb met carnaval laatst in mijne pyjama en met een jaren '70-'80 pruik op mijn hoofd de deur opengedaan voor twee Jehovagetuigen die 's ochtends aan de deur belden. 't Waren twee sympathieke madammen die er nog konden mee lachen. Jammer genoeg was ik nog wat zat van de dag tevoren en een beetje wankel te been, anders zou ik hen wel een taske koffie aangeboden hebben. Waarom ik überhaupt met mijne zatte kop de deur ben gaan opendoen i.p.v. gewoon in bed te blijven liggen, is mij een raadsel. Ach ja. En waarom ik 's nachts bij thuiskomst mijn carnavalpak heb uitgedaan, mijne pyjama aan en toch die pruik heb opgehouden, weet ik ook niet.
rickinator9
03-31-2012, 00:32
Vreemdeling, ik heb liever een zeeuwse bolus.
Mijn vader deed het in zijn broek toen hij te veel bij Paasvee had gedronken. Paasvee was eigenlijk een dag voor slagers de beste koeien uit te kiezen, maar nu is het meer een zuipfeest.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.