View Full Version : The talk your own language thread
En wie heft reply n°2500?
IKKE!!!
The Stranger
09-28-2006, 18:12
ik heb 2501 reply en post 2502
the tokai
09-28-2006, 20:25
Lekker belangrijk.
The Stranger
09-28-2006, 20:51
hater!
Zo. Blijft een mooi land Denemarken, maar beetje onvriendelijke mensen. Soort opgevoerde friesen.
Dutch_guy
10-02-2006, 14:05
Denemarken...nog nooit geweest, is het waar dat alcohol iets te duur is daar ?
Dus je hebt het er wel leuk gehad, trouwens ?
:balloon2:
Denemarken...nog nooit geweest, is het waar dat alcohol iets te duur is daar ?
Dus je hebt het er wel leuk gehad, trouwens ?
Alles is te duur, en niet een beetje te duur, het is belachelijk. Denemarken zelf is een heel pitoresk, maar extreem modern land, ik heb een beetje de indruk dat er te weinig mensen wonen om zo'n hoge standaard te hebben, en dat daarom alles zo duur is. Als je wilt feesten, ga ergens anders heen, onbetaalbaar en een muffe sfeer. De denen zijn helemaal niet vriendelijk, ik vind het echt zeer onaangename mensen. Wat nog raarder is, je hoort in de steden niemand lachen, er zijn mensen maar ook weer niet, doe mij de rumoerige nederlandse boerenvrolijkheid maar. Ik heb het wel naar mijn zin gehad, maar ik ga niet nog een keer.
The talk your own language thread
na het doorklikken van de laatste 40 pagina's vraag ik me toch echt af of er naast Nederlanders (en onze Vlaamse vrienden) hier nog ander soort mensen komen.
je hoort in de steden niemand lachen
Ik raad Duitsland aan, ze lachen wel maar hebben geen humor
Dutch_guy
10-02-2006, 15:02
na het doorklikken van de laatste 40 pagina's vraag ik me toch echt af of er naast Nederlanders (en onze Vlaamse vrienden) hier nog ander soort mensen komen.
Het aantal is zeer beperkt, dat klopt.
The Stranger
10-02-2006, 17:22
de grieken die zijn pas echt onvriendelijk... iig tegen toeristen en daar halen ze toch veel geld uit... Zweden is echt heel mooi heb ik gehoord.
Herkesin dediklerine butun ictenligimle katiliyorum. Dur biraz terrorist laflari edelim de millet korksun
Allah allah allah!
allahuekber! allahuekber !
I wonder if the Ottomans will be shouting allah allah as they charge :laugh4: . That would be awesome!
de grieken die zijn pas echt onvriendelijk... iig tegen toeristen en daar halen ze toch veel geld uit... Zweden is echt heel mooi heb ik gehoord.
Zweden moet duur zijn, Grieken zullen wel zoiets hebben van: Als ze hier komen laat ze dan ook onze taal leren. Dat heb ik altijd met Duitsers als ze de weg kwijt zijn.
The Stranger
10-02-2006, 18:56
Herkesin dediklerine butun ictenligimle katiliyorum. Dur biraz terrorist laflari edelim de millet korksun
Allah allah allah!
allahuekber! allahuekber !
I wonder if the Ottomans will be shouting allah allah as they charge :laugh4: . That would be awesome!
Just as long as the Janissaries arent shouting that, it is oke.
Stig: je kan zomaar gelijk hebben. Toen we een agent om de weg vroegen, ging hij eerst helemaal vragen hoelang we in Athene waren en hoelang we er gingen blijven voordat hij ons de wegwees. Hij vond blijkbaar dat we na een dag in Athene al gelijk de hele stad uit onze kop moesten kennen... hij zei het pas toen we vertelde dat we op doorreis waren en maar 2 dagen in Athene zouden blijven... maar hij was wel aardig...
doc_bean
10-03-2006, 16:34
De Zweden die ik tegenkwam toen ik er even passeerde waren heel vriendelijk, de Noren zijn trouwens ook een zeer vriendelijk volk. Ik ben nog geen dag in Denemarken (nu ja door denemarken) geweest, dus ik kan er niet veel overzeggen, het leek me er wel een beetje saai eigenlijk :oops:
The Stranger
10-03-2006, 16:43
als alle aanwezigen heel even in mijn Attention dutch members thread willen kijken
meh al gedaan, wacht en gij zuld vinden *cough*
The Stranger
10-03-2006, 19:57
Stig, heb je enige interesse in een opleiding tot nederland's/belgie's volgende topspammer?
Stig, heb je enige interesse in een opleiding tot nederland's/belgie's volgende topspammer?
.com 2850 in ongeveer 11 maanden
Ander forum: 2900 in ongeveer 6 maanden
The Pond: 1100 in ook 6 maanden
ga er trouwens vanuit dat elk van deze posts spam is, misschien 5% niet
Ik betwijfel of ik een opleiding nodig heb, het wordt nu trouwens wel wat minder, doe nu een fatsoenlijke studie
Zweden is schitterend, allemaal naaldbos en meren, zo veel dat het een beetje kan gaan benauwen na een tijdje. Jammer dat het net als alle scandinavische landen schreeuwend duur is, de zweden zijn wel weer veel vriendelijker.
Mikeus Caesar
10-04-2006, 15:54
Here is my language that i've been developing. I'm not very fluent in speaking it. It also has it's own actual alphabet system to make it completely unreadable. I might post a picture later...
Jraap rbrtupmr! Yjod od zu drvtry asmhishr! Og upi jsbe zsmshrf yp trsf yjod yjrm upi str s hrmoid!
Oddly enough, i can pronounce nearly all of that.
DukeofSerbia
10-04-2006, 19:39
In Saturday in 20:00 CET UEFA EURO 2008 qualification match between
Serbia - Belgium
Will be an easy one for Serbia
The Stranger
10-05-2006, 19:50
Bogelund gute mathe, gute puplepuf shruppels!
Nah Nah ah nah ja he heheh meh nah
Mikeus Caesar
10-06-2006, 16:04
Csar, yjsy asdy qpdy fofm'y zslr drmdr. Vpiaf upi qpddonau trqpdy oy?
The Stranger
10-07-2006, 19:49
i will not lower myself to your level!
Moet zeggen dat het belgische team helemaal niet zo misselijk meer is, goede wedstrijd.
Jammer van de verkiezingen :shame:
Wel wel, hier ben ik weer.
Idd jammer van de verkiezingen. Moest dat nu uitgerekend op mijn laatste verlofdag? Al die stomme verkiezingsprogramma's, bah.
En dat gezeik: "de nederlaag van het Vlaams Belang".
Het is nu wel bewezen: journalisten kunnen niet tellen: overal is het VB vooruit gegaan, zelfs in Antwerpen, met amper 0,5 %, dat wel, maar het is en blijft een vooruitgang.
En dat noemen ze dan "een nederlaag". En als ge Somers bezig zag, hij had precies de verkiezingen gewonnen.
Heb wel 2 keer gelachen:
1) Journalist: Meneer Van Hecke, wat vindt u van de commentaar van meneer De Winter.
Van Hecke: Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Van de Lanotte: Da's ni moeilijk, ze zeggen allebei altijd hetzelfde
:laugh4:
2) Journalist: Meneer Coveliers, hoe verklaart u de nederlaag van het Vlaams belang in Antwerpen?
Coveliers: Nederlaag? Mevrouw, in mijn misschien voor u nogal rechts gedachtegoed, betekent + 0,6 % een vooruitgang.
:laugh4:
Voor de rest: veel ergernis van mijnentwege.
Voor alle duidelijheid: ben geen VB stemmer, ben eerder a-politiek en na die belachelijke berichtgeving van gisteren ben ik extreem a-politiek.
Ik was beter wat langer in Malta gebleven...
Hallo getrouwde man! Goede huwelijksreis gehad hoop ik? :dancing:
En je moet nu eenmaal een beetje kremlinwatcher zijn om in nederland en belgie het nieuws te begrijpen ~;)
Jullie Belgen moeten VB gewoon een keer laten regeren, ze zullen er niks van maken, het kabinet valt en niemand zal ooit nog op ze stemmen, zo doen wij dat in Nederland, gewoon het LPF een keer me laten regeren
De plucheklevers hebben heus wel reden om Vlaams belang erbuiten te houden, juist omdat ze het wel eens goed zouden kunnen doen. Net als in Nederland is het multiculturele ideaal volledig bankroet, en dat weten ze best. De leefbare partijen hebben goed werk gedaan in rotterdam, kan je van die theedrinkende zak in amsterdam niet zeggen met zijn pappen en nathouden. Ik heb sta volledig achter het blok, alles wat ze nodig hebben is geduld, de rest een wonder.
Ze moeten ook niet vergeten worden, zoals meneer Haider in Oostenrijk
Je hebt wel gelijk het Vlaams Belang is waarschijnlijk wel beter dan die mislukt rechtse-niet rechts maar recht door zee-mislukkings partijen die we hier in Nederland hebben. Er zitten goeie bij, die het goed zouden kunnen doen, maar de meesten zijn een lachertje, bijna zo erg als de Partij voor de Dieren.
Als je een keer een goed boek wil lezen moet je De Puinhopen Van Professor Pim Fortuyn lezen, door Peter Heerschop, Viggo Waas en Hans Sibbel. Ik denk dat het moeilijk zal zijn om eraan te komen, aangezien hij nog zeldzamer is dan Mein Kampf, want hij is uit de roulatie gehaald 3 of 4 dagen nadat hij uitkwam, omdat Fortuyn werd vermoord.
Nu we het over Pim hebben het is toch eigenlijk een schande dat hij Grootste Nederlander Aller Tijden is geworden. Engeland heeft Churchill, Duitsland Adenauer, de Belgen Pater Damiaan, wij hebben Pim Fortuyn, bijna net zo erg als Jan Peter What's his name
Ja dat is het zeker, hij heeft mij stem niet gehad, ben trouw vvd stemmer. Ik ken dat boek niet, maar ik betwijfel of de puinhopen van Professor Pim meer zijn dat het opschudden van het establishment, dat zijn dan enkel de puinhopen van het establishment, of hoe zij het systeem liever zien. Wat dat betreft heeft die pedo zijn nut gehad.
Maar hoe erg is het Blok? Zeker niet erger dan quasi-rechtse (en wat engere) nederlandse partijen, het is zeker geen ideologie maar pure macht dat vastgehouden word, en dat terwijl het blok een heleboel stemmen krijgt, dat kan gewoon niet, dat is pure minachting voor een heel groot deel van de bevolking.
maar ik betwijfel of de puinhopen van Professor Pim meer zijn dat het opschudden van het establishment, dat zijn dan enkel de puinhopen van het establishment, of hoe zij het systeem liever zien.
Het boek is meer bedoelt om alle fouten in het denkbeeld van Fortuyn weer te geven.
Het VB is denk ik zelf niet erger dan een Lijst Rita Verdonk partij, niet extreem-rechts maar gewoon normaal rechts.
Het boek is meer bedoelt om alle fouten in het denkbeeld van Fortuyn weer te geven.
Het VB is denk ik zelf niet erger dan een Lijst Rita Verdonk partij, niet extreem-rechts maar gewoon normaal rechts.
Het beleid van Pim Fortuyn dat hij voor ogen houdt heeft ongetwijfeld fouten, niemand heeft een glazen bol en politiek is vooruitkijken, maar het gaat er wel om dat hij het debat wilde openbreken over dingen die tot dusver onbesproken bleven, in een klimaat waar politieke partijen een soort rotery-clubs werden die meer het geld aan het verdelen waren. Zoiets hoeft niet perse van rechts te komen, maar de linkse partijen zijn wel heel erg gemakzuchtig geworden in deze. Het grote gelijk is altijd uitgangspunt geweest, en een beetje door de tijd ingehaald, maar links blijft het op de hogere morele grond spelen, en dat gaat gewoon niet meer. Tijd voor actie.
Het beleid van Pim Fortuyn dat hij voor ogen houdt heeft ongetwijfeld fouten, niemand heeft een glazen bol en politiek is vooruitkijken, maar het gaat er wel om dat hij het debat wilde openbreken over dingen die tot dusver onbesproken bleven, in een klimaat waar politieke partijen een soort rotery-clubs werden die meer het geld aan het verdelen waren.
niets anders dan D66 ooit wou doen dus?
niets anders dan D66 ooit wou doen dus?
Ooit misschien, voor mijn tijd moet ik bekennen, ze zijn er in ieder geval niks minder haags om geworden. Ook D66 is alleen bezig met het voortbestaan van D66, kijk maar naar de laatste knievallen. We hebben gewoon frisse wind nodig zoals bijvoorbeeld Wilders, of 1nl, laat de rest maar terugblazen. Ga niet op ze stemmen, iets te makkelijk allemaal, maar wil wel zien wat ze gaan bereiken.
The Stranger
10-09-2006, 19:09
Wees slim en laat de politiek voor wat t is... je gaat toch ook geen rotzooi voor de lol oprapen... dat doe je voor geld of voor straf...
Nou ik ga gewoon stemmen, en zal op een partij stemmen die zoveel mogelijk doet voor studenten, en die ik daar wel in kan vertrouwen ... zal wel D66 worden, bleh
lang afwezig geweest ma toch ff snel zeggen dat mijn internet zowat dood is, dus daarom.
-tot wanneer internet terug leeft.
Geoffrey S
10-09-2006, 22:39
Ooit misschien, voor mijn tijd moet ik bekennen, ze zijn er in ieder geval niks minder haags om geworden. Ook D66 is alleen bezig met het voortbestaan van D66, kijk maar naar de laatste knievallen. We hebben gewoon frisse wind nodig zoals bijvoorbeeld Wilders, of 1nl, laat de rest maar terugblazen. Ga niet op ze stemmen, iets te makkelijk allemaal, maar wil wel zien wat ze gaan bereiken.
Wat mij betreft sterft D66 maar een zachte dood; als er nog een nut is voor een dergelijke partij staat vanzelf een jongere, vitaler tegenhanger op uit de verkiezingsassen, zo niet dan is niemand wat kwijt.
Gatverderrie, heb nog steeds niet echt iets gezien waar ik echt op zou willen stemmen. Als het al mocht, natuurlijk. Tis tenminste beter dan het zooitje ongeregeld in Engeland.
Mikeus Caesar
10-10-2006, 16:03
Apa, o vsm'y imfrtdysmf s eptf upi dsu. Upi vtsxu Fiyvj nsdystfd!
Hallo getrouwde man! Goede huwelijksreis gehad hoop ik? :dancing:
En je moet nu eenmaal een beetje kremlinwatcher zijn om in nederland en belgie het nieuws te begrijpen ~;)
Hebben prachtig weer gehad op onze trouwdag. Hebben er echt wel van genoten (wat blijkbaar niet evident schijnt te zijn omdat veel koppels naar t schijnt zodanig gestresseerd rondlopen dat het een rotdag wordt). Een paar van m'n vrienden hebben een paar hilarische zangnummers ten beste gegeven en het avondfeest heeft geduurd tot de vogeltjes begonnen te fluiten.
Huwelijksreis is heel meegevallen. Malta is wat ons betreft een ideale reisbestemming: heel veel te bezoeken en kleine afstanden, dus goed doenbaar met het plaatselijk openbaar vervoer. Schitterend weer en hier en daar een mooi strandje om op tijd en stond te relaxen. En het plaatselijk bier was te zuipen :)
Na onze terugkeer nog een paar leuke dagen gehad.
Eergisteren helaas opnieuw aan de slag gegaan.
Werken, pffff....
Moderne slavernij.
Dutch_guy
10-11-2006, 15:26
Morgen lekker een weekje met me leerjaar naar Rome ~D
Veel plezier, Rome is prachtig, maar er is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer veel verkeer, in de zomer kun je het beter links laten liggen, en pas op voor zigeuners.
Over twee weken ga ik een weekje naar Parijs, mijn absolute favoriet, leuk he leven :2thumbsup:
Veel plezier! Zal wel lukken lijkt me.. dergelijke reisjes zijn uber-vet (tenminste als je een beetje fatsoenlijke klas hebt)
echter, tis ontzettend warm. in een t-shirtje word je alsnog gebraden. verkeer is levensgevaarlijk. als je met een groep loopt stoppen ze meestal wel als je gewoon doorloopt.. enne, heel goed op je spullen letten. je zakken zijn niet veilig.. nou eigenlijk is niets veilig. gewoon echt heel goed opletten.
maarja alle ellende ter zijde.. have fun! :2thumbsup: :balloon2:
Mikeus Caesar
10-11-2006, 16:24
Upi'tr zsf. Drtopidau, ejsy str upi saa dsuomh?
Wat wil je nou eigenlijk?
I must say I strongly disagree. They aren't like that at all.
I must say I strongly disagree. They aren't like that at all.
Not sure about that. I met a few of them who actually did. But maybe they were just the execptions who confirmed the general rule.
Iets interessanters nu: het is buiten nogal bewolkt vandaag.
The Stranger
10-12-2006, 15:38
:book: :furious3: zijn jullie niet iets vergeten :inquisitive: :juggle2: :idea2: :oops: :no: :sweatdrop: :shame: :wall: :dizzy2: :skull:
Jaja, zaagpaté, was het niet vergeten, maar je bent nu pas online.
Hier komt ie dan:
HAPPY BIRTHDAY THE STRANGER !!!
:balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2: ~:cheers: ~:cheers: ~:cheers: :cheerleader: :cheerleader: :elephant: :elephant: :knuddel: :knuddel: :clown: :iloveyou:
Mikeus Caesar
10-12-2006, 15:58
Esoy s drvpmf...fp upi hiud imfrtdysmf zr?
Pt str upi saa zslomh oy iq?
:inquisitive: :idea2: :spammer:
The Stranger
10-12-2006, 17:25
zaagpathe die je zelf bent... OLIHOND
ELITEofWARMANGINGERYBREADMEN88
10-12-2006, 18:27
Oh de Vreemde honig, ben ik terug: -)
Welke Geweldige weg mijn 8ste post zal uitgeven moet hier op mijn favortie draad versturen: -)
That Dutch
å Fremmedhonning, jeg er tilbake : -)
Hva Stor måte bruke min 8 post posterer her på min favortie tråd : -)
that Norweigan
The Stranger
10-12-2006, 18:35
ah... ah... oke...
10-12-2006, 23:30
Stranger, is it me,or did you post count go up about 2000+ since the last time I been here,in June,lol?
The Stranger
10-13-2006, 16:23
nah, it is you... it just went up 1000
Not everyone trolls and flames, some just spam, that's easier and won't get you banned, you should know how banning is by now :laugh4:
The Stranger
10-13-2006, 16:49
Warman got banned? didnt know... AND I DONOT SPAM!!! OKE! :mad:
That's true, he doesn't spam.
He just posts a lot.
It's not the same.
:juggle2:
The Stranger
10-13-2006, 20:28
that is right. I entertain and annoy people :P
10-13-2006, 22:11
I post good posts, with 1 Spam posts Every now and then,yet I get banned while other ppl do the same extact as me :-).
We cannot speak of the SPAM monster that plagues the Org?
10-14-2006, 00:12
Who is that? Me? :-)
Hey it Beirut, give me a hug!! :-)
Hola, Me No Esponal, Haobl something something
Hallo, Detucsh
damn,can't remember any of my foreign Languages lol..
The Stranger
10-14-2006, 14:47
i wouldnt say you are a spammer... nor a trol... never noticed you actually... apart from the pm's you send me
:idea2: Laten we eens onze eigen taal spreken. Lijkt me wel leuk, niet?
:idea2: Laten we eens onze eigen taal spreken. Lijkt me wel leuk, niet?
neh, dat doen we de hele tijd al
The Stranger
10-16-2006, 15:43
zo echt he
En ondertussen stijgt mijn post-teller langzaam maar zeker.
:2thumbsup:
The Stranger
10-17-2006, 12:46
mijne stijgt snel maar zeker
Volgens mij speel je vals.
Trouwens één post van mij staat gelijk met 100 posts van jou.
Dus ik heb eigenlijk +/- 44000 posts.
Nèh !
The Stranger
10-17-2006, 14:06
whatever!
Talk to the hand cause I ain't listening fool!!! :laugh4:
Was iedere dag weer mijn favoriete Jerry Springer moment.
Ik snap er niets van.
(Als je het vaag genoeg uitlegt, kan ik een paar keer om extra uitleg vragen en dan haal je vandaag nog de felbegeerde vijfduizend berichten ;) )
The Stranger
10-18-2006, 11:57
ik heb al meer dan 5000 berichten dus ik ga voor de legendarische 10000
Bwah, 10000 keer 0 blijft 0
ok, ik geef me gewonnen, ik zal nooit jouw aantal posts evenaren, laat staan overtreffen.
The Stranger
10-18-2006, 13:58
hij komt eigenlijk tot zinnen. :D... volgens mij ben ik de nederlandse nummer een!
Niet moeilijk, als je voornaamste concurrent een toonbeeld van stijfburgerlijkheid met een hoog Harry Potter gehalte is...
The Stranger
10-18-2006, 14:30
ahhahahaha :P ja maar ik heb ook de meeste posts... ik ben de .org nummer 14. Gawain is nummer een, Spammer Archelou is nummer 2, Soly is 3 en JAG is gedegradeert naar nummer 4
Dost enny of thees no arfur towcrate in staffysher? If thee dunner then thee wunner noravver cloo worrarz towkin abart. I thee duz then ay up me ol mucker!
Nog gefeliciteerd Umeu/TS!!!! :balloon2: :balloon2: :balloon2: :balloon2: :2thumbsup: :2thumbsup: :2thumbsup: :2thumbsup: Ik hoop dat we nog vele jaren van je 'geen-spam-maargewoonleukeonzin' mogen genieten ~:) :balloon2:
doc_bean
10-18-2006, 17:08
Normaal is het toch: Talk to the hand 'cause THE FACE ain't listening ?
Soms snap ik niet waarom mensen iets geven om postcounts. Het maakt iemand niks beter.
Het enige voordeel is dat je je meer kan veroorloven ten opzichte van de mods. Ik zit boven de 3000 posts op .com en tegen die tijd durven ze je niet eens meer een ban te geven.
Trouwens Stranger, 5000 posts in een jaar moet makkelijk te doen zijn.
GreatEmperor
10-18-2006, 17:38
Nou als je toch ook zinnige posts wilt maken zijn 5000 er toch wel veel naar mijn mening.
Veel Nederlanders hier trouwens
Ja als je zinnige posts maakt wel, maar die maak je niet als je 5000 posts hebt
GreatEmperor
10-18-2006, 17:47
niet als je die per jaar maakt nee
The Stranger
10-18-2006, 20:26
het boeit niemand eigenlijk echt iets, de postcount. maar het is gewoon een grappig onderwerp als er niets beters is om over te praten. mensen houden nou eenmaal van dingen waar je een wedstrijd van kan maken... dus ook postcounts ;)
oh en ik maak alleen zinnige posts :wink:
Tja, k vraag me eigenlijk af waarom dat tellertje er moet staan.
Dan weet je toch dat je daarmee sommige mensen aanmoedigt om op tijd en stond wat onzin te posten zodat het tellertje naar omhoog gaat.
De magie van de postcount zeg maar.
10-19-2006, 15:56
Mijn postcout is 106. proberend naar bulid mezelf naar mijn oorspronkelijke hoeveelheid, 748 of zo. kan aan het proably in december, Midden-Laat december, kan trekken hem van met geen Waarschuwt, zo ja, mabye 1, dat s het doen.. :2thumbsup: :wall:
GreatEmperor
10-19-2006, 20:46
Ja KingWarman dit is je kans je postcount weer te verhogen!
De' Medici
10-19-2006, 21:45
Oamenii astia posteaza o data pe ora. Jumate din posturile lor se afla pe threadu asta. Vad ca e lipsa de romanasi pe aici.
10-19-2006, 22:46
Ja KingWarman dit is je kans je postcount weer te verhogen!
Omhoog en omhoog mei de Glorius Postcourt van de Kingwarman88 loonsverhoging omhoog en omhoog en hoop is de god die ik verbod niet krijg
Normaal is het toch: Talk to the hand 'cause THE FACE ain't listening ?
Ha betrapt, Doc_Bean kijkt campingtelevisie
Dutch_guy
10-20-2006, 14:44
Veel plezier! Zal wel lukken lijkt me.. dergelijke reisjes zijn uber-vet (tenminste als je een beetje fatsoenlijke klas hebt)
echter, tis ontzettend warm. in een t-shirtje word je alsnog gebraden. verkeer is levensgevaarlijk. als je met een groep loopt stoppen ze meestal wel als je gewoon doorloopt.. enne, heel goed op je spullen letten. je zakken zijn niet veilig.. nou eigenlijk is niets veilig. gewoon echt heel goed opletten.
maarja alle ellende ter zijde.. have fun! :2thumbsup: :balloon2:
Nou dat plezier gedeelte is tenminste gelukt!
Heb het enorm naar me zin gehad, geweldige mensen, locatie en hotel. We zaten in een vier sterren hotel (door een administratieve fout aan italiaanse kant, we zaten eerst in een 2 sterren) twee straten van termini. Het metro en treinen knooppunt.
Het viel in ons leerjaar wel mee wat betreft diefstal, een aantal pogingen, maar geen succes voor de rollers. Een van hen heeft nu sowieso een gebroken vinger, van al de mensen probeerde hij leraar te rollen die er al wat Rome reisjes op had zitten, hij wist dus tamelijk goed hoe rollers aangepakt moeten worden ~;)
Voor de rest was het met name s'avonds erg gezellig, met name de Spaanse trappen (waar in ieder geval 80 procent Nederlander was en 20 procent Duits) en zelfs de locale Irish Pub.
De activiteiten in de avond maakten de enorme afstanden die we moesten lopen overdag meer dan goed, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het lopen saai of niet interesant was. Al word je wel op een gegeven moment echt dood gegooid met cultuur, en een overdosis aan cultuur was dan ook doodsoorzaak nummer 1.
Al met al een top week gehad, jammer dat het maar een weekje was ~D
Bij de sixtijnse kapel had ik het ook wel gehad, en toen had ik er nog 15 te gaan. Maar goed, niet berooft en niet aangereden;
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
Mooi stadje of niet
Dutch_guy
10-20-2006, 15:08
Bij de sixtijnse kapel had ik het ook wel gehad, en toen had ik er nog 15 te gaan. Maar goed, niet berooft en niet aangereden;
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
Mooi stadje of niet
Dat is het zeer zeker.
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
The Stranger
10-20-2006, 15:18
welkom trug sander :)
Andres ik moet je even feliciteren met je oppermachtige locked thread, hoeveel warnings heb je gekregen het record staat op 6 warningpoints voor 1 post... rara wie kreeg ze :P
[QUOTE=Dutch_guy
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
:balloon2:[/QUOTE]
Errug lang geleden, maar ga waarschijnlijk volgend jaar in de winter.
The Stranger
10-20-2006, 15:38
ik wil ook gaan, mag ik mee???? :flattering:
ik wil ook gaan, mag ik mee???? :flattering:
Ik ga met het vliegtuig bent u een beetje opvouwbaar? Zo ja dan kun je in de handbagage. Maar eerst:
http://www.kunsttrip.nl/images/parijs/HPIM3039.jpg
Iek hab er zin an :2thumbsup: :2thumbsup: :2thumbsup:
welkom trug sander :)
Andres ik moet je even feliciteren met je oppermachtige locked thread, hoeveel warnings heb je gekregen het record staat op 6 warningpoints voor 1 post... rara wie kreeg ze :P
Bedankt :bow: . Ik dacht, waarom eens geen threadje openen waarvan de titel verwijst naar het onvermijdelijke... ~:) .
Wat de straf betreft, behoudens de allergische reacties die ik weleens pleeg te vertonen na een onzacht contact met een vlijmscherpe bijl, heb ik een leuk privéberichtje gekregen van Bijlmans, geen enkel punt. Trouwens een heel sympathieke kerel die Bijlmans. Z'n Nederlands zou weleens mogen bijgeschaafd worden...
Ik ga met het vliegtuig bent u een beetje opvouwbaar? Zo ja dan kun je in de handbagage. Maar eerst:
http://www.kunsttrip.nl/images/parijs/HPIM3039.jpg
Iek hab er zin an :2thumbsup: :2thumbsup: :2thumbsup:
Oh! Nu ben ik jaloers. Doe de groetjes aan die schatjes van de Moulin Rouge ~:pimp:
Oh! Nu ben ik jaloers. Doe de groetjes aan die schatjes van de Moulin Rouge ~:pimp:
Zat ik vorig jaar op loopafstand, bij de place de doctors. Heerlijke stad, het is enorm maar voelt aan als een dorpje, en ik snap ook niet waar het vandaan komt dat de parijsenaren onaardig zijn.
Zat ik vorig jaar op loopafstand, bij de place de doctors. Heerlijke stad, het is enorm maar voelt aan als een dorpje, en ik snap ook niet waar het vandaan komt dat de parijsenaren onaardig zijn.
De Parisiennes zijn daarentegen extra lekker vriendelijk.
De Parisiennes zijn daarentegen extra lekker vriendelijk.
Hehe, dacht dat ik de receptioniste succesvol ingepalmt had, ze zou gezellig een glaasje wijn bij me komen drinken als ze klaar was. Kat in het bakkie dacht pappa. Is twee uur, word geklopt, natuurlijk denk ik dat die lekkere receptioniste zich aanmeld voor een sessie inwendige stokslagen, is het de bazin, begint als een bezetene mijn kamer te stofzuigen dat ouwe vod, kan het leven soms toch interessant uitpakken :laugh4:
Maar goed vertoeven voor mij, ben twee koppen groter dan die franse jongetjes, en ben blond met blauwe koekers, komt amper voor.
The Stranger
10-20-2006, 18:14
Frag, ja ik ben opvouwbaar en ook herbruikbaar :D mag ik dan mee?
Andres, ja pappie is heel erg cool... maar ook streng... tegen mij dan :P
Heb het enorm naar me zin gehad, geweldige mensen, locatie en hotel. We zaten in een vier sterren hotel (door een administratieve fout aan italiaanse kant, we zaten eerst in een 2 sterren) twee straten van termini. Het metro en treinen knooppunt.
Voor de rest was het met name s'avonds erg gezellig, met name de Spaanse trappen (waar in ieder geval 80 procent Nederlander was en 20 procent Duits) en zelfs de locale Irish Pub.
Lol! Rome is toch nog niet zooo groot. Wij zaten in de 'Via Del Viminale', ook vlakbij termini. Wij zijn ook bij de spaanse trappen, echter niet zo lang, er was toch iemand kwijt dus moesten we een tijdje wachten. Wel lang bij de trevi fontein geweest was ook wel leuk. En wij waren Nederland-Argentinie wezen kijken in een Irish Pub.. nou kan dat een andere zijn geweest maar is toch toeval :P biertjes daar waren overigens 6 euro :(
Dutch_guy
10-20-2006, 21:08
Lol! Rome is toch nog niet zooo groot. Wij zaten in de 'Via Del Viminale', ook vlakbij termini. Wij zijn ook bij de spaanse trappen, echter niet zo lang, er was toch iemand kwijt dus moesten we een tijdje wachten. Wel lang bij de trevi fontein geweest was ook wel leuk. En wij waren Nederland-Argentinie wezen kijken in een Irish Pub.. nou kan dat een andere zijn geweest maar is toch toeval :P biertjes daar waren overigens 6 euro :(
Jah wij moesten in de Irish Pub waar wij zaten (halte Cavour met de metro) ook 4 80 betalen voor een pint Becks. Best wel afzetterij, maar in principe was het veel goedkoper (en lekkerder) om gewoon beer, of sterke drank ergens anders te kopen. Ook heerlijk dat er helemaal nooit om ID is gevraagd, kreeg gewoon overal wisky mee, of wat ik dan ook wilde hebben. Best wel netjes eigenlijk.
Hoewel de meesten onder jullie denigrerend zullen neerkijken op zo'n lage postcount, wens ik bij deze toch wel even mijn VIJFHONDERDSTE POST te vieren
Joehoe :balloon2: :balloon2: :balloon2: ~:cheers: ~:cheers: :dancing: :cheerleader: :cheerleader: ~:cheers: :balloon: :balloon: :balloon3:
Geoffrey S
10-22-2006, 11:42
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad Dutch_guy, Rome is de ideale stad om een week in door te brengen. Er is zo veel moois te zien en het is überhaupt al ongelovelijk leuk om gewoon met een groepje rond te dwalen. Toch waren de leukste momenten van de klassieke reizen de avonden, daar heb ik enkele aparte verhalen aan overgehouden! Toppunt van mijn schooltijd, beide keren.
Serieus, bij de Spaanse Trappen kun je 's avonds een willekeurig persoon in het Nederlands/Duits aanspreken en je hebt een gesprek.
Over die Irish, was die toevallig op een plein achter een kerk met een grote rotonde ervoor, in de buurt van het station en richting het forum? Dan ben ook ik er geweest.
En Andres, inderdaad gefeliciteerd!
En Andres, inderdaad gefeliciteerd!
:bow:
Dank je.
Ik doe mijn uiterste best :yes:
The Wizard
10-22-2006, 20:32
Gotta teach FOOLS some BASIC RULES...
:inquisitive:
The Stranger
10-25-2006, 18:51
ik zou echt beter je best doen als je ooit bij de legendarische groep van 5500+ will horen... Natuurlijk hoef je nooit meer te werken en kan je teren op de overheid.
CrossLOPER
10-25-2006, 18:56
Zdec tak mnoga iz vas iz Galandei? At kuda?
ik zou echt beter je best doen als je ooit bij de legendarische groep van 5500+ will horen... Natuurlijk hoef je nooit meer te werken en kan je teren op de overheid.
Nooit meer werken..., mmm...
Btw, er was hier gisteren een leuk feestje gaande. En een toffe after-party. Jammer dat jullie het gemist hebben.
KEEP IT REAL homey, rools da szinit
:inquisitive: sniff... snifff... nastiness?
Dutch_guy
10-26-2006, 12:00
Doesn't look like it really.
Nope, terrible lyrics though.
The Stranger
10-26-2006, 13:13
Ik mis nooit spamfests... Kan niet want spamfests zonder THE STRANGER, EMPEROR OF SPAM, is geen spamfest... begrijp je... YOU FEELIN' ME?????
Ok. Who was it? WHO FARTED??!! I think it was .... me :embarassed:
YOU FEELIN' ME?????
Hoewel ik graag zou ingaan op uw impliciete uitnodiging tot het onderhouden van intieme betrekkingen, dien ik deze vanwege uw minderjarige leeftijd evenwel formeel af te wijzen. :no:
Niet alle Belgen heten Dutroux...
The Stranger
10-26-2006, 13:48
oh jammer... dat vind ik wel echt matig... heel erg...
Och, je overleeft het wel. Btw, veel plezier op je 3-daagse trip. ~:cheers:
doc_bean
10-26-2006, 14:55
Ha betrapt, Doc_Bean kijkt campingtelevisie
puur uit sociologische intresse :alien:
Matig, nou niet direct het goede woord. Ronduit rampzalig die skillz van Andres :whip:
Matig, nou niet direct het goede woord. Ronduit rampzalig die skillz van Andres :whip:
Mijnheer heeft klachten?
Laat me dat even verhelpen...
BUKKEN SLET !! NU !! ONTVANG DE STRAF
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :tomato: :tomato: :viking: :viking: :stars: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :stars:
En omdat je zo flink bent geweest, krijg je een spuitje :nurse:
The Wizard
10-28-2006, 19:25
Don't worry... just Mr. T speaking ~:pimp:
The Stranger
10-29-2006, 13:07
good to have you back, where the **** have you been mate
The Stranger
10-29-2006, 14:11
hoo... ik ben mijn editbutton weer kwijt... en mijjn sig... hmpf...
10-29-2006, 16:07
Bijna type in Spam in google in plaats van een vertaler aangezien ik Nederlandse waard onzin niet kan spreken. ... Spam het Feestmaal komt eh? Yay!! Mag de postcounts loonsverhoging op!!
Dutch_guy
10-29-2006, 17:13
Bijna type in Spam in google in plaats van een vertaler aangezien ik Nederlandse waard onzin niet kan spreken. ... Spam het Feestmaal komt eh? Yay!! Mag de postcounts loonsverhoging op!!
Loonsverhoging ?
Wanneer ?
Craterus
10-29-2006, 18:04
Ik wens dat ik wist wat u kerels over praten... :huh2:
The Stranger
10-29-2006, 18:27
omg als ik eens engels zou praten als jullie nederlands... dan was ik net bartix
Craterus
10-29-2006, 19:48
omg als ik eens engels zou praten als jullie nederlands... dan was ik net bartix
I think this is the same in every language: Shhhhhhhhhh! :duel:
GreatEmperor
10-29-2006, 19:58
Lol dat lijken wel mensen uit India die engels gaan spreken.. stond op zo'n bordje bij de dokter:
"Specialised in Women and other diseases" helemaal waar!
Hm. Ik ben vergeten wat ik ging posten.
28 pas, en nu al aan t dementeren.
:shame:
GreatEmperor
10-29-2006, 20:05
och het maakt toch niets beter eerder dood en een geweldig leven dan opgesloten in zo'n wazig afgelegen verzorgingstehuis.
Ik zou zeggen: drink er nog een paar~:cheers:
The Stranger
10-29-2006, 20:17
(No politics - Beirut)
GreatEmperor
10-29-2006, 20:23
(No politics - Beirut)
10-29-2006, 23:07
:balloon2: :dizzy2:
Loonsverhoging ?
Wanneer ?
does that me I am a Looney that,hmmmm.... What that in English?
Nu we het over Bush hebben
mmm link (http://marsupialmusic.net/stu/2006/02/bush_quote_generator.php)
Altijd maar weer die Bush, en dat terwijl wij haar hebben!
http://www.sterrenstek.nl/_portretten/Femke%20Halsema-portret.jpg
:smash:
Dutch_guy
10-30-2006, 14:23
:balloon2: :dizzy2:
does that me I am a Looney that,hmmmm.... What that in English?
Loonsverhoging is the Dutch term for a raise, now I was asking when I would get one ~;)
Get a job first. After some hard working, beg your boss for a raise...
10-30-2006, 15:02
Loonsverhoging is the Dutch term for a raise, now I was asking when I would get one ~;)
So does that me I can get a postcount raise and some money to??:laugh4: :2thumbsup:
The Stranger
10-30-2006, 15:49
thas what i said :P duh
10-30-2006, 17:48
I don't speak Dutch, so I won't Know Stranger :-) :-)
GreatEmperor
10-30-2006, 18:02
Lol then learn it :P it isn't that hard we only got about a million exceptions in the grammar :P
I don't speak Dutch, so I won't Know Stranger :-) :-)
Oh but you will, you will, just like everybody else. There is a dutchman in every yank desperately trying to come out, global domination = +1
Tell me, how does this picture make you feel?
[ ] I like cheese
[ ] Dutch girls are HAWT
[ ] It's a french flag gone wrong
[ ] If you say jump I ask how high
The first response is usually the best
http://www.mfa.nl/contents/pages/10537/vlagnl.jpg
GreatEmperor
10-30-2006, 18:05
lol, dit gaat echt te ver :P
[ ] I like cheese
[ ] Dutch girls are HAWT
[ ] It's a french flag gone wrong
Euhh ... euhh ... euhh
Ik wil graag de escape, de verdubbelaar, de hulplijn en alle andere hulpmiddelen gebruiken.
En ik gok op C
Euhh ... euhh ... euhh
Ik wil graag de escape, de verdubbelaar, de hulplijn en alle andere hulpmiddelen gebruiken.
En ik gok op C
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Een echte hollander heeft geen hulpmiddelen nodig, tenzij ze doelman zijn voor ADO Den Haag.
GreatEmperor
10-30-2006, 18:34
of fan zijn van Feyenoord
of fan zijn van Feyenoord
Kijk eens op de dump van www.geenstijl.nl , dan zie je wat ik bedoel ~;)
Erg pervers mannetje ^^
Ja daar zou menig Feijenoord van alleen maar van kunnen dromen ~D
The Stranger
10-31-2006, 11:33
Als Jullie Nog Een Keer Dat Smerige F-woord Gebruiken Roep Ik Beirut, Gebruik De Sterretjes Daar Zijn Ze Voor, Bleugh, Mijn Dag Is Verpest
Als Jullie Nog Een Keer Dat Smerige F-woord Gebruiken Roep Ik Beirut, Gebruik De Sterretjes Daar Zijn Ze Voor, Bleugh, Mijn Dag Is Verpest
Drink een paar frisse pinten en je zal je heel wat beter voelen. Beschouw het als een eerste stap tot rehabilitatie. Foei, zomaar zeggen dat je bier smerig vindt :no:
GreatEmperor
10-31-2006, 15:43
Och laat die man toch ;) ik ken er trouwens genoeg die geen bier drinken
"Man" ? U noemt iemand die bier smerig vindt een "man" ?
O tempora ! O moris !
:no:
Hang ze op, hang ze op :whip: :whip: :whip:
Trouwens wie is er nou een Sparta fan?
The Stranger
10-31-2006, 17:43
FC BARCELONA, MAAR IN NEDERLAND AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en laat me het F-Woord niet meer horen
Ajax? Ik neem toch aan dat je 0-20 bedoelt :laugh4:
GreatEmperor
10-31-2006, 19:31
hmm er is dus écht iemand die dat een leuke grap vindt...
DukeofSerbia
10-31-2006, 20:03
Баш су ови Холанђани жилави.
Само спамујете!
DukeofSerbia, I thought the Roman alphabet was used in Serbia?
The Stranger
11-01-2006, 20:17
wel nederlands praten he Tosa :P
The Stranger
11-01-2006, 20:20
goed je weer te "zien" trouwens :D hoe was je vakantie?
DukeofSerbia
11-01-2006, 20:33
DukeofSerbia, I thought the Roman alphabet was used in Serbia?
Actually, Serbs historical use Cyrillic. In mid of XIX century Vuk Karadzic reformed Serbian Cyrillic and introduced Latin alphabet.:wall: Old Serbian Cyrillic was very similar to the Bulgarian and Russian, but after that is not any more.
By the time, and especially in Socialist Yugoslavia, communists forced Latin in Serbia and Constitution of Republic Serbia from 1991 said that both Cyrillic and Latin are equal except that Cyrillic is used mainly by Government and state institution. But in reality, Latin was in full offensive.
Three years ago, new democratic government (seciond after Milosevic fall) started to force Cyrillic and in Sunday, the 29th of October, new Constitution is confirmed on referendum. Serbian is official language and Cyrillic alphabet is only one. Other languages and alphabets will be solved by law (this is for minorities).
Personally, I only use Cyrillic alphabet everywhere. I don't like Latin as de facto it is Croatian alphabet. There is no nation in whole world with two alphabets! One must die in Serbia and that have to be Latin. Croats never used Cyrillic and when Croatia beame independent 1991 they prohibited usage of Cyrillic in state. Why should Serbia do different? (hint: because we are idiots:thumbsdown:)
servus est in horto. servus est in horto laborat. servus est Cornelius. Cornelius vinum portat. Cornelius est coqus. Cornelius est in culina.
Nemo est censetur ignorare legem.
Homo sapiens non urinat in ventum.
Homo sapiens non urinat in ventum.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
:laugh4: :laugh4: :laugh4:
The Stranger
11-03-2006, 20:51
veni bibi vomi... :P
Zuipen en kosten, dat kan hij, maar eens ff naar de foto's van m'n huwelijk kijken en een complimentje of twee geven, ho maar.
:no: ~:angry:
Inderdaad heren, schuif meneer Andres eens een veer im rectum.
Wat las ik trouwens in de krant,
'zweefvliegtuigje crashed op belgische begraafplaats, 200 slachtoffers reeds geborgen'
The Stranger
11-04-2006, 19:56
Huh... wacht... ik dacht dat ik daar al gepost had... over 5 minuten post ik daar oke :)... tjah das mijn floodcontrol... 5 minuten... absurd
'zweefvliegtuigje crashed op belgische begraafplaats, 200 slachtoffers reeds geborgen'
Ja, en:
"Op de Afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen, 253 mensen konden worden gearresteerd."
5 minuten flood control, tja dat hoort erbij als je 5000 posts hebt :laugh4:
Man, man, Italië reis was de max. In de hoofdstad van de klassieke oudheid geweest, in de hoofdstad van de renaissance en in de hoofdstad van de Europese georganiseerde misdaad!
Dutch_guy
11-05-2006, 17:07
Naar Rome, Napoli en Florence dus GG ?
Was zeker enorm leuk, was laatst ook met mijn leerjaar naar Rome geweest - was geweldig.
In ieder geval, welcome back
Yup. Gelukkig lag Napels onderrussen al niet meer compleet vol met afval. Daar hebben die mafiosi ook weer wat aan verdiend.
En ja 't was wel leuk, ook fuif gehad, niet dat we de andere dagen niet aan de limonchello zaten...
Anywayz good to be back!
Ah, meneer komt ook eens naar hier...
Welkom terug. Ga zitten, neem een stukje taart en drink iets ~:cheers:
The Stranger
11-05-2006, 19:07
GG OUWE GABBER ik vroeg me al af waar je uithing... trouwens begin maar niet over mensen die geen bier lusten... andres flipt m dood dan
Dutch_guy
11-05-2006, 20:39
Yup. Gelukkig lag Napels onderrussen al niet meer compleet vol met afval. Daar hebben die mafiosi ook weer wat aan verdiend.
Bij ons nog wel, hopen afval en afgebrandde auto's.
En geen politieman gezien, dat was nog het eigenaardigste ....
trouwens begin maar niet over mensen die geen bier lusten... andres flipt m dood dan
gelijk heeft ie
Bij ons nog wel, hopen afval en afgebrandde auto's.
En geen politieman gezien, dat was nog het eigenaardigste ....
Weet je zeker dat je niet in Parijs was? :laugh4:
GreatEmperor
11-06-2006, 20:29
Ik kan met de school naar Pakistan '-_- wat zouden we daar gaan doen? wachten tot we opgeblazen worden door Al-Qaeda?
wat zouden we daar gaan doen?
Er zijn soms vrij eenvoudige manieren om lastige leerlingen kwijt te raken.
Ik hoop toch niet dat je al te vaak na moet blijven ... dan zou ik niet meegaan
GreatEmperor
11-06-2006, 20:51
hmm nu je het zegt.. ik denk dat ik hier blijf
Ik kan met de school naar Pakistan '-_- wat zouden we daar gaan doen? wachten tot we opgeblazen worden door Al-Qaeda?
Nee je moet heel hard roepen dat India beter is dan pakistan en dat het tijd wordt dat India het inlijft! Dat gaan de pakis echt appreciëren geloof me!
GreatEmperor
11-06-2006, 21:17
nouja ik kan altijd proberen dat ik mijn geliefde coördinator zover krijg dat te roepen
OFwel doe je gewoon alsof je een bom hebt, loop naar één of ander gebouw, bus,... en roep Bismillah! Works like a charm!
GreatEmperor
11-06-2006, 21:36
dat is nog eens een goed idee.. die moet ik onthouden!
In mijnen tijd waren we al blij als we naar Bellewaerde gingen met school, nu zijn ze al ni meer content met Pakistan...
Pfff, die verwende jeugd van tegenwoordig :no:
GreatEmperor
11-07-2006, 19:41
ik weet het ik weet het hou het maar voor je ;) maar goed of pakistan nu zo'n geslaagd idee is...
Och, het kan nog altijd slechter: Soedan, Afghanistan, Irak, ...
Zouden de nachtwinkels ginds ook allemaal door Pakistani uitgebaat worden?
Zouden ze ginds dagwinkels kennen?
Zie, dat zijn al twee prangende vragen die je kan oplossen door naar Pakistan te gaan.
GreatEmperor
11-07-2006, 19:55
of... hier te blijven
Nee, nee Saoudi-Arabië daar zijn ze tenminste niet zo streng. ~;)
GreatEmperor
11-07-2006, 20:21
hmm niet Kazachstan dan?
daar mogen vrouwen tenminste met de bus!
Jemen is leuk ~D
In Kazachstan mogen ze met de bus omdat ze anders over het trottoir zouden lopen ... een schande! een schande!
GreatEmperor
11-07-2006, 20:31
ik heb es gevraagd maar helaas is alleen Pakistan mogelijk
GreatEmperor
11-07-2006, 20:38
och daar ben ik toch op 10 minuutjes fietsen!
Weet je België is gelijk een gevangenis, 't is makkelijker om er in te komen dan eruit. Vraag maar Umeu, die weet hoe moeilijk de wegen hier zijn...voor een hollanderke.
11-07-2006, 23:25
Hei, naar Lui te vertalen, stoppend om door HI,Yay! Te Zeggen!
Check this thread, Dutch Orgahs
https://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?t=71574
België is een paradijs als je even goedkoop vuurwerk wil kopen. De Duitser hebben tegenwoordig minder winkels. Maar België is te ver weg voor mij, bovendien zouden ze me er toch niet verstaan, hier in Nederland moeten ze Erik Hulzebosch al ondertitelen laat staan in België
Actually, Serbs historical use Cyrillic.
I'll remember that. Thanks.
goed je weer te "zien" trouwens :D hoe was je vakantie?
Te kort: ik zou best nog meer verse vis willen. Hoe gaat het met jou?
wel nederlands praten he Tosa :P
Ik was weer eens een topic aan het kapen he? :oops:
Hei, naar Lui te vertalen, stoppend om door HI,Yay! Te Zeggen!
Wat is de Engelse broncode? Heb je Babelfish gebruikt?
The Stranger
11-08-2006, 13:58
Weet je België is gelijk een gevangenis, 't is makkelijker om er in te komen dan eruit. Vraag maar Umeu, die weet hoe moeilijk de wegen hier zijn...voor een hollanderke.
pas een weekje terug en nu al bijdehand... PFFF die veredelde dronkelappen uit het zuidland weten ook niet hoe ze een koning als ik met respect moeten behandelen... en van wegen bouwen hebben ze ook geen kaa... eh bier gezopen... :help:
TOSA INU, JIJ STOUT KERELTJE, EEN 3DUBBELE POST NOU NOU NOU... en draden kapen is ten strengste verboden in Dot-Orgus staat daar de KAASSTRAF op... gij zijt gewaarschijt... :no:
pas een weekje terug en nu al bijdehand... PFFF die veredelde dronkelappen uit het zuidland
Beste NEDER-landse vriend (inderdaad, NEDER, zoals in o.m. NEDERrig en VerNEDERd), mag ik u erop wijzen dat "veredelde dronkelappen uit het zuidland" niet de correcte omschrijving is van ons superieure bewoners van het fiere Vlaamse land. Het moet zijn: "weledele fijnproevers uit het superieure Vlaanderen".
weten ook niet hoe ze een koning als ik met respect moeten behandelen...
Met hetzelfde respect als onze eigen koning? BOEH!!! BOEOEOEOE!!! PROFITEURS !!! DA KOST ALLEEN MAAR GELD !!! AFSCHAFFEN DIE ZEVER !!!
en van wegen bouwen hebben ze ook geen kaa... eh bier gezopen... :help:
Met onze wegen scheelt niks, het is de bewegwijzering. Sommige snoodaards beweren dat onze bewegwijzering een ramp is en bedoeld om mensen tem misleiden. Dit is evenwel niet het geval. Het is gewoon een doorgevoerde training om in alle omstandigheden je weg terug te vinden. Enkel de elite (lees: de Belgen) slaagt in deze loodzware proeven.
TOSA INU, JIJ STOUT KERELTJE, EEN 3DUBBELE POST NOU NOU NOU... en draden kapen is ten strengste verboden in Dot-Orgus staat daar de KAASSTRAF op... gij zijt gewaarschijt... :no:
Oh nee, de KAASSTRAF !!! :hide: :jawdrop: Barbaarse Nederlanders ~:angry: !
Geef mij maar de verfijnde en geciviliseerde bierstraf ~:cheers: ~:cheers: ~:cheers:
The Stranger
11-08-2006, 16:09
ik had ook niet verwacht dat de Beruchte Dronkelap Andres, mijn intellectuele post zou begrijpen, die op snuggere wijze doordrenkt was met zelfspot en sarcasme...
Natuurlijk is Andres een goede kerel... enigszins vreemd... maar jah...
Met onze wegen scheelt niks, het is de bewegwijzering.
Het wegdek is over het algemeen ook niet echt goed in Belgie.
Als je de grens overgaat voel je het meteen:thumbsdown:
ik had ook niet verwacht dat de Beruchte Dronkelap Andres, mijn intellectuele post zou begrijpen, die op snuggere wijze doordrenkt was met zelfspot en sarcasme...
Natuurlijk is Andres een goede kerel... enigszins vreemd... maar jah...
Oh, gaan we op de man spelen ipv op de bal?
Kom maar op:
:boxing: :viking: :whip:
Als je "Dronkelap" vervangt door "enthousiaste verbruiker van grote hoeveelheden goudgeel vocht", wil ik je misschien nog vergeven... :knuddel:
Het wegdek is over het algemeen ook niet echt goed in Belgie.
Hiervoor is :
a) de Vlaamse "oplossing": men begint overal tegelijk met wegenwerken, om onverklaarbare redenen liggen de werven halverwege plots stil. Gevolg: ergernis alom en overal ellenlange files.
b) de Waalse "oplossing": men plaatst langs de beschadigde weg een bordje "route dégradée" en doet verder niets.
:shame:
"enthousiaste verbruiker van grote hoeveelheden goudgeel vocht"
Goudgeel vocht, getver net nu ik sta te pissen
Bier=Drank der goden
Goudgeel vocht, getver net nu ik sta te pissen
:wall:
...
:laugh4: :laugh4: :laugh4:
The Stranger
11-08-2006, 16:43
ik vind dat we onze krachten moeten bundelen en een oorlog beginnen tegen onze buren over het kanaal, wat jullie?
Welk kanaal? Er zijn er zoveel...
Kanaal2, Kanaal 3, Kanaal Z, Kanaal Kids, Kanaal Plus, ... :juggle:
Het Albertkanaal?
*stormt België binnen*
The Stranger
11-08-2006, 16:57
nee nee... Het Kanaal
DUH... The English Channel...
*stormt België binnen*
* Raakt onmiddellijk de weg kwijt. Staat in een eindeloze file. Komt plots in Wallonië terecht. Bevindt zich op een "route dégradée". Valt in één van de kuilen van gezegde "route dégradée". Besef begint te dagen dat TS het Kanaal tussen de Nederlanden en Groot-Brittanië bedoelde. *
nee nee... Het Kanaal
DUH... The English Channel...
Kunnen beter richting Duitsland gaan, daar is MTW2 al uit :army:
in 10 november hier toch ook? Eer we't veroverd hebben is't hier uit. EN ik ga men applepie legionen niet voor niets verspillen!
Ga gewoon naar de Dynabite :bounce:
*start MTW2*
The Wizard
11-08-2006, 21:04
[ ] I like cheese
[ ] Dutch girls are HAWT
[x] It's a french flag gone wrong
Laat me een paar halfbloedjes zien en ik zal misschien toch maar zeggen dat ik dat potlood fout gemikt had.
GreatEmperor
11-08-2006, 21:42
Als MTW2 op mijn waardeloze pc loopt tenminste..
Ianofsmeg16
11-08-2006, 21:57
fastyr mie eu, ee shoh vel Manninagh, ta mee cha Manninagh agh ta mee aascreeu ee shoh ersooyl ny rolley...
Good evening, this is man, I am not manx but i copyed this off the web..
hehe
Dutch_guy
11-08-2006, 22:02
Als MTW2 op mijn waardeloze pc loopt tenminste..
Wat voot ééntje heb je ? Wat voor een videokaart om precies te zijn ?
11-08-2006, 23:07
Wat is de Engelse broncode? Heb je Babelfish gebruikt?
what you mean about that Tosa?
Babelfish?
"Ben eens benieuwd wat voor resultaat dit geeft in de omgekeerde richting"
werd
"It have been aroused curiosity once to what kind of result this gives in the reversed direction"
"valt eigenlijk nog wel mee"
werd
"turns out better than expected in fact still"
:juggle:
what you mean about that Tosa?
Did you use Babelfish to translate that sentence to Dutch?
The Stranger
11-09-2006, 12:40
did you Roy?
11-09-2006, 15:04
Nope I did not. some other program I used..
Wouldn't it better be learn Dutch such using programmes which produce only bad translations?
The Stranger
11-09-2006, 18:54
you are doing it on purpose... :inquisitive:
Nee, hij is Belg :bounce:
The Stranger
11-09-2006, 19:16
ik heb het gehad met je antibelgisme, toon een beetje meer respekt voor die mafke... eh frivole mensjes over de zuidergrens
you are doing it on purpose... :inquisitive:
Nee hoor, ik heb gewoon Babelfish van Nederlands naar Engels gebruikt. Dan weten die grapjurken ook eens hoe het voelt om hun taal verkracht te zien...~;)
DukeofSerbia
11-09-2006, 21:36
Па сад, ово је моја #666 порука, па је ред да овде нешто напишем.:laugh4:
11-09-2006, 23:22
Wouldn't it better be learn Dutch such using programmes which produce only bad translations?
I would presume so Andres..Don't know any good one though..
The Stranger
11-10-2006, 18:04
thats because you shouldnt learn the words but the grammar... the grammar sux, they say they will translate the words and thats what they do... they wont translate grammar... and dutch grammar isnt the most logical in the world...
Rammu, E ys Motep dra Knayd, y suttan vun Inca: Total War. E ys kmyt du bucd rana yht E fecr oui ymm y hela tyo.
If you can figure out what I am saying, hats off to you!:sultan:
Fryd ec fnuhk fedr baubma hufytyoc? Ymm drao dymg ypuid ec suhao yht caq... drao haat du knuf dra ramm ib. Pid E naymmo mega du dymg yht fneda, yht yc E ryja hudrehk paddan du tu E ys fnedehk du oui eh so myhkiyka. Ed ec lumt yht nyeho, yht E ryja 2 ruhunc lmyccac. E ryja hu kenmvneaht, pid E tu ryja y lnicr. Es kuhhy pa dra sycdan uv teckieca, Es kuhhy pa dra sycdan uv teckieca...yht E muja du ayd mupcdan. Y kuut lrayd luta vun Age of Empires 2 Ec "ruf tu dinh drec uh". Famm, hela lryddeh fedr oui pid E ryja du ku.
Vynafamm, Motep dra Knayd
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.